Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

K2, K2R a další modifikace...
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=114
Stránka 145 z 152

Autor:  Richard [ 28 čer 2005 21:44 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
Moc škoda 1039, snad vyjedou aspoň 1028 a 1018.

S tím bych zatím moc nepočítal :twisted: :twisted: :twisted: :!: :!: Už mám DpmB a jejich financí dost :twisted: :!:

Autor:  Richard [ 28 čer 2005 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

Honza píše:
Mě je jí hrozně líto :-?

Jestli si Honzo myslíš že mě ji líto není tak to jseš na omylu!!!

Autor:  Richard [ 28 čer 2005 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli 1039 nevyjede,tak ať si mě v Pisárkách nežádají,poněvadž tam asi zítra udělám dusno :!: :!: Co mají v té hlavě Ti,co ji takhle nechali zhnít???????????????Asi vítr,že?,poněvadž by to odpovídalo.To ale asi udělal chybu Pars,měl tam dát TV 14 jak do K2S v Bratislavě.Nevím.zda-li mám teda udělat větr v Pisárkách,nebo v Parsu,v ČKD ho za TV8 udělat nemůžu,když zkrachl :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Pořád se u DPmB šetří, různé úsporné rekonstrukce,už i u trolejbusů a kompletně nejdražší varianta rekonstrukce K2R a vůz do šrotu :evil: :evil:

Autor:  VS [ 27 čer 2005 13:25 ]
Předmět příspěvku: 

Moc škoda 1039, snad vyjedou aspoň 1028 a 1018.

Autor:  adam_r [ 27 čer 2005 12:54 ]
Předmět příspěvku: 

Kovy píše:
Aha :cry: , mně je jí taky líto. Myslel jsem, že když už se nechalo několik K2 modernizovat úplně na K2R, tak se zrovna ty nenechají někde zreznout :-( Na to tu máme jiné K2jky. :lol:


Nicmene ty jine K2 se daji opravovat kladivem, zatimco na tuto nejsou nahradni dily.

Autor:  Kovy [ 26 čer 2005 16:24 ]
Předmět příspěvku: 

Aha :cry: , mně je jí taky líto. Myslel jsem, že když už se nechalo několik K2 modernizovat úplně na K2R, tak se zrovna ty nenechají někde zreznout :-( Na to tu máme jiné K2jky. :lol:

Autor:  Honza [ 25 čer 2005 18:37 ]
Předmět příspěvku: 

Mě je jí hrozně líto :-?

Autor:  Igor Mauricio [ 25 čer 2005 17:13 ]
Předmět příspěvku: 

myslím, že nejvýznamější je drahá oprava...
ale slintám po ní pokaždé když jedu kolem Pisárek :)

Autor:  PvvS [ 25 čer 2005 17:07 ]
Předmět příspěvku: 

totalne bez vyzbroje, prorezlost vlivem dlouhodobyho odstaveni, momentalni nadbytecnost K2 . Draha oprava

Autor:  Honza [ 25 čer 2005 16:39 ]
Předmět příspěvku: 

Co jí je, že je to tak neřešítelný problém ???

Autor:  Fixi [ 25 čer 2005 08:53 ]
Předmět příspěvku: 

Kovy píše:
Je prima, že je už 1053 zpět, ale ještě by to chtělo další K2R do provozu a sice 1039 :-k ale to asi jen tak nebude, že? :-(
Jinak taky jsem nevyděl dlouho 1028.. Nevíte jestli někdy jezdí? :roll: Díky


1018 i 1028 jsou odstaveny. 1039 pravděpodobně už nikdy nevyjede. Jen nikdo neví co s ní. Ale má ještě palubák a označovače SAVS, starou radiostanici... :(

Autor:  Kovy [ 24 čer 2005 23:10 ]
Předmět příspěvku: 

Je prima, že je už 1053 zpět, ale ještě by to chtělo další K2R do provozu a sice 1039 :-k ale to asi jen tak nebude, že? :-(
Jinak taky jsem nevyděl dlouho 1028.. Nevíte jestli někdy jezdí? :roll: Díky

Autor:  jeyek [ 24 čer 2005 16:25 ]
Předmět příspěvku: 

Dneska sem jel 1080 na d-2... To je super šalina, pěkně opravená, všecko (i když je to reko už 3 roky starý...) -> kdyby se takhle dělaly všecky K2P, tak by to bylo supr... jel sem tím do Modřic -> tam sou ty koleje hrozný, se to kývalo jak na lodi... :roll:

Autor:  Fixi [ 22 čer 2005 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

Chudáčci vroubkáčci. Jinak 1053 už má nový Stemann 500.

Autor:  Honza [ 22 čer 2005 13:53 ]
Předmět příspěvku: 

Ano, jako jediná nebyla rekonstruována ani modernizována.

Autor:  Izzy [ 22 čer 2005 10:11 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ostravskou K2 ev.č. 804 z ověřovací série těchto vozů potkal stejný osud jako její brněnskou "kolegyni" 1005...jen s tím rozdílem že 804 už prý do dopravy nezasáhne ale stane se z ní muzejní vozidlo...takže nakonec bude asi jedna "ověřovací" K2 v ostravě-804 a jedna "sériová" K2 v Brně-1095...
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz//files/804.jpg
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz//f ... terier.jpg

Autor:  manil [ 13 čer 2005 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

1005 byla super. škoda že je odstavena :cry:

Autor:  Izzy [ 10 čer 2005 23:21 ]
Předmět příspěvku: 

V tom se bohužel shodneme...jízda v 1005 byla utrpením ale pro mě příjemným :-D Nebylo to tak strašný jako v 1087 která i s novými koly byla postrachem na d-11... :twisted:

Autor:  PvvS [ 10 čer 2005 23:20 ]
Předmět příspěvku: 

no k 1.1 se povyrazovalo vic vozu a novejsich. 1005mi az tak lito nejni. Byl to srot, lecktery vlnitoplechy na tom byly lip

Autor:  Izzy [ 10 čer 2005 23:19 ]
Předmět příspěvku: 

To je taky pravda ale 1005 je mohykán v pravém slova smyslu :-P

Autor:  PvvS [ 10 čer 2005 23:17 ]
Předmět příspěvku: 

ono takovych odlisnosti tu bylo povic i u jinych vozu . Stacilo se podivat na ex bratislavsky clanek , jak se lisil.

Autor:  Izzy [ 10 čer 2005 23:17 ]
Předmět příspěvku: 

No víš je mi líto takových drobností jako rovných vodících lišt dveří, chybějícícho sání na B článku apod. Ještě že je jeden v Ostravě...

Autor:  PvvS [ 10 čer 2005 23:10 ]
Předmět příspěvku: 

Proc ne ? prave ze je z overovaci serie, ma svy najeto. Uvedom si kolik ji je let. Kdyz se tu sesrotoval i prototyp K2 , tak nejaka overovacka je sum a fuk. Navic ten vuz za zivota prosel tolika upravama ze puvodni je na nem snad jenom ram .

Autor:  Izzy [ 10 čer 2005 23:03 ]
Předmět příspěvku: 

Pepa píše:
1005 a 1130 jdou rovněž do šrotu!!!!!


Si děláš srandu??? K2 z ověřovací série 1005, svým způsobem unikát...a má jít na šrot??? Kdo to vymyslel? :-(

Autor:  Igor Mauricio [ 10 čer 2005 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

Fixi píše:
Pepa píše:
1005 a 1130 jdou rovněž do šrotu!!!!!


Co???

1005 sem myslel, že se použije zadní skříň na 1132, ale 1130 do šrotu?????????? COŽE????????????

Stránka 145 z 152 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/