Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1207 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 20 úno 2005 22:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8823
Od: 10 čer 2004 11:19
Mauricio: Napises i neco konstruktivniho ? Milion prispevku a vysledek 0


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 úno 2005 22:21 

Příspěvky: 9406
Od: 15 led 2005 23:41
ds píše:
nebo lze za tuto cenu pořídit aspoň 5 reko na K3R - to taky není špatný řešení :-). Jinak s koupí Vektry bych počkal až se osvědčí v jiných městech, ať to nedopadne jak s RT6 nebo tím slavným vlekem.


naprosto souhlasím, ale na druhou stranu, Vektra by mohla být možná v klidu...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 lis 2004 13:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3105
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
nebo lze za tuto cenu pořídit aspoň 5 reko na K3R - to taky není špatný řešení :-). Jinak s koupí Vektry bych počkal až se osvědčí v jiných městech, ať to nedopadne jak s RT6 nebo tím slavným vlekem.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 lis 2004 13:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
pd píše:
Anitra není konstrukčně uzpůsobená k tahání vleku. A za zhruba stejnou cenu jako Anitra+VV60LF by měla být k mání Vektra, což je podle mě o něco lepší řešení..


Jo. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 lis 2004 13:31 
Anitra není konstrukčně uzpůsobená k tahání vleku. A za zhruba stejnou cenu jako Anitra+VV60LF by měla být k mání Vektra, což je podle mě o něco lepší řešení..


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 lis 2004 12:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 921
Od: 15 čer 2004 19:24
Romík píše:
Dobrý by bylo ANTIRA+VV60LF
To jsem taky navrhoval, ale nejde to... :cry:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 lis 2004 19:55 
Dobrý by bylo ANTIRA+VV60LF


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 lis 2004 12:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 910
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Tak jestli jsem dobre pochopil prispecek Jenkiho na k-repu, tak se v tuto chvili meni konstrukce podvozku, aby byly brzdene vsechny osy.

Vpodstate asi jedinne rozumne reseni (krome zahodme to je to k nicemu).


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 lis 2004 21:37 
Už se těším na 1560+1301


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 říj 2004 19:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 921
Od: 15 čer 2004 19:24
d3- Myslím, že je plná v úseku Česká-Bystrc, ale jak kdy...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2004 10:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3105
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Vedení přes nádraží mě taky napadlo, ale pak by měla d-4 asi jezdit Rooseveltovou, aby toho nebylo na Husově příliš. Při vedení d-16 Rooseveltovou by se ale posílil jak úsek Česká - Stará osada (d-3), tak St.osada - Malinovského nám (d-2), což by mohlo být přínosnější. Navíc by linka měla kratší dobu a vzniklo by spojení Kr.Pole - Malinovského nám., po kterým taky někteří lidi volají. Jinak myslím, že posílení Hl.nádraží - Česká by mělo být spíše linkou do Komína a ne 3 linkami do stejné oblasti. Zapomíná se na to, že přetížení (letos už vskutku neúnosné) linek 12 a 13 vzniká taky proto, že je používají studenti FAST VUT a PRF MU, protože linky 3 a 11 je na nádraží nedovezou. To vše řeší systém 12 linek, do kterého lze ale mnou navrhovanou úpravu zcela bez problému vložit. Ještě jedna zajímavost - kdyby se mnou navrhovaná d-16 realizovala, pak by vedení linek do Kr.Pole bylo zcela totožné s vedením před r. 1995 (jen 12 se jmenovala 22). Ono to tak blbě vymyšlený nebylo... :-)

Jinak se všem velmi omlouvám za odbočku od tématu této diskuze :oops:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 říj 2004 09:33 
Ja bych tu d-14(16) vedl ale přes nádraží a Českou,interval 10 min. d-12/13 4(d-13)-6(d-12) min.půlen d-14 na 3 min.,tedy 3,5 min.Takle by se využily nevyužitý vozy ke Hřbitovu a ještě by se posília trasa nádraží-Česká-Červínkova.Jinak d-6 do Modřic ve špičkách,ale i kolem 17-18(IDS busy) a 20-21h(Carrefour).Na d-2 2xT a na d-13 a 14 K2,d-12 samouřejmě 2xT,kvůli Komárovu.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2004 08:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3105
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
A při nasazení souprav prodloužit ve špičkách d-6 do Modřic a zrušit spoje d-2 na ústřední hřbitov, protože jsou nevyužité a ty vozy jsou potřeba jinde.

Např. takto : d-2 interval 10 min., staronová linka d-16 (může se jmenovat 14, to je jedno) Stará osada - Česká - Červinkova jen v pracovní dny, o víkendech na d-2 zachovat interval 7,5 minuty pro důchodce ke hřbitovu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 říj 2004 15:11 
Na d-11 a ani d-3 by nemohl,je tam kopec na Minské a ten je dost prudkej. Takže asi jedině ta d-2,tam by to asi šlo akorát změnit JD a udělat tam výjezdy z Medlánek.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 říj 2004 14:00 
Takže vlek má šanci smysluplně jezdit jedině na d2, kapacitně je to jako K2, trať v absolutní rovině. Pekařská se mi od začátku zdála neprůchodná. Když si to zrekapitulujeme, tak na d1 by mohl jenom ve spojení s dvěma motoráky, dš možná (co kopec v Žabinách?), d4-7 kvůli kopcům ne, d8 ne kvůli Líšni, d9 teoreticky ano (co rozjezd do kopce na Jugoslávské a brždění tamtéž), d10 je zbytečný, d11 možná (totéž co d9) ad12 a 13 z kapacitních důvodů ne.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 22:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8823
Od: 10 čer 2004 11:19
Ale zdaleka ne takovy.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 22:41 
A do Bohunic a Lískovce problém nemá? Vždyť je na té d-10 taky docela stoupání a klesání :twisted: .Dočkáme se u toho vleku někdy pravidelnýho provozu s cestujícími?

Neřikám zase že ta d-3 je úpně zbytečná,ale patří mezi linky,které sou středně zaplňovaný.Proti d-1,12,13 ale i d-9(ve špičkách,směr Lesná) a pak samozřejmě d-5 do Lískovce,který sou nacvakaný až hrůza to neni nic.Jel sem mimochodem tou d-3 dnes ve špičce v 15h a nebyla až tak narvaná.jel sem směr Stará Osada,ve směru do města jezdily trojky poloprázdný.Kdežto d-12/13 sou plný v obou směrech do Kr.Pole a d-12 do Komárova po celý pracovní den a nikdo to neřeši už leta! A ta pětka ja taky med,zvlášť potom co zkrátili d-7 na Švermovu,jenže to byl interval do Lískovce jen 2,5/5 min.každy druhý spoj byl stejně neposílen a docházelo k sjíždění d-5 a 7(na Šilingráku směr Česká už jely za sebou.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 20:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8823
Od: 10 čer 2004 11:19
Asynch ma sice vyssi vykon, alew nezapominejme na adhezi. Uz pri projektovani padaly navrhy aby motory mely nektery kola bandazovany pryzi, kvuli zvyseni. A pekarskou zapomente . I poprazdnu to tam ma co delat aby se to rozjelo.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 20:47 
Řekl bych, že to je pěkná hrůza.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 20:24 
pd píše:
No, zas tak špatně to snad nevypadá, ne? :wink:

Já myslím že to vypadá dobře.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 19:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 921
Od: 15 čer 2004 19:24
pd píše:
No, zas tak špatně to snad nevypadá, ne? :wink:
řekl bych poněkud různorodě.... :-D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 19:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3105
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
adam_r píše:
Do kopce to vyjde lepe, nez K2. 66% hmotnosti soupravy je na hnanych napravach. Navic ma asynchronka dvojnasobny vykon. Takze jako nahrada vozu K2 je to pouzitelne


Ve výjezdu do kopce až takový problém není, problém je s brzdami při jízdě s kopce. Mimochodem, stoupavost soupravy bych posuzoval nejen podle podílu hnaných náprav, ale i podle podílu výkonu a hmotnosti (i když ten je, myslím, srovnatelný, ne-li lepší než u K2).


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 19:04 
No, zas tak špatně to snad nevypadá, ne? :wink:


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 18:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 921
Od: 15 čer 2004 19:24
ds píše:
VS píše:
Jako náhrada K2 jel´lepší Anitra než T3+VV60LF.No ale kam jinak to dát? Snad d-6 nebo 7,pokud by nebyl problém ta Pekařská.


Pokud by nebyl problém Pekařská (já si myslím že bude), tak by se vlek užil na d-5. Jinak mně jako rozumné umístění vleku připadá linka 9.
Plně souhlasím nebo 11 :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 18:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 910
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
VS píše:
Jako náhrada K2 jel´lepší Anitra než T3+VV60LF.No ale kam jinak to dát? Snad d-6 nebo 7,pokud by nebyl problém ta Pekařská.


Do kopce to vyjde lepe, nez K2. 66% hmotnosti soupravy je na hnanych napravach. Navic ma asynchronka dvojnasobny vykon. Takze jako nahrada vozu K2 je to pouzitelne.

A 40m soupravy na lince 1 by k zahozeni nebyli. Kdo jel 1 ve 14 hodin odpoledne, tak ten vi sve.
Tech zastavek, ktere bude treba upravit neni zas tak mnoho (na lince 1) a v porovnani s naklady na nakup novych vozu je to mala polozka.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1207 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: luda_612 a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 led 2021 15:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]