Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz:80/ |
|
K2, K2R a další modifikace... http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=114 |
Stránka 145 z 152 |
Autor: | Richard [ 28 čer 2005 21:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
VS píše: Moc škoda 1039, snad vyjedou aspoň 1028 a 1018.
S tím bych zatím moc nepočítal Už mám DpmB a jejich financí dost |
Autor: | Richard [ 28 čer 2005 21:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Honza píše: Mě je jí hrozně líto
Jestli si Honzo myslíš že mě ji líto není tak to jseš na omylu!!! |
Autor: | Richard [ 28 čer 2005 21:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli 1039 nevyjede,tak ať si mě v Pisárkách nežádají,poněvadž tam asi zítra udělám dusno Co mají v té hlavě Ti,co ji takhle nechali zhnít???????????????Asi vítr,že?,poněvadž by to odpovídalo.To ale asi udělal chybu Pars,měl tam dát TV 14 jak do K2S v Bratislavě.Nevím.zda-li mám teda udělat větr v Pisárkách,nebo v Parsu,v ČKD ho za TV8 udělat nemůžu,když zkrachl Pořád se u DPmB šetří, různé úsporné rekonstrukce,už i u trolejbusů a kompletně nejdražší varianta rekonstrukce K2R a vůz do šrotu |
Autor: | VS [ 27 čer 2005 13:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Moc škoda 1039, snad vyjedou aspoň 1028 a 1018. |
Autor: | adam_r [ 27 čer 2005 12:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kovy píše: Aha , mně je jí taky líto. Myslel jsem, že když už se nechalo několik K2 modernizovat úplně na K2R, tak se zrovna ty nenechají někde zreznout Na to tu máme jiné K2jky.
Nicmene ty jine K2 se daji opravovat kladivem, zatimco na tuto nejsou nahradni dily. |
Autor: | Kovy [ 26 čer 2005 16:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha , mně je jí taky líto. Myslel jsem, že když už se nechalo několik K2 modernizovat úplně na K2R, tak se zrovna ty nenechají někde zreznout Na to tu máme jiné K2jky. |
Autor: | Honza [ 25 čer 2005 18:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě je jí hrozně líto |
Autor: | Igor Mauricio [ 25 čer 2005 17:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslím, že nejvýznamější je drahá oprava... ale slintám po ní pokaždé když jedu kolem Pisárek :) |
Autor: | PvvS [ 25 čer 2005 17:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
totalne bez vyzbroje, prorezlost vlivem dlouhodobyho odstaveni, momentalni nadbytecnost K2 . Draha oprava |
Autor: | Honza [ 25 čer 2005 16:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co jí je, že je to tak neřešítelný problém ??? |
Autor: | Fixi [ 25 čer 2005 08:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kovy píše: Je prima, že je už 1053 zpět, ale ještě by to chtělo další K2R do provozu a sice 1039 ale to asi jen tak nebude, že?
Jinak taky jsem nevyděl dlouho 1028.. Nevíte jestli někdy jezdí? Díky 1018 i 1028 jsou odstaveny. 1039 pravděpodobně už nikdy nevyjede. Jen nikdo neví co s ní. Ale má ještě palubák a označovače SAVS, starou radiostanici... :( |
Autor: | Kovy [ 24 čer 2005 23:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je prima, že je už 1053 zpět, ale ještě by to chtělo další K2R do provozu a sice 1039 ale to asi jen tak nebude, že? Jinak taky jsem nevyděl dlouho 1028.. Nevíte jestli někdy jezdí? Díky |
Autor: | jeyek [ 24 čer 2005 16:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dneska sem jel 1080 na d-2... To je super šalina, pěkně opravená, všecko (i když je to reko už 3 roky starý...) -> kdyby se takhle dělaly všecky K2P, tak by to bylo supr... jel sem tím do Modřic -> tam sou ty koleje hrozný, se to kývalo jak na lodi... |
Autor: | Fixi [ 22 čer 2005 19:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Chudáčci vroubkáčci. Jinak 1053 už má nový Stemann 500. |
Autor: | Honza [ 22 čer 2005 13:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ano, jako jediná nebyla rekonstruována ani modernizována. |
Autor: | Izzy [ 22 čer 2005 10:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak ostravskou K2 ev.č. 804 z ověřovací série těchto vozů potkal stejný osud jako její brněnskou "kolegyni" 1005...jen s tím rozdílem že 804 už prý do dopravy nezasáhne ale stane se z ní muzejní vozidlo...takže nakonec bude asi jedna "ověřovací" K2 v ostravě-804 a jedna "sériová" K2 v Brně-1095... http://tram-forum.prazsketramvaje.cz//files/804.jpg http://tram-forum.prazsketramvaje.cz//f ... terier.jpg |
Autor: | manil [ 13 čer 2005 21:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
1005 byla super. škoda že je odstavena |
Autor: | Izzy [ 10 čer 2005 23:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
V tom se bohužel shodneme...jízda v 1005 byla utrpením ale pro mě příjemným Nebylo to tak strašný jako v 1087 která i s novými koly byla postrachem na d-11... |
Autor: | PvvS [ 10 čer 2005 23:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
no k 1.1 se povyrazovalo vic vozu a novejsich. 1005mi az tak lito nejni. Byl to srot, lecktery vlnitoplechy na tom byly lip |
Autor: | Izzy [ 10 čer 2005 23:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je taky pravda ale 1005 je mohykán v pravém slova smyslu |
Autor: | PvvS [ 10 čer 2005 23:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
ono takovych odlisnosti tu bylo povic i u jinych vozu . Stacilo se podivat na ex bratislavsky clanek , jak se lisil. |
Autor: | Izzy [ 10 čer 2005 23:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
No víš je mi líto takových drobností jako rovných vodících lišt dveří, chybějícícho sání na B článku apod. Ještě že je jeden v Ostravě... |
Autor: | PvvS [ 10 čer 2005 23:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Proc ne ? prave ze je z overovaci serie, ma svy najeto. Uvedom si kolik ji je let. Kdyz se tu sesrotoval i prototyp K2 , tak nejaka overovacka je sum a fuk. Navic ten vuz za zivota prosel tolika upravama ze puvodni je na nem snad jenom ram . |
Autor: | Izzy [ 10 čer 2005 23:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pepa píše: 1005 a 1130 jdou rovněž do šrotu!!!!!
Si děláš srandu??? K2 z ověřovací série 1005, svým způsobem unikát...a má jít na šrot??? Kdo to vymyslel? |
Autor: | Igor Mauricio [ 10 čer 2005 21:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Fixi píše: Pepa píše: 1005 a 1130 jdou rovněž do šrotu!!!!! Co??? 1005 sem myslel, že se použije zadní skříň na 1132, ale 1130 do šrotu?????????? COŽE???????????? |
Stránka 145 z 152 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |