Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 37 z 43    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 43  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Takze K3R-N ma na podvozku dve kolebky a z toho plynou delsi klouby a mechy a K3R-NT (KT3-RN) ma krajni clanky na puvodnich cepech T3 a stredni clanek ma oka kterymi jsou cepy krajnich clanku prostrceny tedy podobne jako u K2 s rozdilem ze oka u K3R-NT jsou dale od kraje skrine...jinak K3R-N ma klasickou i kdyz trosku prodlouzenou tocnu a K3R-NT ma pultocnu kde oblouky jsou u stredniho clanku...je to spravne?


Naposledy upravil Izzy dne 14 kvě 2006 13:31, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Pěkná šalina, ale opravdu pouze reinkarnace stařičkého designu T3. Zajímalo by mě, jaké na ni budou hlasy po vpuštění do provozu. :-)


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Hm zatim aspon http://parsnova.cz/index.php?im=49&lang=cz


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Diky moc...prave uz u K3 sem se divil ze ma na podvozku dve kolebky a clanky sedi na podvozku samostatne...a u KT3 se divim ze to neni stejne...jestli budes moct nejaky odkazy mi muzes poslat na mail...nasel sem jeste jedno foto:
http://tramvaje.plzenskamhd.net/plzen/311-2p.jpg


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Izzy píše:
Diky bohu za nase K3 :twisted:
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/311.skl.06.jpg

Jinak mam dotaz na znale jestli KT3 ma na strednich podvozcich clanky posazene jako u K2 nebo ve dvou kolebkach jako u K3? Zda se me ze plzenska KT3 ma klouby (resp. mechy) oproti nasim K3 kratsi...


tram nema klasickou tocnu, pouze pultocnu. Takze bych rekl ze dalsi atyp. Kdzy mi das chvilku prolezu meily, kde mam odkaz na galerii druhy ukrajinsky KT3


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Verusha : jsem rád, že i tady existují lidé, kteří stejně jako já přemýšlejí nad tím, kam se poděly zbytky zdravého rozumu u představitelů plzeňského DP. Zatímco brněnskou K3 můžou cestující aspoň omylem považovat za nové vozidlo, v Plzni každého musí napadnout jediné - co je to proboha za bastl? Je to stejný zločin jako liberecká wana - tohle opravdu nové cestující do MHD nepřiláká. Přitom by oprvadu stačilo minimum v podobě jiných čel - při takto kompletní rekostrukci/novostavbě už to přece nemůže být takový rozdíl...


To jo, je to opravdová "nádhera", ing. Kardaus by měl určitě radost, ne tak člověk jako já, který už se designem 40 let staré tramvaje nabažil a čeká něco nového, co učiní MHD atraktivnějším než pořád dokola repasovaná a dvacetkrát modernizovaná tramvaj T3!!!!!


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Kromě té klimy "pěst na oko" je to velice pěknej vůz, Plzeňanům se určitě bude líbit :)


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Diky bohu za nase K3 :twisted:
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/311.skl.06.jpg

Jinak mam dotaz na znale jestli KT3 ma na strednich podvozcich clanky posazene jako u K2 nebo ve dvou kolebkach jako u K3? Zda se me ze plzenska KT3 ma klouby (resp. mechy) oproti nasim K3 kratsi...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy píše:
1753 by snad jiz mela byt hotova nebot je jiz temer 12 mesicu vedena v evidenci vozidel DPmB...1754 by mela prijit s ni a jestli jsem dobre vyrozumel mailu z Parsu tak nove K3 budou novostavby z duvodu vetsi zivotnosti a take moznosti obousmerneho provedeni coz u rekonstrukce K2 neni mozne z duvodu zasahu do puvodni skrine...takze na VarioLF3 nebo-li K3RN.EV se zatim neteste i kdyz jak znam nas DP urcite tu bude chtit mit vsechno...

1753 má teprve vyrobenou vozovou skříňa pomalu se začíná kompletovat. Do DPmB má být předána do 30.6. 1754 zatím není ani v základech.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
1753 by snad jiz mela byt hotova nebot je jiz temer 12 mesicu vedena v evidenci vozidel DPmB...1754 by mela prijit s ni a jestli jsem dobre vyrozumel mailu z Parsu tak nove K3 budou novostavby z duvodu vetsi zivotnosti a take moznosti obousmerneho provedeni coz u rekonstrukce K2 neni mozne z duvodu zasahu do puvodni skrine...takze na VarioLF3 nebo-li K3RN.EV se zatim neteste i kdyz jak znam nas DP urcite tu bude chtit mit vsechno...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Minulou neděli jsem se byl podívat na MÚK Hlinky a poštěstilo se mi vidět v krátkém sledu obě K3, které se téměř míjely na jednokolejce. Takže mne napadla otázka, kdy přijde 1753 (1754) a kdy bude dodán nějaký šrotublízký vrak na recyklaci 1755 a výše.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
ono jde taky o penize. Ona novostavba K3 stoji bez dane 22 milionu.


Offline
44
17 bře 2006 23:53
Brno
PvvS píše:
no to se nevylucuje. 1753 a 1754 budou NOVOSTAVBY , tudis nejni nutne pristavit nejaky vrak na recyklaci


To je škoda, že nevyužijou např. 1105/II, jak se tady o tom tolik mluvilo.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Na to, že se má 5.5. stěhovat do Plzně byla 22.4. docela neúplná...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Pěkná, moc pěkná, i to bych tu bral.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Sestricka nasich K3:
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/311.01.jpg
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/311.02.jpg
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/311.03.jpg
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/311.04.jpg
No holt je to hnus hlavne ty posuvny okna a stara cela i kdyz nejsem zastancem Kotase...vypada to udesne...a co se tak pozorne divam dvere maji nahore zaoblene rohy tak nevim jestli to tak uz vozy mely nebo je to dodelano...


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Otazkou je jestli ty podvozky jsou K2 nebo T3. Nekde se holt vzaly 4 trakcni podvozky navic a ja nikde nejsem schopnej najit jaky. Psal sem i do parsu , ale nedosla mi odpoved :(


Offline
487
07 úno 2006 10:26
PvvS píše:
U novostaveb by mely byt pouzity nove podvozkyseskladane z dilu od firmy SKDPripadne comfory( nevim jesli jsou schvaleny pod K2/K3) . Navic u K3 je problem v tom ze by se musely dodat podvozky ze dvou K2, protoze maji odlisny prevodovy pomer oproti T3


No, jsem docela zvedav s cim vyjedou. 1751 ani 1752 urcite nove podozky nemaji. Byt samozrejme prosly upravou.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
U novostaveb by mely byt pouzity nove podvozkyseskladane z dilu od firmy SKDPripadne comfory( nevim jesli jsou schvaleny pod K2/K3) . Navic u K3 je problem v tom ze by se musely dodat podvozky ze dvou K2, protoze maji odlisny prevodovy pomer oproti T3


Offline
487
07 úno 2006 10:26
PvvS píše:
ne . Vezne se napriklad 1071 ktera se odtahne do medlanek na sesrotovani , tam se kompletne zlikviduje a u PARSu se objedna novostavba vozu 1753, tedy predni clanek, stredni clanek a zadni clanek+ 4* podvozek. To se tam kompletne sestavi ozivi a pote doda do DPMB. Zde se vezmou doklady od 1071, se kterymi se zajde na Drazni urad, kde se nahlasi rekonstrukce K2 na K3 s vyuzitim nove vozove skrine, novych podvozku, nove vyzbroje. pak ten vuz dostane i nove cislo.


Jste si jist tim sesrotovanim podvozku? Co ja vim, tak jsou prinejmensim z casti pouzity puvodni.


PvvS píše:
ne . Vezne se napriklad 1071 ktera se odtahne do medlanek na sesrotovani , tam se kompletne zlikviduje a u PARSu se objedna novostavba vozu 1753, tedy predni clanek, stredni clanek a zadni clanek+ 4* podvozek. To se tam kompletne sestavi ozivi a pote doda do DPMB. Zde se vezmou doklady od 1071, se kterymi se zajde na Drazni urad, kde se nahlasi rekonstrukce K2 na K3 s vyuzitim nove vozove skrine, novych podvozku, nove vyzbroje. pak ten vuz dostane i nove cislo.

Dík,konečně jsem to pochopil,už jsem si myslel,že jsem natvrdlej jak 3x přebalovaný sýr od Aholdu.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Pars ma licence na vyrobu skrini a dalsich casti ,kterou mu prodal SKV (Siemens kolejova vozidla), nastupce CKD.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
ne . Vezne se napriklad 1071 ktera se odtahne do medlanek na sesrotovani , tam se kompletne zlikviduje a u PARSu se objedna novostavba vozu 1753, tedy predni clanek, stredni clanek a zadni clanek+ 4* podvozek. To se tam kompletne sestavi ozivi a pote doda do DPMB. Zde se vezmou doklady od 1071, se kterymi se zajde na Drazni urad, kde se nahlasi rekonstrukce K2 na K3 s vyuzitim nove vozove skrine, novych podvozku, nove vyzbroje. pak ten vuz dostane i nove cislo.


PvvS píše:
no to se nevylucuje. 1753 a 1754 budou NOVOSTAVBY , tudis nejni nutne pristavit nejaky vrak na recyklaci

Dík PvvS,ale pořád tomu nerozumím,takže jsem asi bl..c ](*,) ,chápu to jakože tam přistaví např.1073,z té odškrábnou ev.č.,opískují ji,doklady zlikvidují a např.1754 bude jezdit pod dokladama 1754 a ne např.1073.Chápu to dobře?Nebo jsem fakt b...c :?: :roll: :shock: 2.moje vyredukovaná možnost je, že se koupí skříň VAR3CB bez čel a udělají z toho K3.Jinak tomu už fakt nerozumím.Nebo Pars si vyrábí skříně K2 sám??


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1069 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 43  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 17:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]