Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz:80/ |
|
K2, K2R a další modifikace... http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=114 |
Stránka 7 z 152 |
Autor: | Fafner [ 27 říj 2017 07:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
Nevidím tam jiné než přední dveře, a docela očekávám, že to přes normy neprojde. Na druhou stranu, můžou je udělat vlevo, ve stylu emergency exitu double deckerů v Británii na opačné straně, než kde se nastupuje, to by mohl být taky dobrý bizár. |
Autor: | Demon [ 26 říj 2017 20:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
Tak chvilku to ještě potrvá a nemyslim si, že v reálu to bude vypadat úplně stejně jako studie. Jako vždy narazí naivní představa na realitu. Ne že by se to už nestalo... |
Autor: | M [ 26 říj 2017 08:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
Navíc ty střešní okna jsou kopie Lipska http://file1.npage.de/005599/32/bilder/ ... smd_26.jpg |
Autor: | Ondra K. [ 25 říj 2017 23:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
Porovnávat Tuhle T3 s naší K2R-RT není úplně na místě. Každý vůz je jiný a vznikl v rozdílných podmínkách a za různým účelem. K2R-RT je plnohodnotná hospoda s WC a dalším příslušenstvím. Přestavbu platil soukromý investor, který upřednostnil funkci a nějaké rozumné náklady před efektním vzhledem. Pokud se nepletu, tak ta T3 je projekt Prahy, takže si můžou dovolit se v ní rok hnípat, převařovat skelet, měnit čela a podobný skopičiny. |
Autor: | Maulincio [ 25 říj 2017 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
Rem píše: Možná by bylo fajn k tomu napsat, že se jedná o plánovanou pražskou "párty tramvaj" takhle mi to zprvu přišlo, že sis maloval. Vlákno zajímavé postřehy odjinud by bylo též vhodnější, i když tam to už je. S K2 to moc společného nemá. V pravým dolním rohu je popis, tak sem to neřešil Spíš sem to chtěl jen porovnat s RTčkem... v postřehách odjinud čekám, že už to buď je a nebo že to tam brzy bude. |
Autor: | Rem [ 25 říj 2017 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
Možná by bylo fajn k tomu napsat, že se jedná o plánovanou pražskou "párty tramvaj" takhle mi to zprvu přišlo, že sis maloval. Vlákno zajímavé postřehy odjinud by bylo též vhodnější, i když tam to už je. S K2 to moc společného nemá. |
Autor: | Maulincio [ 25 říj 2017 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
M píše: Vypadá jako normální T3 bez pár oken. Ano, ale i tak je zajímavější než RT. Větší okna pak ty okna inspirovaný RTOčkem... něco takovýho by "Pivní šalina" taky potřebovala, něco co ji odliší od zbytku - reklamní polep a interier jak z bufetu není nic moc. |
Autor: | M [ 25 říj 2017 19:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
Vypadá jako normální T3 bez pár oken. |
Autor: | Maulincio [ 25 říj 2017 19:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
Musím říct - Kam se K2R-RT na T3 Coupé hrabe! Sice je to zatím jenom skica, ale i tak musím říct, že bude určitě vypadat líp než K2... Příloha: T3-Coupe.jpg
|
Autor: | Ondra K. [ 26 zář 2017 18:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
To je ranní přejezd 00507 z Tkalcovské na náměstí Míru. |
Autor: | Ben [ 26 zář 2017 17:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
Občas po ránu jsou k vidění zajímavé vozy na d-4. (pouze dokumentační foto) |
Autor: | manil [ 16 zář 2017 12:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
Aktuálně se nepočítá. |
Autor: | Ben [ 16 zář 2017 12:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
Když už jsme u té hromady šrotu, tak jak to vypadá s tou 1039? Tak před půl rokem bylo řečeno, že se uvažuje o jejím zprovoznění, ale zatím stále stojí nehnutě s ostatním bordelem u plotu. |
Autor: | manil [ 16 zář 2017 10:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
likin píše: Sice se potřeba středněkapacitních vozidel zužuje, nicméně svou roli hrají i kapacitní možnosti vozoven, ať už odstavné plochy nebo údržby. Takže 20m vozy se mohou nahradit kapacitnějšími pouze za předpokladu snížení stavu vozidel ...nebo rozšířením kapacity vozoven (viz první etapa Pisárky) nebo rozpálením té hromady šrotu, co stojí u plotu v Pisárkách. |
Autor: | manil [ 16 zář 2017 10:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
ds píše: pro začátek by se hodilo upravit všechny 4 T3EV pro provoz s LF2, tím by se jednička zaplnila rychleji. Pak by stálo za zvážení, jestli nerekonstruovat nějaké K2P na LF2 s výzbrojí Progress a spojováním s T3PV. Přeci jen, jsou to vlastně skoro nové vozy, ale vysokopodlažní a tudíž morálně zastarávající... Upravit T3R.EV technicky možné je, akorát toho nebylo využito... Ale spojit K2 (absence jakékoliv přípravy na mnohočlenné řízení) a T3 možné není. Mají rozdílné regulátory, jiný počet hnacích podvozků atd. - trakčně jsou nespojitelné. |
Autor: | manil [ 16 zář 2017 10:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
T3G píše: Dobry den, pred casom som cital o sklonovych podmienkach na Brnianskych tratiach na tomto fore. Bolo napisane, ze kopec na Udolni v pohode vyslapu a pribrdzdia Progresove K2ky, ale vraj K2R s TV8 su uz zakazane. Nevedel by niekto, preco TV8 ten kopec nezvladne, a ci take obmedzenia platia aj pre T3G a T3R? Pokial viem, tak najblizsie sklonove podmienky su na Pekarskej, a tam tie vozy jazdia kazdodenne, tak neviem, v com vlastne je problem. Dakujem. Jde o dokonalost skluzové/smykové ochrany a možnost vypnout vadný podvozek a odjet na druhý (což tramvaje s TV8 nyní jako jediné neumožňují). Jízda na náměstí Míru není zakázaná pro žádný typ tramvaje a všechny ji vyjedou a sjedou (a to včetně zrychlovačových K2, dvouánápravových historických tramvají), ale v případě K2 jsou na čtyřku předepisovány preventivně K2P a K2T, které to zvládají prostě líp. Oproti Pekařské je svah na náměstí Míru podstatně delší a je celý lemován kaštany, takže když od konce léta začnou ztrácet listy, tak to tam zatraceně klouže. |
Autor: | Ondra K. [ 15 zář 2017 17:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
Jo, a pak většinu prázdnin prostála s orvaným lakem venku v Pisárkách. Na opravě laku byla až začátkem září. |
Autor: | likin [ 15 zář 2017 15:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
T3 1586 píše: 1125 přišla o reklamu na Jabloňový sad. přišla o ni už v průběhu prázdnin |
Autor: | T3 1586 [ 15 zář 2017 13:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
1125 přišla o reklamu na Jabloňový sad. |
Autor: | ds [ 13 zář 2017 08:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
Ondra K: pokud k tomu připočítáme 20 13T s původním interiérem (kde není reálná kapacita o moc větší), tak už to celkem stačí |
Autor: | Ondra K. [ 12 zář 2017 23:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
Jakub S. píše: No, zkrátka a dobře je nutno nad obnovou vozů T3, K2 a později i KT8 a T6 uvažovat komplexně... Z toho co pozoruji, provozní potřeba vozů kategorie 20 m (nepočítaje soupravy na d1) se bude snižovat. V budoucnu bych očekával tyto vozy pouze na linkách 4, 10 a 11, zbytek v kategorii 13T a souprav 2×T. Myslím si tedy, že prvně přijde doopravdy výběrko na náhradu 2×T. Ale kdo ví, snad má DP nějaký dlouhodobý plán (jakože určitě má). Na linky 4, 10 a 11, je s nějakou rozumnou rezervou potřeba nějakých 45 vozů, takže počet 20 m se stejně nijak zásadně nesníží. Docela velký problém je, podle mě, hlavně nedostatek 20 m NP vozů. Při zachování potřebného počtu NP záloh je 17 Aniter prostě málo. |
Autor: | Staník [ 12 zář 2017 20:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
Jakub S. ... Lepší by bylo do budoucna rozdělit 13T mezi "4" a "5" - dva nízkopodlažní spoje za hodinu v pracovní den na "čtverce" jsou dost ubohý (nehledě na to, že úseky Mostecká-Hlavní nádraží + Náměstí Míru-Hlavní nádraží znamenají ve špičce přeplněnost K2/Aniter/Varií). Naštěstí to teď rok a půl nemusíme my, natož DPMB, řešit... |
Autor: | likin [ 12 zář 2017 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
Sice se potřeba středněkapacitních vozidel zužuje, nicméně svou roli hrají i kapacitní možnosti vozoven, ať už odstavné plochy nebo údržby. Takže 20m vozy se mohou nahradit kapacitnějšími pouze za předpokladu snížení stavu vozidel |
Autor: | Jakub S. [ 12 zář 2017 18:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
No, zkrátka a dobře je nutno nad obnovou vozů T3, K2 a později i KT8 a T6 uvažovat komplexně... Z toho co pozoruji, provozní potřeba vozů kategorie 20 m (nepočítaje soupravy na d1) se bude snižovat. V budoucnu bych očekával tyto vozy pouze na linkách 4, 10 a 11, zbytek v kategorii 13T a souprav 2×T. Myslím si tedy, že prvně přijde doopravdy výběrko na náhradu 2×T. Ale kdo ví, snad má DP nějaký dlouhodobý plán (jakože určitě má). |
Autor: | Ondra K. [ 12 zář 2017 18:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: K2, K2R a další modifikace... |
Náhradu 2*T by to sice taky chtělo, ale daleko dřív bude problém náhrada K2. Zrychlovačům se život prodloužil už dávno. Teď se to samé bude muset udělat s K2R.03 a K2T s K2P na tom budou za dva, tři roky stejně. |
Stránka 7 z 152 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |