Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 771 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 11 lis 2010 19:18 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7500
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
sarcastic

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 lis 2010 19:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
Ruzny varianty ala pragoimex. Akorat tam neni obousmernej vlek :)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 lis 2010 18:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6136
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Tasa: sorry, nevyjádřil jsem se úplně přesně, teď jsem neměl namysli oboustranou soupravu, ale (obyčejnou) jednostranou. Myslel jsem tím, jestli by obecně tato varianta připadala v úvahu (na obyčejné linky). Jinak té obousměrnosti bys dosáhl přidáním LF na konec (kabinou dozadu).

Mch. co tohle vše přesunout mimo téma o KT8D5? :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 lis 2010 18:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3395
Od: 12 čer 2007 02:11
Bydliště: Doma
K čemu by ti byl vůz bez kabiny, když chces jezdit na obě strany?

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 lis 2010 18:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6136
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
No 3xLF by nebyla špatná varianta, stejně jako oboustranná Varia. Také mě napadlo (jak je to technicky řešitelné, nevím) 2xLF s tou výjimkou, že by druhé LF nemělo kabinu řidiče (ale pantograf ano). Tím by mohly odpadnout problémy, které mají VV60LF a dostali bychom trochu kapacitnější soupravu. Navíc dvojče se uživí i o víkendu, tak by snad nebyl problém s vozem bez kabiny.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 lis 2010 16:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2667
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Čebín
Kari píše:
Přidám svají trošku do mlýna. Podle mě je každá zde diskutovaná varianta a variama špatná. Proč by měl řidič v případě PX na každý konečný lítat z vozu do vozu? Nejlepší je mít 2 kabiny v jednom dlouhým voze.
Ač mám varia rád - jak klasiku, tak kloubáka, tak oboustranné trojvaně říkám ne. Viděl jsem osobně a prošel jsem si to. To, že je to nechutná prolízačka, to opomíjím. Ale má to na každý straně jen 4 dveře a ne moc míst na sezení. I když toho v kačenách taky moc není.
Podle mě by prostě nejlepší byl úplně nový typ nějakého vozidla.



já bych se nebránil oboustranému váriu. Ikdyž zastávám názor že vůz který má 2 kabiny neni normální u vária by mi to nevadilo ;-)

je pravdou že by to asi chtělo kapánek jinak konstrukčně vyřešit, ale proč ne.

_________________________________
9 z 10 staro-novejch mechošů doporučuje piercing:-P (aktualně jich mám na těle víc jak 20....)
certifikovaný piercer


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 lis 2010 16:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2962
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Přidám svají trošku do mlýna. Podle mě je každá zde diskutovaná varianta a variama špatná. Proč by měl řidič v případě PX na každý konečný lítat z vozu do vozu? Nejlepší je mít 2 kabiny v jednom dlouhým voze.
Ač mám varia rád - jak klasiku, tak kloubáka, tak oboustranné trojvaně říkám ne. Viděl jsem osobně a prošel jsem si to. To, že je to nechutná prolízačka, to opomíjím. Ale má to na každý straně jen 4 dveře a ne moc míst na sezení. I když toho v kačenách taky moc není.
Podle mě by prostě nejlepší byl úplně nový typ nějakého vozidla.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 lis 2010 15:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3395
Od: 12 čer 2007 02:11
Bydliště: Doma
Asi úplně nejlepší varianta by byla LF2/2+LFpx, bohužel při této variantě by došlo ke značné ztrátě prostoru pro cestující a jedněch dveří. Výhodou by ale byla použitelnost méně kapacitního vozidla na víkendové dny do Líšně, kde teď kt8 vozí vzduch.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 lis 2010 15:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3395
Od: 12 čer 2007 02:11
Bydliště: Doma
Podle mě ne, u soupravy je možnost rozpojování kupříkladu na víkendové dny, ale obousměrná souprava z 3x LF se mi zdá přehnaně moc. Mnou stále omýlaná souprava LF+LF2 se mi zdá být kapacitně dostačující. Samozřejmě stále hovořím o variantě PX.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 lis 2010 15:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4738
Od: 23 dub 2010 00:41
Bydliště: BRONX
V tom případě sice ano, ale o víkendu to může být jen LF1, ve špičce 2xLF1, při malé výluce 2xLF1 PX, a při velké výluce trojwana :)

Ano, je lepší trojwana než 3xLF1, ale trojwana je pořád trojwana a tím její všestrannost končí. Zatímco tady se může vše přizpůsobovat, jak je libo a potřeba. Mě se to řešení také zamlouvá


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 lis 2010 15:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3652
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
TMB píše:
Oboustranný vůz je třeba T5C5 - dveře na obou stranách, stanoviště řidiče na jedné. O něčem takovém v provedení Vario uvažuje Olomouc. Nic by též nebránilo provozovat tyto vozy v případě potřeby i ve trojicích.


To myslíte obousměrnou soupravu tří Wan LF1? Není už lepší obousměrná trojwana?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 lis 2010 11:15 

Příspěvky: 546
Od: 25 led 2006 09:46
Oboustranný vůz je třeba T5C5 - dveře na obou stranách, stanoviště řidiče na jedné. O něčem takovém v provedení Vario uvažuje Olomouc. Nic by též nebránilo provozovat tyto vozy v případě potřeby i ve trojicích.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 lis 2010 20:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1729
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
TMB:
Nemyslíte to náhodou tak, že souprava VarioLF PX má 5 dveří a v případě nepotřeby obousměrné soupravy se jedno Vario otočí a tím získáme další dveře?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 lis 2010 18:19 

Příspěvky: 117
Od: 02 čer 2007 16:02
http://www.kos.cz/tramvaj-vario-lf32.php máte pánové na mysli tohle?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 lis 2010 18:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 227
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
To rovnou lepší sehnat něco na způsob T5C5...

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 lis 2010 18:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3395
Od: 12 čer 2007 02:11
Bydliště: Doma
Musíš rozlišovat obousměrné a oboustranné. Myslím že TMB myslel na variantu, Prdelama Xobě. Dle mého názoru je tato varianta lepší, jak obousměrné LF3 a vylepšil by ji o kapacitu v podobě LF+LF2

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 lis 2010 17:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6136
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
TMB: u oboustranných Varií LF by ti příliš mnoho prostoru zabíraly kabiny řidiče. Také pochybuji o tom, že by některá výluková linka (zakončená úvratí) byla zralá na obousměrné LF (když nepočítám d-10).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 lis 2010 09:43 

Příspěvky: 546
Od: 25 led 2006 09:46
Ono by asi bylo rozumnější pořídit obousměrná Varia LF3, případně oboustranná Varia LF.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 črc 2010 18:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
Hlavne, pokud neni hnanej jeden podvozek a druhej clanek se zavesi na prvni, tak se da docilit zajimavyho usporadani interieru a solidnejsiho podilu NP. A i K2 vyjede leccos. Mozna lepsi reseni jak xWana.A kraje by mohly byt klasicky.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 črc 2010 18:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 545
Od: 28 čer 2008 10:20
Bydliště: Brno
celkem pěkný šalinky,ta řidička byla nejhezčí v ruskym podniku,že ji vybrali na focení ?? :))


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 črc 2010 14:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
Kdyby se tu netrvalo na 100% adhezi , tak se daly provozovat podstatne zajimavejsi vozy :
http://transport.vpeterburge.ru/upload/ ... series.pdf
http://metroblog.ru/post/1881/
http://metroblog.ru/post/2810/
http://metroblog.ru/post/2634/
http://metroblog.ru/post/625/
http://transphoto.ru/articles/271/?st=90
http://bytrans.net/tram/htm/aksm743.html


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2010 17:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3311
Od: 24 úno 2006 20:32
Bydliště: Brno
Nojo Lata hodil na svůj web příspěvek od Zelingra prezentovaný na SPKV v ČT.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2010 15:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
Zajimavy clanek o podvozcich u NP tram :
http://webak.upce.cz/~lata/konference/s ... eptner.pdf


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 led 2010 01:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2667
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Čebín
ad 1815 stále se na ní dělá...

_________________________________
9 z 10 staro-novejch mechošů doporučuje piercing:-P (aktualně jich mám na těle víc jak 20....)
certifikovaný piercer


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 led 2010 00:19 

Příspěvky: 2314
Od: 19 dub 2009 12:06
MKzB píše:
Krajní články by měly být shodné s Astrama/Anitrana, aspoň ty mohli schovat jako ND - pokud by je měli kam dát.


Například na 1815 by se čumák hodil. Propo jak to s ní vůbec vypadá?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 771 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 lis 2019 01:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]