Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
173
21 kvě 2017 18:40
No v českém prostředí asi opravdu ano, to je možné. Ono v naší krajině je těžce nadstandardní i jen zavřít dveře v zimě při delším čekání na přípoje na rozjezdech. Ani tahle základní věc nikoho nenapadne.
Tohle a plno dalších věcí má pak za následek to, že MHD je mezi lidmi vnímána jako něco laciného, nekomfortního, špinavého atd.
To se ani nedivím. Než v zimě o půlnoci mrznout 20 minut na hlavase v autobusu při čekání na příjezd vlaku a v létě cestovat v pojízdné sauně, to radši pojedu autem a mám to sice dražší, ale bez těchto skvělých zážitků.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Asi budu za černou ovci, ale mnohem radši mám 13T v podélné verzi. Příčná mi připadá jako dobytčák. Ale jak píše 2389, nesmí se přeplňovat.

2389 píše:
Jediné, čemu se divím, že výrobce se v roce 2016 vůbec propůjčil k výrobě vozu v této cenové hladině bez klimy.
tenkrát byla klima výrazně nadstandardní výbava, tak proč by v tom měl výrobce vidět problém? Nikdo by to nezaplatil. Tehdy bylo v českém prostředí zázrakem už to, že vůz v celé délce nízkopodlažní (ehm, s jedním (ehm, nevysokým) schodem) neměl žádná sedadla na žebříku. Což je oproti koncepci typu cityhnus výrazné zlepšení.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
13T s podélným sezením jako náhrada K2 dobré. Ten průšvih tehdy tkvěl v tom, že nahradily staré soupravy T3 na linkách typu 12. V rámci DP bych je v předepsaných typech pevně typově oddělil jen pro určité linky, které odpovídají kapacitě K2.

Jediné, čemu se divím, že výrobce se v roce 2016 vůbec propůjčil k výrobě vozu v této cenové hladině bez klimy. Jedna věc je, že hloupý investor vyžadoval. Druhá věc je, že si ta značka samotná udělala ostudu. Je to podobné, jako kdybyste přišli do autosalonu Ferrari, že chcete koupit jejich nový model a žádali do něj motorizaci 1,0i 44kW sarcastic sarcastic jednak by se vám prodejce rovnou vysmál a jednak by značka takový trapas nedopustila, i kdybyste za to nabízeli modré z nebe.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
goldfinger píše:
Porsche krámů se zbavit co nejdřív, přežít víc generací by mohla naopak varia. Takže kdyby náhodou v budoucnu vniklo dilema, kam dosadit AC, tak vario podle mne první volba.

Jasně, a nový vozový park bude financovat kdo? Tohle nemůžeš myslet jinak, než jako utopii.

K 13T: bohužel to vypadá, že podélná sedadla přežijí ty slavné "rekonstrukce". ](*,) Přitom v Praze to jde.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Musím s tebou souhlasit, Varia mi přijdou, že jdou neskutečně rychle do kopru.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Tedy pokud mám možnost na lince 12 s Varii jezdit, jsem stále více přesvědčen, že to jsou neskutečné krámy (ač jsem byl jejich příznivcem). Tak vyrachtané a drnčící žebříňáky s plochami kol a tvrdými podvozky se jen tak nevidí. Málo výkonné topení mají jen na okrasu.
Řílám to nerad, ale z pohledu komfortu cestujících je 13T lepší. Jen by bylo třeba předělat ta podélná sedadla a klima by taky nebyla špatná. Navíc proti Váriům bych očekával větší odolnost skříně proti korozi - tedy její delší životnost..


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Porsche krámů se zbavit co nejdřív, přežít víc generací by mohla naopak varia. Takže kdyby náhodou v budoucnu vniklo dilema, kam dosadit AC, tak vario podle mne první volba.


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Náš podnik je skvělý. Všichni jej milujeme, stejně tak jako naše vozy. Jen to PR trochu vázne. Dosazení klimatizace pro cestující by u nás byl akt silně neatraktivní, za to vymýšlení jmen šalinám, galerijní, pivní a podobné vozy, to je u nás aspoň výzva. Takže nebojte, v Brně nikdo ani nepomyslí na dosazování klimy či jinou podobně užitečnou věc. sarcastic sarcastic

O Variích si nedělám iluze ani v tom nejkrásnějším snu. Nicméně by podnik mohl býti té lásky a domontovat klimu na 13T, šaliny za skoro 60 mega, které s přehledem přežijí i příští dvě generace.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Cracatit píše:
Aha a jak se teda pod viadukt vlezou současná Varia s bednou nad řidičem?
Složený polopantograf přesahuje na výšku více než bedna klimatizace řidiče, takže tam vejde v pohodě.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Aha a jak se teda pod viadukt vlezou současná Varia s bednou nad řidičem?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Jedna bedna furt lepší než žádná. Světlou výšku netuším, ale někdo by se u Chacharů mohl zeptat..


Offline
148
30 říj 2019 16:42
goldfinger píše:
https://zdopravy.cz/dalsi-tramvaje-v-ostrave-budou-mit-klimatizaci-zakazku-na-upravu-az-41-tramvaji-ziskal-cegelec-101187/
Budíček, DPmB!


No nevím jestli by to mělo význam když většinou jezdí jako Bčko za kloubem a na ten se dvě bedny nevejdou.
Vážně se toto vejde pod viadukt?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
https://zdopravy.cz/dalsi-tramvaje-v-os ... ec-101187/
Budíček, DPmB!


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Ten popis u fotky vpravo nahoře je málo dostačující?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Co je toto (LF2+LF1 na lince 8) za anomálii?


Offline
478
14 úno 2014 15:19
Brno
Jak to vypadá, tak dle vypravenosti se LF2 vrací na linku 4.


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Vario1523 píše:
Myslím že stejný jako u 13T, je to součást automatického zavírání dveří.


Ano je tam

Jen automat. zavírání zatím neni funkční ale co jsem koukal příprava tam je


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Fakt to Evo2 má? Jel jsem s tím, fotil to, včetně dveří, viděl to mockrát a žádných pásků jsem si nevšiml. Ani na fotkách nic neni vidět.


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Myslím že stejný jako u 13T, je to součást automatického zavírání dveří.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Fajn a význam u Draka je jaký?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
26
20 úno 2018 11:44
Draci mají taky led pásky ve dveřích jako 1919


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Viz druhá věta mého příspěvku. 13T 1919 má LED lišty, ale svislé, přímo na dveřích a lišta je mléčná.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Jakub S. píše:
A matoucí to je tak možná pro člověka, který to nikdy neviděl a netuší, co má čekat.

Jako třeba pro mě. :D Nebo takhle. Já jsem to právě naopak viděl na jiné šalině, kde to měnilo barvu mezi tuším zelenou a červenou. Právě o to víc je to pro mě matoucí, že jsem se setkal s tím, že červeně svítící lišta znamená "nenastupovat". Jestli to bylo v Brně, nebo v Praze, nevím. A taky mám pocit, že jsem to někde viděl na dveřích. Nemají to některé 13T? Nebo kde jsem to mohl vidět?


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Troufám si tvrdit, že bílá by nebyla natolik výrazná. A zelená znamená "nastupovat", ne?
Popravdě by mě nenapadlo dávat do souvislosti zvýraznění hran schodů a signalizaci (uzavírání) dveří. Jó, kdyby to bylo přímo na dveřích nebo alespoň na nástupní hraně... A matoucí to je tak možná pro člověka, který to nikdy neviděl a netuší, co má čekat.

Spíš se divím, že ty lišty s LED pásky poměrně stabilně fungují, snad jsem ji ještě neviděl nefunkční. V Plzni si na to u tamějších Varií pár let zpátky celkem stěžovali.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Je kontrastní, proto ne žlutá nebo zelená.
Kdyby byla úplně černá podlaha, tak by pro změnu dávala smysl ta žlutá, co se dává v podchodech.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4453 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 22:46
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]