Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3718 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 149  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 22 čer 2005 10:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Tak ostravskou K2 ev.č. 804 z ověřovací série těchto vozů potkal stejný osud jako její brněnskou "kolegyni" 1005...jen s tím rozdílem že 804 už prý do dopravy nezasáhne ale stane se z ní muzejní vozidlo...takže nakonec bude asi jedna "ověřovací" K2 v ostravě-804 a jedna "sériová" K2 v Brně-1095...
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz//files/804.jpg
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz//f ... terier.jpg


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 čer 2005 21:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
1005 byla super. škoda že je odstavena :cry:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 čer 2005 23:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
V tom se bohužel shodneme...jízda v 1005 byla utrpením ale pro mě příjemným :-D Nebylo to tak strašný jako v 1087 která i s novými koly byla postrachem na d-11... :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 čer 2005 23:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
no k 1.1 se povyrazovalo vic vozu a novejsich. 1005mi az tak lito nejni. Byl to srot, lecktery vlnitoplechy na tom byly lip


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 čer 2005 23:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
To je taky pravda ale 1005 je mohykán v pravém slova smyslu :-P


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 čer 2005 23:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
ono takovych odlisnosti tu bylo povic i u jinych vozu . Stacilo se podivat na ex bratislavsky clanek , jak se lisil.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 čer 2005 23:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
No víš je mi líto takových drobností jako rovných vodících lišt dveří, chybějícícho sání na B článku apod. Ještě že je jeden v Ostravě...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 čer 2005 23:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Proc ne ? prave ze je z overovaci serie, ma svy najeto. Uvedom si kolik ji je let. Kdyz se tu sesrotoval i prototyp K2 , tak nejaka overovacka je sum a fuk. Navic ten vuz za zivota prosel tolika upravama ze puvodni je na nem snad jenom ram .


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 čer 2005 23:03 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Pepa píše:
1005 a 1130 jdou rovněž do šrotu!!!!!


Si děláš srandu??? K2 z ověřovací série 1005, svým způsobem unikát...a má jít na šrot??? Kdo to vymyslel? :-(


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 čer 2005 21:02 

Příspěvky: 9186
Od: 15 led 2005 23:41
Fixi píše:
Pepa píše:
1005 a 1130 jdou rovněž do šrotu!!!!!


Co???

1005 sem myslel, že se použije zadní skříň na 1132, ale 1130 do šrotu?????????? COŽE????????????


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 čer 2005 20:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Pepa píše:
1005 a 1130 jdou rovněž do šrotu!!!!!


Co???


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 čer 2005 19:33 
1005 a 1130 jdou rovněž do šrotu!!!!!


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 čer 2005 22:41 
Po modernizaci už to není potřeba (sériové zapojení motorů tam bylo jen kvůli úspoře el. proudu při rozjezdu, to má smysl jen u původní odporové výzbroje).


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 čer 2005 23:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
nevíte někdo, proč se K2MM po modernizaci výzbroje opět vrací do původního stavu?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2005 23:56 
Vono sou to všechno stejný krámy. Bodejť by ne, když se to furt modernizuje a opravuje dokola. Tolik hrůzy a děsu, co se skýtá v tramvajích K2, nepamatují ani smolné kroniky husitství.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2005 22:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Fixi píše:
manil píše:
Dneska jsem jel 1040 na d-4 a řekl bych že to je po stránce jízdních vlastností nejhorší K2 v Brně. Jakmile se to rozjede nad 15km/h, začne to celý drnčet a třepat se, zvuky na ohluchnutí a kloub taky intenzivně vrže. Dost síla :-?


1040 je hnus, nesrovnatelné s 1030,49.


1030 a 1049 jsou nádherný...taky 1080 a 1097....


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2005 21:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
manil píše:
Dneska jsem jel 1040 na d-4 a řekl bych že to je po stránce jízdních vlastností nejhorší K2 v Brně. Jakmile se to rozjede nad 15km/h, začne to celý drnčet a třepat se, zvuky na ohluchnutí a kloub taky intenzivně vrže. Dost síla :-?


1040 je hnus, nesrovnatelné s 1030,49.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2005 00:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Dneska jsem jel 1040 na d-4 a řekl bych že to je po stránce jízdních vlastností nejhorší K2 v Brně. Jakmile se to rozjede nad 15km/h, začne to celý drnčet a třepat se, zvuky na ohluchnutí a kloub taky intenzivně vrže. Dost síla :-?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2005 21:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 906
Od: 14 říj 2004 16:45
Bydliště: Bílovice nad Svitavou
PvvS píše:
Proc ne ? Znamy ridic .....


Ne známý dělá na Zkušebně tramvají.LADA


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2005 16:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Proc ne ? Znamy ridic .....


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2005 14:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
VS píše:
Tak byla v Obřanech na zkušebce, né :idea:

To by sní nemohl jet se znamým :evil:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2005 10:14 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
Tak byla v Obřanech na zkušebce, né :idea:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2005 00:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
M píše:
pokud vim tak do Obran se jede po rovine nikde neni zadne stoupani

Když jede nějaká tramvaj v Obřanech s cestujícíma, je jasný, že to je čtyřka a že na Náměstí Míru prostě musí vystoupat. Na čtyřku smí pouze sóla TV1, pak TV Progress, TV Europulse, a pak anitry a T3 se zrychlovačem! tzn. že K2MM na čtyřce je pěkná blbost, navíc ještě včera (26.5.) jezdila na zkušebních jízdách, tak s ní těžko mohl někdo jet.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2005 21:31 
pokud vim tak do Obran se jede po rovine nikde neni zadne stoupani


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2005 22:45 

Příspěvky: 9186
Od: 15 led 2005 23:41
manil píše:
LADA píše:
manil píše:
Pak jsem v bystrci viděl na zkušební jízdě 1110. Má všechny aspekty toho, že prošla VO. (naleštěný pantograf, nový nátěr...). Má žlutý nátěr, úplně stejná barva, jako má teďka 1078 základovou barvu.


Je po VP.Dnes jsem s ní jel se známým.Byli jsme v Obřanech.LADA

A co dělala proboha K2MM v Obřanech? Vždyť na čtyřku nesmí

jakpak se K2MM do Obřan šplhala? nejelo jí to náhodou jenom dolů? :o)))))))))))))


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3718 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 149  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 pro 2019 21:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]