Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 771 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 31  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 16 zář 2016 23:36 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7500
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Tohle tady viselo ke schválení už od data napsání až do dneška. Schválně nechávám pro zamyšlení, co mezi námi může být za exoty. Kdyžtak někdo přesuňte, nemám na to sil :-D

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 črc 2016 12:35 

Příspěvky: 1
Od: 25 črc 2016 12:26
CO SE STALO C TAMVAJEM Cislo 9? Cekal jsem to na Jugoslavske dneska kolem 20 minut, podle rospisu on musil prijit ve 12:01, jsem tam byl ve 11:49 (hodiny mame stejne jako ve salinah), ale az ve 12:08 tou posrany saliny nebylo!!!
A z teho jsem mel spozdeni na dulezite osobni setkani, ale diky nasemu DPMB, ze nedostal jsem na te setkani!!!!!
jeden z nejhorsih servisu ktery jsem videl ve svem zivote, kurva!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 bře 2014 15:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6136
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Vozy se nebudou lišit jenom z pohledu cestujícího a řidiče, ale také možná ve snadnosti údržby. Takže bys mohl dostat 3 různé výsledky. + 4. tu na fóru.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 bře 2014 15:45 
Zabanovaný
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3619
Od: 26 srp 2007 15:26
Bydliště: Brno
Mezi těmi, co to řídí, by to bylo ještě zajímavější ...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 bře 2014 15:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 679
Od: 27 bře 2010 10:37
Bydliště: Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Myslíš tady na fóru? RT6, 3045 a 7273, na to není potřeba anketa :D Mezi normálními lidmi by to už bylo zajímavější...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 bře 2014 15:23 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1610
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Nevím jestli to patří sem, ale napadla mě anketa na nejoblíbenější typ nebo podtyp šaliny, autobusu či trolejbusu.
Výsledky by byly celkem zajímavé.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 lis 2010 20:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3276
Od: 08 čer 2005 23:12
ds píše:
no tak z toho zase nedělejme kovbojku...u cedulových dvojčat taky musí řidič na konečné přelézt do B vozu a nestěžuje si na to

U těch ceduláku nejen že přelézá z A vozu do B vozu, ale pak zase zpět, a to na obou konečných.
U PX by přelezl na konečné jen jednou a to obvykle jen na jedné konečné. Nepamatuju linku, která by byla na obou koncích ukončena úvratí, vyjma nějakých pendlů na pár zastávek, kde obvykle jezdila stejně jen jedna souprava.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 lis 2010 21:36 

Příspěvky: 214
Od: 03 srp 2006 06:41
Bydliště: Brno, CR
ds: taktak, též si myslím. Možná si stěžuje ale není mu to nic platné. Ono těžko si představit že by těch cca. 15 sekund "na marastu" při přecházení z posledních dveří jednoho vozu do prvních dveří druhého mělo někoho udolat... Případně, pokud by to byla taová hrůza, co pak teprve ti substráti - ti musejí lézt dovnitř a ven v jednom kuse, chudáci!
A navíc jde jen o provoz v "mimořádné variantě" PX
O jaké množství těch PX variant by se vlasntně řádově jednalo? Kolik si taková jedna výluka vyžádá vozů, kolik máme kačen, jak dlouho se dá reálně očekávat že nám vydrží? Mě to vychází tak nějak že po příštích 10 let nebo tak nějak by i pro mimořádně velké nároky (jako bylo teď, a říkají že to zase hned tak nebude, tolik najednou) by to spravilo řádově tucet vozů upravených pro provoz PrdelíXobě, které by v době kdy nejsou potřeba jezdily v klasickém dvojčeti, ale ne samy se sebou (PX+PX, klasicky otočené) ale vždy ve dvojici s normálním vozem, aby byl propad kapacity míst k sezení co nejmenší.
Když se to udělá rozumně tak by to ani nemusela být čistě nevýhoda, kvůli oboustranným dveřím má PX sice míň míst k sezení (obzvlášť v nízkopodlažní části kde jich moc nezbyde, asi tak 6-8) ale zase má víc místa na kočárky a invlidní vozíky, no a taky na stání... takže pokud pojede PX+klasika (obě normálně otočené) tak by to neměla bejt žádná tragédie.

Vše uvažuju PX verzi výhradně z krátké (jednočlánkové) tramvaje, proč to dělat jinak? Jde nám snad o tu druhou kabinu při jízdě opačným směrem (a o dveře na obou stranách), takže z principu musíme skládat PX vozy při obousměrném provozu po dvou, takže nám vzniká zhruba 30m (31,5 při wanách?) souprava, kde tohle při výlukovém obousměrném provozu proboha nestačí?? Jako že by se jezdilo obousměrně výlukově na jedničce nebo tak něco?

Jinak druhou kabinu řidiče pro obousměrný provoz bez spojování či jiných úprav bych principiálně nedělal u ničeho menšího než tří-(pěti- pro provedení s neotočným podvozkem typu 13T) článkových tramvají délky 30 a více metrů, jinak příliš trpí vnitřní prostor ztracenou kapacitou druhého stanoviště...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2010 13:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3018
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
no tak z toho zase nedělejme kovbojku...u cedulových dvojčat taky musí řidič na konečné přelézt do B vozu a nestěžuje si na to

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 lis 2010 09:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2962
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
b1 píše:
Odpověď neznám, ale můžeš se zeptat řidičů pražského metra.

Jenže řidič metra si přechází z vozu do vozu hezky v suchu, v relativním teplu, ne v dešti, v mrazu, případně ve sněhových sr**kách.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 lis 2010 19:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
Odklizeno


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 lis 2010 18:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2979
Od: 09 zář 2009 20:14
http://www.csad.cz/modules.php?name=article&sid=8196 - dnes premiéra ve Škodovce wink

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 lis 2010 17:57 

Příspěvky: 1546
Od: 06 lis 2009 10:30
Kdyby to mělo jezdit na osmičce, tak určitě, tam nejsou žádná extrémní stoupání.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 lis 2010 17:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
Myslim ze i ten stredni bezny podvozek by stacil . Krome odlehceni pretizenyho stredu by se i zlepsil interier. A pri vykonu porsete a vyzbroji by i 2 krajni mohly stacit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 lis 2010 17:13 

Příspěvky: 1546
Od: 06 lis 2009 10:30
http://webcache.googleusercontent.com/s ... ient=opera


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 lis 2010 17:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6136
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Aresis: na stránkách Škody toho moc není, nicméně by jich do Polska mělo jít +/- 30, a to v období 2011/2012.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 lis 2010 16:52 

Příspěvky: 2314
Od: 19 dub 2009 12:06
PvvS píše:
Idealne obousmernz porse .


Obousměrný Porsche má být vyráběný pro Polsko ne? Nebo se už od plánu upustilo?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 lis 2010 16:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6136
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Ad porše: obousměrné a sedmičlánkové (ono i jednosměrné by mělo být sedmičlánkové, by to mělo rozumnou kapacitu)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 lis 2010 15:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2009
Od: 28 čer 2007 16:54
Jo, obousměrný porše dobře řeší interiér, ale k trati se to bude chovat ještě hůř, protože pak se do toho narve stejně lidí, jako do 2*T3.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 lis 2010 14:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
Idealne obousmernz porse .


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 lis 2010 10:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3395
Od: 12 čer 2007 02:11
Bydliště: Doma
Makub píše:
Vário je nejlepší, když jezdí sólo. Jakmile ho s čímkoli spojíte, moc plynulé jízdy si s ním neužijete

Tomuto musím odporovat. Když se to spojí s vlekem, tak to opravdu není hezké ježdění, ale když je to s dalším variem, tak je to jako jeden vůz. Například souprava 1553+1554 nemá chybu.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 lis 2010 01:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4738
Od: 23 dub 2010 00:41
Bydliště: BRONX
mh píše:
nechtěl bych takovou divočinu zažít :mrgreen: už teď jsou věčně problémy, při všemožným rozpojovaní a spojování vozů


Tak to já taky ne, ale je to krajní řešení. Důležité ale je, že by to šlo, kdyby bylo potřeba.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 lis 2010 23:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3276
Od: 08 čer 2005 23:12
Kari píše:
Proč by měl řidič v případě PX na každý konečný lítat z vozu do vozu?
Odpověď neznám, ale můžeš se zeptat řidičů pražského metra.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 lis 2010 22:02 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5563
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
3x LF1 PX se mi zdá už dost divoký. Radši 2x LF1 PX. Nebo LF3+/2, popřípadě 13T.

Střední vůz v té třívozové soupravě PX je motorák bez kabiny, nebo vlečňák?

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 lis 2010 21:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Od: 13 lis 2004 11:58
mceza píše:
Ano, je lepší trojwana než 3xLF1, ale trojwana je pořád trojwana a tím její všestrannost končí. Zatímco tady se může vše přizpůsobovat, jak je libo a potřeba. Mě se to řešení také zamlouvá


nechtěl bych takovou divočinu zažít :mrgreen: už teď jsou věčně problémy, při všemožným rozpojovaní a spojování vozů


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 771 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 31  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 18 lis 2019 01:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]