Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

RT6N1
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=4
Stránka 204 z 208

Autor:  Tonda Ježek [ 22 zář 2005 22:25 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
ano, četl sem to právě na k-reportu. akorát by mě zajímalo, která to je... (pražský eviďák)


Pokud mně má paměť slouží dobře, tak snad 9101.

Autor:  LADA [ 22 zář 2005 19:40 ]
Předmět příspěvku: 

Jo vše co je na pars nova se pěkně čte až na to že místo elektrické plošiny dosadily plošinu mechnickou to je velká škoda zase da-li novej pult pro řidiče.Ale obě věci byly na vlastní žádost.Tak doufam,že DP Brno si objedná nějákou lepší reko.No ale to si asi můžu jenom přát protože DPMB šetří kde může takže aby tam ta plošina byla vůbec alespoň nějáká že? :lol: :-D :-( Zdraví LADA

Autor:  Igor Mauricio [ 22 zář 2005 16:53 ]
Předmět příspěvku: 

aha, tak to se omlouvám. Ale stejně to neřeší otázku, kolik schvalování bude stát...

Autor:  TMB [ 22 zář 2005 16:42 ]
Předmět příspěvku: 

K3 byla schvalována jako nový typ. Jinak si přečtětě vyhl. 173/95 - při schvalování změny typu za použití již dříve schválených celků jsou zkoušky výrazně jednodušší. Takže u RT6N2 - zdvojená výzbroj Progress běhá na K3 a KT8 9082, brzdy Dako na Anitrách a VV60. Jediný problém je, že jako typ není schválen vůz RT6N1. Ale pokud rekonstrukce nepřinesla výrazné zásahy do vozové skříně a pojezdu, tak RT6 už najezdily dost, aby bylo prokázáno, že po této stránce (relativně) vyhovují.

Autor:  manil [ 22 zář 2005 15:30 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
manil píše:
K3 taky byla schvalována jako typ, ne? Dyť v r. 2003, nebo kdy to bylo jezdila dlouho bez eviďáku...

nevím, mám ocit, že to bylo schvalovaný jako reko K2

No, jednou tady byla diskuze, kdyby se dělala obousměrná K3, co by se všechno muselo dělat a údajně by to muselo být taky jako novej typ, proto jsem usuzoval, že klasická K3 by taky měla být schválená. Ale je zase pravda, že když má řidič papíry na K2, tak může jezdit i s K3

Autor:  Igor Mauricio [ 22 zář 2005 15:26 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
K3 taky byla schvalována jako typ, ne? Dyť v r. 2003, nebo kdy to bylo jezdila dlouho bez eviďáku...

nevím, mám ocit, že to bylo schvalovaný jako reko K2

Autor:  manil [ 22 zář 2005 15:25 ]
Předmět příspěvku: 

K3 taky byla schvalována jako typ, ne? Dyť v r. 2003, nebo kdy to bylo jezdila dlouho bez eviďáku...

Autor:  Igor Mauricio [ 22 zář 2005 15:21 ]
Předmět příspěvku: 

Jenže K3 je reko K2, kdežto RT6N2 je v podstatě taky reko, ale DÚ to chce schválit jako nový typ. A u velku se nemusí schvalovat výzbroj a takový věci, u RT6N2 ano. Tou cenou si nejsem jist, někdo, kdo ví víc, upřesní.

Autor:  TMB [ 22 zář 2005 14:53 ]
Předmět příspěvku: 

Teda 100 mil.

Autor:  TMB [ 22 zář 2005 14:52 ]
Předmět příspěvku: 

Očekával bych, že zkušební provoz RT6N2 bude asi ve stejném rozsahu jako u K3 nebo VV60 - co by na tom stálo 60 mil.?

Autor:  Igor Mauricio [ 22 zář 2005 12:13 ]
Předmět příspěvku: 

adam_r píše:
renda píše:
Pars vypustil zprávu že posílá do Prahy reko RT6N1 !!!!


Podle informaci, co tam je to nejspis budou schvalovat jako novy typ. Pokud to tak opravdu bude, tak ve stavu v jakem je 1801 a 1803 to nebude mozne provozovat. Je taky otazka, kolik ty typove zkusky budou stat, a kdo je zaplati (DPP, Pars, ...)

no podle mých info chce DÚ všechny zkoušky znova a to čítá pro DP Praha (PvvS upřesní) kolem 100 mil.
A brněnský RT6 nebudou schváleny do doby, než budou modernizovány po vzoru RT6-N2

Autor:  adam_r [ 22 zář 2005 12:04 ]
Předmět příspěvku: 

renda píše:
Pars vypustil zprávu že posílá do Prahy reko RT6N1 !!!!


Podle informaci, co tam je to nejspis budou schvalovat jako novy typ. Pokud to tak opravdu bude, tak ve stavu v jakem je 1801 a 1803 to nebude mozne provozovat. Je taky otazka, kolik ty typove zkusky budou stat, a kdo je zaplati (DPP, Pars, ...)

Autor:  Igor Mauricio [ 21 zář 2005 20:38 ]
Předmět příspěvku: 

renda píše:
Pars vypustil zprávu že posílá do Prahy reko RT6N1 !!!!
žeby jsme se dočkali jejich provozu?
akorát je to nějaké reko RT6N-R2 nebo něco, detaily
s výkresem více na http://www.parsnova.cz

ano, četl sem to právě na k-reportu. akorát by mě zajímalo, která to je... (pražský eviďák)

Autor:  renda [ 21 zář 2005 20:36 ]
Předmět příspěvku: 

Pars vypustil zprávu že posílá do Prahy reko RT6N1 !!!!
žeby jsme se dočkali jejich provozu?
akorát je to nějaké reko RT6N-R2 nebo něco, detaily
s výkresem více na http://www.parsnova.cz

Autor:  Izzy [ 18 zář 2005 16:27 ]
Předmět příspěvku: 

Mám tu několik odkazů na provozuschopné RT6N1...decela to zamrzí...
http://www.jasio147.webpark.pl/pozn4.jpg
http://www.partner.terramail.pl/poz/p0404-6.htm
http://www.pestka.info/galeria/details.php?image_id=387
http://www.pestka.info/galeria/details.php?image_id=386
http://www.pestka.info/galeria/details.php?image_id=704
http://www.pestka.info/galeria/details.php?image_id=883
http://www.pestka.info/galeria/details. ... ge_id=1523
http://www.pestka.info/galeria/details. ... ge_id=1576
http://www.pestka.info/galeria/details. ... ge_id=1932
http://www.pestka.info/galeria/details. ... ge_id=2130
http://www.pestka.info/galeria/details. ... ge_id=2264
http://www.pestka.info/galeria/details. ... ge_id=2271
http://www.pestka.info/galeria/details. ... ge_id=2285
http://www.tramgal.za.pl/poznan/poz2.jpg
http://www.tramgal.za.pl/poznan/poz1.jpg

Autor:  PvvS [ 07 črc 2005 19:06 ]
Předmět příspěvku: 

dik pomuze a moc

Autor:  Igor Mauricio [ 07 črc 2005 19:04 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Nevite nekdo jakej ma rozvor mezi podvozkama RT6N1 ?

mrkni na mejl, snad ti to pomůže (ale nevím, nedíval sem se na to)

Autor:  PvvS [ 07 črc 2005 19:01 ]
Předmět příspěvku: 

Nevite nekdo jakej ma rozvor mezi podvozkama RT6N1 ?

Autor:  Bacil [ 30 čer 2005 07:48 ]
Předmět příspěvku: 

Richard píše:
RT6N1 jezdila v pracovní dny pravidelně od cca15.1.2004-7.5.2004 na 013/05.Ale rád bych se s ní povozil,už jsem zapoměl jak se v ní jede,ale asi hrozně,že?,trochu mě to naposled připomínalo Caroline,avšak RT6N1 nemá oproti Caroline páru a to doslova,tak se ,,karolínce´´ moc omlouvám


Mně to zase někdy trochu připomnělo, když se rozjel velký vlak, který ve večerníčku postavil černokněžník Zababa :-)) Ale RT6 měly i svoje kouzlo, mám je docela rád...

Autor:  Richard [ 28 čer 2005 21:27 ]
Předmět příspěvku: 

RT6N1 jezdila v pracovní dny pravidelně od cca15.1.2004-7.5.2004 na 013/05.Ale rád bych se s ní povozil,už jsem zapoměl jak se v ní jede,ale asi hrozně,že?,trochu mě to naposled připomínalo Caroline,avšak RT6N1 nemá oproti Caroline páru a to doslova,tak se ,,karolínce´´ moc omlouvám

Autor:  manil [ 13 čer 2005 21:47 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Jo uz tusim skoro rok ??

A-ha, tak to jo. No uvidíme, jak to dopadne. Dík za info :-)

Autor:  PvvS [ 13 čer 2005 21:45 ]
Předmět příspěvku: 

Jo uz tusim skoro rok ??

Autor:  manil [ 13 čer 2005 21:45 ]
Předmět příspěvku: 

No hlavně že se něco děje. Nevíš ještě, jestli už je to Parsu?

Autor:  PvvS [ 13 čer 2005 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

Zdvojeny progress a maj dost problemy se strechou.


Kdy bude , tak to nikdo nevi, mluvi se nejdriv o konci tohohle roku. A ro sou velsi optimiste

Autor:  manil [ 13 čer 2005 21:40 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Brzdy, vyzbroj, stanoviste ridice, a v podstate tu reko co uz maj skoro vsechny brnensky.

A výzbroj v jejich případě bude jaká? A kdy?

Stránka 204 z 208 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/