Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

VarioLF všech provedení
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=5&t=366
Stránka 175 z 176

Autor:  manil [ 14 říj 2006 19:05 ]
Předmět příspěvku: 

Kari: Je velice pravděpodobné, že 3 nebude konečný počet. Budou deponovány v Medlánkách. Vzhledem k tomu, že v zimě bude dodán další vlek budou wany provozovány i s vlekama.

Autor:  Miky [ 14 říj 2006 18:19 ]
Předmět příspěvku: 

No teď jsou v Brně tři - 1596, 1567, 1551, ale kolik jich bude nakonec, netuším

Autor:  Kari [ 14 říj 2006 18:12 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě dotaz, kolik wan se plánuje že bude nakonec v Brně? Budou v Medlánkách nebo v Pisoárkách?

Autor:  Kari [ 14 říj 2006 18:09 ]
Předmět příspěvku:  Vario s vlekem?

Proč to bude jezdit s vlekem? Ten bych radši viděl za nějakou klasickou T3EV, aby se rozšířil počet nízkopodlažních souprav.
Nebo to bude zkušební jízda s lidmi?

Autor:  Miky [ 14 říj 2006 17:47 ]
Předmět příspěvku: 

Jo... ještě... dneska jsem ji čirou náhodou potkal na Svoboďáku, dám sem fotky :wink:

Autor:  Miky [ 14 říj 2006 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Miky: Elegantnější jsou dveře SKD, podobné jako ty užívané v Brně (s oddělující příčkou), ale do jejich rámu je vlepen pouze jeden kus skla (praha: KT8.N2)

RIS: Asi tak, není sporu o tom, že výklopné dveře jsou elegantnější a pro cestující praktičtější (netáhne skrz ně, otevřené dveře méně zavazí apod), ale asi tak, nemůžeš odsuzovat výklopné dveře jen proto, že se ti někde na 1018 nezavřely, protože pokud nemají pohony BODE, jejich problémy jsou steně málo častě, jako u běžných skládacích dveří s adekváními pohony. A asi tak, všechny pohony BODE budou při VP zbylých dvou K2R a ostatních T3R a T6 vyházeny a nahrazeny IGE. Asi tak, jejich jediný problém je, že přes ně řidič v zrcátku blbě vidí. Takže asi tak.

2all:
Wana je osazena v Brně dosud nepoužitými komponenty, jako např. pískovače Bahoza s možností plnění z venku, ruční řadič Alfa Union, palubní deska dle arch. Pelikána s pro Brno nezvykle rozmístěnými ovládacími prvky apod.
Jo, ty z té Prahy jsem myslel... sorry, že jsem to napsal tak blbě :-)

S tvým názorem na výklopky víceméně souhlasím, ale ty zas zavazí venku, řidič pak přes ně v zrcátku prd vidí. (asi by bylo nejlepší dát dopředu skládačky a zbytek výklopky :mrgreen: )

Autor:  tramvaják [ 14 říj 2006 17:45 ]
Předmět příspěvku: 

od 1.11.2006 začne jezdit s cestujícímy na 9 s vlečným

Autor:  manil [ 14 říj 2006 02:18 ]
Předmět příspěvku: 

Miky: Elegantnější jsou dveře SKD, podobné jako ty užívané v Brně (s oddělující příčkou), ale do jejich rámu je vlepen pouze jeden kus skla (praha: KT8.N2)

RIS: Asi tak, není sporu o tom, že výklopné dveře jsou elegantnější a pro cestující praktičtější (netáhne skrz ně, otevřené dveře méně zavazí apod), ale asi tak, nemůžeš odsuzovat výklopné dveře jen proto, že se ti někde na 1018 nezavřely, protože pokud nemají pohony BODE, jejich problémy jsou steně málo častě, jako u běžných skládacích dveří s adekváními pohony. A asi tak, všechny pohony BODE budou při VP zbylých dvou K2R a ostatních T3R a T6 vyházeny a nahrazeny IGE. Asi tak, jejich jediný problém je, že přes ně řidič v zrcátku blbě vidí. Takže asi tak.

2all:
Wana je osazena v Brně dosud nepoužitými komponenty, jako např. pískovače Bahoza s možností plnění z venku, ruční řadič Alfa Union, palubní deska dle arch. Pelikána s pro Brno nezvykle rozmístěnými ovládacími prvky apod.

Autor:  Miky [ 14 říj 2006 00:08 ]
Předmět příspěvku: 

Ty skládačky s dlouhým sklem se mi líbí moc, to bych chtěl...

Autor:  PvvS [ 14 říj 2006 00:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tady prodava cena. Puvodni navrh Dp se moc nelisil od prazskyho /LBC ..

Autor:  Demon [ 13 říj 2006 23:58 ]
Předmět příspěvku: 

Eda píše:
Jde o to, co si zákazník vybere, jestli design(výklopky), nebo užitnou hodnotu(skládačky)....mě skládačky nevadí, radši budu mít rychlejší odbavení na zastávkách, než zdržování, a to je pro mne důležitější než design.

No dneska by už tam určitě nedal nikdo dveřňák z T3, kterej byl nejrychlejší (teda po DM z KT8). Skládačky s pohonem Bahoza a výklopky od IFE se otvíraj zhruba stejně rychle. Rozdíl nedělá ani 1s., to za zdržení nepovažuju. A design tu tramvaj prodává...

Autor:  PvvS [ 13 říj 2006 23:58 ]
Předmět příspěvku: 

Mno jdou i jiny rozlamovaci dvere nez klasiky ....
jako v drazdanech s dlouhym sklem (me se libi..)
http://www.strassenbahnen-online.de/tat ... dms_2.html
pripadne jako na T7B5 (hodne podobny vyklopkam
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t7b5/t7b5.jpg
http://tram.ruz.net/tramcars/gallery/t7b5/00024.jpg

pripadne vklopny :
http://museum.ruz.net/10tram/199_-tmrp1-2813/

Autor:  Eda [ 13 říj 2006 23:30 ]
Předmět příspěvku: 

Jde o to, co si zákazník vybere, jestli design(výklopky), nebo užitnou hodnotu(skládačky)....mě skládačky nevadí, radši budu mít rychlejší odbavení na zastávkách, než zdržování, a to je pro mne důležitější než design.

Autor:  Demon [ 13 říj 2006 21:08 ]
Předmět příspěvku: 

Kapusta píše:
Skládací dveře se pak drží v programu výrobců jen díky DPMB :-(

To určitě ne, DPP je na tom úplně stejně. Ale je fakt, že výklopný dveře Ol a Ova sluší wanám víc.

Autor:  Izzy [ 13 říj 2006 20:36 ]
Předmět příspěvku: 

Predsuvne dvere neni mozne do vozu typu T3/K2 umistit nebot potrebuji ke sve cinosti vysunovaci listu a tu neni vzhledem k zaoblene strese kam umistit...

Autor:  Kapusta [ 13 říj 2006 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

RIS píše:
šířka/výška/tvar...

Samozřejmě patřičných rozměrů :wink:

Autor:  RIS [ 13 říj 2006 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

Kapusta píše:
A proč tam nedát dveře, jako má Anitra?



šířka/výška/tvar...

Autor:  Kapusta [ 13 říj 2006 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

RIS píše:
...tramvají T6A5, K2R, T3R,... tak jsem mnohdy na straně dveří skládacích :wink:

A proč tam nedát dveře, jako má Anitra?

Autor:  Kapusta [ 13 říj 2006 20:19 ]
Předmět příspěvku: 

RIS píše:
...ty dveře nejsou zase až tak nevzhledné...

To možná ne, ale ten kontrast designu skříně a dveří: skříň je pěkná a moderní, takže ty dveře tam vypadají nepatřičně. Kdyžtak měli ponechat starý design (jako v Liberci), takhle vytvořili "kočkopsa".

Autor:  RIS [ 13 říj 2006 20:06 ]
Předmět příspěvku: 

Kapusta píše:
Ten rozdíl je patrný už z velké dálky :-) Skládací dveře se pak drží v programu výrobců jen díky DPMB :-(


ale asi tak- ty dveře nejsou zase až tak nevzhledné a když vzpomenu na dveře (a pohony) u tramvají T6A5, K2R, T3R, na zážitky s dveřmi např. 1018... tak jsem mnohdy na straně dveří skládacích :wink:

Autor:  Kapusta [ 13 říj 2006 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

RIS píše:
pravda je, že vlek má dveře Pars komponenty, kdežto wana SKD...

Ten rozdíl je patrný už z velké dálky :-) Skládací dveře se pak drží v programu výrobců jen díky DPMB :-(

Autor:  Kapusta [ 13 říj 2006 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

RIS píše:
asi tak- vlek je má také... :wink:

Tak to budoucnost DPMB růžově nevidím. Proč to v Ostravě jde a u nás ne? Nechtěj náhodou instalovat "skládací" dveře i na Porschetry?

Autor:  RIS [ 13 říj 2006 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

pravda je, že vlek má dveře Pars komponenty, kdežto wana SKD...

Autor:  RIS [ 13 říj 2006 19:50 ]
Předmět příspěvku: 

Kapusta píše:
Hm, a proč má "skládácí" dveře? Není to anachronismus?


asi tak- vlek je má také... :wink:

Autor:  Kapusta [ 13 říj 2006 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

Hm, a proč má "skládácí" dveře? Není to anachronismus?

Stránka 175 z 176 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/