Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 9 z 208    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 208  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1803 dnes na ZJ.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Ta je teď ve Vrchlabí, ne?


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Jen jestli to není zas nějakej joke...

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Neměl by pohon místo 4x2 být spíš 12x8? biggrin

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Tramvaj RT6S na prodej
Všimněte si zejména druhu=nové, roku výroby=2009 a najeto=0km sarcastic

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Nedostatek ano, ovšem mimo prázdninové JŘ.. Až se odstraní závady, tak se samozřejmě budou v provozu opět objevovat, ale není třeba je teď honit za každou cenu..


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
ReZ píše:
Aha, takže poršaty byly za europenízky, tak ať jsou v ulicích co nejvíc vidět. Logika, fakt. A když je ojezdíme do VP a budeme potřebovat z kopřiv vytáhnout staré stroje, zjistíme, že už jsou taky zralé na VP nebo přímo na GO. Ovšem, pokud se je tím dlouhým stáním nezašmodrchaly kolečka. ](*,)


Zkus si pořádně přečíst, co jsem psal... U RT6 je v blízké budoucnosti výhled na jejich prodej. Poláci by je koupili s tím, že to stejně rozeberou do šroubku a zmodernizují podle sebe. Takže v době, kdy je nedostatek vozů (jako že prostě je) bych viděl jako naprosto logické nízkopodlažní velkokapacitní tramvaje vypravovat co to půjde.

A to tvoje tahání z kopřiv - takže radši budeš ojíždět staré tramvaje a do těch kopřiv strčíš úplně nové?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
ReZ píše:
Aha, takže poršaty byly za europenízky, tak ať jsou v ulicích co nejvíc vidět. Logika, fakt. A když je ojezdíme do VP a budeme potřebovat z kopřiv vytáhnout staré stroje, zjistíme, že už jsou taky zralé na VP nebo přímo na GO. Ovšem, pokud se je tím dlouhým stáním nezašmodrchaly kolečka. ](*,)

Koupily se za dlouhé peníze nová vozidla, tak je logické, aby jezdily co nejvíc. Na tom není nic nepochopitelného.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

297
17 led 2014 17:32
To byl přejezd z d-x9, tuším že kurz 28/9.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Mě se zdá ale že před prázdninami se na P6 objevila 1802 nebo jestli se jednalo o přejezd z jiné linky?

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
mceza píše:
T6 nebo T3 nejsou ale nízkopodlažní vozy. A v zájmu vedení by mělo být vypravovat co největší procento NP strojů.


Stejně tak je v zájmu spolehlivost a ta u RT6 poslední dobou pokulhává, takže pokud můžou, ať odpočívají..


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Linku P6 tvoří pouze přejezdy normálních d-6. Žádná extra pořadí tam nejsou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
To vím, že nemůžou. Ale měl jsem za to, že jsou to oběhově oddělené linky, byť ve stejném služebáku.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Nestudoval jsem JŘ nějak důkladně, ale P6 se míchají s kurzy 6. A na 6 nemohou výklopné dveře.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Jako ideální bych pro RT6 viděl linku P6, jak o víkendu, tak v PD.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Z mého pohledu není pro nevyhrazení +1 kurzu v PD a +2 kurzy v SN žádná překážka. Stačí, aby na přípravě provozu poskládali na dekádu 4+2B dvakrát dvě hodinově vhodné služby na jednom kurzu. Řidičů je dost.

O víkendu to může jezdit třeba na 12. Tam by to ale mohlo omezit ve výpravě preferované 13T...


Offline
Uživatelský avatar

771
12 bře 2009 21:57
kousek od Tasy
Pláčete hezky, leč na špatném hrobě ... A beztak jsou obě RT neschopné ... takže ...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Aha, takže poršaty byly za europenízky, tak ať jsou v ulicích co nejvíc vidět. Logika, fakt. A když je ojezdíme do VP a budeme potřebovat z kopřiv vytáhnout staré stroje, zjistíme, že už jsou taky zralé na VP nebo přímo na GO. Ovšem, pokud se je tím dlouhým stáním nezašmodrchaly kolečka. ](*,)

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
T6 nebo T3 nejsou ale nízkopodlažní vozy. A v zájmu vedení by mělo být vypravovat co největší procento NP strojů.

Pokud je snahou vedení se RT6 zbavit, bylo by logické, že by se "ojely" co nejvíce to ještě jde. Proč si opotřebovávat vozy, které tu s námi ještě budou dlouho, když stejnou službu mohou udělat jiné vysokokapacitní tramvaje? Polákům to stejně moc vadit nebude, vykuchají z toho co půjde...


Offline
Uživatelský avatar

771
12 bře 2009 21:57
kousek od Tasy
Robert
Těch provozuschopných vozů tam stojí víc, nejen RT, ale i třeba několik souprav T6 nebo T3 ... Ale budeme to brát třeba tak, že vedení se snaží přednostně vypravovat 13T


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Vysvětluji to dostatkem jiných spolehlivějších vozů.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Duš píše:
Rem:
nad tím nemá cenu se pozastavovat, je škoda, že takový frajer si tam nemůže na 9 hodin sednout ... Chápu, že jsou tady ultras co rádi za RT 6 položí život

A jak to vysvětluje, že dva provozuschopné stroje o víkendu stojí?


Offline
80
05 dub 2015 22:52
Starý Lískovec
Pravdu máte všichni. Je faktem, že RT6 nejsou moc spolehlivé, ale to, co s ní jeden váš kolega řidič jednou předvedl při mé ranní cestě do školy volalo o pomstu! Nejen, že s tím jel jak prase, ale ještě brzdil stylem kolejnice jistí a zastávky dojížděl skluzem! Pak se divil, že všecko pískalo a navíc do všeho mlátil! Ono to zrcátko v kabině může mít i jiné využití než pro monitoring interiéru řidičem... Naštěstí pro daného si už nepamatuji přesně, které pondělí nebo úterý to bylo (ale zas tak dlouho z5 to není). Omlouvám se za spam, ale prostě už jsem musel...


Offline
Uživatelský avatar

771
12 bře 2009 21:57
kousek od Tasy
Rem:
nad tím nemá cenu se pozastavovat, je škoda, že takový frajer si tam nemůže na 9 hodin sednout ... Chápu, že jsou tady ultras co rádi za RT 6 položí život


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Kari: Stačí se mrknout na dotyčného podpis: Očividně "Ultras RT6 Fans" Pro takový jsou RT6 bezchybný i kdyby to mělo místo dveří gilotinu. Obhajovat za každou cenu. Za né ani tak zhoršených podmínek není problém, aby RT6 sežrala za šichtu i 20 pytlů z pískem.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5198 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 208  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 00:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]