Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz:80/ |
|
Vlek VV60LF http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=18 |
Stránka 44 z 50 |
Autor: | manil [ 27 črc 2005 23:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
mauricio píše: Honza píše: Vlek ??? V Ostravě s toho jsou rozpačité dojmy no v ostravě vajco už prej nechcou ani vidět V Ostravě je problém s vlekem takový, že musí najet 60 dní bez poruchy brzd, což je pro vlek celkem nemožná věc . Aktuální stav je takový, že má najeto 10 dní, protože asi před dvěma týdny někde nedobrzdil. Doufám, že u nás to nebude podobné. Řekl bych, že jinak jsou v Ostravě dojmy z vleku spíše pozitivní než negativní |
Autor: | Igor Mauricio [ 26 črc 2005 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Honza píše: Vlek ??? V Ostravě s toho jsou rozpačité dojmy
no v ostravě vajco už prej nechcou ani vidět |
Autor: | Honza [ 26 črc 2005 20:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vlek ??? V Ostravě s toho jsou rozpačité dojmy |
Autor: | Fixi [ 22 črc 2005 12:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vlek před chvilkou viděn na Křenové s 1560. |
Autor: | adam_r [ 22 črc 2005 12:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Fixi píše: Doufám, že hlavně začne co nejdřív jezdit s lidma. Jel jsem s ním jen jednou a chci si to zopakovat. Myslím, že víc než 2 nemají v současném stavu R.EV smysl. A s papíry by neměl být problém, ne? Vždyť vraků T3 odstavených je možno udělat dost... pokud vím, tak 1561 a 1603 mají být zVARCB3ovány...
Ted nekdy by mela jit zadost o zkusebni provoz s cestujicimi na drazni urad. Ten ma za zakona 30 dni na vyrizeni zadost. Pokud ale nazna, ze je zalezitost komlikovana, tak ma na posouzeni 60 dni. Takze nejspis koncem srpna, nejpozdeji koncem zari bysme se meli dockat provozu s cestujicimi. (pokud nenastane nejaky zavazny duvod, proc by to me DU zamitnout). |
Autor: | Fixi [ 22 črc 2005 11:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Doufám, že hlavně začne co nejdřív jezdit s lidma. Jel jsem s ním jen jednou a chci si to zopakovat. Myslím, že víc než 2 nemají v současném stavu R.EV smysl. A s papíry by neměl být problém, ne? Vždyť vraků T3 odstavených je možno udělat dost... pokud vím, tak 1561 a 1603 mají být zVARCB3ovány... |
Autor: | Kovy [ 15 črc 2005 19:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dnes vyjel taky na d-10, viděl jsem ho ráno v 5:45 jak jel z vozovny |
Autor: | Návštěvník [ 15 črc 2005 12:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
včera večer sem viděl vlek opět s 1560.. na d-10 |
Autor: | Izzy [ 15 črc 2005 11:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přeci jen vlečňák je oproti motoráku furt jen skořápka a házet to s ním bude furt... |
Autor: | titlis [ 13 črc 2005 16:15 ] |
Předmět příspěvku: | boční rázy |
Boční rázy jsou záležitostí technického stavu tratě, akorát mi ale není jasné, proč jsou podle všeho větší než např. u spřažených šalin. |
Autor: | PvvS [ 13 črc 2005 15:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vcera sem mluvil s ridicem, kterej s vlekem jezdi. A pochvaluje si zemenu brzd. Ted uz se to chova jak ma. Zadny podelny razy od vleku. Bocni razy ve vleku sou ovsem stale dost velky. Zamena 1560 za 1531 byla zpusobena poruchou na voze. Cos e tyka pekarsky , tak vlek tam sice vyjede ale uz kdyz se chystal projekt , tak se pri provozu pouze s jednim motorovym vozem pocitalo s moznosti bandazovani kol. Pri plnym obsazeni by tam dochazelo k prokluzum. |
Autor: | adam_r [ 13 črc 2005 15:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: linky na vlek |
titlis píše: D-2 jsem vybral kvůli sklonovým poměrům, které jsou právě na této lince nejlepší. D5-7 mají Pekařskou.
Pekarska by nemel a byt problemem . Do kopce to bude mit lepsi jizdni vlastnosti, nez K2. Z kopce by to take nemel byt problem - vlek je schalovan na podobna klesani. |
Autor: | titlis [ 13 črc 2005 11:54 ] |
Předmět příspěvku: | linky na vlek |
D-2 jsem vybral kvůli sklonovým poměrům, které jsou právě na této lince nejlepší. D5-7 mají Pekařskou. |
Autor: | PvvS [ 12 črc 2005 23:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hmm kastla VarCB3 cirka 1 milion , vyzbroj europulse+motory cirka 4,5 milionu, vlek okolo 8 milionu, to je 13,5 milionu. 1 Anitra cirka 30 milionu. Ovsem problem je ze VARCB3 musi mit stavajici papiry z existujiciho vozu , kdezto anitra je novy vozidlo |
Autor: | manil [ 12 črc 2005 23:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
pd píše: To Drážní úřad neveří DP, že ty km skutečně odjezdí, tak proto si tam posadili svého člověka?
Že v Brně jsou jen 4 vozy, které ho jsou schopné táhnout, tak kvůli tomu bych vlečňáky nezatracoval - nikde není napsané, že těch vozů nebude víc. Že d-2 teď jezdí jenom Pisárky, tak to je ten nejmenší problém. No a ideální linka - proč by kromě linky 2 (kromě 2 hřbitovů je to taky linka ke 2 Intersparům...) nemohl jezdit třeba na 5, 6, 7, 10 o víkendech navíc 12 a 13? No já vím, ale myslíš, že bude DP investovat 3 miliony nebo kolik to stojí do nové výzbroje a nových motorů jen kvůli vlečňáku? Né, že by se mi to nelíbilo, ale možná by bylo výhodnější koupit Anitru. |
Autor: | VS [ 12 črc 2005 22:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
mauricio píše: pd píše: A není ta d-5 aspoň trochu prázdnější, když jezdí d-7 aspoň na Švermovu? není, minimálně ve směru Starý Lískovec - Česká se tam nedá ani hnout VS : ty nerad KT8? Co proti nim máš? Muj názor na KT8 je znám, hlučná, blbej interiér prostě dobytčák Rači k té d-5: měnírna je postavená, takže už není problém aspoň těch 8-9 souprav tam dostat. D-7 je sice aspoň k něčemu, ale je nefektivní. Ve špičce středně využitá, jinak až po Mendlák skoro prázdná, d-5 narvaná. Efektivnější je vést d-7 do Pisárek a večer či o víkendě na Václavskou, kde by pokračovala jako d-2 na starou osadu a na d-5 dát 2xT a interval 4-5 min. |
Autor: | Igor Mauricio [ 12 črc 2005 21:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
pd píše: A není ta d-5 aspoň trochu prázdnější, když jezdí d-7 aspoň na Švermovu?
není, minimálně ve směru Starý Lískovec - Česká se tam nedá ani hnout VS : ty nerad KT8? Co proti nim máš? |
Autor: | pd [ 12 črc 2005 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
A není ta d-5 aspoň trochu prázdnější, když jezdí d-7 aspoň na Švermovu? |
Autor: | VS [ 12 črc 2005 21:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pro vlečňák je tak akorát ta d-2,6,7. Určitě ne ale d-5, tam je to málo!! Tam patří 2xT Však teď budou 2xt hezky ve Štefanikově čtvrti a ukáže se, jestli se tam vlezou, když tam bude končit ještě i d-9. Jinak d-7 pojede po Renneské k nádraží. Hurá Hurá nebudu muset jezdit těma blbýma kachnama na d-8 |
Autor: | pd [ 12 črc 2005 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
To Drážní úřad neveří DP, že ty km skutečně odjezdí, tak proto si tam posadili svého člověka? Že v Brně jsou jen 4 vozy, které ho jsou schopné táhnout, tak kvůli tomu bych vlečňáky nezatracoval - nikde není napsané, že těch vozů nebude víc. Že d-2 teď jezdí jenom Pisárky, tak to je ten nejmenší problém. No a ideální linka - proč by kromě linky 2 (kromě 2 hřbitovů je to taky linka ke 2 Intersparům...) nemohl jezdit třeba na 5, 6, 7, 10 o víkendech navíc 12 a 13? |
Autor: | manil [ 12 črc 2005 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
10 vlečňáků je blbost. V Brně jsou jen 4 vozy, které jsou schopny ho táhnout. Navíc EVčka většinou jezdí jako sola, myslim, že i když se pro vlek najde uplatnění, tak dost často bude stát, protože pro DP bude výhodnější nechat jezdit EVčka jako sola. Na d-2 zatím určitě jezdit nebude, protože všechny kurzy zajišťují pisárky, kde jezdí plno aniter. Podle mě Ideální linka pro vlek neexistuje. |
Autor: | titlis [ 12 črc 2005 14:19 ] |
Předmět příspěvku: | design |
Osobně si myslím, že to měl být plnohodnotný vlečňák a ne připosražené nedochůdče, ale pořídil bych jich aspoň 10, na d2 by dělaly dobrou službu, je to linka ke 2 hřbitovům a tam je předpoklad méně pohyblivých cestujících větší. |
Autor: | Igor Mauricio [ 12 črc 2005 13:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
renda píše: dneska opět na 10 vlek s 1531, a vlek dokonce vezl jednoho trochu znuděného pána!
Stejně ten vlek je takové nepovedené vejce a k brněnským tramvajím se designově nehodí, raději bych K3. ten pán tam jezdí stále (údajně někdo z DÚ), takže se ani nedivím, že byl znuděný :o) |
Autor: | renda [ 12 črc 2005 13:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
dneska opět na 10 vlek s 1531, a vlek dokonce vezl jednoho trochu znuděného pána! Stejně ten vlek je takové nepovedené vejce a k brněnským tramvajím se designově nehodí, raději bych K3. |
Autor: | Igor Mauricio [ 11 črc 2005 20:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
já bych si dovolil přeložit, snad mi bude odpuštěno, pokud to nebude přesně : "Co je s tím vlekem, pořád zkoušky a pořát ne a ne vozit lidi? Ja si myslím, že je ten vlek nanic." Odpověď : "Vlek je super, musí najet zkušební kilometry (stejně jako ten Ostravský) aby byl schválen DÚ jako typ. A ty kilometry bude najíždět hodně dlouho." Doufám že pochopíte lehkou provokaci. Akorát nevím jestli s tím vlekem nekecám. |
Stránka 44 z 50 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |