Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

K3R-N
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=113
Stránka 38 z 43

Autor:  PvvS [ 12 úno 2006 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

no to se nevylucuje. 1753 a 1754 budou NOVOSTAVBY , tudis nejni nutne pristavit nejaky vrak na recyklaci

Autor:  Richard Sabela [ 12 úno 2006 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
asi 1071

1071 je na pravdě boží vybrakovaná vedle 1089 v Medlánkách,takže nechci dělat chytrého,ale 1071 má blíže k autogenu,než k PARSu.

Autor:  PvvS [ 12 úno 2006 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

u novostaveb je stupen shnilosti a ohnutosti uplne jedno. V pisarkach tusim nejni jedina K2 u ktery by otvor pro predni /zadni dvere nejak moc pripominal obdelnik. Sisanoidy vseho tvaru vedou. Z vozu se pouziji pouze doklady , a i ty pouze v pripade ze nebudou moc ohmatany.

Autor:  PvvS [ 12 úno 2006 19:32 ]
Předmět příspěvku: 

asi 1071

Autor:  Richard Sabela [ 12 úno 2006 19:30 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
novostavba pro brno muze byt pouze z K2, pac ta plzenska reko zatim neni schvalena . Navic brno nema nejak moc T3 navic, kdezdo vraku K2 plny pisoarky.

Tak dík,ale určitě nám nebudou dělat K3 z takové 1005,1050,1068 a 1087.Myslím si,že z 1063 by však K3R-N udělat mohli...

Autor:  PvvS [ 12 úno 2006 19:22 ]
Předmět příspěvku: 

novostavba pro brno muze byt pouze z K2, pac ta plzenska reko zatim neni schvalena . Navic brno nema nejak moc T3 navic, kdezdo vraku K2 plny pisoarky.

Autor:  Richard Sabela [ 12 úno 2006 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

Zajímalo by mne,ze které K2 budou dělat K3R-N 1753 a 1754,jestliže v Parsu je prý nějaká tramvaj,která by měla jezdit jako K3R-N po brně,že by 1073?Kámoš z Pisárek něco mluvil o 1112,že by 1112=1754?.Další otázka je co to bude zač,jestliže by to prý podle 2.kámoše měla být K3 ze skříně ex plzeňských T3,ty jsou tam rovněž na K3,protože v Plzni chtějí mít do konce roku 2006 4 K3R-N.Neví o tom někdo něco?Tyto informace beru spíše s rezervou a nevím,jak o tom mám smýšlet. :roll: :?: :shock:

Autor:  Honza [ 20 led 2006 23:25 ]
Předmět příspěvku: 

Taky jsem s ní jel, teď to fakt nechápu :-?

Autor:  manil [ 20 led 2006 21:35 ]
Předmět příspěvku: 

Tak pohásínání světel u 1752 nám vesele funguje dál.

Autor:  Ives [ 20 led 2006 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

Tak sem se dneska po dlouhé době svez K3N. Byla to pastva na uši - symfonie pro vrzavý kloub a orchestr. :-)

Autor:  mh [ 15 led 2006 19:24 ]
Předmět příspěvku: 

Demontáž krytu spřáhla by měla být jednodušší než u KTN...

a co se týče topení, tak v poslední době hromadně kvůli přeskokům na stykačích topnich podsedákových "fukarů" dochází k jejich zničení... vzhledem k tomu, že náklady už se šplhají do desetitisíců kč, bylo přistoupeno k nutným úpravám stykačů, ovšem např. na 752 (a jiných vozech) to kvůli jinému typu nelze provést :roll: ... a bohužel některý věci na K3 z hlediska údržby nejsou taky dvakrát nejlepší, aned jak nejlépe nacpat co nejvíc věcí do malého prostoru skříně, pak to podle toho vypadá... taky je zážitek otevírat prostor výzbroje, tam se asi soudruzi z Pars Šumperk báli, aby dekl za jízdy nespadl, tak ho opatřili cca 15-ti příchyty...

jinak nic proti K3 :-D

Autor:  Honza [ 14 led 2006 18:46 ]
Předmět příspěvku: 

No, byla to na 99% 1752, ikdyž je novější, má strašně špinavé kryty zářivek. Je to lepší, to předešlé zesilování bylo na nic...

Autor:  Verusha [ 13 led 2006 23:43 ]
Předmět příspěvku: 

softwarizací k úplné záhubě:

sestava topení 14Tr:
vypínačem sepnu relátko, to sepne přes termostat stykač a motorek topení. Stykač připne topnice, když dojde k přehřátí, termostat rozepne, odpadne stykač, motorek běží, topení se vyfouká a termostat zase sepne stykače a topí to dál.
Když v 14Tr nefunguje topení:
vypálené topnice: velmi malá pravděpodobnost
vadný termostat: nepravděpodobné, příp. výměna cca. 5 minut
nespíná stykač: to se snad ještě nestalo
nespíná relátko: stačí přihnout kontakty - minuta práce.

sestava topení 22Tr:
vypínačem sepnu relátko, relátka sepnou stykače topení a elektroniku v topení, která dle teploty na termostatech reguluje příkon topnic, případně sepnutí obou ventilátorů.
Když v 22Tr nefunguje topení:
vypálené topnice: velmi pravděpodobné
vadný termostat: velmi malá pravděpodobnost
nespínají stykače: stává se, vým. stykače cca hodina
nespínají relátka: nestává se
kompleteně vyhořelá elektronika: časté, výměna + nutná demontáž topné jednotky = min. hodina práce.
krom toho do toho topení leze něurekom drátů, kontroluje to kontrolu kontroly a podobně :roll:

Takže o veškerých softwarech si myslím svoje - proč to dělat relátkem a stykačem, když to můžu udělat stykačem, relátkem, regulátorem s integrovanými obvody s hromadou zbytečných kontrolek poruch.

Autor:  Eda [ 13 led 2006 22:14 ]
Předmět příspěvku: 

asi new software....
nevite nekdo jestli uz ma(ji) K3 ovladane i topnice pomoci software? ja sem cetl clanek o tom systemu Cecomm a tam bylo ze je to pripravene pro pouziti ale ze je to zatim pomoci relatek....ale mozna nejsem v obraze protoze uz je to davno...

Autor:  manil [ 13 led 2006 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

Honza píše:
Dnes jsem jel s nějakou K3R a už jí nezesiluje v zastávkách to osvětlení, jako to dělala dosud... Čím to je ?

Jestli je to 1752, tak možná nové ovladače v SW...

Autor:  Honza [ 13 led 2006 20:46 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes jsem jel s nějakou K3R a už jí nezesiluje v zastávkách to osvětlení, jako to dělala dosud... Čím to je ?

Autor:  Miky [ 22 pro 2005 18:03 ]
Předmět příspěvku: 

A já jsem si říkal, co je na tý 1751 zezadu tak divnýho...

Autor:  M3 [ 22 pro 2005 11:05 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Obě K3R.N (1751 a 1752) dneska poprvé vyjely se zakrytovanými předními i zadními spřáhly.


Je to designově určitě hezčí, než když tam ten kryt nebyl (tedy mně osobně se to docela líbí). Horší bude demontáž při potřebě kuplování - u KT8D5N to bývá docela síla - nějakých 8 šroubů, potom ten špinavej kryt oddělat, složit a zajistit kuplák a vadnou tramvaj napojit. Než se to vše udělá, tak je nějakých 10 minut pryč a řidič je špinavej jako prase... :lol:

Autor:  Izzy [ 21 pro 2005 21:23 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Obě K3R.N (1751 a 1752) dneska poprvé vyjely se zakrytovanými předními i zadními spřáhly.


Az moc napadne se to podoba bratislavske T3AS:)
http://imhd.sk/ba/index.php?w=372f28332 ... f3f0f3f725

Autor:  Honza [ 21 pro 2005 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

... hafo divně :-? Proč tam nevrazili něco vytahovacího, nebo malý dvířka... :wink:

Autor:  ds [ 21 pro 2005 19:54 ]
Předmět příspěvku: 

no vypadá to tak nějak divně...

Autor:  manil [ 21 pro 2005 19:53 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
moc nechápu, proč tam je ten výřez...neví někdo?
manil - hm kdo to říkal na moji T3LF, že akrytovaný spřáhla v Brně nebudou? :lol:

Kvůli otevírání a zavírání předních dveří :wink: Pod nárazíkem je ovládání dveří...

Autor:  Igor Mauricio [ 21 pro 2005 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

moc nechápu, proč tam je ten výřez...neví někdo?
manil - hm kdo to říkal na moji T3LF, že akrytovaný spřáhla v Brně nebudou? :lol:

Autor:  manil [ 21 pro 2005 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

Obě K3R.N (1751 a 1752) dneska poprvé vyjely se zakrytovanými předními i zadními spřáhly.

Autor:  Fixi [ 12 lis 2005 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

Eda píše:
M píše:
vzhledem k tomu jak funguje 1751 a 1752 tak doufam ze 1753 nikdy nebude


Ja teda doufam ze bude! Ale toto je perspektivni modernizace tak nevim proc by se od ni melo upoustet...z 1 K2 se ziska nahrada za 2x T3 a najete kilometry budou porad stejne a jeste k tomu je to nizkopodlazni...jeste by tam mohl byt kamerovy system, aby to potom nedopadlo jako s oknem u 1003...


okno u 1003 + okno u 1053 (už je zpět nové) + 2 okna u 1654

Stránka 38 z 43 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/