Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 27 z 31    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
ds píše:
Nechci rejpat, ale ta čtyřdveřová wana má jeden dost podstatný nedostatek - v NP části by nebyla skoro žádná sedadla. Prostor mezi dveřmi je na kočárek nebo inv. vozík malý, čímž zbývá jen pár sedadel naproti. K čemu je platný, že všichni polezou do NP části, když si tam nebude kde sednout. Navíc naproti těm dveřím by vstupující cestující rovnou kopali do schodů. Doporučuji změřit a pak si to porovnat např. na KT8D5N nebo K3R. Myslím že jsem s tím SORem nebyl až tak daleko od pravdy...


Do NP casti bych moc sedadel nedaval.Spis bych pak ve VP casti udelal usporadani 2+1 . NP cast je vhodna pro kocarky a vozickare , ne pro vyhlidkovy jizdy .

Co se tyce NP casti, tak vzdalenost mezi cepy je stejna jako u KT8 , nebo K3 , tedy 7500 mm . Tudiz se da z toho vychazet.
http://www.ckdpragoimex.cz/pic/varioLF/typ_draw.jpg


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Fixi vse cim se v dnesni dobe lisi vozy stejne tak jako Varia je dano tim ze si kazdy DP muze nadiktovat co na voze chce a co ne...Ostrava ma penize a chce obnovovat park na pohled novymi vozidly, Liberec je spokojen s klasikou...bohuzel co bude v Brne budeme vedet az tu Vario bude...je tu spousta detailu jako interier, plenty podvozku, poloptg a mnoho dalsiho...jasna sou asi jen cela a vyzbroj...jo a ty lepeny okna jsou samozrejme vyssi nez ty v gume...jo a fixi okna v NP casti budoi u vsech Varii stejneho tvaru at uz v gume nebo lepena...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
Izzy píše:
Kazdopadne staci si predstavit lbc wanu s jinou vyzbroji, zakrytovanymi podvozky, vyklapecimi okny, posunutym transparentem, elektrickou plosinou, brnenskym naterem a mate nas budouci zazrak...
PvvS: napad je to skvelej...takhle se da z T3 udelat vysokokapacitni vuz ve smyslu rychleho nastupu a vysatupu...je to moc pekny a ma to logiku...a vyrobit to neni zadnej problem...


No na d-1 by se i souprava progressich 4 dverovych wan hodila. myslim ze by to bylo hodne poznat a lidi by se cpali tam kde je vic dveri, teda do NP casti. RT6 ma v NP casti podobny usporadani,

JInak pokus o brnensky nater


ta okna budou se šikminou jako v lbc, nebo tak jak to máš nakreslený?? A pantec? Sedadla?


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Nechci rejpat, ale ta čtyřdveřová wana má jeden dost podstatný nedostatek - v NP části by nebyla skoro žádná sedadla. Prostor mezi dveřmi je na kočárek nebo inv. vozík malý, čímž zbývá jen pár sedadel naproti. K čemu je platný, že všichni polezou do NP části, když si tam nebude kde sednout. Navíc naproti těm dveřím by vstupující cestující rovnou kopali do schodů. Doporučuji změřit a pak si to porovnat např. na KT8D5N nebo K3R. Myslím že jsem s tím SORem nebyl až tak daleko od pravdy...


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Izzy píše:
Kazdopadne staci si predstavit lbc wanu s jinou vyzbroji, zakrytovanymi podvozky, vyklapecimi okny, posunutym transparentem, elektrickou plosinou, brnenskym naterem a mate nas budouci zazrak...
PvvS: napad je to skvelej...takhle se da z T3 udelat vysokokapacitni vuz ve smyslu rychleho nastupu a vysatupu...je to moc pekny a ma to logiku...a vyrobit to neni zadnej problem...


No na d-1 by se i souprava progressich 4 dverovych wan hodila. myslim ze by to bylo hodne poznat a lidi by se cpali tam kde je vic dveri, teda do NP casti. RT6 ma v NP casti podobny usporadani,

JInak pokus o brnensky nater


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Eda píše:
Honza píše:
...
Btw: fakt se neuvažuje v Brně o europulsech ? Já myslel kvůli vleku.......


A proc by tam meli davat vlek? je to uz nizkopodlazka sama o sobe a kdyz tam daji vlek tak tim ztrati dalsi nikopodlazni soupravu...ja bych to sprahl s T3R.PV/EV...


Pac pak to dylkove odpovida souprave a kapacitne skoro taky.


Izzy píše:

...Liberec je asi tak 20 let za Ostravou :!:


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Honza píše:
...
Btw: fakt se neuvažuje v Brně o europulsech ? Já myslel kvůli vleku.......


A proc by tam meli davat vlek? je to uz nizkopodlazka sama o sobe a kdyz tam daji vlek tak tim ztrati dalsi nikopodlazni soupravu...ja bych to sprahl s T3R.PV/EV...


ta ostravska ma vazne vetsi okna, vyssi, kouknete na misto kde se okno lame k nizke podlaze T3 je ma ocividne vys a ostraca niz nejde to prehlednout


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS píše:
Co skusit wanu ala Konstal ?

Ještě zvýšit střechu v zadní části a máme SOR BN12 na kolejích. Unifikaci zdar.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Jo jeste prinasim srovnani T3RN.EV OV a T3RN.PV LBC...
LBC: http://tram-forum.prazsketramvaje.cz//f ... 1105_2.jpg
OV: http://tram-forum.prazsketramvaje.cz//files/wana.jpg


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Liberecka T3RN.PV je oproti ostravske T3RN.EV totalni humus...z pohledu zvenku sice jde jen o jiny ptg, jina cela, mechanickou vyklapeci plosinu, okna v gume ktera sou oproti lepenym ve stejne vsce tudiz prechod u dvou NP oken vypada dost debilne, vyrezy v plentach podvozku sou na bliti, proc strkaj transparent za druhy okno? to treti si urcite nekajej dvouapulmetrovej obr otevre...to oc ale neni videt je uvnitr a to vyzbroj-holt jejich vec...toliko moje kritika...brnensky vozy budou prakticky stejny...jelikoz se VarioLF ve vsech podobach dela v Osrave snad bude mozne mit interier ala brneske T3R.EV...nevim jak by v Martinove koukali na to ze maj pokladat gumu a laminatovy sedacky :lol: Kazdopadne staci si predstavit lbc wanu s jinou vyzbroji, zakrytovanymi podvozky, vyklapecimi okny, posunutym transparentem, elektrickou plosinou, brnenskym naterem a mate nas budouci zazrak...
PvvS: napad je to skvelej...takhle se da z T3 udelat vysokokapacitni vuz ve smyslu rychleho nastupu a vysatupu...je to moc pekny a ma to logiku...a vyrobit to neni zadnej problem...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
To vypadá jako větší vlek :lol:


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Co skusit wanu ala Konstal ?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
wana bude europulsni


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
PvvS píše:
Mno LBC ma svoji prvni wanu . A myslim ze se vcelku povedla
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz//files/lbc.jpg

:dancing: :applause: Už se těším na první garantované spoje po dodání dalších :-D

Btw: fakt se neuvažuje v Brně o europulsech ? Já myslel kvůli vleku....


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Anonymní píše:
nevíte jestly k nám pujde nějaká úplně nová nízkopodlažka?


Momentalne se dela na 1753, ta bude uplne nova(mozna papirove ne)
Anise jsou pokud vim taky nove :-D


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS píše:
Mno LBC ma svoji prvni wanu . A myslim ze se vcelku povedla
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz//files/lbc.jpg

Jeden možný drobný rozdíl s Brnem jsem přeci jen našel... Je vidět že ta wana v LBC má nová sedadla, na to bych tady nesázel. Vůbec nejlepší bude, až někoho napadne úsporná verze wany "supersocka", tedy s cedulemi a zrychlem (možno levně vytvořit např. z 1553, 1554)... To bude teprve odvaz :lol:


prosím, nemá někdo jízdenky z jiných měst? pokud ano tak pište na zdenek.hudik@seznam.cz


nevíte jestly k nám pujde nějaká úplně nová nízkopodlažka?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Krásnej vůz, už se na to těším v Brně.
Kde to nechali dělat? V Ostravě?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ja bych rekl ze v Brne to bude mit stejne "vabaveni" jako T3R.EV s vyzbroji progress. A nebo to bude "bastl vydani" a bude to jako T3R.PV a bude to treba s ni jezdit v souprave, nejlepsi by ale podle me bylo kdyby to udelali s luxus interierem a k tomu koupili T3R.PV taky s luxus interierem...


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Kotasy bych předpokládal úplně nejmíň. Řekl bych že Brno bude mít prakticky totéž co LBC. V LBC mají výzbroj Progress, v Brně bude myslím taky.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
no, já bych řekl, že v Brně možná budou Kotasy... a vyzbroj jaká? resp. co má LBC a co bude mít Brno?
ještě by tam mohli hodit výklopný okna, aby to nevypadalo zas tak staře - ty posunovací na mě působí tak nějak staře...
Uvidíme, kdy to začne jezdit, na Vánoce jedu do LBC, tak třeba se s tím už svezu.. :-D


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Fixi píše:
ds píše:
Každý máme jiný vkus... Podle mě by tomu prospěla aspoň lepená skla, takhle to vypadá fakt jako bastl.

Lepená skla určitě, protože jsou větší!!! Tyhle mrňousci...


Opticky mozna, jinak se nemeni pozice sloupku ani pocet , tak nevim . Ze by Einsteinovo zakriveni prostoru ??


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 773 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 00:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]