Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 112 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2019 00:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1651
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Ondra K. píše:
V zadání výběrového řízení byl požadavek na dvoučlenné řízení.

Takže by na lince 1 mohla být občas k vidění souprava EVO2 + Vario LF?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2019 22:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6302
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
prototyp401 píše:
A rád bych dodal, že vysoutěžená cena za vůz EVO2 vychází cca na 26,5 milionu. K tomu připočíst cenu práce zaměstnanců podniku a to, že místo aby tito dělali na pravidelných prohlídkách, VP, GO a kde co jiného, tak budou x let vytížení bastlením nových vozů.

Stejně jako posledních 12 let.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2019 21:16 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5477
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
K ceně za ostravské Stadlery je potřeba dodat, že Stadler šel ve výběrovém řízení pod náklady, aby pronikl na český trh.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2019 21:03 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 735
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín / Brno, Stránice
No mě nejvíc fascinuje, že DPMB poptávalo zase "něco takového"... Je jasné, že VŘ tak, jak bylo nastaveno, nikdo jiný vyhrát nemohl.
A rád bych dodal, že vysoutěžená cena za vůz EVO2 vychází cca na 26,5 milionu. K tomu připočíst cenu práce zaměstnanců podniku a to, že místo aby tito dělali na pravidelných prohlídkách, VP, GO a kde co jiného, tak budou x let vytížení bastlením nových vozů. Plus snad nějaká cena za licence ještě k tomu.
Ostrava vysoutěžila Stadlery, což na mě působí jako obdobná kategorie vozu, za 27 milionu za vůz. Stadlery mají své mouchy, ale zdá se mi, že se je celkem rychle daří Ostravě vychytat.
Kde je chyba?
Byla k tomu diskuze na facebooku, kde DPMB obhajoval tento nákup těmito argumenty (předpokládám, že to málokdo zaznamenal):
- zajistí to práci 130 lidem v ústředních dílnách, kteří navíc získají znalosti o tomto typu tramvaje
- EVO má širší uličku nad podvozky
- EVO má lepší výhledové poměry řidiče
- EVO má vyšší trakční výkon, lepší dynamické vlastnosti a vyšší bezpečnost provozu
- EVO má vyšší průměr kol
- EVO má většinu komponentů od českých výrobců
- STADLER má většinu komponentů od zahraničních výrobců, což přináší vyšší náklady na údržbu
- EVO má lepší rekuperaci a nižší opotřebení brzdových kotoučů
- A to nejlepší nakonec: Koncepce provozem ověřeného vozu EVO2...

Názor ať si udělá každý sám, co je pravda, co ne, a jak to vypadá... Každopádně podle mě bylo VŘ připraveno na míru...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2019 20:03 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5477
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
V zadání výběrového řízení byl požadavek na dvoučlenné řízení.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2019 19:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1707
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Nevíte náhodou, zda budou mít EVA mnohočlen?
Podle BMHD budou mít TV Europulse, takže by to šlo a teoreticky by mohly být spřahovatelné i s Varii.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2019 19:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2651
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Brno-Žebětín (Kamechy)
Ondra K. píše:
Mechoš: Ne výklopky, ale dveře vně předsuvné. :-)


Ještě že tak....

Každopádně pokud bude nákres odpovídat realu už ted vím o problémech které nastanou minimálně při údržbě ....
A ty půl-dveře vepředu budou asi tady "super"

Ach jo to je zas slátanina .....

_________________________________
9 z 10 staro-novejch mechošů doporučuje piercing:-P (aktualně jich mám na těle víc jak 20....)
certifikovaný piercer


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2019 16:34 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5477
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Mechoš: Ne výklopky, ale dveře vně předsuvné. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2019 16:27 

Příspěvky: 3314
Od: 21 led 2011 14:19
Téma o tramvajích EVO2

_________________________________
Definitivně možná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2019 15:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1651
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Ten kloubovej autobus s pantografem u nás bude jezdit? :shock:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2019 09:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2651
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Brno-Žebětín (Kamechy)
Vario1523 píše:
EVO2 :-)


Nu doufejme že výklopky mět nebude....

To je cesta zpět. Výklopky jsou mor ....

_________________________________
9 z 10 staro-novejch mechošů doporučuje piercing:-P (aktualně jich mám na těle víc jak 20....)
certifikovaný piercer


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2019 08:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 279
Od: 05 lis 2007 18:35
Bydliště: Bystrc
EVO2 :-)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 112 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 črc 2019 04:56
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]