Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 208    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 208  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

83
24 lis 2014 18:31
Dnes kolem 14:45 1803 na ZJ u zast. Hrnčířská.

_________________________________
T6A5 ty jsou nej.....škoda,že nejsou nízkopodlažní.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jj, 1803 byla vyměněna za 1905.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
479
23 pro 2013 20:28
Hrušovany u Brna
Okolo 11:45 spatřena 1803 ve smyčce Zemědělská s tably SLUŽEBNÍ JÍZDA, jako výměna přijela nějaká 13T.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Popis závady z intranetu zní: "nerozbržďuje". 8-[

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Místo 1803 už nějakou dobu krouží 1926.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
1803 se dočkala zprovoznění. Jezdí na 28/9.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
M píše:
Rem: kdyby se udelala poradna reko aspon jako u 1802, tak by to byly spolehlivé stroje, to uz 1802 ukazala, ze umi jezdit kazdy den bez odstaveni, ono az prijde 20x 13T a nedejboze se s nimi stane neco podobneho jako v Praze, tak budete za kazdou RT6, K3, vlek a podobne jeste radi.

Troufám si optimisticky tvrdit, že závady pražské se v Brně snad již nevyskytnou, a chraň bůh aby byly na těch nových, teprve dodaných. Když už se ví, co je špatně, tak ty nové mašiny snad udělají tak, aby to špatné tam nebylo :)

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
M píše:
JJ toto jsem četl, ale pokud by se jednalo o odprodeji tak by se nezprovozňovaly přeci 1802 a 1803 proč taky, když by měly jít pryč. Nebo se pletu?

Pokud ve vozovně stojí provozní vůz, neexistuje jediný důvod ho nevypravit. Bez ohledu na to, jestli někdo jedná, nebo nejedná o jeho odkupu.

Platí ale, že s vědomím toho, že příští rok přijde 20 30metrových nových vozů, se úměrně ochota investovat větší částky do problémovějších typů tramvají pomalu snižuje.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Úpravy na 1802 spolehlivosti dost pomohly, o tom není sporu. Ale pořád to neřeší ekonomické hledisko provozu RT6.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2810
01 úno 2006 10:39
Rem: kdyby se udelala poradna reko aspon jako u 1802, tak by to byly spolehlivé stroje, to uz 1802 ukazala, ze umi jezdit kazdy den bez odstaveni, ono az prijde 20x 13T a nedejboze se s nimi stane neco podobneho jako v Praze, tak budete za kazdou RT6, K3, vlek a podobne jeste radi.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
M píše:
Výhodné by samozřejmě bylo zprovoznit všechny 4. To že jde jen o 4 vozy v případě Brna není zas tak důležité, takových čtyřkusových a ne zrovna spolehlivých typů ve vozovém parku je vícero.

Proto by se mělo co nejdříve těch vícero čtyřkusových nespolehlivců poslat na Ukrajinu na barikády proti separatistům a ne tu do nich zbytečně vrážet prachy.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
2810
01 úno 2006 10:39
Až na to, že nemluvím o tehdejší modernizace vyházením všeho zbytečného, mluvím o současné modernizaci samozřejmě.
Jinak co se týká kopců, už když tu byl 0028 tak bylo po zkušebních jízdách řečeno, že vozidlo sice na Kraví horu vyjelo, ale ukázalo se, že opravdu tato tramvaj není vhodná na kopcovitý terén, až přišly 1801-1804 tak kam byly nasazeny jako první do ostrrého provozu? nepochopitelně na linku 4 na Kraví horu a kopec vyjížděli každý den a dokonce to ubrzdily i směrem dolů.
Výhodné by samozřejmě bylo zprovoznit všechny 4. To že jde jen o 4 vozy v případě Brna není zas tak důležité, takových čtyřkusových a ne zrovna spolehlivých typů ve vozovém parku je vícero.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tehdejší rekonstrukce by u nás neprošla přes ČSN 28 1300.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
S těmi normami si nejsem jistý. Ale nedivil bych se, kdyby byly v Polsky benevolentnější. Nehledě na to že Poznaň je rovina. Tuším, že ty poznaňské "před reko RT6" tam jezdily v pohodě, pač měly vybrakovaný střední podvozek, pokud to tedy nebyla JPP informace. To by u nás nejspíš neprošlo a některé úseky snad ani nevyjelo? Po reko v Modusu jsou překopané od píky, to by možná prošlo i u nás. Ale jak píše Ondra, je rozdíl živit 3 vozy a 14 vozů.

V článku o RT6 je zmíněno: Navzdory očekávání však začátky provozu neprobíhaly bez problémů... Všechny tyto okolnosti nutily MKP Poznaň a HCP jednat. Do karet jim hrálo to, že polské úřady měly také zájem na zprovoznění nových tramvají a to, že je Poznaň rovinatá, bez velkých kopců. V rámci repase provedené ve vagónce H. Cegielski bylo z těchto vozů vymontováno prakticky všechno nadbytečné elektronické zařízení, tj. diagnostiky a elektronického zažízení brzdy středního podvozku, který má tak omezené možnosti brždění. Myslíte že by tohle u nás tehdy/nyní prošlo?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Naposledy upravil Ondra K. dne 02 bře 2015 18:05, celkově upraveno 1
Sjednoceno do 1 příspěvku.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Papírově by asi problém nebyl. Problém je ekonomické hledisko. Ať projdou RT6 jakoukoliv rekonstrukcí, pořád to budou z pohledu vozového parku atypické vozy v počtu 2-4 kusy. Navíc některé jejich neduhy ta rekonstrukce stejně nevyřeší.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2810
01 úno 2006 10:39
Rem: proč by neprošla? jestli narážiš na brzdy, tak jsou uplně shodné s naší 1802
mh: budu držet pesti :-)


Offline
Uživatelský avatar

3341
13 lis 2004 11:58
Polskou reko, nechť si provedou v Polsku, jestli se něco někdy dohodne. Zatím jsou ale pořád naše, takže nebudou zahálet a zítra se těšte na 1803, pokud se nic nepokazí.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Druhá věc, jestli by "polská modernizace" v prošla v Česku, papírově.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Asi tak, škoda že se do toho DP nepustil dřív (resp. nikdy).


Offline
2810
01 úno 2006 10:39
Dle mě by bylo nejideálnější dohodnou reko dle polského vzoru, přeci jen všechny jejich reka jezdí, myslím, že by se tím ušetřilo a byly by 4 provozní vozy za dobry peníz.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
A naopak to, že jedna nebo dvě RT6ky vyjedou na ZJ ještě neznamená, že případné jednání o odprodeji padlo. Třeba se zkouší, jestli nezapustily kořeny biggrin Až se bude vědět osud těchto vozů, dřív nebo později se to tu určitě objeví.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
To že se "jedná o možnosti případného odprodeje všech 4 kusů" ještě neznamená, že by případný odprodej zahrnoval opravdu všechny kusy.
Prostě se jedná. Možná půjdou všechny, možná žádná, možná jen některé...


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
M: Až na to, že na nich nebylo co zprovozňovat, protože byly a jsou plně provozní.
Nicméně mi to přijde divné, protože jedinému potenciálnímu kupci snad o provozuschopost vůbec nejde, když si je zrekonstruuje podle svého.


Offline
2810
01 úno 2006 10:39
JJ toto jsem četl, ale pokud by se jednalo o odprodeji tak by se nezprovozňovaly přeci 1802 a 1803 proč taky, když by měly jít pryč. Nebo se pletu?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Já nevím. Mně připadá, že jsme to v aktualitě napsali docela jasně. To jste to nečetli?
bmhd.cz píše:
...Aktuálně je další osud tramvají RT6 v Brně nejasný, jedná se o možnosti případného odprodeje všech 4 kusů.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5198 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 208  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 dub 2024 15:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]