Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

K2, K2R a další modifikace...
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=5&t=114
Stránka 149 z 149

Autor:  VS [ 16 říj 2004 00:16 ]
Předmět příspěvku: 

Jo ta 1095 opravdu zmizela.že by konečně šla už do toho muzea?

Autor:  Fixi [ 15 říj 2004 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
Další K2 v novém nátěru je 1124 po opravě,má modrobílý nátěr a nějakou reklamu(snad Arktida?).Dnes nasazena na veletržní posile P1.Ta oranžová bude asi 1064,1028 je pořád ve normálním nátěru a na žádné VP nebyla.
Nevíte,který další K2 se plánujou přestavět na K3 a který vyřadit?

Na zrušení zatím čekají a pomalu se rozpadají 1068,1087,1089 a 1095,v Pisárkách stojí dále i vyhořelá 1088,ale po 1131 ani stopy.Další adepti na zrušení sou 1005,1071,1073 a na K3N 1752(ex1115) a 1753(ex1130).No ale co další??


Mám dojem, že 1068 a 1095 zmizely. :!:

Autor:  PvvS [ 15 říj 2004 17:53 ]
Předmět příspěvku: 

Mam dojem ze Olomouc K2 ani nevidela. Ale jezdil tam dvounapravovy vuz s trubkovou konstrukci o profilu KT8 .

Autor:  MildaIV [ 15 říj 2004 17:47 ]
Předmět příspěvku:  Olomouc

V olomouci K2 neprojeli esíčkem u prioru

Autor:  VS [ 15 říj 2004 13:13 ]
Předmět příspěvku: 

Další K2 v novém nátěru je 1124 po opravě,má modrobílý nátěr a nějakou reklamu(snad Arktida?).Dnes nasazena na veletržní posile P1.Ta oranžová bude asi 1064,1028 je pořád ve normálním nátěru a na žádné VP nebyla.
Nevíte,který další K2 se plánujou přestavět na K3 a který vyřadit?

Na zrušení zatím čekají a pomalu se rozpadají 1068,1087,1089 a 1095,v Pisárkách stojí dále i vyhořelá 1088,ale po 1131 ani stopy.Další adepti na zrušení sou 1005,1071,1073 a na K3N 1752(ex1115) a 1753(ex1130).No ale co další??

Autor:  zahradnik [ 09 říj 2004 10:27 ]
Předmět příspěvku: 

No 1028 to určitě není, projela včera kolem mne na lince 2... v klasickým nátěru u K2R.

Autor:  pd [ 09 říj 2004 01:08 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes jsem viděl něco oranžového s číslem 1064. Že by to mohla být nová služební tramvaj mě taky napadlo... :lol:

Autor:  VS [ 08 říj 2004 22:17 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes sem těma 1557+61 na d-13 jel a není až v tak hrozným stavu,samozřejmě až na poškrábaný okna od vandalů.No ale to má teď skoro každá souprava.

Autor:  Fixi [ 08 říj 2004 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

Konečně že 1557,1561 pude na GO. Jsou v hrozném stavu. :wink:

Autor:  PvvS [ 08 říj 2004 11:24 ]
Předmět příspěvku: 

Oranzova ? sluzebak ? :-P :-P :-P :-P

Autor:  VS [ 08 říj 2004 09:23 ]
Předmět příspěvku: 

Oranžová? Tak to náhrada reklamy Eurotel za 1557+61,kterou čeká brzy GO.

Autor:  Návštěvník [ 07 říj 2004 21:16 ]
Předmět příspěvku: 

Další K2R v celovozové reklamě bude 1028 (? teď si sakra nejsem jistej, co si nepoznačim, to nevim). Dnes jsem ji viděl na zkušební jízdě, zatím je celá oranžová, i s oranžovým interiérem a nastříkli i krabici s klimčou. Ve stejné barvě je i pantograf :lol: Nevíte, co to nakonec bude? Že by další GO tramvaj?

Autor:  Honza [ 05 říj 2004 18:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Proč jen Brno a Ostrava?

Anonymous píše:
Nevíte někdo. proč tyto tramvaje jezdí v Česku jen v Brně a Ostravě? Vždyť jsou docela dobré.
Alespoň máme pestrý vozový park. (Na ten jsme specialistí: viz naše modernizace)

Autor:  PvvS [ 30 zář 2004 23:05 ]
Předmět příspěvku: 

Hlavne ze tyto mesta ted nakupuji chlastry , coz je este mene jak K2 .Jinak K1/K2 jezdily i po praze a kor K2 dost uspesne. V liberci dost dlouho jezdil prototyp KT4 vytvoreny zkraceni K1 . V moste jezdil prototyp K2 , ktery pak byl predan do brna pod e.c. 1007

Autor:  adam_r [ 30 zář 2004 16:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Proč jen Brno a Ostrava?

Anonymous píše:
Nevíte někdo. proč tyto tramvaje jezdí v Česku jen v Brně a Ostravě? Vždyť jsou docela dobré.


V Praze a v Liberci jsou velke sklony, pro ktere je treba mit tramvaj, kde je 80% hmotnosti na hnanych napravach. (K2 ma kolem 66%)
Ono i v Brne, kdyz jsem parkrat videl K2 (se zrychlovacem), jak se rozjizdela na zastavce Koriskova smer Reckovice (7,11 jezdily v K2), ...
... protacely se kola a letaly jiskry ...
V pripade pouziti pulzni vyzbroje a cidel prokluzu se jizdni vlastnosti vyrazne zlepsuji.

V ostatnich mestech nejezdi, nebot se tam z nejakeho duvodu nekupovali, i kdyz by tam mohli jezdit bez problemu (Olomouc, Plzen, Most).
Mozna byla duvodem zbytecne velka kapacita vozu.

Jeste jezdil 1 vuz v Moste, ale byl prodan do Brna.

Autor:  Vojta [ 30 zář 2004 16:00 ]
Předmět příspěvku: 

Praha: Nezvládaly by trať přes Trojsou...
Plzeň: moc by se tam nehodily, 3 linky jsou 3 linky...
Liberec: Nedokážu si představit K2 v Liberci...
Most-Litvínov: "Jeden a půl tramvaje" není soupava ani sólo...
Olomouc moc neznám :-(

Autor:  Návštěvník [ 30 zář 2004 15:27 ]
Předmět příspěvku:  Proč jen Brno a Ostrava?

Nevíte někdo. proč tyto tramvaje jezdí v Česku jen v Brně a Ostravě? Vždyť jsou docela dobré.

Autor:  pd [ 14 zář 2004 11:25 ]
Předmět příspěvku:  K2, K2R a další modifikace...

Téma Tramvaje K2

Stránka 149 z 149 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/