Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

K3R-N
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=113
Stránka 37 z 43

Autor:  Izzy [ 13 kvě 2006 18:00 ]
Předmět příspěvku: 

Takze K3R-N ma na podvozku dve kolebky a z toho plynou delsi klouby a mechy a K3R-NT (KT3-RN) ma krajni clanky na puvodnich cepech T3 a stredni clanek ma oka kterymi jsou cepy krajnich clanku prostrceny tedy podobne jako u K2 s rozdilem ze oka u K3R-NT jsou dale od kraje skrine...jinak K3R-N ma klasickou i kdyz trosku prodlouzenou tocnu a K3R-NT ma pultocnu kde oblouky jsou u stredniho clanku...je to spravne?

Autor:  manil [ 13 kvě 2006 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

Pěkná šalina, ale opravdu pouze reinkarnace stařičkého designu T3. Zajímalo by mě, jaké na ni budou hlasy po vpuštění do provozu. :-)

Autor:  PvvS [ 13 kvě 2006 16:37 ]
Předmět příspěvku: 

Hm zatim aspon http://parsnova.cz/index.php?im=49&lang=cz

Autor:  Izzy [ 13 kvě 2006 16:21 ]
Předmět příspěvku: 

Diky moc...prave uz u K3 sem se divil ze ma na podvozku dve kolebky a clanky sedi na podvozku samostatne...a u KT3 se divim ze to neni stejne...jestli budes moct nejaky odkazy mi muzes poslat na mail...nasel sem jeste jedno foto:
http://tramvaje.plzenskamhd.net/plzen/311-2p.jpg

Autor:  PvvS [ 13 kvě 2006 16:09 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
Diky bohu za nase K3 :twisted:
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/311.skl.06.jpg

Jinak mam dotaz na znale jestli KT3 ma na strednich podvozcich clanky posazene jako u K2 nebo ve dvou kolebkach jako u K3? Zda se me ze plzenska KT3 ma klouby (resp. mechy) oproti nasim K3 kratsi...


tram nema klasickou tocnu, pouze pultocnu. Takze bych rekl ze dalsi atyp. Kdzy mi das chvilku prolezu meily, kde mam odkaz na galerii druhy ukrajinsky KT3

Autor:  ds [ 13 kvě 2006 15:59 ]
Předmět příspěvku: 

Verusha : jsem rád, že i tady existují lidé, kteří stejně jako já přemýšlejí nad tím, kam se poděly zbytky zdravého rozumu u představitelů plzeňského DP. Zatímco brněnskou K3 můžou cestující aspoň omylem považovat za nové vozidlo, v Plzni každého musí napadnout jediné - co je to proboha za bastl? Je to stejný zločin jako liberecká wana - tohle opravdu nové cestující do MHD nepřiláká. Přitom by oprvadu stačilo minimum v podobě jiných čel - při takto kompletní rekostrukci/novostavbě už to přece nemůže být takový rozdíl...

Autor:  Verusha [ 13 kvě 2006 15:50 ]
Předmět příspěvku: 

To jo, je to opravdová "nádhera", ing. Kardaus by měl určitě radost, ne tak člověk jako já, který už se designem 40 let staré tramvaje nabažil a čeká něco nového, co učiní MHD atraktivnějším než pořád dokola repasovaná a dvacetkrát modernizovaná tramvaj T3!!!!!

Autor:  Fixi [ 13 kvě 2006 15:23 ]
Předmět příspěvku: 

Kromě té klimy "pěst na oko" je to velice pěknej vůz, Plzeňanům se určitě bude líbit :)

Autor:  Izzy [ 13 kvě 2006 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

Diky bohu za nase K3 :twisted:
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/311.skl.06.jpg

Jinak mam dotaz na znale jestli KT3 ma na strednich podvozcich clanky posazene jako u K2 nebo ve dvou kolebkach jako u K3? Zda se me ze plzenska KT3 ma klouby (resp. mechy) oproti nasim K3 kratsi...

Autor:  manil [ 11 kvě 2006 15:19 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
1753 by snad jiz mela byt hotova nebot je jiz temer 12 mesicu vedena v evidenci vozidel DPmB...1754 by mela prijit s ni a jestli jsem dobre vyrozumel mailu z Parsu tak nove K3 budou novostavby z duvodu vetsi zivotnosti a take moznosti obousmerneho provedeni coz u rekonstrukce K2 neni mozne z duvodu zasahu do puvodni skrine...takze na VarioLF3 nebo-li K3RN.EV se zatim neteste i kdyz jak znam nas DP urcite tu bude chtit mit vsechno...

1753 má teprve vyrobenou vozovou skříňa pomalu se začíná kompletovat. Do DPmB má být předána do 30.6. 1754 zatím není ani v základech.

Autor:  Izzy [ 11 kvě 2006 13:53 ]
Předmět příspěvku: 

1753 by snad jiz mela byt hotova nebot je jiz temer 12 mesicu vedena v evidenci vozidel DPmB...1754 by mela prijit s ni a jestli jsem dobre vyrozumel mailu z Parsu tak nove K3 budou novostavby z duvodu vetsi zivotnosti a take moznosti obousmerneho provedeni coz u rekonstrukce K2 neni mozne z duvodu zasahu do puvodni skrine...takze na VarioLF3 nebo-li K3RN.EV se zatim neteste i kdyz jak znam nas DP urcite tu bude chtit mit vsechno...

Autor:  goldfinger [ 11 kvě 2006 09:20 ]
Předmět příspěvku:  nové K3

Minulou neděli jsem se byl podívat na MÚK Hlinky a poštěstilo se mi vidět v krátkém sledu obě K3, které se téměř míjely na jednokolejce. Takže mne napadla otázka, kdy přijde 1753 (1754) a kdy bude dodán nějaký šrotublízký vrak na recyklaci 1755 a výše.

Autor:  PvvS [ 02 kvě 2006 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

ono jde taky o penize. Ona novostavba K3 stoji bez dane 22 milionu.

Autor:  MartinK [ 02 kvě 2006 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
no to se nevylucuje. 1753 a 1754 budou NOVOSTAVBY , tudis nejni nutne pristavit nejaky vrak na recyklaci


To je škoda, že nevyužijou např. 1105/II, jak se tady o tom tolik mluvilo.

Autor:  manil [ 02 kvě 2006 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

Na to, že se má 5.5. stěhovat do Plzně byla 22.4. docela neúplná...

Autor:  Fixi [ 02 kvě 2006 19:50 ]
Předmět příspěvku: 

Pěkná, moc pěkná, i to bych tu bral.

Autor:  Izzy [ 02 kvě 2006 19:39 ]
Předmět příspěvku: 

Sestricka nasich K3:
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/311.01.jpg
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/311.02.jpg
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/311.03.jpg
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/311.04.jpg
No holt je to hnus hlavne ty posuvny okna a stara cela i kdyz nejsem zastancem Kotase...vypada to udesne...a co se tak pozorne divam dvere maji nahore zaoblene rohy tak nevim jestli to tak uz vozy mely nebo je to dodelano...

Autor:  PvvS [ 13 úno 2006 17:29 ]
Předmět příspěvku: 

Otazkou je jestli ty podvozky jsou K2 nebo T3. Nekde se holt vzaly 4 trakcni podvozky navic a ja nikde nejsem schopnej najit jaky. Psal sem i do parsu , ale nedosla mi odpoved :(

Autor:  tr [ 13 úno 2006 17:16 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
U novostaveb by mely byt pouzity nove podvozkyseskladane z dilu od firmy SKDPripadne comfory( nevim jesli jsou schvaleny pod K2/K3) . Navic u K3 je problem v tom ze by se musely dodat podvozky ze dvou K2, protoze maji odlisny prevodovy pomer oproti T3


No, jsem docela zvedav s cim vyjedou. 1751 ani 1752 urcite nove podozky nemaji. Byt samozrejme prosly upravou.

Autor:  PvvS [ 13 úno 2006 15:58 ]
Předmět příspěvku: 

U novostaveb by mely byt pouzity nove podvozkyseskladane z dilu od firmy SKDPripadne comfory( nevim jesli jsou schvaleny pod K2/K3) . Navic u K3 je problem v tom ze by se musely dodat podvozky ze dvou K2, protoze maji odlisny prevodovy pomer oproti T3

Autor:  tr [ 13 úno 2006 12:59 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
ne . Vezne se napriklad 1071 ktera se odtahne do medlanek na sesrotovani , tam se kompletne zlikviduje a u PARSu se objedna novostavba vozu 1753, tedy predni clanek, stredni clanek a zadni clanek+ 4* podvozek. To se tam kompletne sestavi ozivi a pote doda do DPMB. Zde se vezmou doklady od 1071, se kterymi se zajde na Drazni urad, kde se nahlasi rekonstrukce K2 na K3 s vyuzitim nove vozove skrine, novych podvozku, nove vyzbroje. pak ten vuz dostane i nove cislo.


Jste si jist tim sesrotovanim podvozku? Co ja vim, tak jsou prinejmensim z casti pouzity puvodni.

Autor:  Richard Sabela [ 12 úno 2006 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
ne . Vezne se napriklad 1071 ktera se odtahne do medlanek na sesrotovani , tam se kompletne zlikviduje a u PARSu se objedna novostavba vozu 1753, tedy predni clanek, stredni clanek a zadni clanek+ 4* podvozek. To se tam kompletne sestavi ozivi a pote doda do DPMB. Zde se vezmou doklady od 1071, se kterymi se zajde na Drazni urad, kde se nahlasi rekonstrukce K2 na K3 s vyuzitim nove vozove skrine, novych podvozku, nove vyzbroje. pak ten vuz dostane i nove cislo.

Dík,konečně jsem to pochopil,už jsem si myslel,že jsem natvrdlej jak 3x přebalovaný sýr od Aholdu.

Autor:  PvvS [ 12 úno 2006 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

Pars ma licence na vyrobu skrini a dalsich casti ,kterou mu prodal SKV (Siemens kolejova vozidla), nastupce CKD.

Autor:  PvvS [ 12 úno 2006 20:01 ]
Předmět příspěvku: 

ne . Vezne se napriklad 1071 ktera se odtahne do medlanek na sesrotovani , tam se kompletne zlikviduje a u PARSu se objedna novostavba vozu 1753, tedy predni clanek, stredni clanek a zadni clanek+ 4* podvozek. To se tam kompletne sestavi ozivi a pote doda do DPMB. Zde se vezmou doklady od 1071, se kterymi se zajde na Drazni urad, kde se nahlasi rekonstrukce K2 na K3 s vyuzitim nove vozove skrine, novych podvozku, nove vyzbroje. pak ten vuz dostane i nove cislo.

Autor:  Richard Sabela [ 12 úno 2006 19:54 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
no to se nevylucuje. 1753 a 1754 budou NOVOSTAVBY , tudis nejni nutne pristavit nejaky vrak na recyklaci

Dík PvvS,ale pořád tomu nerozumím,takže jsem asi bl..c ](*,) ,chápu to jakože tam přistaví např.1073,z té odškrábnou ev.č.,opískují ji,doklady zlikvidují a např.1754 bude jezdit pod dokladama 1754 a ne např.1073.Chápu to dobře?Nebo jsem fakt b...c :?: :roll: :shock: 2.moje vyredukovaná možnost je, že se koupí skříň VAR3CB bez čel a udělají z toho K3.Jinak tomu už fakt nerozumím.Nebo Pars si vyrábí skříně K2 sám??

Stránka 37 z 43 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/