Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 24    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 24  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

192
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
To jsi tedy brzo zjistil. Jezdí tak od začátku výluky na ulici Lesnické. :wink: Vždy tak ve 21h přejíždí služebně z Obřan na Štefáničku, kde pak jezdí jako 5 až do ukončení denního provozu.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Včera večer jsem spatřil draka na d5. D4 ztrácí monopol, nebo jen nějaký přejezd?


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Při prohlížení té fotky mě napadlo: kdyby byla ostřejší, byla by perfektní. Je z ní vidět víc dynamika provozu, než z unifikovaných fotek ve fotogalerii, které zpravidla zobrazují 1 vůz. Mch. nechápejte to jako kritiku fotogalerie, těm fotkám nic vytýkat nechci, jsou to hezké evidenční fotky.
Nicméně pokud vidím nějakou tu nedávnou aktualizaci starou X desítek let, často je na fotkách >1 vůz. Provoz dané doby to dokresluje mnohem lépe, než kdyby autoři tehdy fotili sólofotky, jako to děláme dnes.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Taková standardní...


Offline
Uživatelský avatar

192
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Proč jsi to sem poslal, ještě když je to taková :-# fotka?


Offline
478
14 úno 2014 15:19
Brno
Příloha:
drak.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Všechny ty atypy mají relativně nedávno po SP. Buď už stihly dostat SP navíc, nebo (1040, 1049, 1122, 1125) prošly VP až té úplně poslední várce kloubáků. Mimochodem, začátkem prosince se do Pisárek přesouvaly 1048, 1077 a 1085.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
116
20 črc 2020 21:55
Zaječí (okres Břeclav)
Já jsem si původně myslel, že dřív půjdou do Pisárek, díky tomu, že v Pisárkách je podle mě víc K2 k vyřazení - atypy jako jsou kotasky (tři podtypy), K2T a teď už vlastně i zrychlovače. Třeba takovou 1033 jsem jeden den viděl a už vypadá docela hrozně.


Offline
26
20 úno 2018 11:44
Viděl bych to na to, že to bude fungovat jako s vozy 13T. Domovská vozovna Medlánky, ale pár kurzů bude končit/začínat v Pisárkách.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mě by spíš zajímalo, na co se čeká u 1829, jestli jde o papíry nebo nějaký technický problém, protože na zkušebkách byla už okolo státního svátku na konci října.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
122
23 čer 2014 12:31
Taky bych neviděl jako nutnost cpát je hned i do Pisárek.
Převést vypravování pár kurzů vhodných pro EVO 2 z Pisárek pod Medlánky by neměl být problém.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
První bude 1840, prostě až zmizí všechny K2 z Medlánek.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Dělit těch pár tramvají mezi dvě vozovny nedává smysl ani z hlediska běžné údržby a zaškolení řidičů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Ono to dává smysl, protože se na nich pořád něco ladí, přehrává, upravuje. Tak je lepší je mít pod jednou střechou, která je blízko ústředních dílen.


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
ms222 píše:
Od jakého evidenčního čísla půjdou do vozovny Pisárky?


Podle prozatím posledních informací zatím nepujdou ....

Ale situace se každým dnem mění takže to co platilo dnes zítra nemusí ....


Offline
478
14 úno 2014 15:19
Brno
Od jakého evidenčního čísla půjdou do vozovny Pisárky?


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ano, ptal jsem se na K2P a K2R, protože u ostatních si nejsem jistý tím, co je na střeše.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Pokud se stále bavíme třeba o K2R, tak ty na střeše nic nemají. Silový blok a zaskokový odpor jsou pod podlahou místo zrychlovače. A ani ty odpory u T3R nijak střechu nezatíži, ta je dimenzovaná dost.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vyšší zatížení střechy výzbrojí a dalšími komponenty vyžaduje vyšší pevnost víceméně celého skeletu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Ty uhnilý sedačky byly běžně i u karos i u devítikyl, opravovalo se to co chvíle.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Super popis, mě spíš zajímalo vystužení za kloubem a vliv přemístění většiny věcí na střechu, jestli třeba předek není pak občas prohnutější pod podlahou.
Jinak ta uhnilá sedačka se mi taky jednou stala, ale úplně upadlá ještě nebyla, jen se tak houpala, tak jsem si sedl na jinou, myslím, že to bylo kdysi dávno, ještě v dobách dvojsedaček na "kornoutech."
No a jednou se mi stalo ve starším Trábošovi, co jezdí u nás na venkově, že měl uhnilou stojinu úplně, takže se ta sedačka houpala fakt docela dost.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
TMB : díky za info. To pak celkem vysvětluje občasné prohnutí starých dvounápravových vozů.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Jinak řečeno u K2 tam vzadu toho moc není.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Protože zřejmě ta konstrukce spodku skříně za třetím podvozkem byla z poměrně subtilních profilů a trpěla stříkající vodou za podvozkem. Logicky je rošt spodku skříně za prvním i druhým podvozkem masivnější. A samozřejmě konstrukce vozové skříně K2 je proti T3 o hodně vylehčená.
V podstatě logicky z hlediska zatížení a statického namáhání (průhyb) je vozová skříň nejpevnější ve střední části mezi podvozky (či nápravami). Třeba vleky parní tramvaje mají dokonce rám jen pod vozovou skříní mimo plošin a plošiny jsou na krakorcích nýtovaných k čelníkům rámu.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
TMB : a nevíš proč trpěla právě jen tato část? Co tam bylo jinak než třeba přední díl, nebo díl za kloubem za podvozkem? Proč tam nic?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 594 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 24  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 12:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]