Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 50    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 50  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
Nejsem teda odborník, ale mám dojem, že pod pojmem "stojí v Líšni" nebylo myšleno "vlek", ale "RT6".


Offline
273
04 bře 2013 22:47
Vlek už je v Líšni? To by bylo bezva. VV60LF a RT6N1 byly možná s neduhy, ale historickou hodnotu mají a mít.


Offline
478
14 úno 2014 15:19
Brno
Škoda že se aspoň 1 vlek nedožil do retro sbírky.


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Cracatit píše:
No, kde by, stojí v depozitáři v Líšni. To je málo? Převratný byl v nízkopodlažnosti a konstrukčně a ve víc věcech. Jinak ten výběr bude vždycky subjektivní, tak jen do mně! :p


Ne, je to akorát a jsem za to rád. Stejně převratně se ovšem dá hodnotit i vlek. Nebo snad někdo u nás v novodobé historii vyvinul jiný vlek, který by tu jezdil? To že měl spoustu neduhů je věc druhá. Ovšem to RT6 taky (a ještě víc), víme?


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Jsem taky pro zachování vleku v muzeu. Ostatně krátká Wana by zachování také zasloužila, takže by mohla být případná muzejní souprava.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
I já jsem rozhodně pro, aby byl vlek zachován.
U některých komentářů jsem musel nevěřícně kroutit hlavou. :pray:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, kde by, stojí v depozitáři v Líšni. To je málo? Převratný byl v nízkopodlažnosti a konstrukčně a ve víc věcech. Jinak ten výběr bude vždycky subjektivní, tak jen do mně! :p

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
A kde máš ten tvůj převratný stroj? Taky už nejezdí. Analogie stejná..


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou