Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 06 říj 2004 14:00 
Takže vlek má šanci smysluplně jezdit jedině na d2, kapacitně je to jako K2, trať v absolutní rovině. Pekařská se mi od začátku zdála neprůchodná. Když si to zrekapitulujeme, tak na d1 by mohl jenom ve spojení s dvěma motoráky, dš možná (co kopec v Žabinách?), d4-7 kvůli kopcům ne, d8 ne kvůli Líšni, d9 teoreticky ano (co rozjezd do kopce na Jugoslávské a brždění tamtéž), d10 je zbytečný, d11 možná (totéž co d9) ad12 a 13 z kapacitních důvodů ne.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 22:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
Ale zdaleka ne takovy.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 22:41 
A do Bohunic a Lískovce problém nemá? Vždyť je na té d-10 taky docela stoupání a klesání :twisted: .Dočkáme se u toho vleku někdy pravidelnýho provozu s cestujícími?

Neřikám zase že ta d-3 je úpně zbytečná,ale patří mezi linky,které sou středně zaplňovaný.Proti d-1,12,13 ale i d-9(ve špičkách,směr Lesná) a pak samozřejmě d-5 do Lískovce,který sou nacvakaný až hrůza to neni nic.Jel sem mimochodem tou d-3 dnes ve špičce v 15h a nebyla až tak narvaná.jel sem směr Stará Osada,ve směru do města jezdily trojky poloprázdný.Kdežto d-12/13 sou plný v obou směrech do Kr.Pole a d-12 do Komárova po celý pracovní den a nikdo to neřeši už leta! A ta pětka ja taky med,zvlášť potom co zkrátili d-7 na Švermovu,jenže to byl interval do Lískovce jen 2,5/5 min.každy druhý spoj byl stejně neposílen a docházelo k sjíždění d-5 a 7(na Šilingráku směr Česká už jely za sebou.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 20:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
Asynch ma sice vyssi vykon, alew nezapominejme na adhezi. Uz pri projektovani padaly navrhy aby motory mely nektery kola bandazovany pryzi, kvuli zvyseni. A pekarskou zapomente . I poprazdnu to tam ma co delat aby se to rozjelo.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 20:47 
Řekl bych, že to je pěkná hrůza.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 20:24 
pd píše:
No, zas tak špatně to snad nevypadá, ne? :wink:

Já myslím že to vypadá dobře.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 19:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 873
Od: 15 čer 2004 19:24
pd píše:
No, zas tak špatně to snad nevypadá, ne? :wink:
řekl bych poněkud různorodě.... :-D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 19:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2974
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
adam_r píše:
Do kopce to vyjde lepe, nez K2. 66% hmotnosti soupravy je na hnanych napravach. Navic ma asynchronka dvojnasobny vykon. Takze jako nahrada vozu K2 je to pouzitelne


Ve výjezdu do kopce až takový problém není, problém je s brzdami při jízdě s kopce. Mimochodem, stoupavost soupravy bych posuzoval nejen podle podílu hnaných náprav, ale i podle podílu výkonu a hmotnosti (i když ten je, myslím, srovnatelný, ne-li lepší než u K2).


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 19:04 
No, zas tak špatně to snad nevypadá, ne? :wink:


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 18:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 873
Od: 15 čer 2004 19:24
ds píše:
VS píše:
Jako náhrada K2 jel´lepší Anitra než T3+VV60LF.No ale kam jinak to dát? Snad d-6 nebo 7,pokud by nebyl problém ta Pekařská.


Pokud by nebyl problém Pekařská (já si myslím že bude), tak by se vlek užil na d-5. Jinak mně jako rozumné umístění vleku připadá linka 9.
Plně souhlasím nebo 11 :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 18:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 888
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
VS píše:
Jako náhrada K2 jel´lepší Anitra než T3+VV60LF.No ale kam jinak to dát? Snad d-6 nebo 7,pokud by nebyl problém ta Pekařská.


Do kopce to vyjde lepe, nez K2. 66% hmotnosti soupravy je na hnanych napravach. Navic ma asynchronka dvojnasobny vykon. Takze jako nahrada vozu K2 je to pouzitelne.

A 40m soupravy na lince 1 by k zahozeni nebyli. Kdo jel 1 ve 14 hodin odpoledne, tak ten vi sve.
Tech zastavek, ktere bude treba upravit neni zas tak mnoho (na lince 1) a v porovnani s naklady na nakup novych vozu je to mala polozka.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 18:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2974
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
VS píše:
Jako náhrada K2 jel´lepší Anitra než T3+VV60LF.No ale kam jinak to dát? Snad d-6 nebo 7,pokud by nebyl problém ta Pekařská.


Pokud by nebyl problém Pekařská (já si myslím že bude), tak by se vlek užil na d-5. Jinak mně jako rozumné umístění vleku připadá linka 9.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 18:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 873
Od: 15 čer 2004 19:24
VS píše:
Jak to vypadá s tím vlečňákem? Na d-10 už nejezdí,včera byl na 1/10 vůz K2P 1047? Bude už konečně jezdit s cestujícími a kde? Když je ta d-4 už definitivně zapovězena,například na d-1,12,13 si ho neumím přestavit a d-3 je podle mě trochu zbytečnej,to není moc důležitá linka.
A proč teda na d-3 jezdí soupravy téček ???? Už si s ní někdy jel ve špičce ???!!!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 18:29 
Jako náhrada K2 jel´lepší Anitra než T3+VV60LF.No ale kam jinak to dát? Snad d-6 nebo 7,pokud by nebyl problém ta Pekařská.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 15:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
Husovu to zvladne ?? Tak to bych chtel videt tu tramvaj jak je nacvaknuta , s tim ze misto T3+T+ dostanou T3+vv60Lf. NAvic by se tim dost spomalil provoz. Jedine jako nahradu K2 a ne soupravy . A brzdy tam dal lip nejdou . Uz ted jeto dost nacpany.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 15:14 
pd píše:
Já bych to za hloupý nápad taky nepovažoval. Fakt je, že na první pohled to bude asi vypadat podivně (zvlášť s vozem 1560), ale vzhled přece není nejdůležitější.
Dřív nebo pozděj (no, spíš pozděj) se snad i v Brně dočkáme tramvají dlouhých 40 metrů a tahle souprava s vlekem je k tomu dobrý předstupeň.


Vzhled sice není nejdůležitější, ale taky není zanedbatelný. Myslím, že v Brně nejsou podmínky pro 40m soupravy. Už teď se na zastávku Česká ve směru na Tivoli nevlezou dvě soupravy za sebou, o Mendláku už tady řeč byla a skoro nikde nejsou dimenzovaný ostrůvky, o průjezdech křižovatkama ani nemluvě. To ať si raději pohrají s brzdama a nakoupí se 20 vlečňáků a dají se na d2,ta je úplně po rovině, případěn d12 - Husovu to zvládne, případně d13.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 10:30 
Já bych to za hloupý nápad taky nepovažoval. Fakt je, že na první pohled to bude asi vypadat podivně (zvlášť s vozem 1560), ale vzhled přece není nejdůležitější.
Dřív nebo pozděj (no, spíš pozděj) se snad i v Brně dočkáme tramvají dlouhých 40 metrů a tahle souprava s vlekem je k tomu dobrý předstupeň.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 10:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
Ma to neco do sebe. Sice mam proti tomu dost namitek, ale vzhledem k obrzdeni vleku je to asi jediny mozny bezpecny reseni. A odpovida tomu uprava 1560 , ktera obdrzela pouze predni zasuvku.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 říj 2004 22:41 
sprahovaz vlek mezi 2 t3 je kravina...uz jen na pohled to bude hnusny...


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 říj 2004 12:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2974
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Já ten návrh rozhodně za hloupý nepovažuji! Tyto soupravy by se velmi hodily na linku 1, kde je problém pouze na zastávce Mendlovo náměstí. Samořejmě že se taková souprava např. neotočí na Náměstí Míru, ale tam ji nikdo neposílá.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 říj 2004 23:26 
Ještě se pořád uvažuje o nasazení vleku mezi dva motorové vozy, nebo už tento podle mého velmi hloupý nápad zapadl? Hloupý proto, že na to nejsou dělané nástupní ostrůvky, např.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 zář 2004 15:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
Tusim se ve vozovne sesouladuje s vozem 1560


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 zář 2004 11:28 
A co se s nim ted stalo ze prestal jezdit?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 zář 2004 19:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
Hlavni problem je v tom ze vlek ma obrzdene pouze vnitrni napravy , tedy 50% naprav :(. Kolejnice nejsou provozni brzdy, ale spis nouzovy. A i tak mooc pekne klapaly , pri jizdach .


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 zář 2004 19:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
Kopec na kravi horu ma dokonce pres 90 promile. Je tam nejvetsi stoupani v brne. Husova je tusim v norme, jistej si nejsem u pekarske.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 říj 2018 04:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]