Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 771 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 19:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Fixi píše:
Ale d-3 je z velké části d-1 / d-11 / d-2. na d-12 by se snad K3 uživila líp, a jedna KT8 by se taky nějak přežila...


Nevim , kvilu nasazeni kt8 omezit kapcitu smycky na 2 vozy je dost zasadni problem, navic hromada zakazu mijeni .


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 19:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Ale d-3 je z velké části d-1 / d-11 / d-2. na d-12 by se snad K3 uživila líp, a jedna KT8 by se taky nějak přežila...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 19:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Na d-12 a d-13 nejde kvuli nekterym usekum poslat KT8 , proto tam hodne casto jezdily RT6 . d-3 obslouzi vetsi uzemi jak d-13 a dulezitejsi uzly


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 18:58 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6492
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
PvvS píše:
manil píše:
PvvS píše:
Tim se nevyresi garance ...

Proč ne? To by musela nastat hodně kritická situace, aby se v jedinej den podělaly 2 soupravy MV+VV nebo 2 K3. Navíc se v brzké době očekává další K3 a další vlek a 3 wany, které by třeba v soupravě T3R.EVN+T3R.EV na d-12 taky mohly.


Mno trojicka se po brne projela tusim jenom trikrat a pokazde byla hoodne rychle uklizena do vozovny. Od predvedeni novinarum uz tusim nebyla venku. Asi vedej proc.

S K3 to nevidim nejak zvlast dobre. Pri jejich umrtich , zacina moc pripominat RT6 . A wany budou dodany v hrube stavbe, takze minimalne 1/2 roku nez vyjedou .


A odkdy je potreba vlastne vic garant na d-3 nez na d-12/d-13?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 18:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
manil píše:
PvvS píše:
Tim se nevyresi garance ...

Proč ne? To by musela nastat hodně kritická situace, aby se v jedinej den podělaly 2 soupravy MV+VV nebo 2 K3. Navíc se v brzké době očekává další K3 a další vlek a 3 wany, které by třeba v soupravě T3R.EVN+T3R.EV na d-12 taky mohly.


Mno trojicka se po brne projela tusim jenom trikrat a pokazde byla hoodne rychle uklizena do vozovny. Od predvedeni novinarum uz tusim nebyla venku. Asi vedej proc.

S K3 to nevidim nejak zvlast dobre. Pri jejich umrtich , zacina moc pripominat RT6 . A wany budou dodany v hrube stavbe, takze minimalne 1/2 roku nez vyjedou .


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 18:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
ds píše:
manil píše:
V případě, že by nebylo k dizpozici ani jedno, tak by tam šel obyčejný vůz

A to se právě nesmí stát... Lze tam ale K3 nasazovat volně a info na jakém kurzu (v kolik...) jede poskytovat na telefonu. Souprava s vlekem má na d-12 malou kapacitu, nechci si to představovat narvaný k prasknutí na Husově pod Petrovem pěkně v zimě na zmrzlých kolejích.

No, na garantech na d-8 nebo d-1 lze taky občas vidět něco "vysokopodlažního"


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 18:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
PvvS píše:
Tim se nevyresi garance ...

Proč ne? To by musela nastat hodně kritická situace, aby se v jedinej den podělaly 2 soupravy MV+VV nebo 2 K3. Navíc se v brzké době očekává další K3 a další vlek a 3 wany, které by třeba v soupravě T3R.EVN+T3R.EV na d-12 taky mohly.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 18:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Problem je ze DP vlastni ve velikosti 2VJ ma DP pouze 17 vozu .
2 K3R-N, 7 KT8D5N a 8 KT8D5.RN2 . Z K3 je zazrak kdyz nektera jede, u KT8D5N vzdy minimalne 1-2 vozy stojej, Zbytek se rozhodi na d-1, d-3, d-8 povetsinou jako garantovany kurzty, za ktery se musi drzet zaloha. Takze uz moc na rozhazovani nejni .


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 18:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3022
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
manil píše:
V případě, že by nebylo k dizpozici ani jedno, tak by tam šel obyčejný vůz

A to se právě nesmí stát... Lze tam ale K3 nasazovat volně a info na jakém kurzu (v kolik...) jede poskytovat na telefonu. Souprava s vlekem má na d-12 malou kapacitu, nechci si to představovat narvaný k prasknutí na Husově pod Petrovem pěkně v zimě na zmrzlých kolejích.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 18:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Tim se nevyresi garance ...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 18:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Možná by toi šlo provést i tak, že na d-3 b byly jen kačena a na d-12 by byla K3 a jako záloha T3R.EV(N)+VV60LF. V případě, že by nebylo k dizpozici ani jedno, tak by tam šel obyčejný vůz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 17:02 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6492
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
Lukas píše:
A co Stefanikova ctvrt a KT?


Mozna tak leda KT4! :-D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 15:52 
A co Stefanikova ctvrt a KT?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 lis 2005 15:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1111
Od: 05 čer 2005 13:18
Nesmí na vnější - při výluce jezdily KT v Komárově na levou kolej. V Juliánově také nesmí na pravou - ty sloupy kolem plotu, co tam jsou by asi neminula... :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 lis 2005 15:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
M3: mozny to je...mozna sem to poplet ale vim ze na vsechny ctyri smycky na d-12/13 pokud je kachna nelze tam nacpat nic jinyho...ale nejsem si jistej behem vyluk kam katecka v komarove jezdily...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 lis 2005 13:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1111
Od: 05 čer 2005 13:18
Izzy píše:
Vozy KT8 mohou napr. v Komarove a v Julianove jezdit jen po vnejsi koleji a v pripade ze tam jsou nesmi na vnitrni koleji resp. se tam neprotahne nic jineho takze zatim garanty na d-12/13 zapomente...jelikoz K3 sou totalne procpany elektronikou(mimochodem to sou nejmodernejsi vozy v Brne)a nez se poradne vychytaji stale se opakujici zavady jako vypadavani podvozku, prehrivani menice apod. a hlavne jich tu bude vic nepocitejte s NP vozy na techto linkach...


A není to náhodou obráceně? Že nesmí jezdit na vnější kolej, ale na vnitřní ano? V tom Komárově by po vnější koleji KT8 ujela cca 3 metry, než se koleje začnou stáčet. Není to tak dlouho, co tam nechala schody... :lol: :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 lis 2005 05:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Vozy KT8 mohou napr. v Komarove a v Julianove jezdit jen po vnejsi koleji a v pripade ze tam jsou nesmi na vnitrni koleji resp. se tam neprotahne nic jineho takze zatim garanty na d-12/13 zapomente...jelikoz K3 sou totalne procpany elektronikou(mimochodem to sou nejmodernejsi vozy v Brne)a nez se poradne vychytaji stale se opakujici zavady jako vypadavani podvozku, prehrivani menice apod. a hlavne jich tu bude vic nepocitejte s NP vozy na techto linkach...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 lis 2005 00:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
James píše:
jeyek píše:
no, myslím, že smyčka v komárově je velká dost, tam by problém být nemusel.. a na červinkové, ta nebude menší než v řečkovicích... (ale možná se mýlím..) a když už kachnu, tak na d-12, protože na d-13 by v úseku nádr - juliánov byla jaksi nevyužita... a ty problémy s míjením, to je holt pech...

jestli nebudou jezdit teda ty T3+vlek+T3, tak by tam měli dat nějakou posilu... protože je to opravdu neúnosný..


Moźná by bylo užitečnější dát K3 místo na d-3 na d-12. Z Bystrce jezdí nízkopodlažní spoje na d-1 a na d-11. A ze Staré osady na d-2.


To je hafo dobrej nápad, myslím, že 1-2 K3/KT8 by se na d-12 daly použít. Smyčky jsou podle jednoho řidiče uzpůsobeny všechny na všechny vozy


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 lis 2005 00:08 

Příspěvky: 282
Od: 02 lis 2005 21:07
Bydliště: Brno-Bystrc
jeyek píše:
no, myslím, že smyčka v komárově je velká dost, tam by problém být nemusel.. a na červinkové, ta nebude menší než v řečkovicích... (ale možná se mýlím..) a když už kachnu, tak na d-12, protože na d-13 by v úseku nádr - juliánov byla jaksi nevyužita... a ty problémy s míjením, to je holt pech...

jestli nebudou jezdit teda ty T3+vlek+T3, tak by tam měli dat nějakou posilu... protože je to opravdu neúnosný..


Moźná by bylo užitečnější dát K3 místo na d-3 na d-12. Z Bystrce jezdí nízkopodlažní spoje na d-1 a na d-11. A ze Staré osady na d-2.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 lis 2005 00:03 

Příspěvky: 425
Od: 09 bře 2005 16:14
Bydliště: Líšeò
no, myslím, že smyčka v komárově je velká dost, tam by problém být nemusel.. a na červinkové, ta nebude menší než v řečkovicích... (ale možná se mýlím..) a když už kachnu, tak na d-12, protože na d-13 by v úseku nádr - juliánov byla jaksi nevyužita... a ty problémy s míjením, to je holt pech...

jestli nebudou jezdit teda ty T3+vlek+T3, tak by tam měli dat nějakou posilu... protože je to opravdu neúnosný..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 lis 2005 22:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Hmm po prozkoumani nekterych udaju sou kapacity nasledujici :

2*T3 220 cestujicich
KT8D5 231 cestujicich.

Rozdil mezi KT8D5 a KT8D5N je minimalni. Na d-12 a d-13 je dost problemu s mijenim KT8 , na d-1 jich je podstatne min . Navic smycky na d-12 a d-13 nepatrej mezi nejvetsi, a nevim jestli umoznuji predjeti KT8 po vnitrni koleji .


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 lis 2005 22:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Nebo pořídit Combino...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 lis 2005 22:17 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6492
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
jeyek píše:
manil píše:
jeyek píše:
jenom k té obsaditelnosti - myslím, že K3 a KT8 (at je to RN2 nebo N nebo normální) sou na tom stejně...
a prostě sem doposud nepochopil, proč se nemůžou na d-12 nasadit kachny... dyt jich je 38 (resp. 37 funkčních), na d-8 jich je potřeba 20, na d-1 jich je myslím tak 5 (3x NP).. a záloha 13 vozů je docela dost...
a ještě k nízkopodlažnosti d-12 a d-13 - na zast. Grohova je na papíru s JŘ napsaný, že je potřeba NP garant i na d-12 a d-13 a že to spěchá..

Dvojčat ale taky není nevyčerpatelné množství a na d-1 jsou kachny potřeba, když dvojčata nejsou. Medlánky spotřebují hodně dvojčat na d-12 a d-13.

a když se dvojčata z d-12 a 13 dají na d-1, tak sou kachny na d-12... tím samozřejmě nemyslím, že na d-1 nejsou potřeba... tam sou potřeba hafo..


Zaver je ze bysme potrebovali vice kachen...treba z Miskolce v Madarsku by se poridit dali, ne? a v tech Kosicich uz nic prodavat nebudou co?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 lis 2005 22:13 

Příspěvky: 425
Od: 09 bře 2005 16:14
Bydliště: Líšeò
manil píše:
jeyek píše:
jenom k té obsaditelnosti - myslím, že K3 a KT8 (at je to RN2 nebo N nebo normální) sou na tom stejně...
a prostě sem doposud nepochopil, proč se nemůžou na d-12 nasadit kachny... dyt jich je 38 (resp. 37 funkčních), na d-8 jich je potřeba 20, na d-1 jich je myslím tak 5 (3x NP).. a záloha 13 vozů je docela dost...
a ještě k nízkopodlažnosti d-12 a d-13 - na zast. Grohova je na papíru s JŘ napsaný, že je potřeba NP garant i na d-12 a d-13 a že to spěchá..

Dvojčat ale taky není nevyčerpatelné množství a na d-1 jsou kachny potřeba, když dvojčata nejsou. Medlánky spotřebují hodně dvojčat na d-12 a d-13.

a když se dvojčata z d-12 a 13 dají na d-1, tak sou kachny na d-12... tím samozřejmě nemyslím, že na d-1 nejsou potřeba... tam sou potřeba hafo..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 lis 2005 21:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
jeyek píše:
jenom k té obsaditelnosti - myslím, že K3 a KT8 (at je to RN2 nebo N nebo normální) sou na tom stejně...
a prostě sem doposud nepochopil, proč se nemůžou na d-12 nasadit kachny... dyt jich je 38 (resp. 37 funkčních), na d-8 jich je potřeba 20, na d-1 jich je myslím tak 5 (3x NP).. a záloha 13 vozů je docela dost...
a ještě k nízkopodlažnosti d-12 a d-13 - na zast. Grohova je na papíru s JŘ napsaný, že je potřeba NP garant i na d-12 a d-13 a že to spěchá..

Dvojčat ale taky není nevyčerpatelné množství a na d-1 jsou kachny potřeba, když dvojčata nejsou. Medlánky spotřebují hodně dvojčat na d-12 a d-13.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 771 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 pro 2019 12:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]