Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2005 19:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
ds píše:
Ještě bych doplnil, že důvodem, proč nemůže být vlek tažen vozem T3PV, je na tento účel nedostačující výkon původních motorů.


Šamani nazvaní komouši už při definici T3 zmiňovali nemožnost zapojení válečného vozu.

Ve východním Německu se vyskytuje tuším T3D s vlečným vozem.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2005 14:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3018
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Ještě bych doplnil, že důvodem, proč nemůže být vlek tažen vozem T3PV, je na tento účel nedostačující výkon původních motorů.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2005 13:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 895
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
manil píše:
Nevíte někdo, jestli Volf může být zapojen i k T3R.PV? Jinak, co se tímto vozítkem vůbec děje?


Muze byt zapojen k vozu s vyzbroji europulse a ramem urcenym pro provoz s vlecnakem -- tedy T3R.EV, nebo T3R.EVN

V tuto chvili se v Krnove pokousi samani naucit vuz brzdit. (predelani podvozku a brzd)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2005 22:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Nevíte někdo, jestli Volf může být zapojen i k T3R.PV? Jinak, co se tímto vozítkem vůbec děje?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 bře 2005 18:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 895
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
VS píše:
Doufám, že už další vlečňáky nebudou nebo to dopadne jako RT6.


Dalsi vlecnaky budou pouze v pripade, ze ten soucasny ziska povoleni od drazniho uradu a cena se vsemi nutnymi upravami bude pro Brno prijatelne.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 23:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
Odesly podvozky a neceyl mesic na to i karoserie. Je tam tolik uprav ze to di krnova poslali cely , stejne jako ten ostravsky. Na overeni budou 2 a pak se uvidi co s tim dal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 23:02 
PvvS píše:
Budou minimalne 2


bych si nebyl tak jistej. jinak myslis ze v usrednich dilnach stoji jeho dvojce? odesli pouze podvozky


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 21:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
Budou minimalne 2


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 21:30 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
Doufám, že už další vlečňáky nebudou nebo to dopadne jako RT6.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 21:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Kada_ píše:
Ahoj, tak me napadlo, jezdi po Brne Volf?? Uz dlouho jsem ho nevidel.
Diky


Volf?! Ten je od října na reko v Krnově, ještě se nevrátil.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 09:32 
Ahoj, tak me napadlo, jezdi po Brne Volf?? Uz dlouho jsem ho nevidel.
Diky


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 úno 2005 22:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
Mauricio: Napises i neco konstruktivniho ? Milion prispevku a vysledek 0


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 úno 2005 22:21 

Příspěvky: 9166
Od: 15 led 2005 23:41
ds píše:
nebo lze za tuto cenu pořídit aspoň 5 reko na K3R - to taky není špatný řešení :-). Jinak s koupí Vektry bych počkal až se osvědčí v jiných městech, ať to nedopadne jak s RT6 nebo tím slavným vlekem.


naprosto souhlasím, ale na druhou stranu, Vektra by mohla být možná v klidu...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 lis 2004 13:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3018
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
nebo lze za tuto cenu pořídit aspoň 5 reko na K3R - to taky není špatný řešení :-). Jinak s koupí Vektry bych počkal až se osvědčí v jiných městech, ať to nedopadne jak s RT6 nebo tím slavným vlekem.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 lis 2004 13:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
pd píše:
Anitra není konstrukčně uzpůsobená k tahání vleku. A za zhruba stejnou cenu jako Anitra+VV60LF by měla být k mání Vektra, což je podle mě o něco lepší řešení..


Jo. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 lis 2004 13:31 
Anitra není konstrukčně uzpůsobená k tahání vleku. A za zhruba stejnou cenu jako Anitra+VV60LF by měla být k mání Vektra, což je podle mě o něco lepší řešení..


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 lis 2004 12:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
Romík píše:
Dobrý by bylo ANTIRA+VV60LF
To jsem taky navrhoval, ale nejde to... :cry:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 lis 2004 19:55 
Dobrý by bylo ANTIRA+VV60LF


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 lis 2004 12:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 895
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Tak jestli jsem dobre pochopil prispecek Jenkiho na k-repu, tak se v tuto chvili meni konstrukce podvozku, aby byly brzdene vsechny osy.

Vpodstate asi jedinne rozumne reseni (krome zahodme to je to k nicemu).


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 lis 2004 21:37 
Už se těším na 1560+1301


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 říj 2004 19:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
d3- Myslím, že je plná v úseku Česká-Bystrc, ale jak kdy...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2004 10:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3018
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Vedení přes nádraží mě taky napadlo, ale pak by měla d-4 asi jezdit Rooseveltovou, aby toho nebylo na Husově příliš. Při vedení d-16 Rooseveltovou by se ale posílil jak úsek Česká - Stará osada (d-3), tak St.osada - Malinovského nám (d-2), což by mohlo být přínosnější. Navíc by linka měla kratší dobu a vzniklo by spojení Kr.Pole - Malinovského nám., po kterým taky někteří lidi volají. Jinak myslím, že posílení Hl.nádraží - Česká by mělo být spíše linkou do Komína a ne 3 linkami do stejné oblasti. Zapomíná se na to, že přetížení (letos už vskutku neúnosné) linek 12 a 13 vzniká taky proto, že je používají studenti FAST VUT a PRF MU, protože linky 3 a 11 je na nádraží nedovezou. To vše řeší systém 12 linek, do kterého lze ale mnou navrhovanou úpravu zcela bez problému vložit. Ještě jedna zajímavost - kdyby se mnou navrhovaná d-16 realizovala, pak by vedení linek do Kr.Pole bylo zcela totožné s vedením před r. 1995 (jen 12 se jmenovala 22). Ono to tak blbě vymyšlený nebylo... :-)

Jinak se všem velmi omlouvám za odbočku od tématu této diskuze :oops:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 říj 2004 09:33 
Ja bych tu d-14(16) vedl ale přes nádraží a Českou,interval 10 min. d-12/13 4(d-13)-6(d-12) min.půlen d-14 na 3 min.,tedy 3,5 min.Takle by se využily nevyužitý vozy ke Hřbitovu a ještě by se posília trasa nádraží-Česká-Červínkova.Jinak d-6 do Modřic ve špičkách,ale i kolem 17-18(IDS busy) a 20-21h(Carrefour).Na d-2 2xT a na d-13 a 14 K2,d-12 samouřejmě 2xT,kvůli Komárovu.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2004 08:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3018
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
A při nasazení souprav prodloužit ve špičkách d-6 do Modřic a zrušit spoje d-2 na ústřední hřbitov, protože jsou nevyužité a ty vozy jsou potřeba jinde.

Např. takto : d-2 interval 10 min., staronová linka d-16 (může se jmenovat 14, to je jedno) Stará osada - Česká - Červinkova jen v pracovní dny, o víkendech na d-2 zachovat interval 7,5 minuty pro důchodce ke hřbitovu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 říj 2004 15:11 
Na d-11 a ani d-3 by nemohl,je tam kopec na Minské a ten je dost prudkej. Takže asi jedině ta d-2,tam by to asi šlo akorát změnit JD a udělat tam výjezdy z Medlánek.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 lis 2019 00:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]