Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Zase NP tramvaje
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=338
Stránka 3 z 31

Autor:  Naxashi [ 09 pro 2016 17:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

Miky: Mně to bylo jasné hned. :-) Teda, ne, že bych to řešil. Spojovat EVčka s Variema mi přijde jako krok zpět. Taková částečně- částečně NP souprava… Já nevím, snad jsme už někde jinde.
Bylo to tu, takže nejde ani říct, že to je fajn jako šotofantazie.
Chcete šotofantazii? Spojte KT8 s jednou T6. :D (Ne, tohle doopravdy nemyslím vážně.)

Autor:  M [ 09 pro 2016 17:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

Vidiš, to jsem ani já nevěděl, tak to moc komatibilní není. Když člověk vidí třeba Basilej, kde je kompatibilní vše se vším a je uplně jedno jak co pospojují a tolik variant co je tam nejezdí nikde na světě, tak to u nás je opravdu velká bída.

Autor:  Miky [ 09 pro 2016 16:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

hlavoudozdi hlavoudozdi hlavoudozdi

Miky píše:
Vzhledem k úpravě SW může VarioLF jezdit v soupravě buď s VarioLF, nebo VarioLF2. S T3R.EV jezdit nemůže. Neumí to, nedomluví se s ní.


Od té doby, co LF umí jezdit s LF2, neumí jezdit s EV. Ještě někdo to nechápe?

Autor:  M [ 09 pro 2016 16:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

LF + T3 jezdilo, máme 4x T3 co tak mohou jezdit ne? a co LF2 s touto T3? to by nefungovalo? Když může jet za LF1 proč by nemohla za LF2?

Autor:  Mr. Smooth [ 09 pro 2016 14:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

Než takovou NP soupravu, to radši žádnou NP soupravu. :mrgreen:
Neznám nic horšího, než spojení LF s vysokopodlažní T3. Protože se pak veškerý pohyb méně pohyblivého subtrátu a kočárků soustředí na jediný vůz z celé soupravy a akorát to ve výsledku zdržuje.
U 2xLF ta inteligentnější část využívá i 2. vůz a odbavení je tak rychlejší. Takže ono je vlastně dobře, že tahle hrůza není technicky možná a není vůle dělat úpravy, aby to šlo.

Autor:  Miky [ 09 pro 2016 14:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

Ona ta úprava není úplně zadarmo. Kromě toho LF jezdí v současné době s LF2, jak už jsem psal, a nemáme 4 vozy navíc, které by jezdily s EV. Když už se venku vyskytne souprava LF+LF, tak je to maximálně proto, že zdechlo LF2 a Pisárky neměly co poslat ven, zjednodušeně řečeno.

Autor:  xxx [ 09 pro 2016 14:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

No a to je překážka? Vždyť by se tím získaly čtyři nízkopodlažní vozidla téměř zadarmo.

Autor:  Ondra K. [ 09 pro 2016 14:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

Pro spojení LF s T3R.EV by T3R.EV musely projít stejnou úpravou jako LF.

Autor:  xxx [ 09 pro 2016 02:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

Vždyť tak jezdily.

Autor:  Miky [ 09 pro 2016 02:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

Vzhledem k úpravě SW může VarioLF jezdit v soupravě buď s VarioLF, nebo VarioLF2. S T3R.EV jezdit nemůže. Neumí to, nedomluví se s ní.

Autor:  xxx [ 09 pro 2016 02:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

Teď jsem to moc nepochopil.

Autor:  Miky [ 09 pro 2016 02:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

Jenže sysel se koupil k lokomotivě, proto se upravuje, zatímco Vario se kupuje (dneska už) ke dlouhýmu Variu. A vzhledem k tomu, že můžu provozovat Vario buď s EV, nebo s dlouhým Variem, odpověď je celkem jasná.

Autor:  xxx [ 09 pro 2016 01:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

Neřešitelný problém. Kvůli syslům se taky musí upravovat lokomotivy a stejně se kupují.

Autor:  Johnny93 [ 09 pro 2016 01:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

Já myslím, že by se musel zase upravit SW ne? Aby mohly LF2 jezdit s LF, taky se musel upravit, včetně zásuvek mnohočlenného řízení.

Autor:  xxx [ 09 pro 2016 01:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

Já hlavně nechápu, proč jezdí sólo T3R.EV a ne jako vlek k Variím.

Autor:  Ondra K. [ 08 pro 2016 22:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

V dnešní době, kdy se dá koupit skříň na LF, podle mě nemá cenu měnit výzbroj na vysokých T3 a K2. Ta tramvaj se musí rozebrat na skelet tak jako tak. Nová skříň sice něco stojí, ale zase odpadá veškerá karosářská práce.

Autor:  MKzB [ 08 pro 2016 20:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

Zase budu plevelit diskusi možnými návrhy rekonstrukcí/blbostí.
1. T3R zeuropulsnit a udělat z nich motorové vleky za VarioLF/LF2. (To by byla zajímavá souprava.)
2. Do nových/rekonstruovaných VariíLF1 nacpat TV8 a provozovat s T3R. (asi utopie)
3. Do nových/rekonstruovaných VariíLF1 nacpat Progress vytěžený z T3P/K2P a provozovat s Varkami.
Otázkou je, jestli a jak se liší kontejnery do skříně T3 z ČKD od kontejnerů do VarCB3 a od kontejnerů to Wany.

Autor:  P. Haluza [ 17 zář 2016 21:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

Robert píše:
Včera zvládla jedna 48 cestu z Úzké do Prace za pouhé 153 minuty. To je snad rekord.


Ano, spoj 15:10 z Úzké, potkal jsem ho v protisměru v Praci v 17:40. :mrgreen:

Autor:  Naxashi [ 17 zář 2016 21:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

Tak to teda asi chodím rychleji, než „svižná chůze“. 2,1 m/s.

Autor:  agent_s_teplou_vodou [ 17 zář 2016 19:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

Robert píše:
Včera zvládla jedna 48 cestu z Úzké do Prace za pouhé 153 minuty. To je snad rekord.

To je průměrná rychlost 6 km/h, což je rychlost svižné chůze #-o
Třeba u okružních linek při zpoždění 50 minut to dělá 13 km/h :mrgreen:

Autor:  Naxashi [ 17 zář 2016 18:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

2,5 hodiny. :-D Jako cesta do Prahy z Brna. Taky by měla trvat kratší dobu.

Autor:  Robert [ 17 zář 2016 17:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

Včera zvládla jedna 48 cestu z Úzké do Prace za pouhé 153 minuty. To je snad rekord.

Autor:  IvanM [ 17 zář 2016 12:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

Co se týče ČJ, tak je to strašné. Ale jeho pocity včetně toho posledního slova jsem už při cestování MHD taky párkrát sdílel. Akorát jsem to tedy neventiloval veřejně...:D

Autor:  OndraS [ 17 zář 2016 12:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

To psal především někdo, kdo jde na důležité setkání a spolýhá přitom na jednu jedinou šalinu, která měla zpoždění 7 minut, jestli to z toho dobře chápu, čili nic divnýho. Takový zpoždění umím běžně vyrobit i na Kamenolomu s trolejbusem :mrgreen:

Autor:  eframmcbeth [ 17 zář 2016 12:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase NP tramvaje

Тоhle psal podle syntaxe Rus nebo Ukrajinec — těm bych to prominul... na facebooku DPMB jsem viděl už i horší gramatiku u pisatelů českého původu :D

Stránka 3 z 31 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/