Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3710 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 17 dub 2005 23:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Fixi píše:
manil píše:
ds píše:
s rekonstrukcí se pokud vím nepočítá, blíží se vyřazení.

Konecne, to je snad nejhorsi vuz v celym brne, kez by z toho udelali dalsi K3


U 1005 je špatný jen přední podvozek. 1061 má nově Buse místo Savs, může jezdit dál. 108 dám do evidence.


Navic 1005 je posledni K2 z overovaci serie...jeste v celkem puvodnim stavu(krome rovnych plechu). Jedna je jeste v Ostrave skoro bez uprav-tusim 804...planuje se udrzeni jako muzejni vozidlo...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 19:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
manil píše:
ds píše:
s rekonstrukcí se pokud vím nepočítá, blíží se vyřazení.

Konecne, to je snad nejhorsi vuz v celym brne, kez by z toho udelali dalsi K3


U 1005 je špatný jen přední podvozek. 1061 má nově Buse místo Savs, může jezdit dál. 108 dám do evidence.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2005 23:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11508
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
ds píše:
s rekonstrukcí se pokud vím nepočítá, blíží se vyřazení.

Konecne, to je snad nejhorsi vuz v celym brne, kez by z toho udelali dalsi K3


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2005 22:36 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
ds píše:
s rekonstrukcí se pokud vím nepočítá, blíží se vyřazení.


Na to jsou zralý další K2 adepti, třeba 1061,1063 či 1076.1078 prošla VP a nyní je v žlutém nátěru.Jinak taky T3 1632+33 dostala na červenej lak nápisy Brno(podle novýho vizuálního znaku města).Zatim stále v Pisárkách, ještě nevyjela.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2005 22:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2974
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
s rekonstrukcí se pokud vím nepočítá, blíží se vyřazení.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2005 21:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11508
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
tyjo, dnes jsem jel 1005 na 01104, teda to byl zazitek, malem jsem se tam po... To uz bych si nekdy nechtel zopakovat, kdyz to brzdi, to je zvuk!!! Nevite nekdo, jestli ten vrak budou chtit vyradit nebo alespon rekonstruovat?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 úno 2005 23:20 
A ve stejnym stavu je i 1097...ale zadni dvere ma stary...nevim jestli se dopravnimu podniku nechtelo po havarce v bohunicich kupovat novy...ale u nas se setri na cem se da... :-x


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 úno 2005 13:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
ss-kami píše:
Zdravim, chtel bych vedet, jestli je 1080 stejna jako ostatni K2P, nebo ma neco navic. Nedavno jsem s ni jel na d-4.
Stejná není: Má navíc klimatizaci, BS170, podlahu ALTRO a ještě nějaké další blbosti.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 úno 2005 22:56 
Zdravim, chtel bych vedet, jestli je 1080 stejna jako ostatni K2P, nebo ma neco navic. Nedavno jsem s ni jel na d-4.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 led 2005 21:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2974
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
PvvS píše:
technicky mozny to je. Stacila by novostavba clanku a jeden podvozek s kolikbou pod kloub. Ale nevim jak by to bylo s vyzbroji . Bylo by 5 podvozku a to se tezko deli na 2 vyzbroje. Musela by se pouzit jina, ne TV3 . Navic by se musela tahle uprava schvalit jako novy typ, vcetne vsech prisnejsich norem, nakladu na schvaleni . A uz by sme se priblizili delce 40m . Tusim by dokonce mohla byt prekrocena.


Pokud by byly oba dva články stejný, byla by délka (včetně dalšího kloubu - napojení) cca 39,5 metru, což je pořád méně než případná souprava 3xT (46 metrů)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 led 2005 21:19 
Pokud mě je známo, tak ULF vyžaduje kvalitní kolejový svršek. To teda nevím, co by říkalo na křivé brněnské koleje..


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 led 2005 21:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2974
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Současný ULF je ale dražší, ne? Slyšel jsem něco o 90 mil. Že by se rozhodli ve Vídni zlevnit a expandovat na divoký východ? Kéž by... Pokud by ULF mělo být za 70 a Vektra za 55, nebylo by o čem diskutovat.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 led 2005 20:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
technicky mozny to je. Stacila by novostavba clanku a jeden podvozek s kolikbou pod kloub. Ale nevim jak by to bylo s vyzbroji . Bylo by 5 podvozku a to se tezko deli na 2 vyzbroje. Musela by se pouzit jina, ne TV3 . Navic by se musela tahle uprava schvalit jako novy typ, vcetne vsech prisnejsich norem, nakladu na schvaleni . A uz by sme se priblizili delce 40m . Tusim by dokonce mohla byt prekrocena. Navic by se z toho vozu stala strasna prolizacka.

Vyreseni problemu s kapacitou nevidim v prodluzovani vozu (mimo K3) , ale spis v upravach intervalu a spadovych oblasti. Ona D-8 trpi tim ze je spadova hned pro nekolik velkych sidlist a v podstate nejde moc odlehcit.

Jinak k upravam K2 . berte na vedomi ze vetsina vozu uz ma za sebou 20-30 let provozu . To uz je solidni zatez na vsechny casti. . Rekonstrukce problem s dozivajicima castima jenom posune o par let. Na tramvaje jsou i diky instalaci novych vyzbroji , zatezi provozu, kladeny podstatne vyssi dynamicky naroky, nez na jaky byly projektovany. Takze spis by to chtelo neco jako novostavby Var CB 3 . Tam uz se da uvazovat o leccem. Treba osova roztec na 7,5 metru , stejne jako u KT8, dalsi upravy ... Ale stale to bude jenom vuz s podlahou ve vysi 900mm nad TK. Anitry a klony nejsou nejvhodnejsi reseni. Sem vcelku zvedavej na ten inovovany ULF. Dlouha varianta by mela stat okolo 70 mil. mozna min. Je to scifi , ale za cenu 2 aniter by mohl byt jeden dlouhy ULF.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 led 2005 20:47 
Anebo obousmernou K3R-N :-D .


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 led 2005 20:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2974
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
PvvS píše:
Panove najdete si na netu K5AR . Jinak je to vcelku k nicemu . Mala kapacita, skoda vozu. Obdobna reko se da udelat i z T3 :) . Ale myslim ze na d-8 by byla spis potreba do KT8 pridat clanek, nez ubirat.


Něco typu K5AR by byla asi opravdu blbost, to už radši dát do T3 dveře na obě strany a otočit čely od sebe. Jinak čtyřčlánková KT8 by fakt byla zajímavá - je to technicky možný? Jinak v případě potřeby více obousměrných vozů by snad Škodovka zvládla postavit obousměrnou Vektru, otázka je za kolik...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 led 2005 19:59 
PvvS píše:
Panove najdete si na netu K5AR . Jinak je to vcelku k nicemu . Mala kapacita, skoda vozu. Obdobna reko se da udelat i z T3 :) . Ale myslim ze na d-8 by byla spis potreba do KT8 pridat clanek, nez ubirat.


Správne.Ale bylo by to dobrý pri výlukách kde zajistuje treba 3 zastávky KT8 po jedné koleji :-D !


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 led 2005 19:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
Panove najdete si na netu K5AR . Jinak je to vcelku k nicemu . Mala kapacita, skoda vozu. Obdobna reko se da udelat i z T3 :) . Ale myslim ze na d-8 by byla spis potreba do KT8 pridat clanek, nez ubirat.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 led 2005 19:50 
To bylo.Leda tak to udelat bez kabiny a byl by to vlek pro K2... :-D


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 led 2005 16:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
pd píše:
No nevím co by se tím ušetřilo - ze dvou tramvají uděláš jednu a hromadu odpadu. A na 8 jsou KT8 využité i o víkendu. Možná v neděli ráno by stačilo něco menšího, ale stejně, co bys s takovýma tramvajema dělal po zbytek týdne?


Bylo by to zajímavé...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 led 2005 13:10 
No nevím co by se tím ušetřilo - ze dvou tramvají uděláš jednu a hromadu odpadu. A na 8 jsou KT8 využité i o víkendu. Možná v neděli ráno by stačilo něco menšího, ale stejně, co bys s takovýma tramvajema dělal po zbytek týdne?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 31 pro 2004 23:56 
Návrh na nové rekonstrukce K2! Ušetřily by se prašule (spojení 2 1.článků K2) a na d-8 by mohlo o víkendu jezdit něco menšího :wink: Akorát nevim,co by se dělalo s těma zbylejma 2.článkama...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 pro 2004 19:13 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
Byly tam už je odstranili.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 pro 2004 15:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
Pokud je to klasika lihovka, tak bez problemu, pokud je to neco lepsiho, tak acetonem to jde dolu. Ale lak dostane trochu nafrak. Je to videt na vozech , ktery nemaji PUR lak. Tam je ta barva vybledla.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 pro 2004 15:53 
Několik poškrábaných bočních oken se samozřejmě nedalo přehlédnout, ale taky by mě zajímalo, jestli se ty fixy na laku dají odstranit bez trvalých estetických následků.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 20 pro 2004 11:24 
Ad Romík:
Vcera jsem s ni jel na d-6 a opravdu na vnejsim laku cmaranice nejsou. Tak nevim: bud jsem mel ve ctvrtek vidiny (ma jeste nejaka K2 podobny oranzovy nater?) anebo cmaranice zvenku ve vozovne rychle odstranili (je to mozne?).


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3710 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 říj 2018 05:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]