Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz:80/ |
|
Zase NP tramvaje http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=338 |
Stránka 3 z 31 |
Autor: | Naxashi [ 09 pro 2016 17:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
Miky: Mně to bylo jasné hned. Teda, ne, že bych to řešil. Spojovat EVčka s Variema mi přijde jako krok zpět. Taková částečně- částečně NP souprava… Já nevím, snad jsme už někde jinde. Bylo to tu, takže nejde ani říct, že to je fajn jako šotofantazie. Chcete šotofantazii? Spojte KT8 s jednou T6. (Ne, tohle doopravdy nemyslím vážně.) |
Autor: | M [ 09 pro 2016 17:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
Vidiš, to jsem ani já nevěděl, tak to moc komatibilní není. Když člověk vidí třeba Basilej, kde je kompatibilní vše se vším a je uplně jedno jak co pospojují a tolik variant co je tam nejezdí nikde na světě, tak to u nás je opravdu velká bída. |
Autor: | Miky [ 09 pro 2016 16:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
Miky píše: Vzhledem k úpravě SW může VarioLF jezdit v soupravě buď s VarioLF, nebo VarioLF2. S T3R.EV jezdit nemůže. Neumí to, nedomluví se s ní. Od té doby, co LF umí jezdit s LF2, neumí jezdit s EV. Ještě někdo to nechápe? |
Autor: | M [ 09 pro 2016 16:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
LF + T3 jezdilo, máme 4x T3 co tak mohou jezdit ne? a co LF2 s touto T3? to by nefungovalo? Když může jet za LF1 proč by nemohla za LF2? |
Autor: | Mr. Smooth [ 09 pro 2016 14:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
Než takovou NP soupravu, to radši žádnou NP soupravu. Neznám nic horšího, než spojení LF s vysokopodlažní T3. Protože se pak veškerý pohyb méně pohyblivého subtrátu a kočárků soustředí na jediný vůz z celé soupravy a akorát to ve výsledku zdržuje. U 2xLF ta inteligentnější část využívá i 2. vůz a odbavení je tak rychlejší. Takže ono je vlastně dobře, že tahle hrůza není technicky možná a není vůle dělat úpravy, aby to šlo. |
Autor: | Miky [ 09 pro 2016 14:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
Ona ta úprava není úplně zadarmo. Kromě toho LF jezdí v současné době s LF2, jak už jsem psal, a nemáme 4 vozy navíc, které by jezdily s EV. Když už se venku vyskytne souprava LF+LF, tak je to maximálně proto, že zdechlo LF2 a Pisárky neměly co poslat ven, zjednodušeně řečeno. |
Autor: | xxx [ 09 pro 2016 14:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
No a to je překážka? Vždyť by se tím získaly čtyři nízkopodlažní vozidla téměř zadarmo. |
Autor: | Ondra K. [ 09 pro 2016 14:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
Pro spojení LF s T3R.EV by T3R.EV musely projít stejnou úpravou jako LF. |
Autor: | xxx [ 09 pro 2016 02:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
Vždyť tak jezdily. |
Autor: | Miky [ 09 pro 2016 02:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
Vzhledem k úpravě SW může VarioLF jezdit v soupravě buď s VarioLF, nebo VarioLF2. S T3R.EV jezdit nemůže. Neumí to, nedomluví se s ní. |
Autor: | xxx [ 09 pro 2016 02:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
Teď jsem to moc nepochopil. |
Autor: | Miky [ 09 pro 2016 02:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
Jenže sysel se koupil k lokomotivě, proto se upravuje, zatímco Vario se kupuje (dneska už) ke dlouhýmu Variu. A vzhledem k tomu, že můžu provozovat Vario buď s EV, nebo s dlouhým Variem, odpověď je celkem jasná. |
Autor: | xxx [ 09 pro 2016 01:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
Neřešitelný problém. Kvůli syslům se taky musí upravovat lokomotivy a stejně se kupují. |
Autor: | Johnny93 [ 09 pro 2016 01:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
Já myslím, že by se musel zase upravit SW ne? Aby mohly LF2 jezdit s LF, taky se musel upravit, včetně zásuvek mnohočlenného řízení. |
Autor: | xxx [ 09 pro 2016 01:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
Já hlavně nechápu, proč jezdí sólo T3R.EV a ne jako vlek k Variím. |
Autor: | Ondra K. [ 08 pro 2016 22:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
V dnešní době, kdy se dá koupit skříň na LF, podle mě nemá cenu měnit výzbroj na vysokých T3 a K2. Ta tramvaj se musí rozebrat na skelet tak jako tak. Nová skříň sice něco stojí, ale zase odpadá veškerá karosářská práce. |
Autor: | MKzB [ 08 pro 2016 20:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
Zase budu plevelit diskusi možnými návrhy rekonstrukcí/blbostí. 1. T3R zeuropulsnit a udělat z nich motorové vleky za VarioLF/LF2. (To by byla zajímavá souprava.) 2. Do nových/rekonstruovaných VariíLF1 nacpat TV8 a provozovat s T3R. (asi utopie) 3. Do nových/rekonstruovaných VariíLF1 nacpat Progress vytěžený z T3P/K2P a provozovat s Varkami. Otázkou je, jestli a jak se liší kontejnery do skříně T3 z ČKD od kontejnerů do VarCB3 a od kontejnerů to Wany. |
Autor: | P. Haluza [ 17 zář 2016 21:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
Robert píše: Včera zvládla jedna 48 cestu z Úzké do Prace za pouhé 153 minuty. To je snad rekord. Ano, spoj 15:10 z Úzké, potkal jsem ho v protisměru v Praci v 17:40. |
Autor: | Naxashi [ 17 zář 2016 21:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
Tak to teda asi chodím rychleji, než „svižná chůze“. 2,1 m/s. |
Autor: | agent_s_teplou_vodou [ 17 zář 2016 19:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
Robert píše: Včera zvládla jedna 48 cestu z Úzké do Prace za pouhé 153 minuty. To je snad rekord. To je průměrná rychlost 6 km/h, což je rychlost svižné chůze Třeba u okružních linek při zpoždění 50 minut to dělá 13 km/h |
Autor: | Naxashi [ 17 zář 2016 18:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
2,5 hodiny. :-D Jako cesta do Prahy z Brna. Taky by měla trvat kratší dobu. |
Autor: | Robert [ 17 zář 2016 17:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
Včera zvládla jedna 48 cestu z Úzké do Prace za pouhé 153 minuty. To je snad rekord. |
Autor: | IvanM [ 17 zář 2016 12:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
Co se týče ČJ, tak je to strašné. Ale jeho pocity včetně toho posledního slova jsem už při cestování MHD taky párkrát sdílel. Akorát jsem to tedy neventiloval veřejně... |
Autor: | OndraS [ 17 zář 2016 12:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
To psal především někdo, kdo jde na důležité setkání a spolýhá přitom na jednu jedinou šalinu, která měla zpoždění 7 minut, jestli to z toho dobře chápu, čili nic divnýho. Takový zpoždění umím běžně vyrobit i na Kamenolomu s trolejbusem |
Autor: | eframmcbeth [ 17 zář 2016 12:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase NP tramvaje |
Тоhle psal podle syntaxe Rus nebo Ukrajinec — těm bych to prominul... na facebooku DPMB jsem viděl už i horší gramatiku u pisatelů českého původu |
Stránka 3 z 31 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |