Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 177    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 177  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2758
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Cracatit píše:
Jak to vlastně funguje u LF2 oproti LF, že je beden na střeše víc, ta výzbroj je nějak zdvojená? Protože na LF sólo by ta klima šla, ostatně v Ostravě je dávají někam nad zadní podvozek, jestli si správně vzpomínám.


Když to zjednoduším co podvozek to bedna

navíc LF2 maj linkáče na střeše LF pod vozem .....

_________________________________
9 z 10 správných mechošů doporučuje piercing a tetování

DPMB je zlo které nechce zaplatit adekvátně své zamětnance !!!


Offline
1976
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jak to vlastně funguje u LF2 oproti LF, že je beden na střeše víc, ta výzbroj je nějak zdvojená? Protože na LF sólo by ta klima šla, ostatně v Ostravě je dávají někam nad zadní podvozek, jestli si správně vzpomínám.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
5857
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
Porsche krámů se zbavit co nejdřív, přežít víc generací by mohla naopak varia. Takže kdyby náhodou v budoucnu vniklo dilema, kam dosadit AC, tak vario podle mne první volba.

Tohle dilema dost pravděpodobně nehrozí, protože ani u LF2 ani u 13T není klimatizaci kam umístit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Online
6002
27 úno 2010 07:40
Tož to já mám opačné zkušenosti. Jezdím občas dvojkou či pětkou na centrálku, a šofci to běžně využívají.


Offline
83
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Za posledniho pul roku jsem videl automaticke zavirani dveri v praxi snad jednou. Myslim, ze tem ridicum to do jiste miry pripada invazivni, ze system zavira dvere za ne. Je to ale moderni vec a mela by to byt samozrejmost — melo by to byt zavedeno podobne jako ve Vidni.


Offline
Uživatelský avatar

354
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Pozoruji správně, že většina řidičů už rezignovala na automatické zavírání dveří? Neviděl jsem to v provozu ani nepamatuju. Přitom z mého laického pohledu - neulehčí to spíš řidičům práci? Nemusí si hlídat, jestli už všichni nastoupili, dveře se zavřou samy. Je pěkné, že to používáš alespoň při čekání do času, ale co brání tomu používat to na všech zastávkách? V západních zemích to je standard.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

1465
10 čer 2006 20:45
Brno
2389: já dveře zavírám nejen na spojení, ake i třeba když čekám na České minutu do času, automatické zavírání dveří na 13T používám, tak nás neházet do jednoho pytle, díky

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1884
07 dub 2006 09:03
Hlavně už se od Aniter vědělo, jakou paseku dělají pevné podvozky s tratí. Koupit dalších dvakrát dvacet kusů toho šrotu byl danajský dar. Zadarmo drahý.


Offline
99
21 kvě 2017 18:40
No v českém prostředí asi opravdu ano, to je možné. Ono v naší krajině je těžce nadstandardní i jen zavřít dveře v zimě při delším čekání na přípoje na rozjezdech. Ani tahle základní věc nikoho nenapadne.
Tohle a plno dalších věcí má pak za následek to, že MHD je mezi lidmi vnímána jako něco laciného, nekomfortního, špinavého atd.
To se ani nedivím. Než v zimě o půlnoci mrznout 20 minut na hlavase v autobusu při čekání na příjezd vlaku a v létě cestovat v pojízdné sauně, to radši pojedu autem a mám to sice dražší, ale bez těchto skvělých zážitků.


Offline
Uživatelský avatar

491
31 led 2011 13:46
Asi budu za černou ovci, ale mnohem radši mám 13T v podélné verzi. Příčná mi připadá jako dobytčák. Ale jak píše 2389, nesmí se přeplňovat.

2389 píše:
Jediné, čemu se divím, že výrobce se v roce 2016 vůbec propůjčil k výrobě vozu v této cenové hladině bez klimy.
tenkrát byla klima výrazně nadstandardní výbava, tak proč by v tom měl výrobce vidět problém? Nikdo by to nezaplatil. Tehdy bylo v českém prostředí zázrakem už to, že vůz v celé délce nízkopodlažní (ehm, s jedním (ehm, nevysokým) schodem) neměl žádná sedadla na žebříku. Což je oproti koncepci typu cityhnus výrazné zlepšení.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
99
21 kvě 2017 18:40
13T s podélným sezením jako náhrada K2 dobré. Ten průšvih tehdy tkvěl v tom, že nahradily staré soupravy T3 na linkách typu 12. V rámci DP bych je v předepsaných typech pevně typově oddělil jen pro určité linky, které odpovídají kapacitě K2.

Jediné, čemu se divím, že výrobce se v roce 2016 vůbec propůjčil k výrobě vozu v této cenové hladině bez klimy. Jedna věc je, že hloupý investor vyžadoval. Druhá věc je, že si ta značka samotná udělala ostudu. Je to podobné, jako kdybyste přišli do autosalonu Ferrari, že chcete koupit jejich nový model a žádali do něj motorizaci 1,0i 44kW sarcastic sarcastic jednak by se vám prodejce rovnou vysmál a jednak by značka takový trapas nedopustila, i kdybyste za to nabízeli modré z nebe.


Offline
Uživatelský avatar

6481
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
goldfinger píše:
Porsche krámů se zbavit co nejdřív, přežít víc generací by mohla naopak varia. Takže kdyby náhodou v budoucnu vniklo dilema, kam dosadit AC, tak vario podle mne první volba.

Jasně, a nový vozový park bude financovat kdo? Tohle nemůžeš myslet jinak, než jako utopii.

K 13T: bohužel to vypadá, že podélná sedadla přežijí ty slavné "rekonstrukce". ](*,) Přitom v Praze to jde.


Online
6002
27 úno 2010 07:40
Musím s tebou souhlasit, Varia mi přijdou, že jdou neskutečně rychle do kopru.


Offline
651
25 led 2006 09:46
Tedy pokud mám možnost na lince 12 s Varii jezdit, jsem stále více přesvědčen, že to jsou neskutečné krámy (ač jsem byl jejich příznivcem). Tak vyrachtané a drnčící žebříňáky s plochami kol a tvrdými podvozky se jen tak nevidí. Málo výkonné topení mají jen na okrasu.
Řílám to nerad, ale z pohledu komfortu cestujících je 13T lepší. Jen by bylo třeba předělat ta podélná sedadla a klima by taky nebyla špatná. Navíc proti Váriům bych očekával větší odolnost skříně proti korozi - tedy její delší životnost..


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1884
07 dub 2006 09:03
Porsche krámů se zbavit co nejdřív, přežít víc generací by mohla naopak varia. Takže kdyby náhodou v budoucnu vniklo dilema, kam dosadit AC, tak vario podle mne první volba.


Offline
99
21 kvě 2017 18:40
Náš podnik je skvělý. Všichni jej milujeme, stejně tak jako naše vozy. Jen to PR trochu vázne. Dosazení klimatizace pro cestující by u nás byl akt silně neatraktivní, za to vymýšlení jmen šalinám, galerijní, pivní a podobné vozy, to je u nás aspoň výzva. Takže nebojte, v Brně nikdo ani nepomyslí na dosazování klimy či jinou podobně užitečnou věc. sarcastic sarcastic

O Variích si nedělám iluze ani v tom nejkrásnějším snu. Nicméně by podnik mohl býti té lásky a domontovat klimu na 13T, šaliny za skoro 60 mega, které s přehledem přežijí i příští dvě generace.


Offline
Uživatelský avatar

613
13 srp 2010 13:44
Cracatit píše:
Aha a jak se teda pod viadukt vlezou současná Varia s bednou nad řidičem?
Složený polopantograf přesahuje na výšku více než bedna klimatizace řidiče, takže tam vejde v pohodě.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
1976
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Aha a jak se teda pod viadukt vlezou současná Varia s bednou nad řidičem?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1884
07 dub 2006 09:03
Jedna bedna furt lepší než žádná. Světlou výšku netuším, ale někdo by se u Chacharů mohl zeptat..


Offline
111
30 říj 2019 16:42
goldfinger píše:
https://zdopravy.cz/dalsi-tramvaje-v-ostrave-budou-mit-klimatizaci-zakazku-na-upravu-az-41-tramvaji-ziskal-cegelec-101187/
Budíček, DPmB!


No nevím jestli by to mělo význam když většinou jezdí jako Bčko za kloubem a na ten se dvě bedny nevejdou.
Vážně se toto vejde pod viadukt?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1884
07 dub 2006 09:03
https://zdopravy.cz/dalsi-tramvaje-v-os ... ec-101187/
Budíček, DPmB!


Offline
Uživatelský avatar

2464
19 dub 2009 12:06
Brno
Ten popis u fotky vpravo nahoře je málo dostačující?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3453
08 čer 2005 23:12
Co je toto (LF2+LF1 na lince 8) za anomálii?


Offline
446
14 úno 2014 15:19
Brno
Jak to vypadá, tak dle vypravenosti se LF2 vrací na linku 4.


Offline
Uživatelský avatar

2758
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Vario1523 píše:
Myslím že stejný jako u 13T, je to součást automatického zavírání dveří.


Ano je tam

Jen automat. zavírání zatím neni funkční ale co jsem koukal příprava tam je

_________________________________
9 z 10 správných mechošů doporučuje piercing a tetování

DPMB je zlo které nechce zaplatit adekvátně své zamětnance !!!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4411 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 177  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 led 2022 12:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]