Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4381 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 172, 173, 174, 175, 176  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 14 říj 2006 19:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11592
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Kari: Je velice pravděpodobné, že 3 nebude konečný počet. Budou deponovány v Medlánkách. Vzhledem k tomu, že v zimě bude dodán další vlek budou wany provozovány i s vlekama.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 říj 2006 18:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6303
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
No teď jsou v Brně tři - 1596, 1567, 1551, ale kolik jich bude nakonec, netuším


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 říj 2006 18:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2960
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Ještě dotaz, kolik wan se plánuje že bude nakonec v Brně? Budou v Medlánkách nebo v Pisoárkách?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 říj 2006 18:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2960
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Proč to bude jezdit s vlekem? Ten bych radši viděl za nějakou klasickou T3EV, aby se rozšířil počet nízkopodlažních souprav.
Nebo to bude zkušební jízda s lidmi?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 říj 2006 17:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6303
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Jo... ještě... dneska jsem ji čirou náhodou potkal na Svoboďáku, dám sem fotky :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 říj 2006 17:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6303
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
manil píše:
Miky: Elegantnější jsou dveře SKD, podobné jako ty užívané v Brně (s oddělující příčkou), ale do jejich rámu je vlepen pouze jeden kus skla (praha: KT8.N2)

RIS: Asi tak, není sporu o tom, že výklopné dveře jsou elegantnější a pro cestující praktičtější (netáhne skrz ně, otevřené dveře méně zavazí apod), ale asi tak, nemůžeš odsuzovat výklopné dveře jen proto, že se ti někde na 1018 nezavřely, protože pokud nemají pohony BODE, jejich problémy jsou steně málo častě, jako u běžných skládacích dveří s adekváními pohony. A asi tak, všechny pohony BODE budou při VP zbylých dvou K2R a ostatních T3R a T6 vyházeny a nahrazeny IGE. Asi tak, jejich jediný problém je, že přes ně řidič v zrcátku blbě vidí. Takže asi tak.

2all:
Wana je osazena v Brně dosud nepoužitými komponenty, jako např. pískovače Bahoza s možností plnění z venku, ruční řadič Alfa Union, palubní deska dle arch. Pelikána s pro Brno nezvykle rozmístěnými ovládacími prvky apod.
Jo, ty z té Prahy jsem myslel... sorry, že jsem to napsal tak blbě :-)

S tvým názorem na výklopky víceméně souhlasím, ale ty zas zavazí venku, řidič pak přes ně v zrcátku prd vidí. (asi by bylo nejlepší dát dopředu skládačky a zbytek výklopky :mrgreen: )


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 říj 2006 17:45 

Příspěvky: 470
Od: 01 zář 2005 23:14
od 1.11.2006 začne jezdit s cestujícímy na 9 s vlečným


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 říj 2006 02:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11592
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Miky: Elegantnější jsou dveře SKD, podobné jako ty užívané v Brně (s oddělující příčkou), ale do jejich rámu je vlepen pouze jeden kus skla (praha: KT8.N2)

RIS: Asi tak, není sporu o tom, že výklopné dveře jsou elegantnější a pro cestující praktičtější (netáhne skrz ně, otevřené dveře méně zavazí apod), ale asi tak, nemůžeš odsuzovat výklopné dveře jen proto, že se ti někde na 1018 nezavřely, protože pokud nemají pohony BODE, jejich problémy jsou steně málo častě, jako u běžných skládacích dveří s adekváními pohony. A asi tak, všechny pohony BODE budou při VP zbylých dvou K2R a ostatních T3R a T6 vyházeny a nahrazeny IGE. Asi tak, jejich jediný problém je, že přes ně řidič v zrcátku blbě vidí. Takže asi tak.

2all:
Wana je osazena v Brně dosud nepoužitými komponenty, jako např. pískovače Bahoza s možností plnění z venku, ruční řadič Alfa Union, palubní deska dle arch. Pelikána s pro Brno nezvykle rozmístěnými ovládacími prvky apod.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 říj 2006 00:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6303
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Ty skládačky s dlouhým sklem se mi líbí moc, to bych chtěl...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 říj 2006 00:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8614
Od: 10 čer 2004 11:19
Tady prodava cena. Puvodni navrh Dp se moc nelisil od prazskyho /LBC ..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2006 23:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 361
Od: 28 dub 2006 11:37
Bydliště: stověžatá
Eda píše:
Jde o to, co si zákazník vybere, jestli design(výklopky), nebo užitnou hodnotu(skládačky)....mě skládačky nevadí, radši budu mít rychlejší odbavení na zastávkách, než zdržování, a to je pro mne důležitější než design.

No dneska by už tam určitě nedal nikdo dveřňák z T3, kterej byl nejrychlejší (teda po DM z KT8). Skládačky s pohonem Bahoza a výklopky od IFE se otvíraj zhruba stejně rychle. Rozdíl nedělá ani 1s., to za zdržení nepovažuju. A design tu tramvaj prodává...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2006 23:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8614
Od: 10 čer 2004 11:19
Mno jdou i jiny rozlamovaci dvere nez klasiky ....
jako v drazdanech s dlouhym sklem (me se libi..)
http://www.strassenbahnen-online.de/tat ... dms_2.html
pripadne jako na T7B5 (hodne podobny vyklopkam
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t7b5/t7b5.jpg
http://tram.ruz.net/tramcars/gallery/t7b5/00024.jpg

pripadne vklopny :
http://museum.ruz.net/10tram/199_-tmrp1-2813/


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2006 23:30 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6491
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
Jde o to, co si zákazník vybere, jestli design(výklopky), nebo užitnou hodnotu(skládačky)....mě skládačky nevadí, radši budu mít rychlejší odbavení na zastávkách, než zdržování, a to je pro mne důležitější než design.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2006 21:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 361
Od: 28 dub 2006 11:37
Bydliště: stověžatá
Kapusta píše:
Skládací dveře se pak drží v programu výrobců jen díky DPMB :-(

To určitě ne, DPP je na tom úplně stejně. Ale je fakt, že výklopný dveře Ol a Ova sluší wanám víc.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2006 20:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Predsuvne dvere neni mozne do vozu typu T3/K2 umistit nebot potrebuji ke sve cinosti vysunovaci listu a tu neni vzhledem k zaoblene strese kam umistit...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2006 20:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 483
Od: 22 srp 2006 12:35
Bydliště: Bohunice
RIS píše:
šířka/výška/tvar...

Samozřejmě patřičných rozměrů :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2006 20:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 720
Od: 10 bře 2006 20:56
Bydliště: Brno- Stará Líšeò
Kapusta píše:
A proč tam nedát dveře, jako má Anitra?



šířka/výška/tvar...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2006 20:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 483
Od: 22 srp 2006 12:35
Bydliště: Bohunice
RIS píše:
...tramvají T6A5, K2R, T3R,... tak jsem mnohdy na straně dveří skládacích :wink:

A proč tam nedát dveře, jako má Anitra?

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2006 20:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 483
Od: 22 srp 2006 12:35
Bydliště: Bohunice
RIS píše:
...ty dveře nejsou zase až tak nevzhledné...

To možná ne, ale ten kontrast designu skříně a dveří: skříň je pěkná a moderní, takže ty dveře tam vypadají nepatřičně. Kdyžtak měli ponechat starý design (jako v Liberci), takhle vytvořili "kočkopsa".

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2006 20:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 720
Od: 10 bře 2006 20:56
Bydliště: Brno- Stará Líšeò
Kapusta píše:
Ten rozdíl je patrný už z velké dálky :-) Skládací dveře se pak drží v programu výrobců jen díky DPMB :-(


ale asi tak- ty dveře nejsou zase až tak nevzhledné a když vzpomenu na dveře (a pohony) u tramvají T6A5, K2R, T3R, na zážitky s dveřmi např. 1018... tak jsem mnohdy na straně dveří skládacích :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2006 20:03 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 483
Od: 22 srp 2006 12:35
Bydliště: Bohunice
RIS píše:
pravda je, že vlek má dveře Pars komponenty, kdežto wana SKD...

Ten rozdíl je patrný už z velké dálky :-) Skládací dveře se pak drží v programu výrobců jen díky DPMB :-(

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2006 20:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 483
Od: 22 srp 2006 12:35
Bydliště: Bohunice
RIS píše:
asi tak- vlek je má také... :wink:

Tak to budoucnost DPMB růžově nevidím. Proč to v Ostravě jde a u nás ne? Nechtěj náhodou instalovat "skládací" dveře i na Porschetry?

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2006 19:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 720
Od: 10 bře 2006 20:56
Bydliště: Brno- Stará Líšeò
pravda je, že vlek má dveře Pars komponenty, kdežto wana SKD...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2006 19:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 720
Od: 10 bře 2006 20:56
Bydliště: Brno- Stará Líšeò
Kapusta píše:
Hm, a proč má "skládácí" dveře? Není to anachronismus?


asi tak- vlek je má také... :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2006 19:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 483
Od: 22 srp 2006 12:35
Bydliště: Bohunice
Hm, a proč má "skládácí" dveře? Není to anachronismus?

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4381 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 172, 173, 174, 175, 176  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 říj 2019 11:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]