Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

RT6N1
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=5&t=4
Stránka 6 z 208

Autor:  Ondra K. [ 08 úno 2016 21:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Místo spekulací bych doporučil si pozorně přečíst příslušnou pasáž v souhrnné aktualitě.

Autor:  Tom S. [ 08 úno 2016 20:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Já jsem jenom slyšel, že se buď bude investovat do 1802 nebo do 1803. Ale berte to s rezervou.

Autor:  mechoš [ 08 úno 2016 20:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Staník píše:
Jsou prosím nějaké informace k 1802, respektive k tomu, proč ji postrádáme od 26. 1. 2016 na 00216?? Předem dík. ;-)


Kdž jsem 30 jezdil zaslechl jsem na vozovně něco o tom že už konečně dojezdila ....
Ale nic oficiálního jsem nezjistil ....
Takže nutno tuto informaci brát s rezervou .....

Autor:  Vlasta [ 08 úno 2016 20:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Neměla nějakej ťukanec někde ? ;)

Autor:  Staník [ 08 úno 2016 20:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Jsou prosím nějaké informace k 1802, respektive k tomu, proč ji postrádáme od 26. 1. 2016 na 00216?? Předem dík. ;-)

Autor:  mh [ 28 led 2016 17:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Hydraulika ti za dlouhé stání nepoděkuje.. naopak budeš muset časem solit o to víc...

Autor:  Tin [ 28 led 2016 16:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Řekl bych, že ekonomika provozu jednoho retro vozu bude trochu jinde než u provozu toho jednoho vozu na běžné lince. Tipnul bych, že nejvíc bude stát úklid, protože takový vůz nemůže vyjet nenaleštěný. Takový vůz toho asi také najezdí méně, takže drahé/komplikované opravy nebudou potřeba tak často. Hlavní problém vidím v tom, že dlouhé vozy zaberou mnoho místa k stání.

Autor:  ReZ [ 28 led 2016 15:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Já to samozřejmě myslel zachovat zamuzejněné (je jedno jestli DPMB nebo TMB). Současně chápu ekonomické a provozní problémy, ale všechny tři neperspektivní typy tu nějakou tu kolejnici obrousily a měly by zůstat nejen v šedé kůře mozkové nebo jako shluk pixelů.

Autor:  Rem [ 28 led 2016 10:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Pochybuju že ty vleky bude někdo chtít, i jako kulnu. O možnosti RT6 v TMB tu jednou něco padlo.

Autor:  agent_s_teplou_vodou [ 28 led 2016 10:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Dá se očekávat, že zbývající RT6 skončí v Polsku.
A vleky bych rychle prodal jako zahradní kůlnu. Nic jiného si nezaslouží.
Naopak bych do muzea šoupnul K3 1753 nebo 1754.

Autor:  Rem [ 28 led 2016 09:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Tak by byl okamžitě sesazen a možná i zastřelen, protože držet v provozu jeden vůz jednoho typu je nelogické a hlavně neekonomické! Stačí ze snad budou v TMB, pokud se tam vlezou... minimálně RT6 a vlek by si to zasloužily.

Autor:  ReZ [ 27 led 2016 20:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Pro méně chápavé, resp. pro připomenutí:
Aktualita na BMHD píše:
V průběhu roku 2015 bylo přijato rozhodnutí DPMB dále neinvestovat do vozů VV60LF, K3R-N a RT6N1. Osud zbylých vlečných vozů 1302 a 1304, K3R-N 1752 a 1754 a RT6N1 1802 tak prakticky závisí zejména na finanční náročnosti případných oprav. Prozatím zůstávají v provozu.

Je to smutné, ale je to tak. Kdyby nejvyšší dal a od každého jeden zůstal pro další generace, nejen šotoušů... :pray:

Autor:  Jakub S. [ 19 led 2016 19:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Viz aktualita 2015/2016.

Autor:  Vlasta [ 19 led 2016 19:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Jak to teď vypadá s 1803 ? Zasáhne ještě do provozu nebo taky finíto.

Autor:  ReZ [ 20 lis 2015 12:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Jasně, ale jenom v Brně si s nimi mechoši uměli poradit a rozchodit je a jakštakš úspěšně provozovat. Takže pokud by v nějakém městě měla být zamuzejněna, tak v Šalingradu.

Autor:  MKzB [ 19 lis 2015 14:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

ReZ píše:
Do historie Brna patří. A měla by tu být.

Nejenom Brna, patří do historie celé ČR.

Autor:  M [ 19 lis 2015 13:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Taky se modlím, aby tu jedna zůstala....

Autor:  ReZ [ 19 lis 2015 10:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Neber mi můj mladický optimismus... sarcastic

Autor:  chat-maniac [ 19 lis 2015 07:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Nejsou prachy ani na utírání prachu že současných exponátů v depozitu, tak nevím, jaký nový muzeum.

Autor:  ReZ [ 18 lis 2015 23:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

No spíš jezdit v Polsku, ale moje šotosrdíčko mi říká, že za pár let, až bude komfortní muzeum, tak bude setsakra složité ji dostat zpátky.
Do historie Brna patří. A měla by tu být.

Autor:  chat-maniac [ 18 lis 2015 22:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Má to jezdit v Polsku nebo to má hnít za halou pod pergolou? Sprejeři, počasí, čas...

Autor:  MKzB [ 18 lis 2015 22:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Teoreticky se může zastřešit kolej za halou, na které stojí vrak 4MT a do nedávna také vrak vv4.

Autor:  Ondra K. [ 18 lis 2015 20:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Ovšem, problém je v tom, že depozitář je plný a za normálních okolností neni na RT6 místo.

Autor:  Pupa [ 18 lis 2015 20:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Jupí , však stačí ji mít v Líšni . Nemusí nutně jezdit v ulicích. Jen ji uchovat pro příští generace.

Autor:  manil [ 18 lis 2015 19:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

DPMB si RT6 jako muzejní nenechá. Udržovat ji pojízdnou by nebylo reálné, takže by byla odsouzena ke stání v koutě. DP zatím nemá ani prostory, kde by mohl případné muzejní mrtvolky ukazovat.

Myslím ale, že mohu prozradit, že probíhají jednání DPMB - TMB ohledně vozu RT6...

Stránka 6 z 208 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/