Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 771 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 17:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2982
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Filip Daněk píše:
PvvS píše:
jeyek píše:
zrovna dneska sem jel d-12, kupodivu se lidi nemačkali na skla u dveři, když se zavřeli, ale na šilingráku chtěla nastoupit nějaká asi hodně postižená paní (ted to není myšleno ironicky), řidič jí řekl, že tam nemůže čekat pět minut, než nastoupí (potřebovala na nádr), a at počká na NP spoj...


Za tohle bych zavolal na miste na dispecik. Ridic nema co kafrat.
Jak mohla čekat na np spoj když ta žádnej není :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: #-o

Ze šiligráku k nádraží jezdí np spoje na d-4. Pokud by "Kája" podával stížnosti na takové jednání místo večerního cestování se stopkama, neodsuzoval bych ho.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 17:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2982
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
PvvS píše:
ds píše:
Pro VS ještě jednou a snad už naposledy : Anitra má kapacitu 155 cestujících a K2 157. Vím že ti to nejde do hlavy, protože Anitra je kratší, ale je širší a má lépe využitý vnitřní prostor. Pokud tedy na d-9 zůstanou nějaké K2, může ten garant klidně být Anitra.


Jak muze byt sirsi, kdyz maximalni sirka vozove skrine je 2500mm a K2 ji ma ???

Špatně jsem se vyjádřil - myslel jsem uvnitř vozu, protože schody u K2 se do obsaditelnosti pochopitelně nepočítají, zatímco u Anitry jsou prostory u dveří normální podlahová plocha.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 17:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Od: 05 lis 2005 19:50
PvvS píše:
jeyek píše:
zrovna dneska sem jel d-12, kupodivu se lidi nemačkali na skla u dveři, když se zavřeli, ale na šilingráku chtěla nastoupit nějaká asi hodně postižená paní (ted to není myšleno ironicky), řidič jí řekl, že tam nemůže čekat pět minut, než nastoupí (potřebovala na nádr), a at počká na NP spoj...


Za tohle bych zavolal na miste na dispecik. Ridic nema co kafrat.
Jak mohla čekat na np spoj když ta žádnej není :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: #-o


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 17:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
jeyek píše:
zrovna dneska sem jel d-12, kupodivu se lidi nemačkali na skla u dveři, když se zavřeli, ale na šilingráku chtěla nastoupit nějaká asi hodně postižená paní (ted to není myšleno ironicky), řidič jí řekl, že tam nemůže čekat pět minut, než nastoupí (potřebovala na nádr), a at počká na NP spoj...


Za tohle bych zavolal na miste na dispecik. Ridic nema co kafrat.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 16:53 

Příspěvky: 425
Od: 09 bře 2005 16:14
Bydliště: Líšeò
zrovna dneska sem jel d-12, kupodivu se lidi nemačkali na skla u dveři, když se zavřeli, ale na šilingráku chtěla nastoupit nějaká asi hodně postižená paní (ted to není myšleno ironicky), řidič jí řekl, že tam nemůže čekat pět minut, než nastoupí (potřebovala na nádr), a at počká na NP spoj...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 16:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
ds píše:
Pro VS ještě jednou a snad už naposledy : Anitra má kapacitu 155 cestujících a K2 157. Vím že ti to nejde do hlavy, protože Anitra je kratší, ale je širší a má lépe využitý vnitřní prostor. Pokud tedy na d-9 zůstanou nějaké K2, může ten garant klidně být Anitra.


Jak muze byt sirsi, kdyz maximalni sirka vozove skrine je 2500mm a K2 ji ma ???


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 15:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Od: 05 lis 2005 19:50
VS píše:
ives píše:
VS píše:
Na d-4 si to lidé z Masaryk.čt. vždycky nějak zajistí. Hlavně je Anitra na d-9 v prac.dny úplnej nesmsyl, na 3/9 by se měl dát rači Vv60LF nebo K3.N.

d-9 bych viděl takhle:

009/01 2xT-Pisárky
009/02 a 07 K2-Pisárky
009/04,05,08 a 09-2xT6-Medlánky
009/03-NP spoj, Vlek nebo K3.N.

Lidi v té Anitře si opravdu připadají jak v plechovce a pokud vím 4 2xT6 se tam bez problémů dají zajistit. Tři by přišly z d-3 výměnou za T3 a jedna se uvolnila díky nasazení K3 nebo KT8 na d-3. Takže vypravenost T6 na d-3 se sníží od 12.12 o 3 dvojíce, ale jen jedna z toho se dáva na d-9 a zbytek zahálí.
A to si myslíš, že na d-3 ty T6 nejsou potřeba? Přeju ti s tím jet. Obecně platí, že většina lidí jede v d-3. D-11 přitom až zas tak plná nejezdí.


Ale, ano je plnější, protože jezdí na ečerovou a d-11 jen na Rakoveckou. Kdyby se obělinky ukončily na rakovecké a lidi by museli přestupovat, tak by se obsazenost na obou linkách vyrovnala a mohly by tam zůstat všude jen K2. Spousta souprav by se uvolnila a ještě by se ušetřily vzkm. Jenže o tom nikdo z vás nechce ani slyšet. Líšeň nebo Řečkovice taky nemájí spojení s Českou, tak proč Ečerova?
#-o


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 15:34 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
ives píše:
VS píše:
Na d-4 si to lidé z Masaryk.čt. vždycky nějak zajistí. Hlavně je Anitra na d-9 v prac.dny úplnej nesmsyl, na 3/9 by se měl dát rači Vv60LF nebo K3.N.

d-9 bych viděl takhle:

009/01 2xT-Pisárky
009/02 a 07 K2-Pisárky
009/04,05,08 a 09-2xT6-Medlánky
009/03-NP spoj, Vlek nebo K3.N.

Lidi v té Anitře si opravdu připadají jak v plechovce a pokud vím 4 2xT6 se tam bez problémů dají zajistit. Tři by přišly z d-3 výměnou za T3 a jedna se uvolnila díky nasazení K3 nebo KT8 na d-3. Takže vypravenost T6 na d-3 se sníží od 12.12 o 3 dvojíce, ale jen jedna z toho se dáva na d-9 a zbytek zahálí.
A to si myslíš, že na d-3 ty T6 nejsou potřeba? Přeju ti s tím jet. Obecně platí, že většina lidí jede v d-3. D-11 přitom až zas tak plná nejezdí.


Ale, ano je plnější, protože jezdí na ečerovou a d-11 jen na Rakoveckou. Kdyby se obělinky ukončily na rakovecké a lidi by museli přestupovat, tak by se obsazenost na obou linkách vyrovnala a mohly by tam zůstat všude jen K2. Spousta souprav by se uvolnila a ještě by se ušetřily vzkm. Jenže o tom nikdo z vás nechce ani slyšet. Líšeň nebo Řečkovice taky nemájí spojení s Českou, tak proč Ečerova?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 14:43 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
ds píše:
Pro VS ještě jednou a snad už naposledy : Anitra má kapacitu 155 cestujících a K2 157. Vím že ti to nejde do hlavy, protože Anitra je kratší, ale je širší a má lépe využitý vnitřní prostor. Pokud tedy na d-9 zůstanou nějaké K2, může ten garant klidně být Anitra.


Stoprocentně tam zůstanou K2 a asi i ta Anitra! Ale jinak na d-3 by ty T6 nehyběly vždy´t am mají přijít T3 z d-9 a na jednom spoji už jezdí K3. Na d-3 má být 5 kurzů z Pisárek(2xT), pět z Medlánek(2xT) a jedna K3(KT8). Oproti půvpdním 9 T6 je to mínus 4, přesně ty co můžou bý na d-9, kdenavíc zůstane i jedna 2xT z Pisárek, tedy oproti 3 soupravám jich může být pět+ vlek na garantu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 12:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 890
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
M3 píše:
Má smysl dávat nízkopodlažní vozy na d-12/13, když polovina zastávek nemá ostrůvky? Tam se stejně plošina vysunout nemůže. Od Červinkovy je první zastávka s ostrůvkem až Klusáčkova. Na Nerudové není, to stejné na Šilingráku, Zvonařce, u Škrobáren (nemůžu si vzpomenout na název) a na Svatopetrské. DP vyhodil mnoho peněz a teď neví, kam vlečňáky umístit... :roll:

Plosina sice nejde vyklopit, ale zkus si nalozit vozik z urovne ulice do NP vozu, nebo do klasiky, a pak si zkus znovu odpovedet na tuto otazku. Stejne tak s kocarkem. Do NP vozu ho nalozi clovek sam i v zastavkach, kde neni ostruvek. Proste rozdil mezi 1, nebo 3 vysokymi schody je v tomto smeru dost propastny.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 11:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2982
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Pro VS ještě jednou a snad už naposledy : Anitra má kapacitu 155 cestujících a K2 157. Vím že ti to nejde do hlavy, protože Anitra je kratší, ale je širší a má lépe využitý vnitřní prostor. Pokud tedy na d-9 zůstanou nějaké K2, může ten garant klidně být Anitra.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 10:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1389
Od: 15 zář 2005 13:43
Bydliště: čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
No nevím, do d-3 se občas všichni ani nevejdou..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 10:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11533
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Však vozy na d-3 (2xT) a d-11(K2) jsou akorát a je jedno, jestli T6 budou na d-3 nebo d-9. Na každé lince je jedna zastávka v náklonu, takže kvůli dveřím je to jedno, ale d-9 jezdí zřejmě o něco plnější, takže bych tam volil spíše T3.
K tomu garantovanému vleku. Otázkou by bylo, jestli by se někdy v budoucnu počítalo s nasazením T3R.EV+VV60LF na d-12. Pokud by tam byly T3R.EVN+T3R.EV, tak by potom bylo garantované nasazení vleku na d-9 ideální. K3 si na d-9 těžko dokážu představit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 01:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1389
Od: 15 zář 2005 13:43
Bydliště: čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
VS píše:
Na d-4 si to lidé z Masaryk.čt. vždycky nějak zajistí. Hlavně je Anitra na d-9 v prac.dny úplnej nesmsyl, na 3/9 by se měl dát rači Vv60LF nebo K3.N.

d-9 bych viděl takhle:

009/01 2xT-Pisárky
009/02 a 07 K2-Pisárky
009/04,05,08 a 09-2xT6-Medlánky
009/03-NP spoj, Vlek nebo K3.N.

Lidi v té Anitře si opravdu připadají jak v plechovce a pokud vím 4 2xT6 se tam bez problémů dají zajistit. Tři by přišly z d-3 výměnou za T3 a jedna se uvolnila díky nasazení K3 nebo KT8 na d-3. Takže vypravenost T6 na d-3 se sníží od 12.12 o 3 dvojíce, ale jen jedna z toho se dáva na d-9 a zbytek zahálí.
A to si myslíš, že na d-3 ty T6 nejsou potřeba? Přeju ti s tím jet. Obecně platí, že většina lidí jede v d-3. D-11 přitom až zas tak plná nejezdí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 23:11 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
Na d-4 si to lidé z Masaryk.čt. vždycky nějak zajistí. Hlavně je Anitra na d-9 v prac.dny úplnej nesmsyl, na 3/9 by se měl dát rači Vv60LF nebo K3.N.

d-9 bych viděl takhle:

009/01 2xT-Pisárky
009/02 a 07 K2-Pisárky
009/04,05,08 a 09-2xT6-Medlánky
009/03-NP spoj, Vlek nebo K3.N.

Lidi v té Anitře si opravdu připadají jak v plechovce a pokud vím 4 2xT6 se tam bez problémů dají zajistit. Tři by přišly z d-3 výměnou za T3 a jedna se uvolnila díky nasazení K3 nebo KT8 na d-3. Takže vypravenost T6 na d-3 se sníží od 12.12 o 3 dvojíce, ale jen jedna z toho se dáva na d-9 a zbytek zahálí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 22:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11533
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
M3 píše:
Má smysl dávat nízkopodlažní vozy na d-12/13, když polovina zastávek nemá ostrůvky? Tam se stejně plošina vysunout nemůže. Od Červinkovy je první zastávka s ostrůvkem až Klusáčkova. Na Nerudové není, to stejné na Šilingráku, Zvonařce, u Škrobáren (nemůžu si vzpomenout na název) a na Svatopetrské. DP vyhodil mnoho peněz a teď neví, kam vlečňáky umístit... :roll:

To je taky pravda, že tam je málo ostrůvků. Ze stejného důvodu považuji za zbytečný garant na d-4.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 22:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1111
Od: 05 čer 2005 13:18
Má smysl dávat nízkopodlažní vozy na d-12/13, když polovina zastávek nemá ostrůvky? Tam se stejně plošina vysunout nemůže. Od Červinkovy je první zastávka s ostrůvkem až Klusáčkova. Na Nerudové není, to stejné na Šilingráku, Zvonařce, u Škrobáren (nemůžu si vzpomenout na název) a na Svatopetrské. DP vyhodil mnoho peněz a teď neví, kam vlečňáky umístit... :roll:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 20:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
K3 sou tak procpany elektronikou ze je opravdu zazrak kdyz nejaka jede...u KT8N se snad vyresi problemy s odstavenim az nahradou vyzbroje...jinak na d-12/13 by se asi NP garant hodil ale na to vozy opravdu v dnesni dobe nejsou...kazdopadne az budou T3RN.EV doufam ze budou v soupravach NP+klasika...a co se tyce vybocovani KT8 krasny priklad je na mendlaku...schvalne se podivejte jak celo KT nadherne vykukuje pres koleje...a wana je porad T3 a hlavne ma zkoseny predstavniky takze zas tolik moc nevybocuje...myslim ze kvuli vetsimu rozvoru se bude vic vyhybat akorat ve stredu ale cela sou ok...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 20:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 875
Od: 15 čer 2004 19:24
Fixi píše:
Ale d-3 je z velké části d-1 / d-11 / d-2. na d-12 by se snad K3 uživila líp, a jedna KT8 by se taky nějak přežila...

Ono to s tou d-11 není zas tak ideální jede to cca co 1,5 h, na d-3 jsem v jednom voze viděl i dva vozíčkáře na druhou stranu jsem viděl, jak nastupoval vozíčkář do T6A5, protože prostě nechtěl čekat hodinu na další NP spoj a d-11 ho na Ečerovu nedoveze. Na d-12 mi nepřipadá ideální rozmístění sedadel v K3.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 19:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11533
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
No já myslím, že od 1.9.2006 na d-13 garant oprabdu bude s tím, že ho budou zajišťovat T3R.EVN+EV nebo K3, v horším případě T3R.EV+VV. Za těch 9 měsíců už snad bude nekačenovitých NP vodzidel dostatek.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 19:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
No tak když bude KT8 na d-3, a K3 bude pro d-12, a budou 3 či víc, tak snad jedna bude vždycky. Nebo RT6 :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 19:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
Ne , vana ma kratsi predstavky, stejny jako T3


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 19:24 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6455
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
manil píše:
PvvS píše:
Tim se nevyresi garance ...

Proč ne? To by musela nastat hodně kritická situace, aby se v jedinej den podělaly 2 soupravy MV+VV nebo 2 K3. Navíc se v brzké době očekává další K3 a další vlek a 3 wany, které by třeba v soupravě T3R.EVN+T3R.EV na d-12 taky mohly.


A nema nahodou wana stejne kriticke vybocovani jako KT8?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 19:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
no cela vybocuji vcelku hodne.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 19:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
Fixi píše:
Ale d-3 je z velké části d-1 / d-11 / d-2. na d-12 by se snad K3 uživila líp, a jedna KT8 by se taky nějak přežila...


Nevim , kvilu nasazeni kt8 omezit kapcitu smycky na 2 vozy je dost zasadni problem, navic hromada zakazu mijeni .


A to se s KT8 nevyhnou ani T3??


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 771 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 pro 2018 09:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]