Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 179    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
1779
04 bře 2012 23:26
No, tak v současnosti se blížíme spíš těm 4 spojům za den.
A řeknou ti na to to, že běžnej člověk se přece potřebuje dostat do/z práce, tak na co víc, že jo…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A čtyři spoje za den taky. :mrgreen:


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Dovolím si upozornit, že 20 je taky násobek 4.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Cracatit: Ajo, to je fakt, DPMB má rád číslo 4.
Tak by nám mohly jezdit šaliny po 4 minutách. A vůbec všechny spoje vždy po násobcích 4, maximum by bylo 16. Třeba taková 67 by jezdila po 8.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hehe, byl by rád, akorát narážím na číslovku 4 v našem dopravním podniku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Cracatit: Mně přijde, že tady by byl člověk rád aspoň za ty 4 Varia…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Aby nebyla právě jen ve čtyřech Variích. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
A bude klima aspoň ve 4 variích?


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
1848 na 7.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Včera jsem se jím svezl na 12. Klima jela a okna byla zavřená. Jel jsem z Technoparku, tak těžko říct, jestli to řidič na konečné prochází a případně zavírá, nebo pouští hlášky?


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Ondra K. píše:
Taky je otázka, zda je nějak zajištěno, aby příslušný řidič věděl, že zadní vůz tu klimatizaci má. Podle vypravenosti se zatím zdá, že ta 1598 střídá přední vozy obdodobně jako ostatní LF1.

Včera jsem ji viděl na lince 1.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Taky je otázka, zda je nějak zajištěno, aby příslušný řidič věděl, že zadní vůz tu klimatizaci má. Podle vypravenosti se zatím zdá, že ta 1598 střídá přední vozy obdodobně jako ostatní LF1.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jo, jenže v soupravě, kde má klimu jen jeden vůz, je to hlášení k ničemu.


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Zdeněk píše:
Pepola: nikdo, proč by to dělali? Max pustit hlášku ať si je zavřou

Používám hlášku č. 64, aby zavřeli okna. Předtím dám ještě hlasitost hlášení skoro na "MAX", ale klimasabotérům to docvakne až po 2.-3. zopakování hlášení.
Včera jakási mladá ošklivka až zavřela okno až po 3. hlášení, tak jsem jí ukázal "trojku" na prstech a zatleskal. sarcastic Věřím, že teď už okno neotevře!


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
A v předním voze bez klimy, si budou lidi klepat na čelo, jestli se řidič nezbláznil...


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Pepola: nikdo, proč by to dělali? Max pustit hlášku ať si je zavřou

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Kari píše:
Koukám, že jako B vůz za kloubovým variem. By mě celkem zajímalo, jak je tam ošetřeno zapínání oné klimatizece, když přední vůz jí nemá.

A kdo z řidičů bude do zadního vozu běhat, když klimasabotéři pozotvírají okna?


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jestli se nepletu, tak tato souprava dnes zdechla na dvanáctce.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Třeba se pletu, ale tipl bych si, že ta klima se musí zapnout ručně v kabině 1598.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Koukám, že jako B vůz za kloubovým variem. By mě celkem zajímalo, jak je tam ošetřeno zapínání oné klimatizece, když přední vůz jí nemá.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Makron píše:
Vážení znalí, jak to vypadá s prvním klimovaným váriem 1598. Všiml jsem si, že ve středu bylo na kurzu ještě s druhým vozem který byl na VP. Podle rejstříku smluv by snad měli mít i nové nerezové madla :-).

Dnes už vyjel :-)

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
43
24 led 2021 13:49
1523 již nějakou dobu stojí bez sběrače ve vozovně a hned za ní 1554? Co je s nimi?


Offline
1
09 úno 2022 23:04
Vážení znalí, jak to vypadá s prvním klimovaným váriem 1598. Všiml jsem si, že ve středu bylo na kurzu ještě s druhým vozem který byl na VP. Podle rejstříku smluv by snad měli mít i nové nerezové madla :-).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Dík za upřesnění.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Ondra K. píše:
Elekromechanické brzdiče z T3/K2 umí brzdit naplno, nebo nebrzdit a nic mezi tím.

Není pravda. Je tam ještě jedna mezipoloha. Cívka brzdiče je ovládána dvěma stykačema - BR1 a BR2, které jsou zapojeny paralerně. Navíc mezi BR2 a brzdovou cívkou je daný odpor. Mezi BR1 a cívkou nikoli.
A teď, co se týká dobrždění. Vůz už jede cca 5km/h, elektrodynamika je už neúčinná, tak ke slovu přijde zajišťovací brza (čelisťová, kotoučová). Napřed odpadne BR1, která při rozbrždění napájí civku plným napětím cca 24V. Nějakou definovanou dobu, asi 2-3 vteřiny ještě drží BR2, která přes odpor posílá do cívky snížené napětí - vůz dobržďuje. A pak odpadne i BR2 a zajišťovací brzda má maximální účinek. Takže není pravda, že umí jen brzdit a nebrzdit.

A docela by mě zajímalo, jak kotoučová brzda - když je prakticky jen zajišťovací, může mít vliv na plochy na kolech. Já bych řekl, že to bude spíš elektrodynamikou. Ale přiznám se, že jsem z konkurenční vozovny a že téma obutých varlat jsem do hloubky neřešil. Jestli se to řešilo v druhý vozovně a výš, nevím.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4453 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 14:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]