Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 936 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 20 lis 2004 18:50 
Já bych jich dal na d-5 klidně i víc, na d-1 nemusí být vůbec, tam bude dost KT8D5RN2.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 20 lis 2004 00:47 
ds píše:
VS píše:
Pro oživení téhle diskuze mensší dotaz:Kolik let mají vlastně probíhat přestavby na K3.N.1752(ex1115) je už v Brně a co další? Jestli jich má být 20(někde sem četl,že snad až 22),tak tímto tempem to bude tak za 10 let.A to je škoda :-x .

Pokud bych jich bylo až těch 22,tak bych navrhoval je dát na více linek(garant.NP kurzy).Třeba takhle:

4xd-1(společně s KT8D5N),celkově 6 kurzů
4xd-3
5xd-5
2xd-9
3xd-12
2xd-13



5xK3R na d-5... Tady je zase vidět, že někdo bydlí v Bohunicích :lol: :lol: :lol: :lol:



A proč ne pět K3.N? Na d-1 jsou proloženy s KT8N,takže jich je tam 6

d-5 je linka,kde jezdí hodně vozů,takže považuju tam těch 5 kurzů za optimální.Na takových d-12/13 je v hlavním úseku současně 5 vozů a to stačí.Na d-3 a 9 to stačí taky.

Stejně se toho nedočkáme, protože tolik K3.N se ani nepřestaví.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 lis 2004 23:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2982
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Romík píše:
1751 byla včera na CVIČNÉ JÍZDĚ takže kdo ji hledal na 1 nenašel.

Na cvičné jízdě je i dnes a při té příležitosti se podívala na Kraví Horu. Škoda že jsem neměl foťák :cry:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 lis 2004 23:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2982
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
VS píše:
Pro oživení téhle diskuze mensší dotaz:Kolik let mají vlastně probíhat přestavby na K3.N.1752(ex1115) je už v Brně a co další? Jestli jich má být 20(někde sem četl,že snad až 22),tak tímto tempem to bude tak za 10 let.A to je škoda :-x .

Pokud bych jich bylo až těch 22,tak bych navrhoval je dát na více linek(garant.NP kurzy).Třeba takhle:

4xd-1(společně s KT8D5N),celkově 6 kurzů
4xd-3
5xd-5
2xd-9
3xd-12
2xd-13



5xK3R na d-5... Tady je zase vidět, že někdo bydlí v Bohunicích :lol: :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 lis 2004 20:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
fixi píše:
Romík píše:
1751 byla včera na CVIČNÉ JÍZDĚ takže kdo ji hledal na 1 nenašel.


Konečně ses zase objevil na internetu. Proč dávají K3N na cvičnou nechápu. Podívej se prosím do ankety o nejlepší a nejhorší vozidlo a vysvětli mi za co si mě tak chválil??? Fixi


Trebas proto aby se ridic zaskolil na danym typu tramvaje. Ono jich jaxi moc provoznich nejni .


To je pravda.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 lis 2004 20:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
fixi píše:
Romík píše:
1751 byla včera na CVIČNÉ JÍZDĚ takže kdo ji hledal na 1 nenašel.


Konečně ses zase objevil na internetu. Proč dávají K3N na cvičnou nechápu. Podívej se prosím do ankety o nejlepší a nejhorší vozidlo a vysvětli mi za co si mě tak chválil??? Fixi


Trebas proto aby se ridic zaskolil na danym typu tramvaje. Ono jich jaxi moc provoznich nejni .


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 lis 2004 20:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Romík píše:
1751 byla včera na CVIČNÉ JÍZDĚ takže kdo ji hledal na 1 nenašel.


Konečně ses zase objevil na internetu. Proč dávají K3N na cvičnou nechápu. Podívej se prosím do ankety o nejlepší a nejhorší vozidlo a vysvětli mi za co si mě tak chválil??? Fixi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 lis 2004 18:43 
1751 byla včera na CVIČNÉ JÍZDĚ takže kdo ji hledal na 1 nenašel.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 lis 2004 00:58 
Pro oživení téhle diskuze mensší dotaz:Kolik let mají vlastně probíhat přestavby na K3.N.1752(ex1115) je už v Brně a co další? Jestli jich má být 20(někde sem četl,že snad až 22),tak tímto tempem to bude tak za 10 let.A to je škoda :-x .

Pokud bych jich bylo až těch 22,tak bych navrhoval je dát na více linek(garant.NP kurzy).Třeba takhle:

4xd-1(společně s KT8D5N),celkově 6 kurzů
4xd-3
5xd-5
2xd-9
3xd-12
2xd-13

Tento stav by znamenal uvolnění aspoň 12 2xT,který by se tak mohly konečně dát na d-9(4 soupravy navíc) a na d-5(aspoň 9-10 2xT+5x K3.N,tedy celkem 15 kurzů v kapacitnějších vozech,zbytek 4xK2).

Tento plán s K3.N na 1,3,5,9,12,13 a Anitrama na 2,4,6,7,10,11 či KT8N na 1,8 by umožnil na každé lince zavést aspoň 3-4 garant.Np kurzy a zaroveň zvýšit podíl kapacitních vozů konečně i na linky 5 a 9,kde jsou dost potřeba :idea:

Sice to nejsou nový 100% NP vozy,ale v dnešních podmínkách by to bylo asi jediný reálný řešení.
Co vy na to?

Na závěr takové rejpnutí:Proč jsou v K3.N sedadla tak blízko u sebe,někdy si tam připadám jako v CityHnusu.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 lis 2004 22:27 
Tuším že i na design má práva Siemens, nebo si na to aspoň dělá nárok.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 lis 2004 19:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 890
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Jakub píše:
Jasně, kotas je prasárna u všech vozů. Určitě by nebyl problém dál vyrábět čumáky Tatra (T3, K2) i v PARSu, tedy, pokud na to neexistují nějaká autorská práva (asi již mrtvé) ČKD Tatra. Pokud by to bylo právnicky schůdné, je to nejlepší řešení. Je to přece tramvajová legenda, kterou zná celý svět!


... a protoze chce DPMB, aby byla K3N vnimana jako nova tramvaj a ne jako jen varianta na neco, cim uz 40 let jezdime, tak ma Kotasi cela.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 lis 2004 16:03 
quote="Anonymous"]...Jen měli nechat "klasický" čumák Tatra, původní z K2. Design Kotas je už slabší.[/quote]


Jasně, kotas je prasárna u všech vozů. Určitě by nebyl problém dál vyrábět čumáky Tatra (T3, K2) i v PARSu, tedy, pokud na to neexistují nějaká autorská práva (asi již mrtvé) ČKD Tatra. Pokud by to bylo právnicky schůdné, je to nejlepší řešení. Je to přece tramvajová legenda, kterou zná celý svět!


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 21 říj 2004 14:46 
Nebydlím přímo v Bohunicích,ale na trase d-8 do Lískovce a taky ta plnost tramvají je opravdu něco! Dalši diskuze na toto téma bych přesunul do obecné diskuze o MHD.S K3.R to souvisí jenom tím způsobem,že kdyby byly bylo by víc kapacitních vozů jinak ne.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 říj 2004 11:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2982
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
VS, vím že tě doprava v Bohunicích velmi tíží (což je celkem pochopitelné, když tam bydlíš), ale věz, že jsou oblasti, kde je to ještě horší. A hlavně nechápu jak to souvisí s tématem K3R.

Jinak co se týká K3R, taky sdílím názor že je to mnohem lepší investice než Anitry. Kdyby se místo 10 Aniter (1805-14) za stejné peníze rekonstruovalo 20 vrakoidních K2 na K3R (1751-70), už by kapacitní problémy na d-5 více méně neexistovaly.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 říj 2004 09:53 
Stejně jako jezdí d-10 za zadkem d-8! Kdo fakt tyhle intervaly vymýšlí?? Takle se tolik vozů na d-7 a 10 využije jen částečně a to hlavní,efekt posílení d-5 a 8 to přináší jen částečně.I ta doba rozsahu provozu d-10 není nic moc.První odjezd z Lískovce až v 14.36h,vždyť ta 8 je plná i dopoledne,kdy jezdí hůlkaři nakupovat a potom po 12h končí uční v Bosonohách a hádejte kam se z a-69 cpou? No přece do d-8. Ten pitomej interval je kvůli té měnírně.
Osobně si myslím,že po výstavbě měnírny dojde k několika změnám:
d-5 asi stejná,tolik 2xT není
d-7 na Švermovu,ve špičkách až do Lískovce
d-8 delší dobu dělený interval,možnost dělat přestávky v Lískovci a né na té úvraťové konečné v Líšni
d-10 Snad úprava intervalu s d-8,vytvoření intervalu 3-3-4 min.,prodloužení jizdní doby do Lískovce a ukonční některých spojů na Geislerově nebo na Zvonařce.

d-13 se vrátí do Juliánova,takže už bude ta smyčka volná.Mimochodem,na Táborské už jsou koleje položeny až po Dulánek,křižovatka s Gajdošovou též hotova a koleje se teď začínají pokládat už i mezi Gajdošovou a Dělnický domem.Třeba to stihnou do Silvestra.

Jak je to vlastně s tou měnirnou,která se tady tak často zmiňuje? Kdy a kde se má stavět?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 21 říj 2004 09:15 
Ješte k té d-7 ze Švermovy. Ten efekt je hlavně pro cestující za Švermovou, tedy Běloruská atd.. Já třeba sedmičkou jezdím ze Švermovy každej den ráno, protože dostat se za Osovou do d-5 je dobrej výkon (a když už tam jsem, tak no comment... :-(). Ovšem je pravda, že ve směru na Švermovu jezdí 7 vždy za zadkem 5 (od České)..


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 říj 2004 22:33 
Několik posledních příspěvků bylo přesunuto do Obecné diskuze.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 říj 2004 14:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
S tim plny souhlas


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 říj 2004 10:23 
Netvrdil jsem, nebo spíš nechtěl jsem tvrdit, že K3R má stejnou kapacitu jako KT8, jenom jsem vyslovil názor, že modernizace tímto směrem je účelnější než nakupování ANITER.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 říj 2004 09:43 
Já sem myslel,že byla ta d-5 plnější jenom,když po dobu Invexu jezdila d-7 do Pisárek.No ale o na tam moc efekt nemá,jede jen ze Švermovy a stejně jen před každou druhou d-5.To posílení d-5 pomocí 2xT či v budoucnu K3.N se nedá donekonečna odkládat,jenže takových míst je v Brně moc.To vyžaduje zásadnější regorganizaci systému linek tramvají.Ten 5 minutový interval s jejich oslavovanou provázaností a dalšími výhodami má trhliny v příšerné přeplněnosti některých linek.Nejednodušší řešení? Zkrátit na problémových linkách interval na 3 minuty.Jak chcou mýt jednotný interval na celé síti,když se jednotlivá místa liší poptávkou?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 říj 2004 08:49 
Honza: 5 jsi neviděl plnou??, tak to nejezdíš ve špičkách, protože to bývá nacvaknutá k prasknutí, stejně tak i osmička. Včera jsem např. jel z Lískovce a měl jsem problém vůbec v Bohunicích vystoupit, a to nemluvím o lidech co chtěli nastoupit :-). Tohle prostě není kultura cestování, jak chce MHD konkurovat autům, když ani nesplní základní věc - abych si sedl (dojetí do cíle je samozřejmost)... Mimochodem 7 odlehčuje 5 jenom lehce.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 20:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
titlis píše:
Pokud ne na d1, kde jsou kačeny (většinou), tak na d12 nebo d9, tam by to chtělo kapacitnější soupravy.


No Jen tak mimochodem K3 ma mensi kapacitu jak KT8 .A KT8 tam jesou v silne mensine. Asi by se to chtelo zamyslet co vlastne pisete.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 20:42 
Pokud ne na d1, kde jsou kačeny (většinou), tak na d12 nebo d9, tam by to chtělo kapacitnější soupravy.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 19:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2982
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Honza píše:
ds píše:
On ten poměr 1:4 vychází ve skutečnosti ještě lépe, protože obsaditelnost K3 je zcela nesrovnatelná s Anitrami. Navíc v Brně potřebujeme spíš kapacitnější tramvaje než vozy velikosti K2 - kapacitní vozy je třeba dát na linky 5 a 9, to je přes 20 vozů!
Na 5 snad ne, já ji plnou ještě neviděl.


Proboha, ty myslíš linku 5 v Praze? Ta plná nejezdí, ale v Brně je d-5 přeplněná dost často, a to po celé trase.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 18:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 875
Od: 15 čer 2004 19:24
ds píše:
On ten poměr 1:4 vychází ve skutečnosti ještě lépe, protože obsaditelnost K3 je zcela nesrovnatelná s Anitrami. Navíc v Brně potřebujeme spíš kapacitnější tramvaje než vozy velikosti K2 - kapacitní vozy je třeba dát na linky 5 a 9, to je přes 20 vozů!
Na 5 snad ne, já ji plnou ještě neviděl.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 936 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 pro 2018 10:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]