Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3718 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 149  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2017 23:41 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5563
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Jakub S. píše:
No, zkrátka a dobře je nutno nad obnovou vozů T3, K2 a později i KT8 a T6 uvažovat komplexně...
Z toho co pozoruji, provozní potřeba vozů kategorie 20 m (nepočítaje soupravy na d1) se bude snižovat. V budoucnu bych očekával tyto vozy pouze na linkách 4, 10 a 11, zbytek v kategorii 13T a souprav 2×T. Myslím si tedy, že prvně přijde doopravdy výběrko na náhradu 2×T. Ale kdo ví, snad má DP nějaký dlouhodobý plán (jakože určitě má).

Na linky 4, 10 a 11, je s nějakou rozumnou rezervou potřeba nějakých 45 vozů, takže počet 20 m se stejně nijak zásadně nesníží. Docela velký problém je, podle mě, hlavně nedostatek 20 m NP vozů. Při zachování potřebného počtu NP záloh je 17 Aniter prostě málo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2017 20:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1514
Od: 19 led 2014 12:31
Bydliště: Brno - Maloměřice a OBŘANY
Jakub S. ... Lepší by bylo do budoucna rozdělit 13T mezi "4" a "5" - dva nízkopodlažní spoje za hodinu v pracovní den na "čtverce" jsou dost ubohý (nehledě na to, že úseky Mostecká-Hlavní nádraží + Náměstí Míru-Hlavní nádraží znamenají ve špičce přeplněnost K2/Aniter/Varií). Naštěstí to teď rok a půl nemusíme my, natož DPMB, řešit...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2017 19:08 

Příspěvky: 400
Od: 29 lis 2014 18:06
Sice se potřeba středněkapacitních vozidel zužuje, nicméně svou roli hrají i kapacitní možnosti vozoven, ať už odstavné plochy nebo údržby. Takže 20m vozy se mohou nahradit kapacitnějšími pouze za předpokladu snížení stavu vozidel ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2017 18:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2764
Od: 29 srp 2009 19:30
No, zkrátka a dobře je nutno nad obnovou vozů T3, K2 a později i KT8 a T6 uvažovat komplexně...
Z toho co pozoruji, provozní potřeba vozů kategorie 20 m (nepočítaje soupravy na d1) se bude snižovat. V budoucnu bych očekával tyto vozy pouze na linkách 4, 10 a 11, zbytek v kategorii 13T a souprav 2×T. Myslím si tedy, že prvně přijde doopravdy výběrko na náhradu 2×T. Ale kdo ví, snad má DP nějaký dlouhodobý plán (jakože určitě má).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2017 18:21 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5563
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Náhradu 2*T by to sice taky chtělo, ale daleko dřív bude problém náhrada K2. Zrychlovačům se život prodloužil už dávno. Teď se to samé bude muset udělat s K2R.03 a K2T s K2P na tom budou za dva, tři roky stejně.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2017 14:18 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1610
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Ono už je těžké rozeznat, co je od goldfingera překlep, nebo cílená provokace.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2017 11:18 

Příspěvky: 2314
Od: 19 dub 2009 12:06
S tím že ForCity jsou odpovídající vozy provozu a kapacitě 12. století plně souhlasím sarcastic
I když jde asi o překlep. .


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2017 11:04 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1541
Od: 07 dub 2006 09:03
Šaliny jsou poslední trakcí, která nemá papírově nové vozy. Vypsal bych výběrko na cca 30 kusů v kategorii 15 T. Tento typ série alfa už považuju za odpovídající 12. století ve slušné kapacitě. Díky tomu by se mohly soupravy LF2+LF přesunout třeba na d12.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 zář 2017 19:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 361
Od: 28 dub 2006 11:37
Bydliště: stověžatá
Miky píše:
A co přestat vymýšlet nerentabilní kokotiny a poohlídnout se po nějakých odpovídajících vozech 21. století?

To ses zacyklil, jelikož "odpovídající vozy 21. století" jsou obvykle právě ty "nerentabilní kokotiny"... sarcastic


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 zář 2017 23:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6303
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
A co přestat vymýšlet nerentabilní kokotiny a poohlídnout se po nějakých odpovídajících vozech 21. století?

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 zář 2017 22:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 758
Od: 16 bře 2013 21:03
Bydliště: Bystrc, Černého
A co Progress narvat do T3R? sarcastic


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 zář 2017 20:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2667
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Čebín
MKzB píše:
Na jednu stranu je vhodné mít Varia sjednocená, na druhou stranu by bylo škoda vyhazovat výzbroj Progress. Těžko ji někdo koupí, když brněnskou polaritu má jen velmi málo provozů. Leda ji nacpat do kačen.


Lehce to zjednoduším ;)
Ale výzbroji jako takové je jedno zda má + v troleji nebo v koleji ;)

Osobně bych se ale progres výzbroje nezavoval a rovněž bych se přiklíáněl k reko kačen...
Jenže přátelé přiznejme si kači mají taky už kolem 30 let - otázka je tedy "vyplatí se reko kačen? když tu budou řekněme kolem 10 možná 15 let..." Spíš bych se začal pomalu zamšlet nad náhradou kačen ...

Toť můj názor - nikoho nenutím aby souhlasil ;)

_________________________________
9 z 10 staro-novejch mechošů doporučuje piercing:-P (aktualně jich mám na těle víc jak 20....)
certifikovaný piercer


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 zář 2017 20:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1729
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Na jednu stranu je vhodné mít Varia sjednocená, na druhou stranu by bylo škoda vyhazovat výzbroj Progress. Těžko ji někdo koupí, když brněnskou polaritu má jen velmi málo provozů. Leda ji nacpat do kačen.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 zář 2017 18:48 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5563
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Podle mě by bylo nejlogičtější udělat ještě pár LF2R.E a LFR.E, tak aby se s dostatečnou rezervou dala pokrýt celá d-1, a aby byly všechny LF2 a LF vzájemně kompatibilní. Vozový park by se měl sjednocovat, a ne ho zase tříštit nějakými dalšími podtypy LF2 a LF, které nebudou kompatibilní s původními vozy. A pak program Vario definitivně utnout. Místo přemýšlení co jak zrekonstruovat, aby se zas něco málo ušetřilo, by to chtělo spíš přemýšlet kde sehnat peníze na pořízení a provoz moderních nových vozů.

likin píše:
Domnívám se že LF2+LF1 je dostačující a rozumný kompromis. Delší souprava je stejně zbytečná, o víkendech úplně, v PD nynější soupravy v úseku Mendl - Semilasso stačí. Větší souprava také zabírá více místa na zastávkách (např. N1/N2 kde by bylo za LF2+LF2 už nemožné odbavit další soupravu), více místa na konečné a delší jízdní dobu přes výhybky, křížení a úseky se sníženou povolenou rychlostí. A že jich v úseku Moravské náměstí - Výstaviště G2 je.

To je pravda. Nicméně, minimálně v ranní špičce by to fakt chtělo kompletní pokrytí LF2+LF.

MKzB píše:
...NeSUčkové T3R.P brzy dojedou na starou kastli, SUčkové jsou na tom o chlup lépe, i když už teď se šrotují SUčkové kastle v rámci Wanizace. Takže jedině těch 10 VARek.

Ke stavu SU skříní asi tolik, že 1628+1629 musely mimořádně místo VP projít GO skříně.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 zář 2017 17:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1729
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Jenomže progresové K2 nejdou spojit s progresovými T3. Elektricky by to nebyl problém, ale K2 má pouze dva hnané podvozky a které kvůli tomu mají převodovky s pomalejším převodem. VarioLF2R.E má hnané všechny 3 podvozky, takže no problem. Nevím, zda vůbec jde Progress zapojit na jeden či tři podvozky (Např. K3 je elektricky 2+2).
Spíš bych byl pro rekonstruovat K2P na Europuslní LF2 a vytěžený Progress dát do krátkých wan, které by potom šly spojit s T3P. Ovšem co dál. NeSUčkové T3R.P brzy dojedou na starou kastli, SUčkové jsou na tom o chlup lépe, i když už teď se šrotují SUčkové kastle v rámci Wanizace. Takže jedině těch 10 VARek.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 zář 2017 15:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3018
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
pro začátek by se hodilo upravit všechny 4 T3EV pro provoz s LF2, tím by se jednička zaplnila rychleji.
Pak by stálo za zvážení, jestli nerekonstruovat nějaké K2P na LF2 s výzbrojí Progress a spojováním s T3PV. Přeci jen, jsou to vlastně skoro nové vozy, ale vysokopodlažní a tudíž morálně zastarávající...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 zář 2017 13:01 

Příspěvky: 400
Od: 29 lis 2014 18:06
Domnívám se že LF2+LF1 je dostačující a rozumný kompromis. Delší souprava je stejně zbytečná, o víkendech úplně, v PD nynější soupravy v úseku Mendl - Semilasso stačí. Větší souprava také zabírá více místa na zastávkách (např. N1/N2 kde by bylo za LF2+LF2 už nemožné odbavit další soupravu), více místa na konečné a delší jízdní dobu přes výhybky, křížení a úseky se sníženou povolenou rychlostí. A že jich v úseku Moravské náměstí - Výstaviště G2 je.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 zář 2017 12:37 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5563
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
S rozumnou rezervou pokrýt celou d-1 soupravami LF2+LF by šlo celkem bez problémů. Ovšem, pokrytí celé jedničky soupravami LF2+LF2 by bylo už o dost problematičtější a vyžádalo by si to i nutnost nakoupit i nové 20m tramvaje. Čistě matematicky by bylo potřeba postavit dalších cca 40 LF2, což by znamenalo reinkarnovat veškeré K2 co máme, a poslat je na d-1. Tím by se uvolnilo 22 souprav (7 vysokých a 15 LF+LF), které by ale ani zdaleka nezvládly pokrýt výpadek K2 jezdících sólo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 zář 2017 16:37 

Příspěvky: 1334
Od: 04 bře 2012 23:26
Eda: Samozřejmě, že nenaplníme, a je to velká chyba. Kde jsou ty sliby, jak 1 bude ve dvojicích LF2? Nesplněné…
Miky: Bože, jen to ne. Jako kuriozita by to bylo dobrý, ale jednovozové šaliny téhle délky by bylo fajn mít nějaké…modernější.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 zář 2017 01:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6303
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Však zanedlouho určitě vysoutěžíme u škodovky sedmičlánkový poršata sarcastic

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 zář 2017 23:28 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6492
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
Osobně si myslím, že je chyba končit program dlouhých souprav na čísle 32. S takovou nikdy celou jedničku spolehlivě kapacitními soupravami nepokryjeme, rezerva by měla být větší.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 zář 2017 17:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 324
Od: 29 led 2015 21:34
Bydliště: Brno - Žebětín
Momentálně je nadbytek K2? Nevím, kolik jich stačí na vypravenost ve špičce a zálohu, ale dnes jich nevyjelo 6. Takže spíš zrušení bez náhrady než reko na Vario (pokud ještě vůbec nějaký zbývají z těch 32 plánovaných, nemám o tom přehled)? Pak by je taky mohly nahradit plánovaný K3R-N. Nový vozy asi jen tak nebudou sarcastic ...

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 zář 2017 16:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2667
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Čebín
T3 1586 píše:
Jak dlouho budou ještě jezdit 1122,1125,1128 a 1132?


Můj osobní odhad (neni založen na žádném oficiálním udaji) je že ulice opustí na přelomu roků 2017/2018 ...
Schválně zda je můj odhad správný ;) - ukáže se se až za čas .....

_________________________________
9 z 10 staro-novejch mechošů doporučuje piercing:-P (aktualně jich mám na těle víc jak 20....)
certifikovaný piercer


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 zář 2017 14:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 243
Od: 02 zář 2014 12:02
Bydliště: Brno
Jak dlouho budou ještě jezdit 1122,1125,1128 a 1132?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 zář 2017 10:04 

Příspěvky: 249
Od: 07 kvě 2011 12:50
T3G: Kotasky tyristorový jsou relativně líné na rozjezd, tak by to bylo zbytečný trápení vozu při rozjezdu ze Všetičkove. Ad Pekařská, podmínky jsou trochu jiné. Od Nemocnice není takové stoupání k Šilingrovu náměstí jak na Kravák. A zákaz tam mají hlavně zrychlovače, který by na Kravák dostávali strašnej záhul navíc s řidičem bezmozkem.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3718 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 149  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 lis 2019 17:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]