Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

RT6N1
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=4
Stránka 6 z 208

Autor:  M [ 09 úno 2016 00:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Manil: díky moc.

Autor:  manil [ 09 úno 2016 00:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

1802 stojí, protože se ji zadřela jedna z náprav. Oprava je možná, uvidíme, jak se k tomu DPMB postaví.

Autor:  Jakub S. [ 09 úno 2016 00:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

M:
Zopakujme si sled příspěvků, tentokráte trochu detailněji...
Staník se zeptal a Tom S. založil flame na JPP informaci.
Tom S. píše:
Já jsem jenom slyšel, že se buď bude investovat do 1802 nebo do 1803. Ale berte to s rezervou.

Načež byl na svoji hloupost upozorněn:
Ondra K. píše:
Místo spekulací bych doporučil si pozorně přečíst příslušnou pasáž v souhrnné aktualitě.

Ondra.K reagoval pouze na Toma S., nikoliv na Staníka (otázka zůstala nezodpovězena), odkazuje konkrétně na tuto pasáž:
Citace:
V průběhu roku 2015 bylo přijato rozhodnutí DPMB dále neinvestovat do vozů VV60LF, K3R-N a RT6N1. Osud zbylých vlečných vozů 1302 a 1304, K3R-N 1752 a 1754 a RT6N1 1802 tak prakticky závisí zejména na finanční náročnosti případných oprav. Prozatím zůstávají v provozu.

A vzápětí přispíváš očividně ne příliš koncentován.
Jinak: Pokud nepůjde o spotřební zboží, či daná závada nepůjde vyřešit kanibalizací 1801/1803, tak 1802 DOJEZDILA. Minimálně v ČR.

Autor:  Janatak [ 09 úno 2016 00:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

V průběhu roku 2015 bylo přijato rozhodnutí DPMB dále neinvestovat do vozů VV60LF, K3R-N a RT6N1.

Pasáž ze zmíněné aktuality, o které je patrně řeč. Z toho že 1802 nějakou dobu nejezdí, lze usoudit, že tenhle stroj zřejmě potkal nějaký technický zádrhel a otázka stojí, zda ještě investovat do opravy, nebo ne. Ovšem k výše zmíněné citaci ze souhrnné aktuality za rok 2015/2016 si můžeme sami o osudu 1802 udělat obrázek.

Autor:  M [ 08 úno 2016 23:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

jj to jsem četl,ale o odstavení od ledna 16 tam neni ani slovo a Staník se ptal proč tedy nejezdí? a odpověď na tento dotaz v aktualitě z loňska skutečně neni.

Autor:  Jakub S. [ 08 úno 2016 22:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Ne aktualitu o 1802, nýbrž aktualitu 2015/2016. Spousta informací, o kterých se tu (zbytečně) diskutuje, jsme tam zachytili, troufám si tvrdit, že celkem jasně.

Autor:  M [ 08 úno 2016 22:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Nějak se mi nedaří najít souhrnou aktualitu o voze 1802, prosím o link, díky.M.

Autor:  Ondra K. [ 08 úno 2016 21:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Místo spekulací bych doporučil si pozorně přečíst příslušnou pasáž v souhrnné aktualitě.

Autor:  Tom S. [ 08 úno 2016 20:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Já jsem jenom slyšel, že se buď bude investovat do 1802 nebo do 1803. Ale berte to s rezervou.

Autor:  mechoš [ 08 úno 2016 20:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Staník píše:
Jsou prosím nějaké informace k 1802, respektive k tomu, proč ji postrádáme od 26. 1. 2016 na 00216?? Předem dík. ;-)


Kdž jsem 30 jezdil zaslechl jsem na vozovně něco o tom že už konečně dojezdila ....
Ale nic oficiálního jsem nezjistil ....
Takže nutno tuto informaci brát s rezervou .....

Autor:  Vlasta [ 08 úno 2016 20:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Neměla nějakej ťukanec někde ? ;)

Autor:  Staník [ 08 úno 2016 20:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Jsou prosím nějaké informace k 1802, respektive k tomu, proč ji postrádáme od 26. 1. 2016 na 00216?? Předem dík. ;-)

Autor:  mh [ 28 led 2016 17:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Hydraulika ti za dlouhé stání nepoděkuje.. naopak budeš muset časem solit o to víc...

Autor:  Tin [ 28 led 2016 16:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Řekl bych, že ekonomika provozu jednoho retro vozu bude trochu jinde než u provozu toho jednoho vozu na běžné lince. Tipnul bych, že nejvíc bude stát úklid, protože takový vůz nemůže vyjet nenaleštěný. Takový vůz toho asi také najezdí méně, takže drahé/komplikované opravy nebudou potřeba tak často. Hlavní problém vidím v tom, že dlouhé vozy zaberou mnoho místa k stání.

Autor:  ReZ [ 28 led 2016 15:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Já to samozřejmě myslel zachovat zamuzejněné (je jedno jestli DPMB nebo TMB). Současně chápu ekonomické a provozní problémy, ale všechny tři neperspektivní typy tu nějakou tu kolejnici obrousily a měly by zůstat nejen v šedé kůře mozkové nebo jako shluk pixelů.

Autor:  Rem [ 28 led 2016 10:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Pochybuju že ty vleky bude někdo chtít, i jako kulnu. O možnosti RT6 v TMB tu jednou něco padlo.

Autor:  agent_s_teplou_vodou [ 28 led 2016 10:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Dá se očekávat, že zbývající RT6 skončí v Polsku.
A vleky bych rychle prodal jako zahradní kůlnu. Nic jiného si nezaslouží.
Naopak bych do muzea šoupnul K3 1753 nebo 1754.

Autor:  Rem [ 28 led 2016 09:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Tak by byl okamžitě sesazen a možná i zastřelen, protože držet v provozu jeden vůz jednoho typu je nelogické a hlavně neekonomické! Stačí ze snad budou v TMB, pokud se tam vlezou... minimálně RT6 a vlek by si to zasloužily.

Autor:  ReZ [ 27 led 2016 20:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Pro méně chápavé, resp. pro připomenutí:
Aktualita na BMHD píše:
V průběhu roku 2015 bylo přijato rozhodnutí DPMB dále neinvestovat do vozů VV60LF, K3R-N a RT6N1. Osud zbylých vlečných vozů 1302 a 1304, K3R-N 1752 a 1754 a RT6N1 1802 tak prakticky závisí zejména na finanční náročnosti případných oprav. Prozatím zůstávají v provozu.

Je to smutné, ale je to tak. Kdyby nejvyšší dal a od každého jeden zůstal pro další generace, nejen šotoušů... :pray:

Autor:  Jakub S. [ 19 led 2016 19:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Viz aktualita 2015/2016.

Autor:  Vlasta [ 19 led 2016 19:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Jak to teď vypadá s 1803 ? Zasáhne ještě do provozu nebo taky finíto.

Autor:  ReZ [ 20 lis 2015 12:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Jasně, ale jenom v Brně si s nimi mechoši uměli poradit a rozchodit je a jakštakš úspěšně provozovat. Takže pokud by v nějakém městě měla být zamuzejněna, tak v Šalingradu.

Autor:  MKzB [ 19 lis 2015 14:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

ReZ píše:
Do historie Brna patří. A měla by tu být.

Nejenom Brna, patří do historie celé ČR.

Autor:  M [ 19 lis 2015 13:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Taky se modlím, aby tu jedna zůstala....

Autor:  ReZ [ 19 lis 2015 10:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Neber mi můj mladický optimismus... sarcastic

Stránka 6 z 208 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/