Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

RT6N1
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=4
Stránka 9 z 208

Autor:  Ondra K. [ 21 črc 2015 16:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

1803 dnes na ZJ.

Autor:  Zlaťák [ 05 črc 2015 22:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Ta je teď ve Vrchlabí, ne?

Autor:  Rem [ 05 črc 2015 21:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Jen jestli to není zas nějakej joke...

Autor:  Fantomas [ 05 črc 2015 18:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Neměl by pohon místo 4x2 být spíš 12x8? biggrin

Autor:  Karosa B732 [ 05 črc 2015 17:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Tramvaj RT6S na prodej
Všimněte si zejména druhu=nové, roku výroby=2009 a najeto=0km sarcastic

Autor:  mh [ 04 črc 2015 14:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Nedostatek ano, ovšem mimo prázdninové JŘ.. Až se odstraní závady, tak se samozřejmě budou v provozu opět objevovat, ale není třeba je teď honit za každou cenu..

Autor:  mceza [ 04 črc 2015 14:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

ReZ píše:
Aha, takže poršaty byly za europenízky, tak ať jsou v ulicích co nejvíc vidět. Logika, fakt. A když je ojezdíme do VP a budeme potřebovat z kopřiv vytáhnout staré stroje, zjistíme, že už jsou taky zralé na VP nebo přímo na GO. Ovšem, pokud se je tím dlouhým stáním nezašmodrchaly kolečka. ](*,)


Zkus si pořádně přečíst, co jsem psal... U RT6 je v blízké budoucnosti výhled na jejich prodej. Poláci by je koupili s tím, že to stejně rozeberou do šroubku a zmodernizují podle sebe. Takže v době, kdy je nedostatek vozů (jako že prostě je) bych viděl jako naprosto logické nízkopodlažní velkokapacitní tramvaje vypravovat co to půjde.

A to tvoje tahání z kopřiv - takže radši budeš ojíždět staré tramvaje a do těch kopřiv strčíš úplně nové?

Autor:  Ondra K. [ 04 črc 2015 00:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

ReZ píše:
Aha, takže poršaty byly za europenízky, tak ať jsou v ulicích co nejvíc vidět. Logika, fakt. A když je ojezdíme do VP a budeme potřebovat z kopřiv vytáhnout staré stroje, zjistíme, že už jsou taky zralé na VP nebo přímo na GO. Ovšem, pokud se je tím dlouhým stáním nezašmodrchaly kolečka. ](*,)

Koupily se za dlouhé peníze nová vozidla, tak je logické, aby jezdily co nejvíc. Na tom není nic nepochopitelného.

Autor:  Honzík [ 03 črc 2015 18:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

To byl přejezd z d-x9, tuším že kurz 28/9.

Autor:  Karlos [ 03 črc 2015 18:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Mě se zdá ale že před prázdninami se na P6 objevila 1802 nebo jestli se jednalo o přejezd z jiné linky?

Autor:  mh [ 03 črc 2015 15:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

mceza píše:
T6 nebo T3 nejsou ale nízkopodlažní vozy. A v zájmu vedení by mělo být vypravovat co největší procento NP strojů.


Stejně tak je v zájmu spolehlivost a ta u RT6 poslední dobou pokulhává, takže pokud můžou, ať odpočívají..

Autor:  Ondra K. [ 03 črc 2015 15:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Linku P6 tvoří pouze přejezdy normálních d-6. Žádná extra pořadí tam nejsou.

Autor:  Eda [ 03 črc 2015 14:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

To vím, že nemůžou. Ale měl jsem za to, že jsou to oběhově oddělené linky, byť ve stejném služebáku.

Autor:  manil [ 03 črc 2015 14:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Nestudoval jsem JŘ nějak důkladně, ale P6 se míchají s kurzy 6. A na 6 nemohou výklopné dveře.

Autor:  Eda [ 03 črc 2015 13:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Jako ideální bych pro RT6 viděl linku P6, jak o víkendu, tak v PD.

Autor:  manil [ 03 črc 2015 13:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Z mého pohledu není pro nevyhrazení +1 kurzu v PD a +2 kurzy v SN žádná překážka. Stačí, aby na přípravě provozu poskládali na dekádu 4+2B dvakrát dvě hodinově vhodné služby na jednom kurzu. Řidičů je dost.

O víkendu to může jezdit třeba na 12. Tam by to ale mohlo omezit ve výpravě preferované 13T...

Autor:  Duš [ 03 črc 2015 12:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Pláčete hezky, leč na špatném hrobě ... A beztak jsou obě RT neschopné ... takže ...

Autor:  ReZ [ 03 črc 2015 10:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Aha, takže poršaty byly za europenízky, tak ať jsou v ulicích co nejvíc vidět. Logika, fakt. A když je ojezdíme do VP a budeme potřebovat z kopřiv vytáhnout staré stroje, zjistíme, že už jsou taky zralé na VP nebo přímo na GO. Ovšem, pokud se je tím dlouhým stáním nezašmodrchaly kolečka. ](*,)

Autor:  mceza [ 03 črc 2015 08:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

T6 nebo T3 nejsou ale nízkopodlažní vozy. A v zájmu vedení by mělo být vypravovat co největší procento NP strojů.

Pokud je snahou vedení se RT6 zbavit, bylo by logické, že by se "ojely" co nejvíce to ještě jde. Proč si opotřebovávat vozy, které tu s námi ještě budou dlouho, když stejnou službu mohou udělat jiné vysokokapacitní tramvaje? Polákům to stejně moc vadit nebude, vykuchají z toho co půjde...

Autor:  Duš [ 02 črc 2015 22:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Robert
Těch provozuschopných vozů tam stojí víc, nejen RT, ale i třeba několik souprav T6 nebo T3 ... Ale budeme to brát třeba tak, že vedení se snaží přednostně vypravovat 13T

Autor:  Kari [ 02 črc 2015 22:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Vysvětluji to dostatkem jiných spolehlivějších vozů.

Autor:  Robert [ 02 črc 2015 21:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Duš píše:
Rem:
nad tím nemá cenu se pozastavovat, je škoda, že takový frajer si tam nemůže na 9 hodin sednout ... Chápu, že jsou tady ultras co rádi za RT 6 položí život

A jak to vysvětluje, že dva provozuschopné stroje o víkendu stojí?

Autor:  Vrták [ 02 črc 2015 21:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Pravdu máte všichni. Je faktem, že RT6 nejsou moc spolehlivé, ale to, co s ní jeden váš kolega řidič jednou předvedl při mé ranní cestě do školy volalo o pomstu! Nejen, že s tím jel jak prase, ale ještě brzdil stylem kolejnice jistí a zastávky dojížděl skluzem! Pak se divil, že všecko pískalo a navíc do všeho mlátil! Ono to zrcátko v kabině může mít i jiné využití než pro monitoring interiéru řidičem... Naštěstí pro daného si už nepamatuji přesně, které pondělí nebo úterý to bylo (ale zas tak dlouho z5 to není). Omlouvám se za spam, ale prostě už jsem musel...

Autor:  Duš [ 02 črc 2015 10:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Rem:
nad tím nemá cenu se pozastavovat, je škoda, že takový frajer si tam nemůže na 9 hodin sednout ... Chápu, že jsou tady ultras co rádi za RT 6 položí život

Autor:  Rem [ 02 črc 2015 08:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Kari: Stačí se mrknout na dotyčného podpis: Očividně "Ultras RT6 Fans" Pro takový jsou RT6 bezchybný i kdyby to mělo místo dveří gilotinu. Obhajovat za každou cenu. Za né ani tak zhoršených podmínek není problém, aby RT6 sežrala za šichtu i 20 pytlů z pískem.

Stránka 9 z 208 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/