Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 31    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 31  Další
Autor Zpráva
Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Miky: Mně to bylo jasné hned. :-) Teda, ne, že bych to řešil. Spojovat EVčka s Variema mi přijde jako krok zpět. Taková částečně- částečně NP souprava… Já nevím, snad jsme už někde jinde.
Bylo to tu, takže nejde ani říct, že to je fajn jako šotofantazie.
Chcete šotofantazii? Spojte KT8 s jednou T6. :D (Ne, tohle doopravdy nemyslím vážně.)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Vidiš, to jsem ani já nevěděl, tak to moc komatibilní není. Když člověk vidí třeba Basilej, kde je kompatibilní vše se vším a je uplně jedno jak co pospojují a tolik variant co je tam nejezdí nikde na světě, tak to u nás je opravdu velká bída.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
hlavoudozdi hlavoudozdi hlavoudozdi

Miky píše:
Vzhledem k úpravě SW může VarioLF jezdit v soupravě buď s VarioLF, nebo VarioLF2. S T3R.EV jezdit nemůže. Neumí to, nedomluví se s ní.


Od té doby, co LF umí jezdit s LF2, neumí jezdit s EV. Ještě někdo to nechápe?

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
LF + T3 jezdilo, máme 4x T3 co tak mohou jezdit ne? a co LF2 s touto T3? to by nefungovalo? Když může jet za LF1 proč by nemohla za LF2?


Offline
27
04 led 2009 18:06
Než takovou NP soupravu, to radši žádnou NP soupravu. :mrgreen:
Neznám nic horšího, než spojení LF s vysokopodlažní T3. Protože se pak veškerý pohyb méně pohyblivého subtrátu a kočárků soustředí na jediný vůz z celé soupravy a akorát to ve výsledku zdržuje.
U 2xLF ta inteligentnější část využívá i 2. vůz a odbavení je tak rychlejší. Takže ono je vlastně dobře, že tahle hrůza není technicky možná a není vůle dělat úpravy, aby to šlo.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Ona ta úprava není úplně zadarmo. Kromě toho LF jezdí v současné době s LF2, jak už jsem psal, a nemáme 4 vozy navíc, které by jezdily s EV. Když už se venku vyskytne souprava LF+LF, tak je to maximálně proto, že zdechlo LF2 a Pisárky neměly co poslat ven, zjednodušeně řečeno.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
No a to je překážka? Vždyť by se tím získaly čtyři nízkopodlažní vozidla téměř zadarmo.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pro spojení LF s T3R.EV by T3R.EV musely projít stejnou úpravou jako LF.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Vždyť tak jezdily.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Vzhledem k úpravě SW může VarioLF jezdit v soupravě buď s VarioLF, nebo VarioLF2. S T3R.EV jezdit nemůže. Neumí to, nedomluví se s ní.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Teď jsem to moc nepochopil.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Jenže sysel se koupil k lokomotivě, proto se upravuje, zatímco Vario se kupuje (dneska už) ke dlouhýmu Variu. A vzhledem k tomu, že můžu provozovat Vario buď s EV, nebo s dlouhým Variem, odpověď je celkem jasná.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Neřešitelný problém. Kvůli syslům se taky musí upravovat lokomotivy a stejně se kupují.


Offline
Uživatelský avatar

133
01 srp 2011 14:55
Já myslím, že by se musel zase upravit SW ne? Aby mohly LF2 jezdit s LF, taky se musel upravit, včetně zásuvek mnohočlenného řízení.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Já hlavně nechápu, proč jezdí sólo T3R.EV a ne jako vlek k Variím.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V dnešní době, kdy se dá koupit skříň na LF, podle mě nemá cenu měnit výzbroj na vysokých T3 a K2. Ta tramvaj se musí rozebrat na skelet tak jako tak. Nová skříň sice něco stojí, ale zase odpadá veškerá karosářská práce.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Zase budu plevelit diskusi možnými návrhy rekonstrukcí/blbostí.
1. T3R zeuropulsnit a udělat z nich motorové vleky za VarioLF/LF2. (To by byla zajímavá souprava.)
2. Do nových/rekonstruovaných VariíLF1 nacpat TV8 a provozovat s T3R. (asi utopie)
3. Do nových/rekonstruovaných VariíLF1 nacpat Progress vytěžený z T3P/K2P a provozovat s Varkami.
Otázkou je, jestli a jak se liší kontejnery do skříně T3 z ČKD od kontejnerů do VarCB3 a od kontejnerů to Wany.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Robert píše:
Včera zvládla jedna 48 cestu z Úzké do Prace za pouhé 153 minuty. To je snad rekord.


Ano, spoj 15:10 z Úzké, potkal jsem ho v protisměru v Praci v 17:40. :mrgreen:


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Tak to teda asi chodím rychleji, než „svižná chůze“. 2,1 m/s.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Robert píše:
Včera zvládla jedna 48 cestu z Úzké do Prace za pouhé 153 minuty. To je snad rekord.

To je průměrná rychlost 6 km/h, což je rychlost svižné chůze #-o
Třeba u okružních linek při zpoždění 50 minut to dělá 13 km/h :mrgreen:


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
2,5 hodiny. :-D Jako cesta do Prahy z Brna. Taky by měla trvat kratší dobu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Včera zvládla jedna 48 cestu z Úzké do Prace za pouhé 153 minuty. To je snad rekord.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Co se týče ČJ, tak je to strašné. Ale jeho pocity včetně toho posledního slova jsem už při cestování MHD taky párkrát sdílel. Akorát jsem to tedy neventiloval veřejně...:D

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
To psal především někdo, kdo jde na důležité setkání a spolýhá přitom na jednu jedinou šalinu, která měla zpoždění 7 minut, jestli to z toho dobře chápu, čili nic divnýho. Takový zpoždění umím běžně vyrobit i na Kamenolomu s trolejbusem :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Тоhle psal podle syntaxe Rus nebo Ukrajinec — těm bych to prominul... na facebooku DPMB jsem viděl už i horší gramatiku u pisatelů českého původu :D


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 773 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 31  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 22:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]