Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2016 22:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
prototyp401 píše:
Aha, jo tak. Dobře, tomu aspoň trochu rozumím.
A v Medlánkách mají taky něco takového? Nějakou šalinu pro mechaniky a posun?

V Medlánkách to není potřeba, protože vedle příjezdového (4.) kanálu je dvoupatrová bouda, kde spodní část slouží jako "útulna" a vrchní jako sklad + přístup na střechu tramvaje.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2016 21:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 743
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín / Brno, Stránice
Aha, jo tak. Dobře, tomu aspoň trochu rozumím.
A v Medlánkách mají taky něco takového? Nějakou šalinu pro mechaniky a posun?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2016 21:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
prototyp401 píše:
Počkat a to jako podnik nemá na nějaké slušné zázemí pro zaměstnance? Jakože někde uvnitř budovy?
Chápu asi pro ten posun - těm se můžeš hodit něco takového venku, ale pro mechaniky... a jako sklad. To mě teda mate...

10. kanál je příjezdový kanál, kde musí být po celou dobu večera přítomen celej posun a minimálně část mechaniků (kontrola spodků a vršků tramvaje). I přes otevírací vrata je v hale zima, proto je potřeba se mezi příjezdy někam schovat, na což je nějaká služební tramvaj ideální.

Skladů je ve vozovnách povícero, toto je ovšem sklad objemnějšího operativního haraburdí, které náleží turnusovým mechanikům zejména pro dobu, kdy jsou zásobovačské sklady uzavřeny (odpoledne, v noci..)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2016 21:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 743
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín / Brno, Stránice
Počkat a to jako podnik nemá na nějaké slušné zázemí pro zaměstnance? Jakože někde uvnitř budovy?
Chápu asi pro ten posun - těm se můžeš hodit něco takového venku, ale pro mechaniky... a jako sklad. To mě teda mate...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2016 21:09 

Příspěvky: 1291
Od: 19 lis 2010 14:53
Bydliště: Cocktown
Díky moc za info ;-).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2016 21:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
mili.hami píše:
Aha a doteď sloužilo jako sklad co? :D

Právě "Té-dvojka". Byla krásně rozdělená na část pro posun a mechaniky se sedadly a stolečky a na volný prostor v zadní části vozu.
Nyní by měl jeden vlek sloužit jako útulna, druhý jako sklad bordelu.

http://foto.bmhd.cz/foto.php?13575


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2016 19:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 365
Od: 08 čer 2015 19:07
Bydliště: Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Jedna z těch kůlniček je ale ještě ,,provozní" [-X


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2016 19:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 679
Od: 27 bře 2010 10:37
Bydliště: Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
A proč by ten vlek měl zůstávat v Medlánkách? Vždyť tam pořád dvě stejné potenciální kůlničky na díly mají sarcastic

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2016 18:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
[pokus o vtip] 1808, 1088 a 1082 :D Ale je fajn, že jdeme s dobou - bude nízkopodlažní kumbál a na náhradní díly pro něj bude už dopředu určen další vlek. sarcastic [/konec pokusu o vtip]


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2016 18:11 

Příspěvky: 1291
Od: 19 lis 2010 14:53
Bydliště: Cocktown
Aha a doteď sloužilo jako sklad co? :D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2016 18:03 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6492
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
Protože by pak nemělo co sloužit jako sklad v Pisárkách :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2016 17:34 

Příspěvky: 1291
Od: 19 lis 2010 14:53
Bydliště: Cocktown
A proč ten druhej vlek nemohl zůstat v Medlánkách jako doposud?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2016 14:47 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5563
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Druhý vlek bude sloužit jako sklad náhradních dílů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2016 13:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2765
Od: 29 srp 2009 19:30
Jeden z vleků by se měl stát náhradou T2 1435, že? Co budou Pisárky dělat s druhým vlekem?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2016 13:11 

Příspěvky: 4642
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Souprava 1033+1303+1301 je poměrně neobvyklá, že? Projížděla pisáreckou vozovnou, zajímavý pohled, zvláště když o pár metrů dál odpočívala souprava 1562+1302.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 dub 2016 23:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3652
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Aha...no já vlastně eviďák onoho vleku neviděl, měl jsem za to, že jezdí jen a pouze 1304, tedy jsem automaticky zahlásil...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 dub 2016 23:05 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5563
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
1562 jezdí s 1302.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 dub 2016 22:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3652
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Nevím, jak moc je to s 1304 aktuální, ale teď večer asi hodinu a něco zpátky na d-2 v Modřicích v soupravě s 1562.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 dub 2016 19:53 

Příspěvky: 1291
Od: 19 lis 2010 14:53
Bydliště: Cocktown
Co se na něm podělalo? :D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 dub 2016 19:14 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5563
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Jak praví klasik. Svět je malý a o náhody tu není nouze. :-) Vlek 1304 asi 15 minut a 4 kilometry před smrtí.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 úno 2016 13:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 497
Od: 15 srp 2012 14:28
Je to to stejné jak s RT6 na d-4. Když to má problémy s brzdama, tak se to vypraví na ty největší mordy :D

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 úno 2016 22:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
Proto jsem vždy nechápal, proč byly vleky vypravovány hojně na d-6 (Pekařská, Krematorium-Celní, Dunajská-Osová) a na d-2 jezdily 13T.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 úno 2016 21:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2965
Od: 04 pro 2008 10:07
Bydliště: tam, kde mám postýlku...
Tak to bychom jim ty naše tři mohli podarovat. sarcastic
1301 by měla zůstat a zamuzejnit ji.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 led 2016 13:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Podobně, jak ty naše. Ostrava má ale výhodu v členitosti terénu - je to placka, proto se jim o něco méně opotřebovávají brzdy.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 led 2016 12:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3276
Od: 08 čer 2005 23:12
Diskutuje se tady o rentabilitě vleků, tak mi to nedá se nezeptat. Jak jsou na tom ostravské vleky co se provozuschopnosti a spolehlivosti týče?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2019 12:59
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]