Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Zase NP tramvaje
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=338
Stránka 29 z 31

Autor:  PvvS [ 21 lis 2005 19:39 ]
Předmět příspěvku: 

To nejni duvod. Kdyby se tak choval kazdej... Navic ani na d-4 nejsou samy NP spoje a cekaj na nejakej vhodnej muze byt na hodne dlouho

Autor:  jeyek [ 21 lis 2005 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

no, nevím... ale šalina byla dost narvaná, než by se ta ženská tam nasoukala, tak by to trvalo možná dýl (navíc by potřebovala pomoc, otázka je, jestli by se tam vůbec dostala), protože když sem ju viděl jít, tak jeden krok měl tak něco kolem 10cm... a navíc už tak měl zpoždění asi 2 minuty, takže ho docela chápu..

Autor:  ds [ 21 lis 2005 17:44 ]
Předmět příspěvku: 

Filip Daněk píše:
PvvS píše:
jeyek píše:
zrovna dneska sem jel d-12, kupodivu se lidi nemačkali na skla u dveři, když se zavřeli, ale na šilingráku chtěla nastoupit nějaká asi hodně postižená paní (ted to není myšleno ironicky), řidič jí řekl, že tam nemůže čekat pět minut, než nastoupí (potřebovala na nádr), a at počká na NP spoj...


Za tohle bych zavolal na miste na dispecik. Ridic nema co kafrat.
Jak mohla čekat na np spoj když ta žádnej není :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: #-o

Ze šiligráku k nádraží jezdí np spoje na d-4. Pokud by "Kája" podával stížnosti na takové jednání místo večerního cestování se stopkama, neodsuzoval bych ho.

Autor:  ds [ 21 lis 2005 17:42 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
ds píše:
Pro VS ještě jednou a snad už naposledy : Anitra má kapacitu 155 cestujících a K2 157. Vím že ti to nejde do hlavy, protože Anitra je kratší, ale je širší a má lépe využitý vnitřní prostor. Pokud tedy na d-9 zůstanou nějaké K2, může ten garant klidně být Anitra.


Jak muze byt sirsi, kdyz maximalni sirka vozove skrine je 2500mm a K2 ji ma ???

Špatně jsem se vyjádřil - myslel jsem uvnitř vozu, protože schody u K2 se do obsaditelnosti pochopitelně nepočítají, zatímco u Anitry jsou prostory u dveří normální podlahová plocha.

Autor:  FD [ 21 lis 2005 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
jeyek píše:
zrovna dneska sem jel d-12, kupodivu se lidi nemačkali na skla u dveři, když se zavřeli, ale na šilingráku chtěla nastoupit nějaká asi hodně postižená paní (ted to není myšleno ironicky), řidič jí řekl, že tam nemůže čekat pět minut, než nastoupí (potřebovala na nádr), a at počká na NP spoj...


Za tohle bych zavolal na miste na dispecik. Ridic nema co kafrat.
Jak mohla čekat na np spoj když ta žádnej není :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: #-o

Autor:  PvvS [ 21 lis 2005 17:00 ]
Předmět příspěvku: 

jeyek píše:
zrovna dneska sem jel d-12, kupodivu se lidi nemačkali na skla u dveři, když se zavřeli, ale na šilingráku chtěla nastoupit nějaká asi hodně postižená paní (ted to není myšleno ironicky), řidič jí řekl, že tam nemůže čekat pět minut, než nastoupí (potřebovala na nádr), a at počká na NP spoj...


Za tohle bych zavolal na miste na dispecik. Ridic nema co kafrat.

Autor:  jeyek [ 21 lis 2005 16:53 ]
Předmět příspěvku: 

zrovna dneska sem jel d-12, kupodivu se lidi nemačkali na skla u dveři, když se zavřeli, ale na šilingráku chtěla nastoupit nějaká asi hodně postižená paní (ted to není myšleno ironicky), řidič jí řekl, že tam nemůže čekat pět minut, než nastoupí (potřebovala na nádr), a at počká na NP spoj...

Autor:  PvvS [ 21 lis 2005 16:32 ]
Předmět příspěvku: 

ds píše:
Pro VS ještě jednou a snad už naposledy : Anitra má kapacitu 155 cestujících a K2 157. Vím že ti to nejde do hlavy, protože Anitra je kratší, ale je širší a má lépe využitý vnitřní prostor. Pokud tedy na d-9 zůstanou nějaké K2, může ten garant klidně být Anitra.


Jak muze byt sirsi, kdyz maximalni sirka vozove skrine je 2500mm a K2 ji ma ???

Autor:  FD [ 21 lis 2005 15:54 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
ives píše:
VS píše:
Na d-4 si to lidé z Masaryk.čt. vždycky nějak zajistí. Hlavně je Anitra na d-9 v prac.dny úplnej nesmsyl, na 3/9 by se měl dát rači Vv60LF nebo K3.N.

d-9 bych viděl takhle:

009/01 2xT-Pisárky
009/02 a 07 K2-Pisárky
009/04,05,08 a 09-2xT6-Medlánky
009/03-NP spoj, Vlek nebo K3.N.

Lidi v té Anitře si opravdu připadají jak v plechovce a pokud vím 4 2xT6 se tam bez problémů dají zajistit. Tři by přišly z d-3 výměnou za T3 a jedna se uvolnila díky nasazení K3 nebo KT8 na d-3. Takže vypravenost T6 na d-3 se sníží od 12.12 o 3 dvojíce, ale jen jedna z toho se dáva na d-9 a zbytek zahálí.
A to si myslíš, že na d-3 ty T6 nejsou potřeba? Přeju ti s tím jet. Obecně platí, že většina lidí jede v d-3. D-11 přitom až zas tak plná nejezdí.


Ale, ano je plnější, protože jezdí na ečerovou a d-11 jen na Rakoveckou. Kdyby se obělinky ukončily na rakovecké a lidi by museli přestupovat, tak by se obsazenost na obou linkách vyrovnala a mohly by tam zůstat všude jen K2. Spousta souprav by se uvolnila a ještě by se ušetřily vzkm. Jenže o tom nikdo z vás nechce ani slyšet. Líšeň nebo Řečkovice taky nemájí spojení s Českou, tak proč Ečerova?
#-o

Autor:  VS [ 21 lis 2005 15:34 ]
Předmět příspěvku: 

ives píše:
VS píše:
Na d-4 si to lidé z Masaryk.čt. vždycky nějak zajistí. Hlavně je Anitra na d-9 v prac.dny úplnej nesmsyl, na 3/9 by se měl dát rači Vv60LF nebo K3.N.

d-9 bych viděl takhle:

009/01 2xT-Pisárky
009/02 a 07 K2-Pisárky
009/04,05,08 a 09-2xT6-Medlánky
009/03-NP spoj, Vlek nebo K3.N.

Lidi v té Anitře si opravdu připadají jak v plechovce a pokud vím 4 2xT6 se tam bez problémů dají zajistit. Tři by přišly z d-3 výměnou za T3 a jedna se uvolnila díky nasazení K3 nebo KT8 na d-3. Takže vypravenost T6 na d-3 se sníží od 12.12 o 3 dvojíce, ale jen jedna z toho se dáva na d-9 a zbytek zahálí.
A to si myslíš, že na d-3 ty T6 nejsou potřeba? Přeju ti s tím jet. Obecně platí, že většina lidí jede v d-3. D-11 přitom až zas tak plná nejezdí.


Ale, ano je plnější, protože jezdí na ečerovou a d-11 jen na Rakoveckou. Kdyby se obělinky ukončily na rakovecké a lidi by museli přestupovat, tak by se obsazenost na obou linkách vyrovnala a mohly by tam zůstat všude jen K2. Spousta souprav by se uvolnila a ještě by se ušetřily vzkm. Jenže o tom nikdo z vás nechce ani slyšet. Líšeň nebo Řečkovice taky nemájí spojení s Českou, tak proč Ečerova?

Autor:  VS [ 21 lis 2005 14:43 ]
Předmět příspěvku: 

ds píše:
Pro VS ještě jednou a snad už naposledy : Anitra má kapacitu 155 cestujících a K2 157. Vím že ti to nejde do hlavy, protože Anitra je kratší, ale je širší a má lépe využitý vnitřní prostor. Pokud tedy na d-9 zůstanou nějaké K2, může ten garant klidně být Anitra.


Stoprocentně tam zůstanou K2 a asi i ta Anitra! Ale jinak na d-3 by ty T6 nehyběly vždy´t am mají přijít T3 z d-9 a na jednom spoji už jezdí K3. Na d-3 má být 5 kurzů z Pisárek(2xT), pět z Medlánek(2xT) a jedna K3(KT8). Oproti půvpdním 9 T6 je to mínus 4, přesně ty co můžou bý na d-9, kdenavíc zůstane i jedna 2xT z Pisárek, tedy oproti 3 soupravám jich může být pět+ vlek na garantu.

Autor:  adam_r [ 21 lis 2005 12:26 ]
Předmět příspěvku: 

M3 píše:
Má smysl dávat nízkopodlažní vozy na d-12/13, když polovina zastávek nemá ostrůvky? Tam se stejně plošina vysunout nemůže. Od Červinkovy je první zastávka s ostrůvkem až Klusáčkova. Na Nerudové není, to stejné na Šilingráku, Zvonařce, u Škrobáren (nemůžu si vzpomenout na název) a na Svatopetrské. DP vyhodil mnoho peněz a teď neví, kam vlečňáky umístit... :roll:

Plosina sice nejde vyklopit, ale zkus si nalozit vozik z urovne ulice do NP vozu, nebo do klasiky, a pak si zkus znovu odpovedet na tuto otazku. Stejne tak s kocarkem. Do NP vozu ho nalozi clovek sam i v zastavkach, kde neni ostruvek. Proste rozdil mezi 1, nebo 3 vysokymi schody je v tomto smeru dost propastny.

Autor:  ds [ 21 lis 2005 11:09 ]
Předmět příspěvku: 

Pro VS ještě jednou a snad už naposledy : Anitra má kapacitu 155 cestujících a K2 157. Vím že ti to nejde do hlavy, protože Anitra je kratší, ale je širší a má lépe využitý vnitřní prostor. Pokud tedy na d-9 zůstanou nějaké K2, může ten garant klidně být Anitra.

Autor:  Ives [ 21 lis 2005 10:59 ]
Předmět příspěvku: 

No nevím, do d-3 se občas všichni ani nevejdou..

Autor:  manil [ 21 lis 2005 10:08 ]
Předmět příspěvku: 

Však vozy na d-3 (2xT) a d-11(K2) jsou akorát a je jedno, jestli T6 budou na d-3 nebo d-9. Na každé lince je jedna zastávka v náklonu, takže kvůli dveřím je to jedno, ale d-9 jezdí zřejmě o něco plnější, takže bych tam volil spíše T3.
K tomu garantovanému vleku. Otázkou by bylo, jestli by se někdy v budoucnu počítalo s nasazením T3R.EV+VV60LF na d-12. Pokud by tam byly T3R.EVN+T3R.EV, tak by potom bylo garantované nasazení vleku na d-9 ideální. K3 si na d-9 těžko dokážu představit.

Autor:  Ives [ 21 lis 2005 01:06 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
Na d-4 si to lidé z Masaryk.čt. vždycky nějak zajistí. Hlavně je Anitra na d-9 v prac.dny úplnej nesmsyl, na 3/9 by se měl dát rači Vv60LF nebo K3.N.

d-9 bych viděl takhle:

009/01 2xT-Pisárky
009/02 a 07 K2-Pisárky
009/04,05,08 a 09-2xT6-Medlánky
009/03-NP spoj, Vlek nebo K3.N.

Lidi v té Anitře si opravdu připadají jak v plechovce a pokud vím 4 2xT6 se tam bez problémů dají zajistit. Tři by přišly z d-3 výměnou za T3 a jedna se uvolnila díky nasazení K3 nebo KT8 na d-3. Takže vypravenost T6 na d-3 se sníží od 12.12 o 3 dvojíce, ale jen jedna z toho se dáva na d-9 a zbytek zahálí.
A to si myslíš, že na d-3 ty T6 nejsou potřeba? Přeju ti s tím jet. Obecně platí, že většina lidí jede v d-3. D-11 přitom až zas tak plná nejezdí.

Autor:  VS [ 20 lis 2005 23:11 ]
Předmět příspěvku: 

Na d-4 si to lidé z Masaryk.čt. vždycky nějak zajistí. Hlavně je Anitra na d-9 v prac.dny úplnej nesmsyl, na 3/9 by se měl dát rači Vv60LF nebo K3.N.

d-9 bych viděl takhle:

009/01 2xT-Pisárky
009/02 a 07 K2-Pisárky
009/04,05,08 a 09-2xT6-Medlánky
009/03-NP spoj, Vlek nebo K3.N.

Lidi v té Anitře si opravdu připadají jak v plechovce a pokud vím 4 2xT6 se tam bez problémů dají zajistit. Tři by přišly z d-3 výměnou za T3 a jedna se uvolnila díky nasazení K3 nebo KT8 na d-3. Takže vypravenost T6 na d-3 se sníží od 12.12 o 3 dvojíce, ale jen jedna z toho se dáva na d-9 a zbytek zahálí.

Autor:  manil [ 20 lis 2005 22:53 ]
Předmět příspěvku: 

M3 píše:
Má smysl dávat nízkopodlažní vozy na d-12/13, když polovina zastávek nemá ostrůvky? Tam se stejně plošina vysunout nemůže. Od Červinkovy je první zastávka s ostrůvkem až Klusáčkova. Na Nerudové není, to stejné na Šilingráku, Zvonařce, u Škrobáren (nemůžu si vzpomenout na název) a na Svatopetrské. DP vyhodil mnoho peněz a teď neví, kam vlečňáky umístit... :roll:

To je taky pravda, že tam je málo ostrůvků. Ze stejného důvodu považuji za zbytečný garant na d-4.

Autor:  M3 [ 20 lis 2005 22:26 ]
Předmět příspěvku: 

Má smysl dávat nízkopodlažní vozy na d-12/13, když polovina zastávek nemá ostrůvky? Tam se stejně plošina vysunout nemůže. Od Červinkovy je první zastávka s ostrůvkem až Klusáčkova. Na Nerudové není, to stejné na Šilingráku, Zvonařce, u Škrobáren (nemůžu si vzpomenout na název) a na Svatopetrské. DP vyhodil mnoho peněz a teď neví, kam vlečňáky umístit... :roll:

Autor:  Izzy [ 20 lis 2005 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

K3 sou tak procpany elektronikou ze je opravdu zazrak kdyz nejaka jede...u KT8N se snad vyresi problemy s odstavenim az nahradou vyzbroje...jinak na d-12/13 by se asi NP garant hodil ale na to vozy opravdu v dnesni dobe nejsou...kazdopadne az budou T3RN.EV doufam ze budou v soupravach NP+klasika...a co se tyce vybocovani KT8 krasny priklad je na mendlaku...schvalne se podivejte jak celo KT nadherne vykukuje pres koleje...a wana je porad T3 a hlavne ma zkoseny predstavniky takze zas tolik moc nevybocuje...myslim ze kvuli vetsimu rozvoru se bude vic vyhybat akorat ve stredu ale cela sou ok...

Autor:  Honza [ 20 lis 2005 20:17 ]
Předmět příspěvku: 

Fixi píše:
Ale d-3 je z velké části d-1 / d-11 / d-2. na d-12 by se snad K3 uživila líp, a jedna KT8 by se taky nějak přežila...

Ono to s tou d-11 není zas tak ideální jede to cca co 1,5 h, na d-3 jsem v jednom voze viděl i dva vozíčkáře na druhou stranu jsem viděl, jak nastupoval vozíčkář do T6A5, protože prostě nechtěl čekat hodinu na další NP spoj a d-11 ho na Ečerovu nedoveze. Na d-12 mi nepřipadá ideální rozmístění sedadel v K3.

Autor:  manil [ 20 lis 2005 19:53 ]
Předmět příspěvku: 

No já myslím, že od 1.9.2006 na d-13 garant oprabdu bude s tím, že ho budou zajišťovat T3R.EVN+EV nebo K3, v horším případě T3R.EV+VV. Za těch 9 měsíců už snad bude nekačenovitých NP vodzidel dostatek.

Autor:  Fixi [ 20 lis 2005 19:30 ]
Předmět příspěvku: 

No tak když bude KT8 na d-3, a K3 bude pro d-12, a budou 3 či víc, tak snad jedna bude vždycky. Nebo RT6 :)

Autor:  PvvS [ 20 lis 2005 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Ne , vana ma kratsi predstavky, stejny jako T3

Autor:  Eda [ 20 lis 2005 19:24 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
PvvS píše:
Tim se nevyresi garance ...

Proč ne? To by musela nastat hodně kritická situace, aby se v jedinej den podělaly 2 soupravy MV+VV nebo 2 K3. Navíc se v brzké době očekává další K3 a další vlek a 3 wany, které by třeba v soupravě T3R.EVN+T3R.EV na d-12 taky mohly.


A nema nahodou wana stejne kriticke vybocovani jako KT8?

Stránka 29 z 31 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/