Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3825 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 153  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 15 úno 2021 18:47 

Příspěvky: 2420
Od: 19 dub 2009 12:06
Bydliště: Doma
Na konkurenčních žlutě laděných stránkách o dopravě jsem se dočetl, že jeden z diskutujících slyšel o tom, že při VP 13T dojde ke změně nátěru. Bylo by dostupné nějaké potvrzení této informace, případně nové schéma nátěru?

_________________________________
Mír, je jen přestávka mezi válkama!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 úno 2021 02:03 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3471
Od: 28 úno 2006 19:00
Kari píše:
Ví, ale radši veřejně ten primární důvod ventilovat nebude. Sekundárním důvodem byl problém s nedostatkem náhradních dílů. Ale nebojte, je dílem pár dnů, kdy vyjede vozit matroš.


Pokud posloužila pro zprovoznění 1926, tak to bylo rozumnější, když díky ní jezdil vůz s lepším rozmístěním sedadel, než "kurníkoid s hřady"...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2021 14:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1808
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Pokud vím, tak 1901-1906 měly stejnou konstrukční vadu na podvozcích jako všechny pražské 14T.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2021 13:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3003
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Ví, ale radši veřejně ten primární důvod ventilovat nebude. Sekundárním důvodem byl problém s nedostatkem náhradních dílů. Ale nebojte, je dílem pár dnů, kdy vyjede vozit matroš.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2021 11:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1620
Od: 19 led 2014 12:31
Bydliště: Brno - Maloměřice a OBŘANY
Ví někdo prosím z jakého důvodu stál vůz 1906 od začátku listopadu 2019 mimo provoz? Zatím jsem se žádného zdůvodnění nedopátral...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2021 15:09 

Příspěvky: 9
Od: 09 lis 2019 10:00
Mám takový dotaz. Bude v rámci VP na starších Poršatech změněno situování sedadel v lichých článcích?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 lis 2020 08:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1799
Od: 05 lis 2005 19:50
xxx píše:
Však to byla taková řečnická otázka na zamyšlení. Ne, fakt neočekávám, že by mělo dojít zrovna od letošního prosince k posílení MHD.

Tak svět se neustále vyvíjí a pomyslnou "křišťálovou kouli" nemá nikdo. Letošní rok v plné nahotě ukázal, že vývoj je zcela nepředvídatelný.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 lis 2020 08:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6351
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Na druhou stranu jsou na linky vypravována kapacitnější vozidla, což vyvažuje prodloužení intervalu. Spíš, než zkrátit interval, by to chtělo zefektivnit návaznosti a rychlost přepravy.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 lis 2020 21:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2117
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Veveří
Však to byla taková řečnická otázka na zamyšlení. Ne, fakt neočekávám, že by mělo dojít zrovna od letošního prosince k posílení MHD.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 lis 2020 21:38 

Příspěvky: 1090
Od: 21 zář 2009 15:23
Tak si zkuste odpovědět sám -
město jakožto objednatel rozsahu dopravy a vlastník všech akcií DPmB:
1) odmítlo zdražovat jízdné pro volební rok 2021,
2) dá maximálně stejný příspěvek (2,1 mld.) na provoz MHD 2021,
3) nebude sanovat ztrátu jízdného, která za letošek bude rozhodně devíticiferná (z plánovaných 975 mil. za jízdné bude tak něco málo přes 800 mil.)
O posilování MHD (alespoň pro rok 2021) fakt nemůže být ani řeč... A do dalších let nevidíme nikdo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 lis 2020 21:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2117
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Veveří
Já si ty 7,5minutové intervaly právě pamatuju, no... Kde jsou ty časy... Asi nehrozí, že by se někdy vrátily, že?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 lis 2020 20:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 113
Od: 12 čer 2020 15:02
Bydliště: Tam kde jezdí linky 5, 9, 46, 57, 84 a 44
Já už si to vše zjistil na jrbrno.cz. :D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 lis 2020 16:35 

Příspěvky: 2438
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Ještě by to asi chtělo upřesnění:
Z Řečkovic jede 00306 v 5:03, 00312 v 5:33.
Z Bystrce jede 00606 v 4:54, 00612 v 5:24.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 lis 2020 15:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 113
Od: 12 čer 2020 15:02
Bydliště: Tam kde jezdí linky 5, 9, 46, 57, 84 a 44
P. Haluza píše:
O víkendech přejíždí 00306, 00312, 00606, 00612.

dikes..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 lis 2020 12:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6351
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Ok, v tom případě se omlouvám. Je to už nějaký ten pátek.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 lis 2020 12:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1799
Od: 05 lis 2005 19:50
MartinV: Tak v té době byly intervaly (víkendové) opravdu kratší, desetiminutové byly plošně od 1. 1. 2010 (omezení dopravy skrze ekonomickou krizi). Souhrnné info např. zde: https://www.bmhd.cz/aktuality/aktualita.php?752 .

Cracatit: Jasně, v té době už o víkendech 13T (s výjimkou pár kurzů během nesnesitelného vedra o prázdninách 2015) na d-1 nejezdily.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 lis 2020 10:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6351
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Xxx: to nebyl :mrgreen: interval byl ve stejném rozsahu, jako dnes (akorát např. jiné vedení linek).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 lis 2020 13:17 

Příspěvky: 1658
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
FD: Já si dřívější výpravu před rokem 2012 moc nepamatuju. Takže ano, je to možné, že na jedničce byl nějaký stálý kurz. Já si hlavně pamatuju trojice a provoz K3 na jedničce. Moje odpověď byla až k pozdější vypravenosti řekněme od roku 2016 dál, takže se omlouvám, jestli nesedí ke konkrétní fotce z nějakého období.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 lis 2020 18:36 

Příspěvky: 2438
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
O víkendech přejíždí 00306, 00312, 00606, 00612.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 lis 2020 17:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 113
Od: 12 čer 2020 15:02
Bydliště: Tam kde jezdí linky 5, 9, 46, 57, 84 a 44
Rem píše:
Saranče se na d-1 vyskytuje pravidelně i teď. Pravda jde jen o přejezdy na půl kola, ale je tam.

Na jakém kurzu?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 lis 2020 14:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2117
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Veveří
Nebyl tehdy víkendový interval 7-8? Proto jezdily na jedničce 13T, na čtverce T3 atd.?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2020 23:58 

Příspěvky: 2420
Od: 19 dub 2009 12:06
Bydliště: Doma
Saranče se na d-1 vyskytuje pravidelně i teď. Pravda jde jen o přejezdy na půl kola, ale je tam.

_________________________________
Mír, je jen přestávka mezi válkama!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2020 23:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1799
Od: 05 lis 2005 19:50
Navíc v době, ze které pochází ta diskutovaná fotografie v aktualizaci a o které píši, jezdila “šestka” v trase KPN - ÚH a opravdu na ní nejezdily 13T. Ty začaly až v době dnešní trasy “šestky”. V pracovní dny jezdily 13T na “trojce” (včetně úplného počátku zkušebního provozu 1901 s cestujícími) a “devítce” (tehdy z Lesné do Komárova). Tudíž informace o tom, že tehdy jezdila nejčastěji na “šestce” se nezakládá na pravdě!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2020 23:42 

Příspěvky: 1220
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
13T na 1 jezdívaly i o víkendech kolem roku 2010. Když jsem nedávno projížděl své fotky, na mnoha jsem to zahlédl a vzpomněl si na to.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2020 23:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1799
Od: 05 lis 2005 19:50
Tak v té době nebyla LF2 ani jedna fyzicky ve stavu, natož v soupravě. Dvojice LF2 je záležitostí pozdějšího období, než o kterém můj příspěvek byl (od 9/2009), soupravy LF2 + LF1 pak začaly jezdit mnohem později (9/2013).

V době, o které píšu skutečně 13T (1901 a 1902) na jedničce o víkendech pravidelně jezdily, spolu s nimi soupravy 2 * T, KT8 a K3.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3825 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 153  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 08 bře 2021 15:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]