Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

K2, K2R a další modifikace...
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=114
Stránka 5 z 152

Autor:  manil [ 08 bře 2018 01:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

Ještě vyjede.

Autor:  Zdeněk [ 02 bře 2018 23:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

1132 se zabydlela v Pisárkach se staženým pantecem na 22 kolej před RT6

Autor:  ms222 [ 27 úno 2018 03:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

Bude na Salimě pivní tramvaj?

Autor:  urbonaut [ 24 úno 2018 18:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

Co třeba trochu samostatnosti? https://cs.wikipedia.org/wiki/Typov%C3% ... 3%AD_Tatra

Autor:  Naxashi [ 20 úno 2018 23:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

M: No, byl jsem skeptický. Vím, že to je fyzikálně možné, jen mi přišlo neskutečně nepravděpodobné, že by to fakt postavili. Proto jsem to chtěl vidět.
MKzB: Jo, už si vzpomínám, u Kčka to byla generace (ne? Nebo něco jako verze).

Autor:  MKzB [ 20 úno 2018 22:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

Číslo u vozů Kx neznamená počet článků, K1 byl taky kloubák se dvěma články. To nás jen mate označení reka K2/T3 na K3R.N/K3R.NT/KT3xxx.

Když už bychom chtěli tyto "retro" vozy, tak ať je to v Praze, kde se vyráběly a kde jejich prototypy aspoň nějakou dobu jezdily, K5AR, KT4, T6xx, RT6S.

Autor:  M [ 20 úno 2018 18:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

Naxashi: úpřimně, ty sis fakt myslel, že to bude mít 5 článků?? sarcastic

Autor:  Naxashi [ 20 úno 2018 17:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

Fafner: Od kdy je vysvětlení a oprava krmení trollů?
Prostě jsem si jen něco myslel, co bylo prostě špatně, což jsem i sám mohl tušit, a teď si to už nemyslím a žiju spokojenější život.

Autor:  Fafner [ 20 úno 2018 17:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

Nekrmte trolla, prosím :)

Autor:  Naxashi [ 20 úno 2018 17:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

No, tak tohohle jsem si samozřejmě všiml až po napsání komentu. Jako obvykle.
OK, oboustranná K2 pro zahraniční trh. Možná trochu zajímavější, ale…stále to nemá 5 článků, jen 2.

Autor:  xxx [ 20 úno 2018 17:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

Jak K2? Jak bez zadních dveří? Na druhé straně má další troje. K2 není obousměrná, K5 ano.

Autor:  Naxashi [ 20 úno 2018 16:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

Koukám, že pokud něco zní příliš dobře na to, aby to byla pravda, tak to je tím, že to pravda není.
Takže jen K2. Bez zadních dveří, pro zahraničí.
Ach jo. A já jsem si už myslel, že… :-(
K5 tedy zůstanou jen jako mnou vytvořené vozy do BAHNu.

Autor:  xxx [ 20 úno 2018 15:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

https://www.google.cz/search?newwindow= ... hm4AwjEHRQ

Autor:  Naxashi [ 20 úno 2018 15:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

Počkat…K5? O tom jsem nikdy neslyšel, neměl by tu někdo z vás nějaký link? Protože pochybuju, že při googlení to najde to, co myslíte (ani nevím, jak poznám, že jsem našel to, co hledám).
K5 mi zní jako K2, co má 3 vnitřní články, tzn. na délku 45 m, takže konečně něco kapacitnějšího. I proto mě to zajímá.

Autor:  TMB [ 20 úno 2018 09:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

Vážení, nejen vzhledem k penězům, ale i místu - tramvajím vyráběným na export se prostě vyhýbáme. Dělat repliku K5, proč? On to zase tak významný typ nebyl, pouze modifikace K2. Osobně bych raději už třeba nějakou KT4 se zrychlovačem (např. ze Zagrebu).
Ovšem logicky by byla přednější KT8 a T6 - ovšem jak to bude z místem, se uvidí. Tak, ať v Brně jezdí co nejdéle.

Autor:  MKzB [ 20 úno 2018 08:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

Maulincio píše:
Předpokládám, že podnik neplánuje vytvářet retro vozy, který neprovozoval, ale co takový TMB a vyrobení třeba K5? V zásadě jde o upravenou K2, tak by to neměl být žádnej velkej problém a muzeum by tak získalo prakticky jedinej kus v Evropě (vlastně i na světě)... co myslíte? K5 zmiňuju protože myslím, že je to asi nejlevnější možnej projekt tohoto typu

Podívej se na tu K5 pořádně, ono to není jen spojit PX dva čelní články K2 a dodělat jedny dveře. K5 měla druhé dveře posunuté o jedno okno dopředu. Navíc kloub K2 spojení PX neumožňuje a K5 to měly úplně stejné - také se rozlišovaly články A a B. V Káhiře mají metrový rozchod, takže po Brně by to asi nešlo, nicméně první dva prototypy jezdily zkušebně v Praze na normálních podvozcích a dokonce se zkoušela i souprava 2xK5, v Egyptě nikdy neprovozovaná.
Dalším problémem by byla legislativa. Když už bych to stavěl, tak ať se to dá taky provozovat.

Autor:  Miky [ 19 úno 2018 23:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

Ondra: Na druhou stranu se musím trochu zastat TMB. Ono by se o exponáty i postaralo, ale muselo by být za co...

Autor:  xxx [ 19 úno 2018 23:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

Maulincio: Je škoda, že s nimi opice zacházely, jak s nimi zacházely.

Autor:  Ondra K. [ 19 úno 2018 23:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

TMB není schopné se postarat ani o stávající vlastní tramvajové exponáty.

Autor:  Maulincio [ 19 úno 2018 21:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

Předpokládám, že podnik neplánuje vytvářet retro vozy, který neprovozoval, ale co takový TMB a vyrobení třeba K5? V zásadě jde o upravenou K2, tak by to neměl být žádnej velkej problém a muzeum by tak získalo prakticky jedinej kus v Evropě (vlastně i na světě)... co myslíte? K5 zmiňuju protože myslím, že je to asi nejlevnější možnej projekt tohoto typu

Autor:  Ondra K. [ 13 led 2018 19:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

Lze důvodně předpokládat, že budou odstaveny pouze vozy, které půjdou na Vario. LF budou také 3 stejně jako LF2.

Mimochodem, 1081 aktuálně prodělává přidanou SP.

Autor:  tailslide [ 12 led 2018 16:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

Dalsi vec jsou T3. Jsem zvedave, kolik jich letos skonci, nejaky adpety bych mel, tak se necham prekvapit.

Autor:  Ondra K. [ 12 led 2018 15:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

Letošní LF2 by měly být 1128, 1130 a 1132.

Autor:  Jakub S. [ 12 led 2018 14:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

Po ukončení výluky do Obřan bude výluka na Údolní. Spíš bych sázel na dlouhodobou potřebu vyššího počtu obousměrných vozů.

Autor:  Zdeněk [ 12 led 2018 14:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: K2, K2R a další modifikace...

1122 letos, bude z ní třetí Vario, pokud se zase něco nezměnilo. A momentálně je kloubáků doszatek, horší to bude po ukončení výluky do Obřan

Stránka 5 z 152 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/