Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 771 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 31  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 09 pro 2016 16:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6303
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
hlavoudozdi hlavoudozdi hlavoudozdi

Miky píše:
Vzhledem k úpravě SW může VarioLF jezdit v soupravě buď s VarioLF, nebo VarioLF2. S T3R.EV jezdit nemůže. Neumí to, nedomluví se s ní.


Od té doby, co LF umí jezdit s LF2, neumí jezdit s EV. Ještě někdo to nechápe?

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 pro 2016 16:28 

Příspěvky: 2169
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
LF + T3 jezdilo, máme 4x T3 co tak mohou jezdit ne? a co LF2 s touto T3? to by nefungovalo? Když může jet za LF1 proč by nemohla za LF2?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 pro 2016 14:57 

Příspěvky: 27
Od: 04 led 2009 18:06
Než takovou NP soupravu, to radši žádnou NP soupravu. :mrgreen:
Neznám nic horšího, než spojení LF s vysokopodlažní T3. Protože se pak veškerý pohyb méně pohyblivého subtrátu a kočárků soustředí na jediný vůz z celé soupravy a akorát to ve výsledku zdržuje.
U 2xLF ta inteligentnější část využívá i 2. vůz a odbavení je tak rychlejší. Takže ono je vlastně dobře, že tahle hrůza není technicky možná a není vůle dělat úpravy, aby to šlo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 pro 2016 14:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6303
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Ona ta úprava není úplně zadarmo. Kromě toho LF jezdí v současné době s LF2, jak už jsem psal, a nemáme 4 vozy navíc, které by jezdily s EV. Když už se venku vyskytne souprava LF+LF, tak je to maximálně proto, že zdechlo LF2 a Pisárky neměly co poslat ven, zjednodušeně řečeno.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 pro 2016 14:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1774
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
No a to je překážka? Vždyť by se tím získaly čtyři nízkopodlažní vozidla téměř zadarmo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 pro 2016 14:12 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5563
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Pro spojení LF s T3R.EV by T3R.EV musely projít stejnou úpravou jako LF.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 pro 2016 02:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1774
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Vždyť tak jezdily.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 pro 2016 02:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6303
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Vzhledem k úpravě SW může VarioLF jezdit v soupravě buď s VarioLF, nebo VarioLF2. S T3R.EV jezdit nemůže. Neumí to, nedomluví se s ní.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 pro 2016 02:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1774
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Teď jsem to moc nepochopil.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 pro 2016 02:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6303
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Jenže sysel se koupil k lokomotivě, proto se upravuje, zatímco Vario se kupuje (dneska už) ke dlouhýmu Variu. A vzhledem k tomu, že můžu provozovat Vario buď s EV, nebo s dlouhým Variem, odpověď je celkem jasná.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 pro 2016 01:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1774
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Neřešitelný problém. Kvůli syslům se taky musí upravovat lokomotivy a stejně se kupují.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 pro 2016 01:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 121
Od: 01 srp 2011 14:55
Já myslím, že by se musel zase upravit SW ne? Aby mohly LF2 jezdit s LF, taky se musel upravit, včetně zásuvek mnohočlenného řízení.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 pro 2016 01:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1774
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Já hlavně nechápu, proč jezdí sólo T3R.EV a ne jako vlek k Variím.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 pro 2016 22:47 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5563
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
V dnešní době, kdy se dá koupit skříň na LF, podle mě nemá cenu měnit výzbroj na vysokých T3 a K2. Ta tramvaj se musí rozebrat na skelet tak jako tak. Nová skříň sice něco stojí, ale zase odpadá veškerá karosářská práce.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 pro 2016 20:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1729
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Zase budu plevelit diskusi možnými návrhy rekonstrukcí/blbostí.
1. T3R zeuropulsnit a udělat z nich motorové vleky za VarioLF/LF2. (To by byla zajímavá souprava.)
2. Do nových/rekonstruovaných VariíLF1 nacpat TV8 a provozovat s T3R. (asi utopie)
3. Do nových/rekonstruovaných VariíLF1 nacpat Progress vytěžený z T3P/K2P a provozovat s Varkami.
Otázkou je, jestli a jak se liší kontejnery do skříně T3 z ČKD od kontejnerů do VarCB3 a od kontejnerů to Wany.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2016 21:59 

Příspěvky: 2248
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Robert píše:
Včera zvládla jedna 48 cestu z Úzké do Prace za pouhé 153 minuty. To je snad rekord.


Ano, spoj 15:10 z Úzké, potkal jsem ho v protisměru v Praci v 17:40. :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2016 21:04 

Příspěvky: 1334
Od: 04 bře 2012 23:26
Tak to teda asi chodím rychleji, než „svižná chůze“. 2,1 m/s.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2016 19:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1099
Od: 28 pro 2008 00:10
Bydliště: 613 00
Robert píše:
Včera zvládla jedna 48 cestu z Úzké do Prace za pouhé 153 minuty. To je snad rekord.

To je průměrná rychlost 6 km/h, což je rychlost svižné chůze #-o
Třeba u okružních linek při zpoždění 50 minut to dělá 13 km/h :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2016 18:08 

Příspěvky: 1334
Od: 04 bře 2012 23:26
2,5 hodiny. :-D Jako cesta do Prahy z Brna. Taky by měla trvat kratší dobu.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2016 17:16 

Příspěvky: 4622
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Včera zvládla jedna 48 cestu z Úzké do Prace za pouhé 153 minuty. To je snad rekord.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2016 12:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1404
Od: 02 črc 2011 14:08
Co se týče ČJ, tak je to strašné. Ale jeho pocity včetně toho posledního slova jsem už při cestování MHD taky párkrát sdílel. Akorát jsem to tedy neventiloval veřejně...:D

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2016 12:31 

Příspěvky: 867
Od: 28 čer 2014 21:40
To psal především někdo, kdo jde na důležité setkání a spolýhá přitom na jednu jedinou šalinu, která měla zpoždění 7 minut, jestli to z toho dobře chápu, čili nic divnýho. Takový zpoždění umím běžně vyrobit i na Kamenolomu s trolejbusem :mrgreen:

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2016 12:26 

Příspěvky: 777
Od: 12 zář 2014 23:38
Тоhle psal podle syntaxe Rus nebo Ukrajinec — těm bych to prominul... na facebooku DPMB jsem viděl už i horší gramatiku u pisatelů českého původu :D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2016 12:18 

Příspěvky: 1334
Od: 04 bře 2012 23:26
Na netu lze najít horší exempláře. Brňáky přímo. :-)

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2016 08:13 

Příspěvky: 1270
Od: 18 led 2009 10:06
To musí být nějakej cizinec....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 771 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 31  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 lis 2019 00:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]