Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 202 z 208    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 208  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
jaky penize? pouze se odstranovaly poruchy a zavady


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Dostal vůbec DPMB nějaké peníze od výrobce za reklamace těchto úžasných vozů?


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
pokud ja vim tak pri obcasnych presunech staci 1801 a 1803 nastartovat a presunout. Sem tam se s nima musi pohnout. 1802 ma trochu problemy.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
radost nekazis pac co mam info tak 1801 a 1803 jsou schopny jizdy vlastni silou po prakticky nekolikahodinove priprave a 1802 ta by se musela ozivovat trosku dyl ale taky by to rozdejchala... :-P jak je na tom 1804 vime vsichni... :cry:


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
mno nechcu kazit radost ale 1801 a 1803 taky. 1802 s nejvetsi pravdepodobnosti.....


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Nevim jestli tu o tom byla rec ale RT6N2 je schopna se premistovat vlastni silou tak snad ji to vydrzi o trosku dele nez vozum RT6N1... :-P
Jinak jestli se nekomu nechce hledat mam tu dva odkazy na fotky 9101:
http://www.tramvajak.wz.cz/
http://www.ospea.cz/galerie_rt6n1/index.htm


Offline
26
04 črc 2005 02:36
Se radši ani neptejte...
manil píše:
Jezdí jim už, nebo pořád stojí na Pankráci?

Ano, dolaďuje se na Pankráci a měla by vyjet asi tak do 10 - 14 dnů. Možná ještě dříve.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
ja zaslechl ze od zacatku pristiho roku ma zkusebne vozit lidi a tudiz by testy mely byt do konce roku hotovy jak psal PvvS...


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
do konce roku


Offline
9986
15 led 2005 23:41
jak dlouho by takový zkoušky trvali?


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
no prevezme se jenom cast zkousek karoserie, a podvozku, zbytek kompletne znovu. Zatim se tusim doladuje na pankraci


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS píše:
No tak pokud ta prazska RT6 splni do konce roku vsechny zkousky, tak asi prvni kandidat na reko bude 1803. ktera uz pri prvni reko mela nejaky upravy . A sberac bude na prednim clanku .

Všechny zkoušky to znamená co všechno? Jezdí jim už, nebo pořád stojí na Pankráci?


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
No tak pokud ta prazska RT6 splni do konce roku vsechny zkousky, tak asi prvni kandidat na reko bude 1803. ktera uz pri prvni reko mela nejaky upravy . A sberac bude na prednim clanku .


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Hrazdou byly asi mysleny zrcatka ktery sou stejne jak na pravy tak i na levy strane...KT maji hrazdu na leve strane pomerne hodne sklonenou smerem k vozu tak tolik nevycuhuje jako ta na RT6...ale profilem bych RT6 bral spise jako KT...a myslim ze tak byla brana i v Brne...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Tonda Ježek píše:
mauricio píše:
napadl mě laický dotaz, kdo má větší průjezdný profil v zatáčkách? RT6 nebo KT8?


V Praze byla brána RT6 jako KT8. Sice je užší, ale zase má "hrazdu" i na levý straně.

Co to je hrazda? No pokud vím, tak kačeny vybočujou víc než RT6...


Offline
26
04 črc 2005 02:36
Se radši ani neptejte...
mauricio píše:
napadl mě laický dotaz, kdo má větší průjezdný profil v zatáčkách? RT6 nebo KT8?


V Praze byla brána RT6 jako KT8. Sice je užší, ale zase má "hrazdu" i na levý straně.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Nikoliv, 3 vozy na d-4 byly jednu dobu vcelku běžné (vím to jistě, jezdil jsem do školy trasu Všetičkova - Náměstí Republiky) - kurzy 3/4, 9/4 a 11/4 mohly mít skoro garant v jízdním řádu. Škoda, že tohle období trvalo jen nějaké 2 měsíce :-(


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
manil píše:
Pohodička, za dob, kdy všechny čtyři RT6 jezdily na d-4 a ještě k tomu přes svoboďák....jó, to byly časy 8-[

Ani v dobe nejvetsi slavy RT6 v Brne byl uspech vypraveni 3 vozu na linku. Obvykle byly v provozu 2 vozy.

Pokud se podivate na temer kteroukoliv tramvaj od alstomu, tak ma PTG takto umisteny. RT6 neni nic jineho nez (nepovedena) kopie alstomu.

http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... ters=t#pic
http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... ters=t#pic
http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... ters=t#pic


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Verusha píše:
Řekl bych kachna, kvůli ksichtu, ostatně cedulky "zákaz míjení RT6" jsem nikde neviděl (otázkou je, jestli se v Brně vůbec kdy nějaký dvě RT6 potkaly na trati :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:)

Pohodička, za dob, kdy všechny čtyři RT6 jezdily na d-4 a ještě k tomu přes svoboďák....jó, to byly časy 8-[


Řekl bych kachna, kvůli ksichtu, ostatně cedulky "zákaz míjení RT6" jsem nikde neviděl (otázkou je, jestli se v Brně vůbec kdy nějaký dvě RT6 potkaly na trati :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
napadl mě laický dotaz, kdo má větší průjezdný profil v zatáčkách? RT6 nebo KT8?


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
no na novosilenskou a do bastru jezdila taky, myslim ze vetsina trati je v poho, pouze nektery vyhybky vychazej tak ze je ma ridic tesne pred vozem


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
No, ale RT6 si vesele brnkala na d-13. (to je super NP vozidlo na d-13)

Jen aby to jezdilo :pray:


Nezapomínejme, že v počátcích "provozu" RT6 v Brně muselo na trati linky 4 dojít na několik místech k posunutí kontaktorů pro brnkátka směrem vzad, právě kvůli pantografu uprostřed. Zpočátku se prý uvažovalo i o tom, že RT6 budou mít svá vlastní brnkátka na druhé straně!!!


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Brnkátka jsou unikát jen v Brně - ale teď, co se začali dávat nové bezkontaktní výhybky, tak byli brnkátka na nic. Ale jak se ukázalo, tento systém stál za prd, tak se na všechny takto upravené výhybky vrací brnkátka zpět - viz nádraží. Výjimkou je Švermova a výhybka na Václavská x Křížová - do které opět nějací "odborníci" hrabali, takže skákala opačně a nakonec přestala fungovat úplně. Šel jsem kolem akorát, když řidič lezl s baldou, aby si ji přestavěl - výhybku hodil do požadovaného směru (d-1) a vlezl zpět do kabiny. Když se rozjížděl, tak výhybka skočila opačně, takže bylo štěstí, že nedošlo k vykolejení. Potom se čekalo na dispečery, s jejichž pomocí se vycouvalo a tramvaj mohla odjet... Celé to divadlo trvalo nějakých 15 minut. ale lidi kupodivu moc nenadávali... :lol:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5198 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 208  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 12:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]