Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 4 z 31    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 31  Další
Autor Zpráva
Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Na netu lze najít horší exempláře. Brňáky přímo. :-)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1589
18 led 2009 10:06
To musí být nějakej cizinec....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Tohle tady viselo ke schválení už od data napsání až do dneška. Schválně nechávám pro zamyšlení, co mezi námi může být za exoty. Kdyžtak někdo přesuňte, nemám na to sil :-D

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1
25 črc 2016 12:26
CO SE STALO C TAMVAJEM Cislo 9? Cekal jsem to na Jugoslavske dneska kolem 20 minut, podle rospisu on musil prijit ve 12:01, jsem tam byl ve 11:49 (hodiny mame stejne jako ve salinah), ale az ve 12:08 tou posrany saliny nebylo!!!
A z teho jsem mel spozdeni na dulezite osobni setkani, ale diky nasemu DPMB, ze nedostal jsem na te setkani!!!!!
jeden z nejhorsih servisu ktery jsem videl ve svem zivote, kurva!


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Vozy se nebudou lišit jenom z pohledu cestujícího a řidiče, ale také možná ve snadnosti údržby. Takže bys mohl dostat 3 různé výsledky. + 4. tu na fóru.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Mezi těmi, co to řídí, by to bylo ještě zajímavější ...


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Myslíš tady na fóru? RT6, 3045 a 7273, na to není potřeba anketa :D Mezi normálními lidmi by to už bylo zajímavější...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Nevím jestli to patří sem, ale napadla mě anketa na nejoblíbenější typ nebo podtyp šaliny, autobusu či trolejbusu.
Výsledky by byly celkem zajímavé.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
ds píše:
no tak z toho zase nedělejme kovbojku...u cedulových dvojčat taky musí řidič na konečné přelézt do B vozu a nestěžuje si na to

U těch ceduláku nejen že přelézá z A vozu do B vozu, ale pak zase zpět, a to na obou konečných.
U PX by přelezl na konečné jen jednou a to obvykle jen na jedné konečné. Nepamatuju linku, která by byla na obou koncích ukončena úvratí, vyjma nějakých pendlů na pár zastávek, kde obvykle jezdila stejně jen jedna souprava.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
ds: taktak, též si myslím. Možná si stěžuje ale není mu to nic platné. Ono těžko si představit že by těch cca. 15 sekund "na marastu" při přecházení z posledních dveří jednoho vozu do prvních dveří druhého mělo někoho udolat... Případně, pokud by to byla taová hrůza, co pak teprve ti substráti - ti musejí lézt dovnitř a ven v jednom kuse, chudáci!
A navíc jde jen o provoz v "mimořádné variantě" PX
O jaké množství těch PX variant by se vlasntně řádově jednalo? Kolik si taková jedna výluka vyžádá vozů, kolik máme kačen, jak dlouho se dá reálně očekávat že nám vydrží? Mě to vychází tak nějak že po příštích 10 let nebo tak nějak by i pro mimořádně velké nároky (jako bylo teď, a říkají že to zase hned tak nebude, tolik najednou) by to spravilo řádově tucet vozů upravených pro provoz PrdelíXobě, které by v době kdy nejsou potřeba jezdily v klasickém dvojčeti, ale ne samy se sebou (PX+PX, klasicky otočené) ale vždy ve dvojici s normálním vozem, aby byl propad kapacity míst k sezení co nejmenší.
Když se to udělá rozumně tak by to ani nemusela být čistě nevýhoda, kvůli oboustranným dveřím má PX sice míň míst k sezení (obzvlášť v nízkopodlažní části kde jich moc nezbyde, asi tak 6-8) ale zase má víc místa na kočárky a invlidní vozíky, no a taky na stání... takže pokud pojede PX+klasika (obě normálně otočené) tak by to neměla bejt žádná tragédie.

Vše uvažuju PX verzi výhradně z krátké (jednočlánkové) tramvaje, proč to dělat jinak? Jde nám snad o tu druhou kabinu při jízdě opačným směrem (a o dveře na obou stranách), takže z principu musíme skládat PX vozy při obousměrném provozu po dvou, takže nám vzniká zhruba 30m (31,5 při wanách?) souprava, kde tohle při výlukovém obousměrném provozu proboha nestačí?? Jako že by se jezdilo obousměrně výlukově na jedničce nebo tak něco?

Jinak druhou kabinu řidiče pro obousměrný provoz bez spojování či jiných úprav bych principiálně nedělal u ničeho menšího než tří-(pěti- pro provedení s neotočným podvozkem typu 13T) článkových tramvají délky 30 a více metrů, jinak příliš trpí vnitřní prostor ztracenou kapacitou druhého stanoviště...


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
no tak z toho zase nedělejme kovbojku...u cedulových dvojčat taky musí řidič na konečné přelézt do B vozu a nestěžuje si na to

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
b1 píše:
Odpověď neznám, ale můžeš se zeptat řidičů pražského metra.

Jenže řidič metra si přechází z vozu do vozu hezky v suchu, v relativním teplu, ne v dešti, v mrazu, případně ve sněhových sr**kách.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Odklizeno


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
http://www.csad.cz/modules.php?name=article&sid=8196 - dnes premiéra ve Škodovce wink

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Kdyby to mělo jezdit na osmičce, tak určitě, tam nejsou žádná extrémní stoupání.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Myslim ze i ten stredni bezny podvozek by stacil . Krome odlehceni pretizenyho stredu by se i zlepsil interier. A pri vykonu porsete a vyzbroji by i 2 krajni mohly stacit.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
http://webcache.googleusercontent.com/s ... ient=opera


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Aresis: na stránkách Škody toho moc není, nicméně by jich do Polska mělo jít +/- 30, a to v období 2011/2012.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
PvvS píše:
Idealne obousmernz porse .


Obousměrný Porsche má být vyráběný pro Polsko ne? Nebo se už od plánu upustilo?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ad porše: obousměrné a sedmičlánkové (ono i jednosměrné by mělo být sedmičlánkové, by to mělo rozumnou kapacitu)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Jo, obousměrný porše dobře řeší interiér, ale k trati se to bude chovat ještě hůř, protože pak se do toho narve stejně lidí, jako do 2*T3.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Idealne obousmernz porse .


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Makub píše:
Vário je nejlepší, když jezdí sólo. Jakmile ho s čímkoli spojíte, moc plynulé jízdy si s ním neužijete

Tomuto musím odporovat. Když se to spojí s vlekem, tak to opravdu není hezké ježdění, ale když je to s dalším variem, tak je to jako jeden vůz. Například souprava 1553+1554 nemá chybu.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
mh píše:
nechtěl bych takovou divočinu zažít :mrgreen: už teď jsou věčně problémy, při všemožným rozpojovaní a spojování vozů


Tak to já taky ne, ale je to krajní řešení. Důležité ale je, že by to šlo, kdyby bylo potřeba.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Kari píše:
Proč by měl řidič v případě PX na každý konečný lítat z vozu do vozu?
Odpověď neznám, ale můžeš se zeptat řidičů pražského metra.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 773 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 31  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 19:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]