Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3718 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 29 dub 2005 10:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8604
Od: 10 čer 2004 11:19
No v podstate tam muze kazdy vuz, ktery ma polovodicovou vyzbroj a je v pripade nouze schopnej jet na jeden podvozek.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 dub 2005 09:05 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
mauricio píše:
Fixi píše:
1064 dnes na d-4!!!

neříkalo se něco ve smyslu, že tam K2R nemůžou z tech.důvodů jezdit? ale nevím,m ožná se pletu


1064 by tam něměla být, kvůli TV8.Z K2 tam můžou pouze vozy s TV Progress, kvůli Kraví Hoře. Párkrát vloni sem tam viděl i 1120 a 1124.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 dub 2005 20:21 

Příspěvky: 9149
Od: 15 led 2005 23:41
Fixi píše:
mauricio píše:
mauricio píše:
Nový CVR na Brno jsou stále v Pisárkách, ale co je zajímavější, nenašel jsem tam (kolem obvyklého místa kde stávala) 1095.....buď ji přesunuli a není vidět nebo jsem si ji nevšiml nebo odešla do TMB...nevíte??


aha tak tu sem to psal...omlouvám se za šíření dezinformací o 1095, je stále v Pisárkách údajně na 19.koleji, takže ji jenom přesunuli...


DB říkal že na dvacáté... ale to je jedno.

mě říkal na 19., ale že to z té dálky nebylo poznat...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 dub 2005 20:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
mauricio píše:
mauricio píše:
Nový CVR na Brno jsou stále v Pisárkách, ale co je zajímavější, nenašel jsem tam (kolem obvyklého místa kde stávala) 1095.....buď ji přesunuli a není vidět nebo jsem si ji nevšiml nebo odešla do TMB...nevíte??


aha tak tu sem to psal...omlouvám se za šíření dezinformací o 1095, je stále v Pisárkách údajně na 19.koleji, takže ji jenom přesunuli...


DB říkal že na dvacáté... ale to je jedno.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 dub 2005 20:20 

Příspěvky: 9149
Od: 15 led 2005 23:41
Fixi píše:
1064 dnes na d-4!!!

neříkalo se něco ve smyslu, že tam K2R nemůžou z tech.důvodů jezdit? ale nevím,m ožná se pletu


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 dub 2005 20:19 

Příspěvky: 9149
Od: 15 led 2005 23:41
mauricio píše:
Nový CVR na Brno jsou stále v Pisárkách, ale co je zajímavější, nenašel jsem tam (kolem obvyklého místa kde stávala) 1095.....buď ji přesunuli a není vidět nebo jsem si ji nevšiml nebo odešla do TMB...nevíte??


aha tak tu sem to psal...omlouvám se za šíření dezinformací o 1095, je stále v Pisárkách údajně na 19.koleji, takže ji jenom přesunuli...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 dub 2005 20:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
1064 dnes na d-4!!!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 dub 2005 14:35 

Příspěvky: 9149
Od: 15 led 2005 23:41
Nový CVR na Brno jsou stále v Pisárkách, ale co je zajímavější, nenašel jsem tam (kolem obvyklého místa kde stávala) 1095.....buď ji přesunuli a není vidět nebo jsem si ji nevšiml nebo odešla do TMB...nevíte??


Naposledy upravil Mauricio dne 28 dub 2005 20:19, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 dub 2005 23:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Fixi píše:
manil píše:
ds píše:
s rekonstrukcí se pokud vím nepočítá, blíží se vyřazení.

Konecne, to je snad nejhorsi vuz v celym brne, kez by z toho udelali dalsi K3


U 1005 je špatný jen přední podvozek. 1061 má nově Buse místo Savs, může jezdit dál. 108 dám do evidence.


Navic 1005 je posledni K2 z overovaci serie...jeste v celkem puvodnim stavu(krome rovnych plechu). Jedna je jeste v Ostrave skoro bez uprav-tusim 804...planuje se udrzeni jako muzejni vozidlo...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 19:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
manil píše:
ds píše:
s rekonstrukcí se pokud vím nepočítá, blíží se vyřazení.

Konecne, to je snad nejhorsi vuz v celym brne, kez by z toho udelali dalsi K3


U 1005 je špatný jen přední podvozek. 1061 má nově Buse místo Savs, může jezdit dál. 108 dám do evidence.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2005 23:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11580
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
ds píše:
s rekonstrukcí se pokud vím nepočítá, blíží se vyřazení.

Konecne, to je snad nejhorsi vuz v celym brne, kez by z toho udelali dalsi K3


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2005 22:36 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
ds píše:
s rekonstrukcí se pokud vím nepočítá, blíží se vyřazení.


Na to jsou zralý další K2 adepti, třeba 1061,1063 či 1076.1078 prošla VP a nyní je v žlutém nátěru.Jinak taky T3 1632+33 dostala na červenej lak nápisy Brno(podle novýho vizuálního znaku města).Zatim stále v Pisárkách, ještě nevyjela.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2005 22:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3000
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
s rekonstrukcí se pokud vím nepočítá, blíží se vyřazení.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2005 21:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11580
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
tyjo, dnes jsem jel 1005 na 01104, teda to byl zazitek, malem jsem se tam po... To uz bych si nekdy nechtel zopakovat, kdyz to brzdi, to je zvuk!!! Nevite nekdo, jestli ten vrak budou chtit vyradit nebo alespon rekonstruovat?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 úno 2005 23:20 
A ve stejnym stavu je i 1097...ale zadni dvere ma stary...nevim jestli se dopravnimu podniku nechtelo po havarce v bohunicich kupovat novy...ale u nas se setri na cem se da... :-x


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 úno 2005 13:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
ss-kami píše:
Zdravim, chtel bych vedet, jestli je 1080 stejna jako ostatni K2P, nebo ma neco navic. Nedavno jsem s ni jel na d-4.
Stejná není: Má navíc klimatizaci, BS170, podlahu ALTRO a ještě nějaké další blbosti.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 úno 2005 22:56 
Zdravim, chtel bych vedet, jestli je 1080 stejna jako ostatni K2P, nebo ma neco navic. Nedavno jsem s ni jel na d-4.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 led 2005 21:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3000
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
PvvS píše:
technicky mozny to je. Stacila by novostavba clanku a jeden podvozek s kolikbou pod kloub. Ale nevim jak by to bylo s vyzbroji . Bylo by 5 podvozku a to se tezko deli na 2 vyzbroje. Musela by se pouzit jina, ne TV3 . Navic by se musela tahle uprava schvalit jako novy typ, vcetne vsech prisnejsich norem, nakladu na schvaleni . A uz by sme se priblizili delce 40m . Tusim by dokonce mohla byt prekrocena.


Pokud by byly oba dva články stejný, byla by délka (včetně dalšího kloubu - napojení) cca 39,5 metru, což je pořád méně než případná souprava 3xT (46 metrů)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 led 2005 21:19 
Pokud mě je známo, tak ULF vyžaduje kvalitní kolejový svršek. To teda nevím, co by říkalo na křivé brněnské koleje..


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 led 2005 21:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3000
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Současný ULF je ale dražší, ne? Slyšel jsem něco o 90 mil. Že by se rozhodli ve Vídni zlevnit a expandovat na divoký východ? Kéž by... Pokud by ULF mělo být za 70 a Vektra za 55, nebylo by o čem diskutovat.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 led 2005 20:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8604
Od: 10 čer 2004 11:19
technicky mozny to je. Stacila by novostavba clanku a jeden podvozek s kolikbou pod kloub. Ale nevim jak by to bylo s vyzbroji . Bylo by 5 podvozku a to se tezko deli na 2 vyzbroje. Musela by se pouzit jina, ne TV3 . Navic by se musela tahle uprava schvalit jako novy typ, vcetne vsech prisnejsich norem, nakladu na schvaleni . A uz by sme se priblizili delce 40m . Tusim by dokonce mohla byt prekrocena. Navic by se z toho vozu stala strasna prolizacka.

Vyreseni problemu s kapacitou nevidim v prodluzovani vozu (mimo K3) , ale spis v upravach intervalu a spadovych oblasti. Ona D-8 trpi tim ze je spadova hned pro nekolik velkych sidlist a v podstate nejde moc odlehcit.

Jinak k upravam K2 . berte na vedomi ze vetsina vozu uz ma za sebou 20-30 let provozu . To uz je solidni zatez na vsechny casti. . Rekonstrukce problem s dozivajicima castima jenom posune o par let. Na tramvaje jsou i diky instalaci novych vyzbroji , zatezi provozu, kladeny podstatne vyssi dynamicky naroky, nez na jaky byly projektovany. Takze spis by to chtelo neco jako novostavby Var CB 3 . Tam uz se da uvazovat o leccem. Treba osova roztec na 7,5 metru , stejne jako u KT8, dalsi upravy ... Ale stale to bude jenom vuz s podlahou ve vysi 900mm nad TK. Anitry a klony nejsou nejvhodnejsi reseni. Sem vcelku zvedavej na ten inovovany ULF. Dlouha varianta by mela stat okolo 70 mil. mozna min. Je to scifi , ale za cenu 2 aniter by mohl byt jeden dlouhy ULF.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 led 2005 20:47 
Anebo obousmernou K3R-N :-D .


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 led 2005 20:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3000
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
PvvS píše:
Panove najdete si na netu K5AR . Jinak je to vcelku k nicemu . Mala kapacita, skoda vozu. Obdobna reko se da udelat i z T3 :) . Ale myslim ze na d-8 by byla spis potreba do KT8 pridat clanek, nez ubirat.


Něco typu K5AR by byla asi opravdu blbost, to už radši dát do T3 dveře na obě strany a otočit čely od sebe. Jinak čtyřčlánková KT8 by fakt byla zajímavá - je to technicky možný? Jinak v případě potřeby více obousměrných vozů by snad Škodovka zvládla postavit obousměrnou Vektru, otázka je za kolik...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 led 2005 19:59 
PvvS píše:
Panove najdete si na netu K5AR . Jinak je to vcelku k nicemu . Mala kapacita, skoda vozu. Obdobna reko se da udelat i z T3 :) . Ale myslim ze na d-8 by byla spis potreba do KT8 pridat clanek, nez ubirat.


Správne.Ale bylo by to dobrý pri výlukách kde zajistuje treba 3 zastávky KT8 po jedné koleji :-D !


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 led 2005 19:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8604
Od: 10 čer 2004 11:19
Panove najdete si na netu K5AR . Jinak je to vcelku k nicemu . Mala kapacita, skoda vozu. Obdobna reko se da udelat i z T3 :) . Ale myslim ze na d-8 by byla spis potreba do KT8 pridat clanek, nez ubirat.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3718 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 čer 2019 23:39
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]