Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz:80/ |
|
RT6N1 http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=4 |
Stránka 6 z 208 |
Autor: | M [ 09 úno 2016 00:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Manil: díky moc. |
Autor: | manil [ 09 úno 2016 00:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
1802 stojí, protože se ji zadřela jedna z náprav. Oprava je možná, uvidíme, jak se k tomu DPMB postaví. |
Autor: | Jakub S. [ 09 úno 2016 00:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
M: Zopakujme si sled příspěvků, tentokráte trochu detailněji... Staník se zeptal a Tom S. založil flame na JPP informaci. Tom S. píše: Já jsem jenom slyšel, že se buď bude investovat do 1802 nebo do 1803. Ale berte to s rezervou. Načež byl na svoji hloupost upozorněn: Ondra K. píše: Místo spekulací bych doporučil si pozorně přečíst příslušnou pasáž v souhrnné aktualitě. Ondra.K reagoval pouze na Toma S., nikoliv na Staníka (otázka zůstala nezodpovězena), odkazuje konkrétně na tuto pasáž: Citace: V průběhu roku 2015 bylo přijato rozhodnutí DPMB dále neinvestovat do vozů VV60LF, K3R-N a RT6N1. Osud zbylých vlečných vozů 1302 a 1304, K3R-N 1752 a 1754 a RT6N1 1802 tak prakticky závisí zejména na finanční náročnosti případných oprav. Prozatím zůstávají v provozu. A vzápětí přispíváš očividně ne příliš koncentován. Jinak: Pokud nepůjde o spotřební zboží, či daná závada nepůjde vyřešit kanibalizací 1801/1803, tak 1802 DOJEZDILA. Minimálně v ČR. |
Autor: | Janatak [ 09 úno 2016 00:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
V průběhu roku 2015 bylo přijato rozhodnutí DPMB dále neinvestovat do vozů VV60LF, K3R-N a RT6N1. Pasáž ze zmíněné aktuality, o které je patrně řeč. Z toho že 1802 nějakou dobu nejezdí, lze usoudit, že tenhle stroj zřejmě potkal nějaký technický zádrhel a otázka stojí, zda ještě investovat do opravy, nebo ne. Ovšem k výše zmíněné citaci ze souhrnné aktuality za rok 2015/2016 si můžeme sami o osudu 1802 udělat obrázek. |
Autor: | M [ 08 úno 2016 23:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
jj to jsem četl,ale o odstavení od ledna 16 tam neni ani slovo a Staník se ptal proč tedy nejezdí? a odpověď na tento dotaz v aktualitě z loňska skutečně neni. |
Autor: | Jakub S. [ 08 úno 2016 22:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Ne aktualitu o 1802, nýbrž aktualitu 2015/2016. Spousta informací, o kterých se tu (zbytečně) diskutuje, jsme tam zachytili, troufám si tvrdit, že celkem jasně. |
Autor: | M [ 08 úno 2016 22:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Nějak se mi nedaří najít souhrnou aktualitu o voze 1802, prosím o link, díky.M. |
Autor: | Ondra K. [ 08 úno 2016 21:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Místo spekulací bych doporučil si pozorně přečíst příslušnou pasáž v souhrnné aktualitě. |
Autor: | Tom S. [ 08 úno 2016 20:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Já jsem jenom slyšel, že se buď bude investovat do 1802 nebo do 1803. Ale berte to s rezervou. |
Autor: | mechoš [ 08 úno 2016 20:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Staník píše: Jsou prosím nějaké informace k 1802, respektive k tomu, proč ji postrádáme od 26. 1. 2016 na 00216?? Předem dík. Kdž jsem 30 jezdil zaslechl jsem na vozovně něco o tom že už konečně dojezdila .... Ale nic oficiálního jsem nezjistil .... Takže nutno tuto informaci brát s rezervou ..... |
Autor: | Vlasta [ 08 úno 2016 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Neměla nějakej ťukanec někde ? ;) |
Autor: | Staník [ 08 úno 2016 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Jsou prosím nějaké informace k 1802, respektive k tomu, proč ji postrádáme od 26. 1. 2016 na 00216?? Předem dík. |
Autor: | mh [ 28 led 2016 17:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Hydraulika ti za dlouhé stání nepoděkuje.. naopak budeš muset časem solit o to víc... |
Autor: | Tin [ 28 led 2016 16:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Řekl bych, že ekonomika provozu jednoho retro vozu bude trochu jinde než u provozu toho jednoho vozu na běžné lince. Tipnul bych, že nejvíc bude stát úklid, protože takový vůz nemůže vyjet nenaleštěný. Takový vůz toho asi také najezdí méně, takže drahé/komplikované opravy nebudou potřeba tak často. Hlavní problém vidím v tom, že dlouhé vozy zaberou mnoho místa k stání. |
Autor: | ReZ [ 28 led 2016 15:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Já to samozřejmě myslel zachovat zamuzejněné (je jedno jestli DPMB nebo TMB). Současně chápu ekonomické a provozní problémy, ale všechny tři neperspektivní typy tu nějakou tu kolejnici obrousily a měly by zůstat nejen v šedé kůře mozkové nebo jako shluk pixelů. |
Autor: | Rem [ 28 led 2016 10:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Pochybuju že ty vleky bude někdo chtít, i jako kulnu. O možnosti RT6 v TMB tu jednou něco padlo. |
Autor: | agent_s_teplou_vodou [ 28 led 2016 10:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Dá se očekávat, že zbývající RT6 skončí v Polsku. A vleky bych rychle prodal jako zahradní kůlnu. Nic jiného si nezaslouží. Naopak bych do muzea šoupnul K3 1753 nebo 1754. |
Autor: | Rem [ 28 led 2016 09:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Tak by byl okamžitě sesazen a možná i zastřelen, protože držet v provozu jeden vůz jednoho typu je nelogické a hlavně neekonomické! Stačí ze snad budou v TMB, pokud se tam vlezou... minimálně RT6 a vlek by si to zasloužily. |
Autor: | ReZ [ 27 led 2016 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Pro méně chápavé, resp. pro připomenutí: Aktualita na BMHD píše: V průběhu roku 2015 bylo přijato rozhodnutí DPMB dále neinvestovat do vozů VV60LF, K3R-N a RT6N1. Osud zbylých vlečných vozů 1302 a 1304, K3R-N 1752 a 1754 a RT6N1 1802 tak prakticky závisí zejména na finanční náročnosti případných oprav. Prozatím zůstávají v provozu. Je to smutné, ale je to tak. Kdyby nejvyšší dal a od každého jeden zůstal pro další generace, nejen šotoušů... |
Autor: | Jakub S. [ 19 led 2016 19:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Viz aktualita 2015/2016. |
Autor: | Vlasta [ 19 led 2016 19:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Jak to teď vypadá s 1803 ? Zasáhne ještě do provozu nebo taky finíto. |
Autor: | ReZ [ 20 lis 2015 12:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Jasně, ale jenom v Brně si s nimi mechoši uměli poradit a rozchodit je a jakštakš úspěšně provozovat. Takže pokud by v nějakém městě měla být zamuzejněna, tak v Šalingradu. |
Autor: | MKzB [ 19 lis 2015 14:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
ReZ píše: Do historie Brna patří. A měla by tu být. Nejenom Brna, patří do historie celé ČR. |
Autor: | M [ 19 lis 2015 13:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Taky se modlím, aby tu jedna zůstala.... |
Autor: | ReZ [ 19 lis 2015 10:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RT6N1 |
Neber mi můj mladický optimismus... |
Stránka 6 z 208 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |