Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz:80/ |
|
RT6N1 http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=4 |
Stránka 2 z 208 |
Autor: | Zdeněk [ 03 čer 2018 19:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Do 100 dní, ještě mají chvíli čas |
Autor: | Maulincio [ 03 čer 2018 17:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Jak to vypadá s 1803? Říkalo se do měsíce, ale furt stojí v Pisárkách |
Autor: | M [ 30 kvě 2018 10:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
U RT6 byl největší problém v tom, že nebyly náhradní díly, nebo se na ně čekalo moc dlouho. |
Autor: | Robert [ 29 kvě 2018 14:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
A za rok 2017 nemely RT6 ani jednu zavadu, ze... |
Autor: | 2389 [ 29 kvě 2018 14:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Podle seabe soudím tebe. Já bych to nechtěl ani zadara takže smekám před podnikem, že to udal za kilo. Takový bastly u autobusů nemáme. Jen Mave, ale to není autobus. Nemůžeš srovnávat spolehlivost něčeho co máš v jednom období 1 funkční kus s něčím čeho máš 40 funkčních ks. To i to Mave by možná statisticky v jediném měsíci vyhrálo statistiky, ale přitom to je vyhlášenej šmejd. |
Autor: | MKzB [ 29 kvě 2018 13:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Náhodou ve statistikách DPMB za říjen 2010 vyšel typ RT6N1 jako nejspolehlivější typ tramvaje. |
Autor: | TMB [ 29 kvě 2018 08:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Nemyslím si, že by RT6 byla vyloženě křáp. A s prodejem 1803 obchodní duch DPMB neměl nic společného, to by jinak byla v Polsku. A hlavně to tady hodně komentujte, ať se toho nějaký vůl chytne. 2389 píše: Hurá! Největší křáp 20. a 21. století se podařilo prodat za stovku. Aspoň je vidět že náš podnik má obchodního ducha
|
Autor: | Jakub S. [ 28 kvě 2018 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Ostatní RT6 byly prodány do Polska za výrazně vyšší cenu (zhruba 5×). |
Autor: | 2389 [ 28 kvě 2018 21:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Hurá! Největší křáp 20. a 21. století se podařilo prodat za stovku. Aspoň je vidět že náš podnik má obchodního ducha |
Autor: | Ondra K. [ 28 kvě 2018 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Právě jezdit v ulicích a propagovat DP je hlavní účel retro vozů. Takže nezájem o RT6N1 je logický a pochopitelný. |
Autor: | Pupa [ 28 kvě 2018 17:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Hurááááá. Jupííííí. Ještě VV 60. A divím se, že DPMB ji nechtěl jako retro vůz. Však nemusí vše jezdit v ulicích. |
Autor: | Mouka [ 27 dub 2018 10:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Vůz 1803 prodán TMB za 100.000 Kč (bez DPH). |
Autor: | likin [ 14 úno 2018 13:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
MKzB píše: Viděl jsem na videu dobře, že RT6ky neměly pantografy? pantografy a snad i statické měniče, se z nich koncem ledna v Pisárkách odebíraly |
Autor: | MKzB [ 14 úno 2018 13:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Viděl jsem na videu dobře, že RT6ky neměly pantografy? |
Autor: | MKzB [ 11 úno 2018 18:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Řek bych, že fůra dílů jde dát i na 14Tr a některé Karosy. |
Autor: | Maulincio [ 11 úno 2018 17:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
colt274 píše: TMB kuchlo i důležitější a skladnější 22TrG, s eSkem bych nepočítal ani kdyby byla zadarmo i doprava... Zbylo vůbec něco z 22TrG? Moc sem nikdy nechápal, kvůli jakým dílům se rozebíral, když se kvůli atypičnosti nedostal do provozu a taky proč se s rozebíráním u TMB pokračovalo, když ty díly neměli na co dat (možná taky na Škoda 21Ab)... mohl by mi to někdo osvětlit? |
Autor: | colt274 [ 11 úno 2018 14:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
TMB kuchlo i důležitější a skladnější 22TrG, s eSkem bych nepočítal ani kdyby byla zadarmo i doprava... |
Autor: | LADA [ 11 úno 2018 02:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Ještě do sbírek TMB odkoupit RT6S a byla by to naprostá paráda. Mám obavy, že díky naprosté odlišnosti od ostatních vozů skončí tento unikát pod hořáky autogenu. |
Autor: | pdbrno [ 11 úno 2018 02:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Ondra K. píše: Jo, zadní kachna byla 1724. Proč má druhá kačena stahnutý pantograf?Nebo se mě to jenom zdá? |
Autor: | Ondra K. [ 10 úno 2018 23:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Jo, zadní kachna byla 1724. |
Autor: | Janatak [ 10 úno 2018 23:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Ondra K. píše: Dnes došlo k přesunu 1801 a 1802 do Medlánek. Přetah 1801 na Mendláku ve vlaku 1715+1801+172(4?) Příloha: 20180210_141243.jpg Příloha: 20180210_141247.jpg Impozantní souprava |
Autor: | Zlaťák [ 10 úno 2018 21:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Brno potvrdilo záměr ponechat si tramvaj RT6N jako muzejní |
Autor: | Ondra K. [ 10 úno 2018 21:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Do vozovny Pisárky se nedá vjet tahačem s návěsem. |
Autor: | Maulincio [ 10 úno 2018 21:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Ondra K. píše: Dnes došlo k přesunu 1801 a 1802 do Medlánek. Koukal sem na video, ale mohl by mi někdo říct proč došlo k přesunu? V Pisárkách je nemůžou naložit nebo se budou ještě ňák opravovat/upravovat? |
Autor: | Ondra K. [ 10 úno 2018 20:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Dnes došlo k přesunu 1801 a 1802 do Medlánek. |
Stránka 2 z 208 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |