Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

RT6N1
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=5&t=4
Stránka 1 z 208

Autor:  colt274 [ 26 čer 2018 16:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Obávám se, že tyto úvahy jsou zcela zbytečné nehledě na to, kde stojí :-(

Autor:  jara255 [ 26 čer 2018 10:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Dokud nebudou natažený glajze a dráty do TMB v Líšni, jsou úvahy o zprovoznění RT6N1 zcela zbytečné!

Autor:  MartinV [ 25 čer 2018 18:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Po světě existuje řada muzeí, která ukazují stojící dopravní exponáty. A myslím, že když je vůz alespoň z venku hezky opravený, může být vhodný i k "prolézání". Muselo by se ale hodně investovat do budovy a opravy strojů.
Na druhou stranu, kdyby se v budoucnu opět přemýšlelo, co s budovou Výstaviště..

Autor:  Irisbus.Crossway [ 24 čer 2018 15:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

je opravdu škoda že některé modely které jsou uschovány zrovna v Líšni tam jen tak postávají určitě na Nostalgiich chybí třeba jednou se účastnit budou.

Autor:  M [ 24 čer 2018 11:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

TMB : jak psal MkZB, nikdy se všem nezavděčíte, ale věřím, že za pár let budou všici rádi, že ten vůz tu zůstal a to, že v současné době nejsou peníze na zprovoznění, nevadí, třeba se ze několik let najdou, je dobře, že vůz zůstal v Brně a už nám ho nikdo nesebere. Jako děcko si pamatuju, že jezdil vůz 10, jezdil sám, mám i foto, dnes už nejezdí, ať už z jakéhokoli důvodu. Přesto jsme všichni rádi, že hoi máme a tiše věříme, že se jednou, ikdyž třeba po nějaké úpravě, projede vlastní silou, ale určitě nikdo neřekne, že tím, že nejezdí, je tru na nic, to je nesmysl. Za mě palec nahoru a jsem moc rád, že tu RT6 máme.

Autor:  MKzB [ 24 čer 2018 09:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

TMB: Nenechte se odradit. Buďme rádi, že se jedna RT6 zachovala. Třeba je to jenom další mezistanice k případnému zprovoznění.

Ono to je riziko veřejné služby. Buď se kritizuje, že se nic nedělá, nebo se kritizuje, že je to špatně. Navíc jeden nespokojený je vždy slyšet víc, než 100 spokojených.

A i kdyby se RT6 nezprovoznila. Docela by mi stačilo, kdyby bylo možné ji vidět v průvodu výročí MHD ve vleku za KT8. Nechal bych vyrobit cca dvoumetrové mezispřáhlo, aby i RT6 nebyla "nalepená" za kachnou, ale v průvodu také trochu vynikla.

Autor:  TMB [ 24 čer 2018 08:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

makosinus píše:
No dobře, to dává smysl, tím pádem mi ale přijde, že je celkem zbytečné RT6 uchovat jen na koukání... To mohla klidně do té Poznaně odjet s ostatními.


Teda, tři roky tady všichni chtěli, aby se RT6 zachovala. A teď se dozvím, že jsme se celou dobu vlastně snažili zbytečně. Určitě by bylo snažší na nabídku DPMB (v roce 2015) odpovědět, že není místo.

Autor:  mh [ 24 čer 2018 07:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Muzea jsou plna veci na koukani. To bys je mohl zrusit rovnou. Kazdopadne je to hlavne o penezich a rentabilite takove opravy.. sehnat dily a odbornika by snad jeste melo jit..

Autor:  makosinus [ 23 čer 2018 23:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

No dobře, to dává smysl, tím pádem mi ale přijde, že je celkem zbytečné RT6 uchovat jen na koukání... To mohla klidně do té Poznaně odjet s ostatními.

Autor:  Ondra K. [ 23 čer 2018 21:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

makosinus píše:
Takže to mám chápat tak, že nejspíše se ani s 1803 už nikdo nikdy nepovozí?

To bylo víceméně jasné hned od první úvahy o zmuzejnění RT6N1. Udržet RT6N1 v provozním stavu nebylo jednoduché ani při jejich každodenním provozu. Zajištění provozuschopnosti při občasném muzejním provozu s dlouhými odstaveními je ještě daleko složitější.

Autor:  Maulincio [ 23 čer 2018 20:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Citace:
Ovšem šance na budoucí zprovoznění RT6ky nebo alespoň na její přesun do hlavní části depozitáře TMB jsou bohužel prakticky nulové.


Takže to mám chápat, že dopadne jako R1 nebo 22Tr?

Autor:  makosinus [ 23 čer 2018 19:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Citace:
Ovšem šance na budoucí zprovoznění RT6ky nebo alespoň na její přesun do hlavní části depozitáře TMB jsou bohužel prakticky nulové.

Takže to mám chápat tak, že nejspíše se ani s 1803 už nikdo nikdy nepovozí?

Autor:  Irisbus.Crossway [ 22 čer 2018 10:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

RT6 ev.č.1803 byla dnes ráno převezena do Líšně. zahlédnuto cca v 6:42

Autor:  Kari [ 19 čer 2018 10:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Dobře jsi viděl, když jsi neviděl. Je v Medlánkách.

Autor:  Robert [ 18 čer 2018 23:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Viděl jsem dobře, když jsem dnes RT6 u pisáreckého plotu neviděl?

Autor:  TMB [ 03 čer 2018 21:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Tak ono to auto taky nepřijede na písknutí. Holt je volné až od poloviny června. A ještě je šance akci spojit s příjezdem K3 z PARSu.

Autor:  Janatak [ 03 čer 2018 20:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Tak ona ta přeprava do TMB nebude žádná laciná sranda... :-k

Autor:  Zdeněk [ 03 čer 2018 19:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Do 100 dní, ještě mají chvíli čas

Autor:  Maulincio [ 03 čer 2018 17:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Jak to vypadá s 1803? Říkalo se do měsíce, ale furt stojí v Pisárkách :D

Autor:  M [ 30 kvě 2018 10:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

U RT6 byl největší problém v tom, že nebyly náhradní díly, nebo se na ně čekalo moc dlouho.

Autor:  Robert [ 29 kvě 2018 14:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

A za rok 2017 nemely RT6 ani jednu zavadu, ze...

Autor:  2389 [ 29 kvě 2018 14:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Podle seabe soudím tebe. Já bych to nechtěl ani zadara takže smekám před podnikem, že to udal za kilo.
Takový bastly u autobusů nemáme. Jen Mave, ale to není autobus. Nemůžeš srovnávat spolehlivost něčeho co máš v jednom období 1 funkční kus s něčím čeho máš 40 funkčních ks. To i to Mave by možná statisticky v jediném měsíci vyhrálo statistiky, ale přitom to je vyhlášenej šmejd.

Autor:  MKzB [ 29 kvě 2018 13:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Náhodou ve statistikách DPMB za říjen 2010 vyšel typ RT6N1 jako nejspolehlivější typ tramvaje.

Autor:  TMB [ 29 kvě 2018 08:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Nemyslím si, že by RT6 byla vyloženě křáp. A s prodejem 1803 obchodní duch DPMB neměl nic společného, to by jinak byla v Polsku. A hlavně to tady hodně komentujte, ať se toho nějaký vůl chytne.


2389 píše:
Hurá! Největší křáp 20. a 21. století se podařilo prodat za stovku. Aspoň je vidět že náš podnik má obchodního ducha sarcastic

Autor:  Jakub S. [ 28 kvě 2018 21:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Ostatní RT6 byly prodány do Polska za výrazně vyšší cenu (zhruba 5×).

Stránka 1 z 208 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/