Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 24 zář 2004 19:04 
Že by kopec na Monte Bú měl víc než 80 promile? a Husova taky? Jiný kopce na d4 neznám. Jestli chtějí rovinu, tak se můžou trefit jenom do d2, případně do d12, ale to by musela jezdit přes Maliňák (vadí vleku víc klesání, nebo stoupání?). Jestli ale vadí Husova, tak ať se výrobce pěkně stydí,protože tamtudy vlečňáky normálně jezdily už za Adolfa.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 zář 2004 18:04 
Jak to vypadá s tím vlečňákem? Na d-10 už nejezdí,včera byl na 1/10 vůz K2P 1047? Bude už konečně jezdit s cestujícími a kde? Když je ta d-4 už definitivně zapovězena,například na d-1,12,13 si ho neumím přestavit a d-3 je podle mě trochu zbytečnej,to není moc důležitá linka.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 zář 2004 17:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
Protoze vyrobce nepovolil jizdy do stoupani nad 80 promile. a to je na 4 prekroceny a misty o hodne.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 zář 2004 16:49 
PvvS píše:
Na 7 asi ano, na 4 na nej zapomente . Na tuto linku nesmi .
Proč na ni nesmí?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 zář 2004 15:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
Na 7 asi ano, na 4 na nej zapomente . Na tuto linku nesmi .


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 zář 2004 13:03 
Bude někdy nasazen na linky 4 nebo 7?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 21 srp 2004 14:19 
dnes vlek jezdi odrana na 10.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 srp 2004 09:59 
No to ještě není jisté, že se K3RN povedlo dostat do provozu dřív než vlečňák. K3RN vyjela poprvé s lidma v rámci zkušebního provozu za 5 měsíců od dodání (září 03 - únor 04), VV60LF je tu od dubna, to jsou zatím 4 měsíce, takže má ještě čas.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 srp 2004 17:38 
Čím to, že dostat do provozu s cestujícími K3R-N se povedlo mnohem dříve, než výrazně konstrukčně jednodušší vlečňák, to má tolik závad? Nevíte někdo?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 srp 2004 13:57 
Tak dnes už jezdí s 1531 na desítce. Samozřejmě vlek bez lidí.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 10 srp 2004 22:25 
Vida... tak snad dětské nemoci brzo vychytají a bude jezdit, dyť je to skoro jenom kastle s kolečkama...


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 srp 2004 14:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 895
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
adam_r píše:
Tak se dneska podarilo v Ostrave zprovoznit vlek a najizdi zkusebni kilometry. Uvidime, jak to pujde. Pokud uz prisli na to, kam se ma bouchnout kladivem, tak by to bylo super, a mohli bysme se dockat brzy i v Brne.
Ale nejak tomu neverim :roll:


Tak akorat pred 15 minutami projela souprava 1531+1301 smer Voz.Medlanky -> Moravske namesti (videna u zastavky Kartouzska).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 srp 2004 12:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 895
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Tak se dneska podarilo v Ostrave zprovoznit vlek a najizdi zkusebni kilometry. Uvidime, jak to pujde. Pokud uz prisli na to, kam se ma bouchnout kladivem, tak by to bylo super, a mohli bysme se dockat brzy i v Brne.
Ale nejak tomu neverim :roll:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 srp 2004 15:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
pd: oops :)) zrovna 4123 :)

Vlek stoji a sbira prach.Ale zaroven s nim stoji i motor 1531


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 srp 2004 11:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 895
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
pd píše:
Nevíte někdo jak to s tím vlekem teď vypadá? Měl jezdit na 10, ale potom co vybuchl ten plyn, jsem ho tam už neviděl.


Jeste jsem ho asi pred 14 dny (nebo uz 3 tydny?) videl jet na "Zkusebni jizde" predni vuz nebral lidi u Semilassa smer Medlanky. Od te doby jsem ho nevidel. A v Ostrave se jim s tim taky pry moc nedari.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2004 15:44 
Nevíte někdo jak to s tím vlekem teď vypadá? Měl jezdit na 10, ale potom co vybuchl ten plyn, jsem ho tam už neviděl.

PvvS píše:
Mno se sluzebnima T2 bude problem pac uz zbyvaji akorat 3 4115,4122 4123 . Zbytek byl zrusen a sesrotovan.


4123 je T3 (měřící vůz), T2 jsou 4115, 4121 a 4122 :lol:


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 črc 2004 14:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 895
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
M píše:
Jezdi vubec ted nekde vlek? od dnu otevrenych dveri v husovicich jsem ho nikde nepotkal


Vcera jsem ho kolem 13:00 videl jet u Semilassa smer vozovna Medlanky. Takze je pojizdny :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 črc 2004 16:56 
Já ho taky nepotkal, tak asi nejezdí...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 črc 2004 14:56 
Jezdi vubec ted nekde vlek? od dnu otevrenych dveri v husovicich jsem ho nikde nepotkal


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 21 čer 2004 18:42 
Taky se ty služební tramvaje dřív používaly i k jiným účelům, třeba doprava materiálu při opravách tramvajových tratí. Dnes se všechno vozí auty.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 čer 2004 13:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 895
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
fixi píše:
Nějaká služ. T3 by se ale hodila. 3 služ. tramvaje na celé brno je docela málo. :wink:


Ono lze za ucelem odtahu vyuzit jakoukoli jinou provozni tramvaj, ktera se nachazi ve vozovne, takze tech sluzebaku zase neni tolik potreba.

Akorat ten merici vuz tezko udelas z normalni tramvaje :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 čer 2004 20:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Proč chtějí dát vlečňák na čtyřku? Tam se přece nevyužije!

Chudáci staré T2. Měli by je opravit, aby vypadaly trochu k světu. A jsem velmi rád, že budou další VarCB. :-D

Nějaká služ. T3 by se ale hodila. 3 služ. tramvaje na celé brno je docela málo. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 čer 2004 16:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
Mno se sluzebnima T2 bude problem pac uz zbyvaji akorat 3 4115,4122 4123 . Zbytek byl zrusen a sesrotovan.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 čer 2004 12:46 
A o který vraky T3 by mělo jít? Vím jen o 1655+56,ale takový odstavený vozy jako 1538,1552 apod. by se měli též nahradit.To chcou nahradit některý služební T2? to aby měli víc souprav než teď.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 čer 2004 11:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 895
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
fixi píše:
Když jsou v Brně jen 4 T3R.EV, neplánuje se nějaká další? Co kdyby se vlek zalíbil a chtěli jich koupit víc? Navíc, „er-évéčka” jsou dobrý i sama o sobě. Proč chtějí poslat vlečňák na čtyřku? Tam se přece nevzužije. Např. na 5 bz bzla souprava R.EV + VV60LF mnohem lepší! :wink:


Pro letosek je plan kopit jeste jeden vlek a pokud se osvedci, tak v nasledujicich letech dalsi.
Zaroven se planuji prestavby dalsich vraku T3/T2 na VarCB (jak s Europulse, tak s progressem)

Krome soupravy T3 + VV by se mela zkouset i souprava T3 + VV + T3


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 lis 2019 09:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]