Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 169 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Kari píše:
Asi nějak zapadl můj dotaz. Nevíte někdo, jak je to s trojkou skříní? Někde to musí mít stykače brzd, kolejovek atd. Nebo je to všechno už děláno bezúdržbově?

No leccos uz ma vyzbroj. Progress samotnej potrebuje tusim akorat 3 stykace a to travle seply :) . Nebude nahodou pod zadni plosinou ?


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Jo, ve vozovně je nová wana 1567 ke který je připojen vlek 1303, který ještě nemá na sobě evidenční číslo.
Jinak další wanu jsem dnes viděl před ústředníma dílnama. Bohužel jsem si nevšiml, co to bylo za číslo, jestli to byl další nový kus...


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Asi nějak zapadl můj dotaz. Nevíte někdo, jak je to s trojkou skříní? Někde to musí mít stykače brzd, kolejovek atd. Nebo je to všechno už děláno bezúdržbově?


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Ives píše:
Když už sme u toho synchronního a asynchronního, nebylo by lepší, kdyby všechny vozy byly synchronní? :-)

O synchronních motorech v trakci jsem zatím neslyšel,mají uplatnění v menších výkonech(např. servopohony),kde je nutná stabilita otáček a většinou jsou v provedení s permanentními magnety,asynchonní motory jsou nejjednodušší kostrukce a nejspolehlivější elektromotory vůbec a díky pokroku regulační elektroniky se stále více a více pro sazují v trakci a vytlačují tradiční seriové ss motory.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Ne.


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Když už sme u toho synchronního a asynchronního, nebylo by lepší, kdyby všechny vozy byly synchronní? :-)


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
PvvS píše:
Mno ani ta nemusi byt puvodni. Budto se najde ve sklade jina , na ktery se provedou upravy , nebo se rovnou koupi nova ...

No skoro bych řekl, že všechny moravský wany, pokud jsou na nich použitý komforty, maj s velkou pravděpodobností i úplně novej rám podvozku. Dodělávat na původní rámy dvojitý vypružení by se určitě nevyplatilo. U českých - LB i PHA nejsou komforty, takže tady zůstanou zachovaný původní podvozky i když samozřejmě ne ty, co jezdily pod původnim vozem z kterého jsou papíry.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Mno ani ta nemusi byt puvodni. Budto se najde ve sklade jina , na ktery se provedou upravy , nebo se rovnou koupi nova ...


Offline
23
23 lis 2006 18:51
Izzy píše:
Co se tyka podvozku je stejne vyholen na kostru a dukladne repasovan vcetne naprav...motory jsou nove asynchronni TAM 1004C, podvozek je dale vybaven dvoustupnovym vypruzenim z duvodu zvysene hmotnosti vozu...v prvnim stupni MEGI pruzinami ve stupni druhem sroubovymi pruzinami s hydraulickymi tlumici...takze jedine co z puvodniho vozu zbude jsou jen a jen papiry...


Tomu nějak nerozumím - a co ta kostra podvozku?


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Pokud jsem to dobře pochopil, tak wana je vlastně europulse. Kde vůbec má umístěnou skříň č. 3? Nebo ta je udělána bezúdžbově?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Jo. Pokud se nestane zázrak (pro Verushu a ds: pohroma :-) ).


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Eda píše:
1523 opravdu bude wana.

VS: o GO (bohužel) rozhodují najeté km a ne skutečný stav vozu. 1598 a 99 jsou (nebo půjdou) na VP, takže ty wanizace rozhodně nečeká.


Jakej osud tedy bude čekat 1553, 1554. Asi šrotoid že? :roll:


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
1523 opravdu bude wana.

VS: o GO (bohužel) rozhodují najeté km a ne skutečný stav vozu. 1598 a 99 jsou (nebo půjdou) na VP, takže ty wanizace rozhodně nečeká.


Offline
69
20 zář 2006 18:49
Izzy píše:
1596 jezdila zkusebky s 1303 takze asi ne...info b1 v threadu Aktuality...


na ZJ byla 1567 + 1303


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Co se tyka podvozku je stejne vyholen na kostru a dukladne repasovan vcetne naprav...motory jsou nove asynchronni TAM 1004C, podvozek je dale vybaven dvoustupnovym vypruzenim z duvodu zvysene hmotnosti vozu...v prvnim stupni MEGI pruzinami ve stupni druhem sroubovymi pruzinami s hydraulickymi tlumici...takze jedine co z puvodniho vozu zbude jsou jen a jen papiry...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Verusha píše:
Už měl být vyřazen dávno...

stejně jako minimálně půlka dalších dvacetkrát repasovaých rezavých pleček

než poršetry, co už opravu radši ty dvacetkrát repasované plečky v jakékoliv podobě


Už měl být vyřazen dávno...

stejně jako minimálně půlka dalších dvacetkrát repasovaých rezavých pleček


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS píše:
Doufám že wanizace 1523 je falešnej poplach a přežije aspoň do roku 2008, protože je to nejlepší klasická zrychlovačová T3 :evil: . To už rači 1598 či 1599, to jsou křápy.

Vůz 1523 má najeto cca 2,5 milionu km, což je nejvíce ze všech tramvají v Brně. Už měl být vyřazen dávno...


manile, nepředbíhej :wink:


goldfinger píše:
A co podvozky, motory, brzdy?

No ty podvozky vlastně můžou být repasované. Motory jsou zcela jistě jiné.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Z původních vozů mohou být maximálně podvozky, které jsou ale stejně kompletně rekonstruovány (Komfort). Motory jsou úplně nové (TAM), brzdy také (brzdové kotouče a destičky se musí měnit i na původních vozech (opotřebení), kolejnickové brzdy jsou nové (7t přítažná síla=silnější než T3).

VS: 1523 není falešnej poplach, bude to tak.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
VS píše:
Jezdí dneska wana na 004/13? Můžete někdo napsat odjezdy z konečných :lol: . V jizdních řádech zmizely už kurzáky, doufám že se tam zase objeví. Někdy byly neocenitelný. Nevíte jaký kurzy na d-6 o víkendě budou Medlánky(1xT) a Pisárky(K2,Anitra) a co za kurzy bude přejíždět večer z d-4 a 10 na d-6?

Doufám že wanizace 1523 je falešnej poplach a přežije aspoň do roku 2008, protože je to nejlepší klasická zrychlovačová T3 :evil: . To už rači 1598 či 1599, to jsou křápy.


1596 jezdila zkusebky s 1303 takze asi ne...info b1 v threadu Aktuality...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Myslím, že kurzové jř jsou na http://www.pokora-mhd.wz.cz


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Jezdí dneska wana na 004/13? Můžete někdo napsat odjezdy z konečných :lol: . V jizdních řádech zmizely už kurzáky, doufám že se tam zase objeví. Někdy byly neocenitelný. Nevíte jaký kurzy na d-6 o víkendě budou Medlánky(1xT) a Pisárky(K2,Anitra) a co za kurzy bude přejíždět večer z d-4 a 10 na d-6?

Doufám že wanizace 1523 je falešnej poplach a přežije aspoň do roku 2008, protože je to nejlepší klasická zrychlovačová T3 :evil: . To už rači 1598 či 1599, to jsou křápy.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
goldfinger píše:
A co podvozky, motory, brzdy?
Já si myslím, že taková 1523 by mohla mít starý podvozky, protože to je to nejdražší, že.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4453 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 07:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]