Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 936 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 03 říj 2004 12:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2982
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
On ten poměr 1:4 vychází ve skutečnosti ještě lépe, protože obsaditelnost K3 je zcela nesrovnatelná s Anitrami. Navíc v Brně potřebujeme spíš kapacitnější tramvaje než vozy velikosti K2 - kapacitní vozy je třeba dát na linky 5 a 9, to je přes 20 vozů!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 říj 2004 23:24 
Pokud by se dalo skutečně dostat na poměr 1:4, pak si myslím, že by bylo jednoznačně lepší jít cestou modernizace na K3 (a dodávek VV60 - tam je asi poměr ještě lepší, kačeny prý do 5 let budou mít nízkopodlažní díl všechny), aby mohlo být garantovaných co nejvíc nízkopodlažních spojů. Myslím, že si to pohybově omezení cestující (nejen invalidé a staří, ale i matky s kočárky) zaslouží.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 říj 2004 13:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2982
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
To sice jo, ale kdo říká že Anitra je moderní? Myslím, že designově zastará dřív než K3R a mám obavy že i dřív než třeba KT8. Konstrukčně byla určitě zdařilejší RT6, škoda že ztroskotala vinou nekvalitních komponent.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 říj 2004 23:31 
No jo,ale Anitra je úplně nová tramvaj,zatímco K3.N je jen repase staré K2,která má aspoň 20 let za sebou.Novým moderním nejlépe 100% nízkopodlažním tramvajím se nelze byhybat věčně.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 říj 2004 20:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
No rekneme ze za 1 Anitramvaj se adji poridit 2 kompletni K3 i s dodavkou. Pokud by se do toho daly nase dilny , tak by se to mozna dalo zvysit na 3-4 vozy.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 říj 2004 20:21 
iantomas píše:
Odkud je střední díl?
Škoda, že jsou tam ty viditelně zrušený dveře na vnější straně.


Ty zrušené dveře má na svědomí drážní úřad. Střední díl je z PARSU, nebo se pletu? Už aby jich bylo víc. Neví někdok, kolik ten střední díl včetně montáže a nutných přizpůsobení stojí? Aby bylo zřejmé, kolik K3N může být za jednu ANITRU, která prý dost ničí koleje, protože nemá prostřední podvozky.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 říj 2004 19:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4
Od: 10 zář 2004 21:35
Odkud je střední díl?
Škoda, že jsou tam ty viditelně zrušený dveře na vnější straně.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 říj 2004 14:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2982
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Anonymous píše:
Jen měli nechat "klasický" čumák Tatra, původní z K2. Design Kotas je už slabší.


To je jen otázka vkusu, mně se design Kotas líbí, pominu-li silně nezdařilou demoverzi na voze 1081. Myslím, že K3R-N by v původním vzhledu K2 vypadala dost divně. Ale třeba se mýlím, nechystá PvvS fotomontáž ?:lol: ?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 říj 2004 12:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 890
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Anonymous píše:
K3R-N je konstrukčně velmi pěkná! Jen doufám, že mají pohon všechny nápravy, K2 byla taková rarita s tou prostřední nápravou bez pohonu. Jen měli nechat "klasický" čumák Tatra, původní z K2. Design Kotas je už slabší.


K3R-N pro Brno ma hnane vsechny napravy. Verze pro Sarajevo jen predni a zadni podvozek.

A nevim, proc jsou nehnane podvozky rarita. Jde o raritu pouze v pripade tramvaji TATRA.
V mnoha pripadech je konstrukcne jednodussi (a vyrazne levnejsi) udelat nehnany podvozek. A ve vetsine provozu je 100% hnanych naprav zbytecny luxus.

A v pripade nizkopodlaznich tramvaji jsou vsechny hnane napravy velky konstrukcni orisek.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 16:35 
K3R-N je konstrukčně velmi pěkná! Jen doufám, že mají pohon všechny nápravy, K2 byla taková rarita s tou prostřední nápravou bez pohonu. Jen měli nechat "klasický" čumák Tatra, původní z K2. Design Kotas je už slabší.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 14 zář 2004 09:44 
Založeno nové téma


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 936 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 pro 2018 10:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]