Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Zase NP tramvaje
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=338
Stránka 28 z 31

Autor:  Fixi [ 23 lis 2005 21:40 ]
Předmět příspěvku: 

ds píše:
Každý máme jiný vkus... Podle mě by tomu prospěla aspoň lepená skla, takhle to vypadá fakt jako bastl.

Lepená skla určitě, protože jsou větší!!! Tyhle mrňousci...

Autor:  ds [ 23 lis 2005 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

Každý máme jiný vkus... Podle mě by tomu prospěla aspoň lepená skla, takhle to vypadá fakt jako bastl.

Autor:  PvvS [ 23 lis 2005 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

Mno skoro se tomu da rikat Vzor Brno : Nemyslim ze by nas Dp investoval do novych cel, vyklopek . Akorat tam bude jina vyzbroj .

Autor:  Eda [ 23 lis 2005 21:32 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Mno LBC ma svoji prvni wanu . A myslim ze se vcelku povedla
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz//files/lbc.jpg


Ty skladacky a stara cela....to je odvaz!

Autor:  PvvS [ 23 lis 2005 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

Mno LBC ma svoji prvni wanu . A myslim ze se vcelku povedla
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz//files/lbc.jpg

Autor:  Eda [ 23 lis 2005 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

Ja jsem zase dneska videl na Vsetinse vozickare jak chudak nemohl nastoupit do 1725 (jel sem v ni) a tak musel cekat na NP spoj.

Autor:  Honza [ 23 lis 2005 18:14 ]
Předmět příspěvku: 

Jj. Btw: dneska mě potěšily dvě paní, které čekaly s kočárky na zastávce "Vozovna Komín, smyčka" na NP spoj na d-3. :-P

Autor:  Ives [ 23 lis 2005 15:19 ]
Předmět příspěvku: 

No ale i podle těch nových se myslím až zas toho tolik na d-3 nezměnilo..

Autor:  Honza [ 22 lis 2005 22:01 ]
Předmět příspěvku: 

aha #-o Jsem klikal na ty staré :wink:

Autor:  VS [ 22 lis 2005 21:58 ]
Předmět příspěvku: 

Honza píše:
Ale ty JŘ pro d-3 se nebudou měnit, ne ? Takže i po 10. prosinci platí JŘ s platností z 8.srpna... Takže i kurzy pořád stejné.


Stačí se podívat na KORDIS, d-3 platí od 11.Prosince 2005.

Autor:  Honza [ 22 lis 2005 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

Ale ty JŘ pro d-3 se nebudou měnit, ne ? Takže i po 10. prosinci platí JŘ s platností z 8.srpna... Takže i kurzy pořád stejné.

Autor:  VS [ 22 lis 2005 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

ives píše:
ds píše:
Přesně vyčíst se to nedá, ale odhadnout ano - podle zátahů do vozoven. Zádrhel se kterým ale VS nepočítá, jsou večerní přejezdy na d-3 z jiných linek, takže tam nepozná nic.
No podle zátahů ano, ale Medlánky můžou dát na d-9 jak 2x T3, tak 2x T6. Takže nevím, jak se dá vyčíst vypravování T6.


To je fakt, lepší je psát 2xT. Dnes zrovna jedna 2xT3 na 009/08 byla a to 1542+1572.

Autor:  Ives [ 22 lis 2005 20:56 ]
Předmět příspěvku: 

ds píše:
Přesně vyčíst se to nedá, ale odhadnout ano - podle zátahů do vozoven. Zádrhel se kterým ale VS nepočítá, jsou večerní přejezdy na d-3 z jiných linek, takže tam nepozná nic.
No podle zátahů ano, ale Medlánky můžou dát na d-9 jak 2x T3, tak 2x T6. Takže nevím, jak se dá vyčíst vypravování T6.

Autor:  mh [ 22 lis 2005 19:57 ]
Předmět příspěvku: 

M píše:
je pravda ze ve vozech jsou mista pro invalidy, ale pokud mas vuz plny tak jaksi ty lidi vysadit nemuzes a ani nemuzes z tohoto sedadla nikoho vyhodit,je jen na vuli kazdeho cestujiciho esi pusti sednout ci nikoli


Ze sedadla pro ZTP můžeš neinvalidu vyhodit (myšleno prac. DP). To je psaný v přepravních podmínkách, že cestující je povinen v případě potřeby uvolnit místo pro invalidy (invalidům samozřejmě)... jinde už ne, to je jen na lidech...

Autor:  VS [ 22 lis 2005 16:18 ]
Předmět příspěvku: 

ds píše:
Přesně vyčíst se to nedá, ale odhadnout ano - podle zátahů do vozoven. Zádrhel se kterým ale VS nepočítá, jsou večerní přejezdy na d-3 z jiných linek, takže tam nepozná nic.


To není pravda, přejezdy zatahují do vozovny až po 22h, když teprve od 20h na d-3 najíždějí. Všechny Pisárecký zátahy před 21h jsou určitě 2xT a ne K2 z přejezdů.

Autor:  ds [ 22 lis 2005 13:42 ]
Předmět příspěvku: 

Přesně vyčíst se to nedá, ale odhadnout ano - podle zátahů do vozoven. Zádrhel se kterým ale VS nepočítá, jsou večerní přejezdy na d-3 z jiných linek, takže tam nepozná nic.

Autor:  Ives [ 22 lis 2005 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

No to by mě zajímalo, jak se dá z jízdních řádů vyčíst nasazování T6..

Autor:  VS [ 22 lis 2005 00:39 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
VS píše:
ds píše:
Pro VS ještě jednou a snad už naposledy : Anitra má kapacitu 155 cestujících a K2 157. Vím že ti to nejde do hlavy, protože Anitra je kratší, ale je širší a má lépe využitý vnitřní prostor. Pokud tedy na d-9 zůstanou nějaké K2, může ten garant klidně být Anitra.


Stoprocentně tam zůstanou K2 a asi i ta Anitra! Ale jinak na d-3 by ty T6 nehyběly vždy´t am mají přijít T3 z d-9 a na jednom spoji už jezdí K3. Na d-3 má být 5 kurzů z Pisárek(2xT), pět z Medlánek(2xT) a jedna K3(KT8). Oproti půvpdním 9 T6 je to mínus 4, přesně ty co můžou bý na d-9, kdenavíc zůstane i jedna 2xT z Pisárek, tedy oproti 3 soupravám jich může být pět+ vlek na garantu.

Odkud to víš, smím-li vědět?


Z jizdních řádu na stránkách KORDISU se to dá vyčíst.

Autor:  manil [ 22 lis 2005 00:09 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
ds píše:
Pro VS ještě jednou a snad už naposledy : Anitra má kapacitu 155 cestujících a K2 157. Vím že ti to nejde do hlavy, protože Anitra je kratší, ale je širší a má lépe využitý vnitřní prostor. Pokud tedy na d-9 zůstanou nějaké K2, může ten garant klidně být Anitra.


Stoprocentně tam zůstanou K2 a asi i ta Anitra! Ale jinak na d-3 by ty T6 nehyběly vždy´t am mají přijít T3 z d-9 a na jednom spoji už jezdí K3. Na d-3 má být 5 kurzů z Pisárek(2xT), pět z Medlánek(2xT) a jedna K3(KT8). Oproti půvpdním 9 T6 je to mínus 4, přesně ty co můžou bý na d-9, kdenavíc zůstane i jedna 2xT z Pisárek, tedy oproti 3 soupravám jich může být pět+ vlek na garantu.

Odkud to víš, smím-li vědět?

Autor:  M [ 21 lis 2005 23:37 ]
Předmět příspěvku: 

je pravda ze ve vozech jsou mista pro invalidy, ale pokud mas vuz plny tak jaksi ty lidi vysadit nemuzes a ani nemuzes z tohoto sedadla nikoho vyhodit,je jen na vuli kazdeho cestujiciho esi pusti sednout ci nikoli

nemohoucimu samozrejme nikdo nepomuze pac jsme narod lhostejnych a bezohlednych lidi, takze vetsinou pomuzeme stejne jen mi ridici, ale zas jen pokud je tohoto cloveka kam umistit coz v precpanem voze neni mozny

A nechcete v tech anitrach rovnou dat pryc vsechny sedacky aby se zvetsila obsaditelnost vozu? to neni reseni nacpat do vozu co nejvic stojicich cestujicich kde je pak nejaka kultura cestovani? Muj nejoblibenejsi a bohhuzel neprovozni vuz je RT6, jedine na co v techto vozech nadavam je minimum sedadel presto ze je mozne udelat dvojsedadla nikdo to nikdy neresil, T3 T6 atd s usporadanim 1+1 je na tom na dnesni dobu taky docela uboze-ostuda

Autor:  jeyek [ 21 lis 2005 23:36 ]
Předmět příspěvku: 

řidičem to nebylo řečeno přesně tak, jak sem to napsal... řekl to (samozřejmě) slušně.. ale pochybuju, že by se ta paní dosoukala na první schod.. dalo jí hodně práce se dostat od šaliny zpět na chodník... a lidi stáli někde na druhým schodě, takže nevím, jak by se ta paní zmáčkla na ten jeden schod..
ostatní u těch předních dveří vesměs studenti a důchodci jenom stáli.
ad. Honza: na d-8 loni (škol. rok) jezdil kurz 00808 taky prakticky pokaždé NP, ale taky ho negarantovali... asi jim přijdou tři garanty za hodinu a půl dost... i když pro d-8 (a d-1...) je těch NP vozů 14.. Letos už tam pokaždé není

Autor:  x96 [ 21 lis 2005 22:48 ]
Předmět příspěvku: 

jeyek píše:
zrovna dneska sem jel d-12, kupodivu se lidi nemačkali na skla u dveři, když se zavřeli, ale na šilingráku chtěla nastoupit nějaká asi hodně postižená paní (ted to není myšleno ironicky), řidič jí řekl, že tam nemůže čekat pět minut, než nastoupí (potřebovala na nádr), a at počká na NP spoj...

A můžu se zeptat co dělali ostatní cestující? to tamn jen stáli a nikdo jí nepomohl?? Stejný zážitek mám z a-50 (B732) kdy nastupoval předními dveřmi pán kterej nebyl schopen zvednout nohu na první (ani ostatní) schody. Lidi stáli a dívali se jak se snaží. Tak jsem se zvedl a od poslední jednosedačky sem mu šel pomoct. Myslíte že se někdo přidal? Až za pomoci řidiče jsme ho narvali na první schod a pokračovali v jízdě. Dál už to nešlo.
Takže bych určitě neházel všechnu vinu na řidiče, i když to mohl říct mnohem líp.

Autor:  Honza [ 21 lis 2005 20:45 ]
Předmět příspěvku: 

Brno se neustále vytahuje, kolik už má np spojů, ale je to bída... Maminka s kočárkem raději poprosí cestujícího, než čekat 30 min na np spoj. Pořád nechápu absenci garantovaého 4. np spoje na d-1, ikdyž tam pravidelně je.
Anitra je opravdu přecpanější, protože většina lidí se automaticky hrne do 2. části, asi protože tam jsou 2x ty nejširší dveře. Všimněte si toho někdy, že anitry mají opravdu přecpaný jen np článek. 3. článek není zas tak plný. pokud by se ubralo 1 řady sedadel v 2. článku, bylo by to ideální.

Autor:  PvvS [ 21 lis 2005 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

Ale ma to oznamit jinak , nez zde bylo napsano. Ma se chovat tak jak ma. A od toho jsou tu i sedadla pro invalidy.

Autor:  M [ 21 lis 2005 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

Pvvs:

aha ty jsi zas jeden takovy co tvrdi ze ridice nema co kafrat, co rikat a ma mlcet a drzet hubu a krok?nebo jsi druhej Kaja?Ridic je clovek v zamestnani, pracujici obcan a ne nekdo na kom by si mel cestujici vylivat zlost, navic ma zodpovednost jak za lidi tak za vuz a mel by se snazit nekam dojet v poradku a aspon trochu na cas.Pokud je vuz Preplnen a dalsi "cestujici" se do nej jiz nevlezou takl se na me nezlob ale ridic ma co "kafrat" a dokonce na jeho povel by dalsi "lidi" uz nemeli nastupovat a pokud jde o postizenou pani tak uz vubec ne, co kdyby pri nastupovani spadla? proste " lidi" by ji vytlacili ven,a neco by se ji stalo? by si neco zlomila? by si byl prvni kdo by rikal ridic ma zodpovednost nemel ji tam poustet kdyz se tam nevleze, tak kurna chlape mysli!!!!

Stránka 28 z 31 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/