Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

VarioLF všech provedení
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=366
Stránka 176 z 179

Autor:  Eda [ 17 lis 2006 16:00 ]
Předmět příspěvku: 

tramvaják: Jak geniální.

Autor:  ds [ 17 lis 2006 15:36 ]
Předmět příspěvku: 

tramvaják : počítadlo příspěvků je tady zrušené, takže se nemusíš za každou cenu zviditelňovat plácáním hovadin...

Autor:  tramvaják [ 17 lis 2006 15:27 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych dal vanu následovně:

PD: 004/02

PD/prázdniny: 004/01

SOBOTA + NEDĚLE: 004/02

Autor:  manil [ 17 lis 2006 15:24 ]
Předmět příspěvku: 

tramvaják píše:
A na jakém kurzu bude jezdit? 004/??

Na všech medláneckých.

Autor:  tramvaják [ 17 lis 2006 15:08 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Wana má od včerejška průkaz způsobilosti k provozu, v nejbližších dnech bude na lince (d-4).


A na jakém kurzu bude jezdit? 004/??

Autor:  manil [ 15 lis 2006 17:14 ]
Předmět příspěvku: 

Wana má od včerejška průkaz způsobilosti k provozu, v nejbližších dnech bude na lince (d-4).

Autor:  Zdeněk [ 14 lis 2006 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

kdy bude wana v pravidelným provozu? nebo dejte typ kdy si ju mám vyfotit...

Autor:  manil [ 19 říj 2006 17:44 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
Takže wana bude jezdit jen jako sólo a ne s vlekem? Taková 1596+1302 třeba 009/02 by byl dobrej nápad. Dá se spřahovat s T3.EV? 1596+1302+1562 třeba na d-12 ve trojci.

Spřahovat ji s T3R.EV lze, s vleky bude taky jezdit, ale do trojčete nepůjde, protože by výrazně přesahovala limit 40m. Už i pro klasické trojče bylo velice obtížné vybojovat u silničního úřadu výjímku...

Autor:  VS [ 19 říj 2006 17:21 ]
Předmět příspěvku: 

Takže wana bude jezdit jen jako sólo a ne s vlekem? Taková 1596+1302 třeba 009/02 by byl dobrej nápad. Dá se spřahovat s T3.EV? 1596+1302+1562 třeba na d-12 ve trojci.

Autor:  Eda [ 19 říj 2006 14:03 ]
Předmět příspěvku: 

nj...tramvajákovi "zaručené" informace

Autor:  manil [ 18 říj 2006 23:06 ]
Předmět příspěvku: 

tramvaják: Co by dělala stabilně na 2/10? Bude s ní zacházeno jako s běžným sólem => stavění na všechny sólo linky a kurzy. O nahrazení wanou Anitry zatím nelze ani uvažovat, když je jen jedna...

Autor:  Miky [ 18 říj 2006 22:43 ]
Předmět příspěvku: 

Tak nejdřív na d-9 s vlečňákem, teď na 2/10? Jsou mi věci...

Autor:  tramvaják [ 18 říj 2006 22:38 ]
Předmět příspěvku: 

Citace:
Kapusta: Bez vleku bude jezdit na linkách, kde jezdí sóla.


PD

010/02

Na d-4 jezdí Anitra.

Víkendy

004/?

Na d-7 jezdí Anitra.

Pravděpodobnost. - Bez záruky

Autor:  manil [ 18 říj 2006 21:51 ]
Předmět příspěvku: 

Fotky ze zkušebních jízd brněnské wany
http://bmhd.goo.cz/aktualizace/nove.php?nove=20061018

Autor:  manil [ 18 říj 2006 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

tr: Schválení drážního vozidla jako typ a vydání průkazu způsobilosti pro provoz jsou dvě úplně jiné věci. Po splnění TBZ se čeká pouze na vyřízení průkazu způsobilosti drážním úřadem.

Kapusta: Bez vleku bude jezdit na linkách, kde jezdí sóla.

Autor:  tr [ 18 říj 2006 19:42 ]
Předmět příspěvku: 

Vzhledem k tomu, ze je v CR typ T3R.EVN jiz schvaleny diky jinym mestum, tak si myslim, ze stihne DU vystavit vsechny papiry rychleji. Nicmene i tam by mela najizdet predepsane kilometry ve zkusebnim provozu, takze by se vyfotit mela dat.

Autor:  Kapusta [ 18 říj 2006 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Jasně, teďka jen musíme cca měsíc počkat, až bude "waně" Drážním úřadem vydán průkaz způsobilosti.

RIS píše:
takže jak zde kolega tramvaják psal o 1.11.2006 a jejím vyjetí... s tím asi moc počítat nemusíme

Aú! To nevydržím! Asi se na ni pojedu podívat do jinýho města...
Mimochodem: psalo se už někde, zda se ví, na jakých linkách nás bude wana oblažovat?

Autor:  RIS [ 18 říj 2006 19:19 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Jasně, teďka jen musíme cca měsíc počkat, až bude "waně" Drážním úřadem vydán průkaz způsobilosti.


takže jak zde kolega tramvaják psal o 1.11.2006 a jejím vyjetí... s tím asi moc počítat nemusíme

Autor:  manil [ 18 říj 2006 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

Kapusta píše:
Chystáte se někdo na lov? :wink:

Jasně, teďka jen musíme cca měsíc počkat, až bude "waně" Drážním úřadem vydán průkaz způsobilosti.

Autor:  Kapusta [ 18 říj 2006 18:20 ]
Předmět příspěvku: 

Chystáte se někdo na lov? :wink:

Autor:  Ives [ 18 říj 2006 13:13 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes se v MF DNES dpmb chlubil, že už mají 15% nízkopodlažních spojů. Nechybí samo fotka wany..

Autor:  Zlaťák [ 17 říj 2006 19:22 ]
Předmět příspěvku: 

kuba píše:
Dnes ve 14:08 jsem uviděl Wanu mezi Antonínskou a Pionýrskou směr VM.
Omluvte prosím kvalitu fotku.
Obrázek


Když se na to tak dívám, mnohem líp by to vypadalo, kdyby to mělo v nízkopodlažní části na proti dveřím ten spodek zaoblenej, aby to tvořilo jednu lajnu. Vím, že by to ubralo místa a zavezelo by to ve vnitř, ale.... (ostatně by se tam mohli nějak řerovnat sicny,....)

Autor:  manil [ 17 říj 2006 16:21 ]
Předmět příspěvku: 

tr píše:
Jenze se stale zamenuje obchodni nazev vyrobce s typem vozidla dle drazniho uradu. Vsechny "wany" s Europulse jsou typ T3R.EVN! To, ze si to nekteri provozovatele interne znaci jinak a vnaseji tim do systemu chaos, je druha vec.

To je pravda. Př. DP Ostrava si zprvu všechny wany prezentoval podle oficiálního značení (T3RN.EV), ale nyní používají pouze VarioLF případně VarioLF3.

Autor:  Mouka [ 17 říj 2006 14:49 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes ve 14:08 jsem uviděl Wanu mezi Antonínskou a Pionýrskou směr VM.
Omluvte prosím kvalitu fotku.
Obrázek

Autor:  tr [ 17 říj 2006 11:22 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
To je brněnské VarioLF (wana), nemá světla a spodní kryt na čele s výřezem na spřáhlo. Vypadá to jako fotka po oživení výzbroje.

Hafan: Vario je obchodní označení vozové skříně, LF (Low Floor): nízkopodlažní, R: rekonstrukce, E: TV Europulse


Jenze se stale zamenuje obchodni nazev vyrobce s typem vozidla dle drazniho uradu. Vsechny "wany" s Europulse jsou typ T3R.EVN! To, ze si to nekteri provozovatele interne znaci jinak a vnaseji tim do systemu chaos, je druha vec.

Stránka 176 z 179 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/